grzybu Opublikowano 9 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2019 W jeden sezon to może nie zajedziesz, zależy ile km robisz. Mi zeszły w jakieś 36tys. Nie wiem jak Primacy 4 ale poprzednie Primacy HP zrobiły u mnie 40tys, a kupiłem jako używane z felgami. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelus668 Opublikowano 11 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Czym się różni nowy model GY asymmetric 5 od 3 ? Nie moge znalezc nigdzie jakis artykułów chwalących się wypuszczeniem nowego modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 12 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2019 http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goodyear/Eagle-F1-Asymmetric-5.htm Tu coś tam jest do poczytania i jakieś testy. Poprzednik był udany wiec raczej nowszy model nie powinien być zły. W teście w auto świat zajeły chyba drugie miejsce za Michelinem PS4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepa416 Opublikowano 14 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 [mention=20419]paperson[/mention] U mnie w rodzinie mama ma 2 komplety i co roku wyważane, jeszcze nie było tak, żeby koła nie potrzebowały wyważenia. Samochód ma 190kkm w 8 lat obydwa komplety felg od nowości i od 2 sezonów nowe felgi.Pytanie jakie wartości bo do 10gr to są wartości raczej błędu montażu pomiaru. Fajny test poproś gościa żeby Ci dwa razy wyważył to samo koło tylko ściągnąć i obrócić. Często dalej wyjdzie ze 5-10 gr różnicy.Jednak jak ktoś jeździ sporo i schodzi z wysokości bieżnika to wydaje mi się to ze warto robić co sezon chyba ze ktoś lubi sport albo nie przeszkadza mu bicie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol19pl Opublikowano 14 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 @kepa416 pomijając ze 2 razy jak byłem w szczycie sezonu, to zawsze koła się obracają 3 razy na maszynie, najpierw tak jak ściągnięte i zawsze wychodzi 10-15g na koło, potem zdejmuję odważniki i na nowo, a potem jak naklejam to puszczam znowu. Na letnich oryginalnych 18" jest spoko, ale na 16" stalowych zimówkach 2 sezon pod rząd wyważam w połowie sezonu i wychodzi niedoważenie rzędu 40g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterG Opublikowano 26 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Znajomy chce mi sprzedać zimówki Goodyear UG 8 performance w rozmiarze 205 60 16. Komplet 4 sztuki za 650 zł. Bieżnik od 7,9 do 7,4mm. Produkcja 2016.Miałem zamiar kupować zimówki przed sezonem 2019/2020 ale jeśli jest to dobra guma i rocznik jej nie straszny to mogę kupić wczesniej niż pod koniec roku. Co sądzicie o oponie i samej ofercie ? Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_harry Opublikowano 26 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 Pomyśl jak dlugo zamierzasz jeździć samochodem do ktorego mają być te opony.Jeśli krótko - bierz te używki. Pójdą na sprzedaż bezpośrednio lub jako " bonus"Do nowego pewnie ci się nie przydadzą.Jeśli dłużej - kupuj nowe i ciesz się bezpieczeństwem i długim użytkowaniem nowego kompletu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterG Opublikowano 26 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2019 No właśnie... Zawsze byłem zwolennikiem kupowania nowych opon, choć miesiąc temu kupiłem opony w salonie zdemontowane z felg auta pokazowego. Opony demonstracyjne. Ktoś kupił felgi, a ja opony. Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ra.vi Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Panowie czy na felge 8.5 " 19" opony 235 55 19 będzie w dobrym rozmiarze? Jakie opony polecacie? Auto to Q5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Z tego co można wyczytać w google to rozmiar jest ok. Opony polecane to np Michelin Pilot Sport 4 SUV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
397 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Hej. Jakie polecacie opony na lato, szukam opon w których nie zniknie mi bieżnik w jakimś ekspresowym tempie. W tamtym roku kupiłem semperity nowe sztuki po pół roku jazdy opony z tylu wręcz łyse... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 nie podałeś rozmiaru więc trudno doradzać. A z tanimi oponami tak jest, są tanie ale co z tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
397 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 @W1Michal faktycznie pisane na szybko w korku. Rozmiar 245x45x17 tylno napędowy diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Michelin Primacy 4, Continental Premium Contact 6, ewentualnie coś tańszego ale bardzo dobre Hankook S1 Evo 2. Nie wiem w jaką pólke celujesz dlatego masz 3 typy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 1 godzinę temu, 397 napisał: Hej. Jakie polecacie opony na lato, szukam opon w których nie zniknie mi bieżnik w jakimś ekspresowym tempie. W tamtym roku kupiłem semperity nowe sztuki po pół roku jazdy opony z tylu wręcz łyse... Dziwne... mam semperity zimówki. Przejeździłem już 3 sezon zimowy na nich. Czyli w moim przypadku równe 18 miesięcy tylko na zimówkach. Mimo to jest jeszcze 4.5mm bieżnika. Auto ma 90 tyś przebiegu więc opony ponad połowę z tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stawek Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 @397 polecam vredestein ultrac satin. Za te pieniądze nic lepszego nie kupisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Pirelli Cinturato P7 - pod względem trwałości bardzo dobre opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paperson Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 @Michał126 po użytkowaniu tych opon na mazurskich krętych powiatówkach trwałość określiłbym na dobrą (przy przepisowej jeździe). Pamiętam, że póki się nie zużyły, były ciche i dobrze trzymały auto w pokonywanych zakrętach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrek1980 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Dla Mnie mistrzostwo to Uniroyal Rainsport 3 sciorałem już że 4 komplety i teraz też 18 wpadły .Co do znikania opony pewnie jak jeździ się ogniem piekielnym znikają szybko ale przy normalnej jeździe i rocznych przebiegach w sezonie letnim 5-10tys spokojnie 2-3 sezony starczają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2019 @paperson - trzeba tylko zwrócić uwagę na rant ochronny, bo ja już drugi dzień jestem wściekły na siebie, jak przeorałem felgę na niziutkim krawężniku. Opona oczywiście bez rantu, gumiarze się wymądrzają, że przy profilu 55 nie trzeba i ściana boczna sama ochroni. Niektóre modele mają rant "domyślnie" - ten nie. Szczęście, że ta felga i tak już była w katastrofalnym stanie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelus668 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 @stawek a jak z glosnoscia tych opon? W moim rozmiarze maja klase E jesli chodzi o opory toczenia wiec sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkeolowy Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Między klasą „A” a „E” w spalaniu to jest cos kolo litra na 1000km. Predzej zauwazysz roznice jak zejdziesz np. z 225 na 205 niz roznice miedzy A/E Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolley Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Panowie, skusił się ktoś może na nowe, wspomniane wyżej Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 ? Dotychczas miałem Dębicę UHP2 225/45/17 i było miodzio. Dobre właściwości jezdne, dosyć miękka mieszanka, która pasowała do mojego sztywnego zawieszenia sline. Aktualnie zakupiłem nowe felgi i mam 235/40/18 Conti Sport 5 XL - komfort tragedia, czuć wszystko (pewnie m.in. przyczynia się do tego konstrukcja opony XL). Zakupiłem Asymmetric 5 225/40 (w testach petarda, szkoda, że występuje tylko wzmacniana XL) w dobrej cenie, nie założyłem jeszcze i waham się, bo tez mają dosyć sztywne ściany boczne, a nie chcę się męczyć. Wczoraj "macałem" w tym samym rozmiarze Dębicę UHP2 (chyba mam mały sentyment ) no i ścianki boczne są odczuwalnie miększe, mimo XL. I tu wracam, do mojego pierwszego pytania, ktoś jeździ już na GY Asym 5? Jak z komfortem? Zacząłem się mocno zastanawiać, czy potrzebuję opony takiej klasy, skoro nie turlam się po jakiś torach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 @jolley F1 A5 to nowość więc nie spodziewaj się wielu opinii. A3 były genialne a według Tyre Review A5 są jeszcze lepsze, TOP Brać na codzień. Bo na tor to jest linia F1 Super Sport. Bardzo miękkie to są GY Efficientgrip Performance. Ale prowadzenie w zakrętach przez to gorssze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROPER Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 @jolley wziąłeś 225/40 zamiast 235/40 to będziesz miał jeszcze mniej opony o 4mm więc nie spodziewaj się większego komfortu. Przy tych rozmiarach nie licz na.komfort jak na 225/45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się