PROPER Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Z opon które miałem mogę polecić: Continental Sport Contact 5 - super trakcja na suchym i mokrym Dunlop SportMaxx RT2- też fajna Bardzo polecam serię Pilot Primacy od Michelina. Bardzo dużo kilometrów można zrobić. Nie polecam: Uniroyal Rainsport 3 - tylko i wyłącznie dlatego że ma miękkie boki. Jest to wyczywalne wyraźnie. Zima to przetrwanie Grunt to świeża guma i dużo mięsa. Budżetowego Daytona DW510 bardzo dobrze wspominam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 RT3 ? strona producenta nic nie mówi o takim modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROPER Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Czyli RT2. Zasugerowałem się wpisem z poprzedniej strony. Poprawiam. Opony miałem przez 2 lata na firmówce 225/45/17 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chat Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 RT2 świetna opona. Użytkuję 2 komplety na dwóch autach. Continental 5 wyząbkowaly po 15 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROPER Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Niektórzy narzekają na szybkie zużywanie tego Dunlopa, ale ja uważam że w normie. Conti mam z tyłu w BMW. Zrobione jakieś 10 tys km. Żadnych problemów jak narazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 3 minuty temu, PROPER napisał: Niektórzy narzekają na szybkie zużywanie tego Dunlopa, ale ja uważam że w normie. ani w spormaxach ani w wintersportach nie zauważyłem przyspieszonego zużycia, bardzo fajne kapcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kostek88 Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 28 minut temu, Chat napisał: RT2 świetna opona. Użytkuję 2 komplety na dwóch autach. Continental 5 wyząbkowaly po 15 tys. Chyba mylisz określenie "wyząbkowały", wyząbkowanie to występuje zazwyczaj przy niedociążonym tyle i nierotowaniu opon - wina bardziej po stronie właściciela. Nierównomierne zużycie bieżnika - pewnie o to chodzi i tutaj może winić opona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chat Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Nie mylę. Auto sedan więc tył niedociążony. Opony rotowane, zbieżność poprawna. RT2 nie ząbkują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar Opublikowano 5 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 8 godzin temu, PROPER napisał: Zima to przetrwanie Grunt to świeża guma i dużo mięsa. Budżetowego Daytona DW510 bardzo dobrze wspominam. O, dawno nikt nie polecał budżetowej opony. Ja kupiłem dwie nowe Nexen Winguard SnowG i mam nadzieję, że dadzą radę w parze z Semperit, które jeszcze jeden sezon pewnie dadzą radę, jak nie dwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 @W1Michal sprawdziłem, zwracam honor - RT2 ogólnie zrobilismy na nich od montażu około 10-11kkm za miesiąc (objazdowka Polska-Belgia-Portugalia-Polska) i wyglądają nadal jak nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looki12 Opublikowano 5 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 @W1Michal ts850p dają radę na śniegu moim zdaniem lepiej niż Nokian wrd4 mam jedne i drugie 225/40 18 i wiem że do D4 nie wrócę przebieg ok 20 tys km na jednych i drugich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 5 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 no tak liczyłem, 830P to bardziej "autostradowa" zimówka, 850P ma bardziej agresywny bieżnik RT2 ma sąsiad na e60 530d i też chwali że solidna opona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 5 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 Ja to tutaj tylko zostawię. Letnie Nokiany po 3 sezonach. Bieżnika jest z 5mm, z zimowa wrd4 dzieje się niestety to samo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 5 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 u ojca na conti 5 letnie zdjęte z auta i nie ma mowy o takich spękaniach. Goodyeary na drugim aucie to samo. Niech kto mówi co chce ale nikt mnie nie przekona że kapcie premium nie są solidniejsze i wytrzymalsze od tych lekko tańszych marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 5 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2018 A Nokian to nie "premium"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dudek_t Opublikowano 6 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 20 godzin temu, W1Michal napisał: u ojca na conti 5 letnie zdjęte z auta i nie ma mowy o takich spękaniach. Goodyeary na drugim aucie to samo. Niech kto mówi co chce ale nikt mnie nie przekona że kapcie premium nie są solidniejsze i wytrzymalsze od tych lekko tańszych marek Michelin A4, 3 sezony. Spękania takie że nitki widać. Nigdy więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepiko Opublikowano 6 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Moje Michelin energy sever mają chyba z 7 lat i sa trochę spękane ale nie aż tak że nitki wychodzą. A lekko nie maja bo nie garażuje samochodu. Ale będę musiał je zmienić bo już stare są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 6 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 8 godzin temu, dudek_t napisał: Michelin A4, 3 sezony. Spękania takie że nitki widać. Nigdy więcej. Michelin robi wybitnie nie trwałe zimówki. Nie wiem jak seria Pilot Alpin ale niższe modele po 2 latach wyglądają jakby miały 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubee Opublikowano 6 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 A moje Nokiany optycznie jak nowe. Czwarta zima bedzie. bieznika jest 6mm i 5mm. Tylko made in Finnland. Na alpin 4 przejechalem okolo 60k km (do 3,5mm). Ale fakt, same Autobahn prawie. Robiac 38-40k km w rok. Nie wiem w co pojde jako nastepne. Letnie tez musze ogarnac, bo na 235/35/19 czasem obciera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepiko Opublikowano 6 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Test zimówek https://www.wyborkierowcow.pl/test-7-opon-zimowych-w-rozmiarze-205-55-r16/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1419 Opublikowano 6 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 2 testy zimówek https://opony.rezulteo.pl/blog/nowosci-ze-swiata-opon/testy-i-analizy-porownawcze/test-porownawczy-opon-zimowych-2018-adac-testuje-29-modeli-opon-zimowych-8418 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel23584 Opublikowano 7 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Koledzy potrzebuję dwie zimówki. Do tej pory jeździłem na Frigo 2, jak dla mnie były całkiem ok jeśli chodzi o stosunek cena/jakość. Rozmawiałem ostatnio z kolesiem który sprzedaje opony i powiedział że dzisiejsza Frigo 2 to nie to samo co ta sprzed kilku lat i że lepszym wyborem będzie Frigo HP2. Jakie jest wasze zdanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 7 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Moje zdanie jest takie aby nie montować w aucie dwóch totalnie różnych opon bo teraz pytanie gdzie założysz lepsze? Na przód czy na tył? Sprzedaj te dwie co masz kup komplet Frigo HP2 lub Klebera HP3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkeolowy Opublikowano 7 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Lepsze zakłada się zawsze na tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 7 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 To w takim razie rotacja opon w FWD nie ma sensu bo po sezonie te na tyle są lepsze i po kazdym nastepnym tez a tak powaznie to zakladasz różne opony na osie i to nie różne w wysokości bieznika ale w konstrukcji i co za tym idzie przyczepnosci. Wsadzisz na tyl i wiesz, ze na zakręcie dupa Cie nie wyprzedzi ale z nowu nie wiesz czy na tym zakręcie oś kierowana zrobi to co chcesz. Dla mnie to tak jak by wybierać między ospą, a gruźlicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się