Skocz do zawartości

dudek_t

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralna

O dudek_t

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Lokalizacja
    Podlasie

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ja tak samo. Trzecia zima w czterech samochodach. Dodatkowo przy cenie 14zł/5 litr jest zdecydowanie najlepszym produktem jakość/cena.
  2. I wez tu badz madry :-D nie wiemdzialem ze G13 tez jest wymagany gwarancyjnie. W takim razie nie bede nic zmienial na razie. Zobaczymy co dalej bedzie. Gardor, obecny przebieg to troche ponad 60000km. Jak na razie to zero awarii jakichkolwiek. Raz mi zamarzl adBlue to musialem podlozyc piecyk na 15 minut pod samochod a tak to nawet zarowka zadna sie nie spalila. Olej zmieniam co okolo 15k km, w DSG co 60k km i planuje przy 75k km zmienic to co jest do zmiany w Haldexie. Auto sluzy glownie do wyjazdow wakacyjnych i w tym sprawdza sie fantastycznie.
  3. I to jest konkret. Budżet puszcza, to nie problem. Nie pomyślałem o wymianie chłodziwa, z układem chłodzenia nie ma większego problemu. Nawet przy długotrwałej jeździe pod górę wskazówka temp cieczy chłodzącej rusza trochę w górę dopiero po kilku minutach temp oleju powyżej 135 stopni. I nigdy nie zbliżyła mi się jeszcze do czerwonego pola. Z reguły wystarcza że zmniejszę prędkość ze 100 do 80km/h u już wraca do normy więc wnioskuje że układ chłodzenia działa dobrze. Ale jak może działać lepiej to faktycznie, warto chyba zmienić płyn chłodniczy na wiosnę. Auto to Seat Alhambra 2017r więc i DPF i AdBlue... słabo się robi od tej ekologii. Ten FUCHS ma jakieś szczególnie dobre parametry w tym względzie? Myślałem że lepiej zalać olej o większym spektrum temperaturowym niż 0W30/5W-30. Widziałem gdzieś olej 5W-50 spełniający normę C3 więc w teorii byłby chyba lepszy niż 5W-30? Znalazłem: Millers Oils XF Longlife 5w50 5L MB 229.51 ACEA C3 Dobrze wskazuje. Ciągam dość ciężką przyczepę z pionową ścianą. W jeździe solo temp mam na poziomie 90-110 stopni.
  4. Piotrze. Pytałem już o to w wielu miejscach (na forum również) i nikt mi nic konkretnego nie odpowiedział. Może Ty wiesz? Chodzi mi o silnik TDI CR 2.0 Olej w tym samochodzie osiąga wysokie temp podczas mojej eksploatacji. 140 stopni nie jest wyjątkiem. Auto na gwarancji więc teoretycznie jestem związany normą 507. Leję Motula Specific i pytam czy jest jakiś olej który może lepiej odprowadzać ciepło/być bardziej odporny? Czy może te temp. to nic złego i jest ok?
  5. dudek_t

    Mercedes CLK W208

    Fantastyczna robota i świetne auto. Mimo że nie lubię "starych" samochodów to... jeździłbym. Świetnie wygląda w takim stanie!
  6. Niby zwykłe Punto a przyjemnie popatrzeć. Szkoda że przy mojej intensywności eksploatowania aut nigdy nie osiągnę takiego poziomu detali. Super!
  7. Bardzo fajna relacja! Samochód jak nowy.
  8. Świetne auto! Bardzo fajne letnie felgi. Orientujesz się czy od cen "allegrowych" coś jeszcze dealerzy opuszczają czy traktować je raczej jako ostateczność?
  9. W życiu nie widziałem takiegi zadbanego z zewnątrz auta kuriera. Fajnie że Ci się chciało. Następny etap - wnętrze
  10. dudek_t

    A4 b8 2008 - Wnętrze

    Baaardzo fajna praca.
  11. dudek_t

    Tygrys rygryssa

    UWIELBIAM takie relacje. To w zasadzie odbudowa, szacun za poświęcony czas i umiejętności Gdyby nie te nowe światła (już nawet nie o HIDy mi chodzi) była by 6
  12. To przepraszam, blokowałem Cię pół drogi Ależ się błyszczy Twoja skoda
  13. Wracałeś w niedzielę z Augustowa lub okolic?

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.