Gość Opublikowano 6 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Dzięki wielkie za opinie, wszystkie z w/w występują w moim rozmiarze więc czeka mnie jeszcze trochę lasowania mózgu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 6 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 jak masz Pilot Sporty to bierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalB Opublikowano 6 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Rok temu kupiłem Goodyear Eficentgrip Performance 215/50 r17 i pierwsze wrażenie autko trochę pływało, bardzo ciche, jeżeli masz twarde zawieszenie to polecam bo komfort jest, nie czuć dziur na drodzeOgólnie jeżdżę spokojnie więc mi osobiście odpowiadają.Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 6 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Zależy kto czego szuka, Pilot sport to opona sportowa, przyczepność ma genialną, goodyeary są właśnie troche bardziej komfortowe, zalezy też od profilu, przy dość wysokim dla mnie taka opona odpada bo nie lubie jak auto pływa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 6 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2018 Miałem Pilot Sport 3 w e28 i naprawdę wspaniałe opony,ciężko było je wytrącić z równowagi. W e39 dojeżdżam Michelin Alpin 4 i też mam o nich bardzo dobre zdanie przede wszystkim ciche no i przyczepne na miarę możliwości w każdych warunkach, tak samo mogę powiedzieć o letnich goodyearach F1 Asymetric 2 . Do Corsy w tym roku wpadły Klebery Krisalp HP3 ,zachęcony testami z ADAC i mogę też śmiało polecić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warczyburg Opublikowano 9 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Również polecam Kleber Krisalp HP3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kepacz Opublikowano 9 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Cześć. Znajomy szuka opon zimowych do swojego auta (Mini Cooper S, a więc z pazurkiem) w rozmiarze 205/45 R17. Wyboru za dużego w tym rozmiarze niestety nie ma, a nie chciałby też wydawać na to dużej kwoty (choć nie jest to priorytetem). Chodzi przede wszystkim o stosunek cena/jakość. Wg mnie powinien postawić na coś premium lub kilka znanych marek z klasy średniej. Np. Nokian A4? Moglibyście coś doradzić? Bo my z dostępnymi w tym rozmiarze oponami nie mamy żadnego doświadczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADZIA Opublikowano 9 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Michelin Alpin 5 drugi sezon używam i jest bajka, Nie mam porównania do Nokianów, ale dla mnie lepsze od wcześniejszych Conti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost Opublikowano 9 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 7 minut temu, Kepacz napisał: . Np. Nokian A4? Jak znajdzie Michelin, Dunlop Wintersport, Goodyer UG, Continentale każde z tych może brać w ciemno. Patrz na rocznik żeby był świeży. Nokiany są troche tańsze. Całkiem fajny stosunek jakości do ceny. D4 są w cięższe warunki śniegowe. A4 są asymetryczne w troche lżejsze warunki i stabilniejsze przy jeździe po trasie. Choć w tym rozmiarze D4 chyba nie robią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kepacz Opublikowano 9 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Zaznaczę od razu, że w grę wchodzą tylko opony nowe. Cena najlepiej do 500 zł/szt (znalazł A4 za 479). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADZIA Opublikowano 9 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 dla mnie też jest ważne żeby były ciche i Alpin 5 chyba bije konkurecję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paperson Opublikowano 10 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Potwierdzam to co pisze @rygryss. A5 są mega ciche, również przy dużych prędkościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 10 Stycznia 2018 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Panowie, Conti Sport Contact 5 czy Conti Premium Contact 6 (205/40/r17) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zależy czego oczekujesz od opony. Jak bezkompromisowej przyczepności, a trwałość i głośność są na dalszym planie to Sport. Jak chcesz kompromis miedzy przyczepnością, trwałością, a hałasem to Premium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 8 godzin temu, Pływak napisał: Jak chcesz kompromis miedzy przyczepnością, trwałością, a hałasem to Premium Szkoda, że Premium nie ma run flat, brałbym je. Sport Contacty mi się odwidziały, wolałbym coś trwalszego i tu mam orzech do zgryzienia jakie opony kupić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 17 godzin temu, krd napisał: Panowie, Conti Sport Contact 5 czy Conti Premium Contact 6 (205/40/r17) ? Do Toledo? Premium. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 11 Stycznia 2018 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Do Toledo? Premium. Do Fabii. W Tolku już są CSC.Wysłane z mojego E5823 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 No to w zasadzie też Premium, bo jej potencjał jest wystarczający, a do tego jest cichsza i trwalsza od Sporta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Też bym szedł w Premium przyczepnością podobno nie odbiega od sportów 5 a są trwalsze i bardziej komfortowe kapselK zerknij Piloty Sport 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 1 minutę temu, W1Michal napisał: kapselK zerknij Piloty Sport 4 Trwalsze niż Conti Sport 5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 6 minut temu, W1Michal napisał: Też bym szedł w Premium przyczepnością podobno nie odbiega od sportów 5 a są trwalsze i bardziej komfortowe A świstak siedzi i zawija w sreberka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Generalnie legenda głosi że im lepsza przyczepność opony tym sie bardziej zużywa więc coś za coś. Opony sportowe o znakomitej przyczepności zawsze bedą lecieć szybciej niż opony klasy premium ale z pólki "komfort". Brat ma Sport 5 zrobiłna nich 30 000 km i bieżnika jeszcze mają sporo, myśle że zrobi 45 000 km więc zależy co dla kogo jest szybkim zużyciem. Mi np taki przebieg by starczył. Co do pilotów z tego co czytam na jakiś zagranicznych forach zużycie jest w normie biorąc pod uwage jak te opony kleją sie do asfaltu. Michał126 nie znam sie na zwierzętach wiec zamiast o świstakach pisz konkretnie co masz na myśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Nie ma możliwości, żeby twardsza i trwalsza mieszanka kleiła tak samo, jak ta typowo sportowa - miękka. A to, że przy normalnej eksploatacji w zwykłym, cywilnym aucie różnica będzie nieodczuwalna, to inna sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Nie napisałem że kleją tak samo, tylko że "nie odbiega", czyli nie ma aż takiej róznicy aby Kowalski w cywilnym aucie na drodze odczuł pomiędzy nimi róznice w przyczepności w czym zresztą sie zgadzamy. Tak twierdzi inżynier z Continentala, na jakimś filmiku na youtube gdzie te opony testowali na BMW, nie ja, bo ja Premium 6 na razie nie użytkowałem. Chyba że ty te opony porównywałeś na tej samej furze i możesz opisać róznice to jak najbardziej by to było przydatne czy sportowa opona letnia jest wykonana z miękkiej mieszanki to bym też polemizował, za miękka nie może być bo taka opona sie ugina i jest nie stabilna, zimówki też są miękkie a na suchym i mokrym są gorsze od letnich więc bardziej chyba chodzi o mieszanke i konstrukcje bieżnika niż o gume jak plastelina. Po za tym dlaczego te niby miękkie sportowe opony są mniej komfortowe ? Bo generalnie Premium contact 5 jest bardziej komfortowa niż sport 5 tu akurat porównanie mam, nie macałem ich ale jak dla mnie to sportowe odpowiedniki są twardsze a nie miękkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chat Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Przejeździlem na conti 5 nie całe dwa lata. 35 tys. i zeszly do wskaźników. Opona bardzo dobrze trzyma, teraz mam dounlop s max rt 2 i trzymaja lepiej. Poza tym w przeciwieństwie do conti nie zabkują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się