Eidos71 Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2016 [ref]Medyk[/ref] - można zrobić tak, jak zrobiłeś... Ale po co ? DJSHN wystarczy położyć w dwóch warstwach - tak, jak radzi producent i będzie ok. Dodatkowe warstwy wosku nie gwarantują wcale dodatkowej ochrony - zwłaszcza, że nie wiesz, jak rozpuszczalniki z Colli-ego wpłynęły na leżący już na lakierze DJSHN...
Mateusz65 Opublikowano 1 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2016 Panowie a czy jedna warstwa "do cienkich nie należy" wosku collinite jakoś wystarczy na zime ? bo jeszcze jedno autko mam do zrobienia a nie mam bardzo czasu i jak/gdzie to zrobić i dlatego czy jedną warstwa coś tam będzie działać ??
gacuus Opublikowano 9 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2016 Nic ci nie da nakładanie wosku nawet watrstwe 0,5cm . Wosk kładziesz jak najcieńszą warstwę bo tylko jakiś % zostanie na lakierze. resztka która zaschnie i tak jest docierana mikrofibrą i idziie w "kosz" a oprócz tego ciężej wosk dotrzeć, wiec lepiej cienka warstwa nawet 2x niż raz a grubo, bo i tak nic to nie da.
andy1980 Opublikowano 9 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Listopada 2016 Czy ktoś może dac info jak wygląda trwałość wosku SG wear wax? Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Qlimaxss Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 Pisz do maciek-drummer on właśnie kładł go ostatnio na swojego golfa jako wosk an zimę ale ostatnio psiał w temacie Co dziś zrobiłeś w swoim aucie ze po 2 tysiącach zaczął dziwnie taflować . Ale to on ci lepiej powie co i jak
maciek-drummer Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 Ciężko mi powiedzieć jak jest wytrzymały. Położyłem go u siebie, ale po umyciu zaczął dziwnie się zachowywać. Być może spowodowane było tym, że szampon jeszcze nie odparował jak należy i go lekko zaburzył. Wczoraj polewałem wodą z butelki to zrzut był, ale mimo tego położyłem jeszcze trzecia warstwę. Z biegiem czasu będę obserwował. Nie chcę siać hejtu na niego dopóki nie sprawdzę dokładniej. Producent napisał do mnie, że jestem pierwsza osobą, która żaliła się na produkt
W1Michal Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 szampon nie odparował ? po niektórych szamponach zjazd wody jest kiepski, ale po spłukaniu wraca do normy, było pisane o tym w temacie o szamponach.
maciek-drummer Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 Może źle się wyraziłem z tym odparowywaniem. Po umyciu zjazd był slaby. Dlatego myślę że coś jest nie tak.
W1Michal Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 samą wodą umyj element bez szamponu
andy1980 Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 Może źle się wyraziłem z tym odparowywaniem. Po umyciu zjazd był slaby. Dlatego myślę że coś jest nie tak. Mam dylemat czy go kupić... Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
wooke Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 To kup coś sprawdzonego w tej cenie.
Gesiu_15 Opublikowano 10 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 10 Listopada 2016 [ref]andy1980[/ref], Mało masz wosków ? Coli 476 lub Soft99 Fusso Coat
menior Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 Panowie,zostawilem autko u blacharza i ten postanowil zrobic mi niespodzianke i umyl auto na szczotach A wlasnie co nakladalem wczesniej Megsa 16# Czy cala robota na marne? Takie szczoty sciagaja odpowiednio nalozony wosk?
ralfs Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 Akurat ściagnięciem wosku bym się wcale nie przejmował , tylko tym że auto jest po takim myciu całe porysowane
W1Michal Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 no własnie, to że wosk ściągnie to raczej najmniejszy kłopot....... poświeć latarką do inspekcji i zobacz jak z lakierem. Chyba że już wcześniej miałeś lakier przed korektą a zawoskowałeś profilaktycznie ale jak miałes lakier bez skazy to bym sie bał latare do ręki brać
menior Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 Akurat ściagnięciem wosku bym się wcale nie przejmował , tylko tym że auto jest po takim myciu całe porysowane no tak ale po takim jednym myciu szkody nie powinny byc ogromne,jakis lekko scierny cleaner powinien sobie poradzic
typ2006 Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 677539 jakis lekko scierny cleaner powinien sobie poradzic jeszcze nie wiesz co te szczoty potrafią
Moderator Eryczek Opublikowano 11 Listopada 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 [ref]menior[/ref], jeśli prace blacharskie były połączone z lakierniczymi to auto musiało zostać wcześniej odtłuszczone a zatem wosk musiał zostać zdjęty.
menior Opublikowano 11 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Listopada 2016 677539 jakis lekko scierny cleaner powinien sobie poradzic jeszcze nie wiesz co te szczoty potrafią Alez pewnie ze wiem i sam nigdy tego nie robie,nie pomyslalem ze blacharz bedzie myc,inaczej bym mu zwrocil uwage by se odpuscil Dodane po 2 minutach 28 sekundach: [ref]menior[/ref], jeśli prace blacharskie były połączone z lakierniczymi to auto musiało zostać wcześniej odtłuszczone a zatem wosk musiał zostać zdjęty. Prace dotyczyly tylko 1 drrzwi i myslalem ze tylko te poprawie,ale po tych szczotach to wszystko od nowa musze robic
wilczasty Opublikowano 12 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2016 Szukam produktu nie koniecznie wosk może być sealant jedynie na zależy mi na tym abym mógł aplikować na DA (bus blaszak) i żeby chwilę polezalo
W1Michal Opublikowano 12 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2016 menzerna power lock ? albo AF Power Seal. Nie wiem czy collinite insulator sie nadaje pod maszyne
powalla Opublikowano 12 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2016 677687 menzerna power lock Tak przeglądam niemieckie forum detailingowe http://www.autopflegeforum.eu/forum/ i co drugie auto tam jest tym maźnięte na końcu ...takie dobre, czy tylko owczy pęd i moda na forum ? PS: u nas tylko kilka starych postów o tym produkcie
wilczasty Opublikowano 12 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2016 Może pora sprawdzić? Zaintrygowałeś mnie tym produktem. Co prawda nie jeżdżę busem zbyt dużo, okolo 50k rocznie. Póki co czekam na lepsze warunki, będzie można nakładać i testować! Ktoś ma jakieś doświadczenie z power lockiem, ile to może "poleżeć" ?
W1Michal Opublikowano 12 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2016 podobno niezłe ale osobiście nie testowałem
Robakdetailingu Opublikowano 13 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Listopada 2016 Witam z racji tego ze nie wiem jak zalozyc nowy temat a nie znalazlem odpowiedzi na swoje pytanie zadam je tutaj moze uzyskam odpowiedz. A wiec chodzi o aplikacje wosku swissvax onyx ktory jutro planuje nalozyc , pierwsze pytanie czy jedna wasrstwstarczy poniewaz nie jest to najwyzej jakosci wosk z sv, czy lepiej bylo by nalozyc 2 zeby zwiekszyc trwalosc? pytanie drugie nie mam ogrzewanego garazu a wyczytalem na forum ze temperatura ma znaczenie poniewaz woski sie "wypacaja" wiec co gdy naloze go bez odpowiedniej temperatury czy w slonecczny dzien po wyjechaniu na slonce zacznie sie to pocic poniewaz lakier jest czarny wiec pewnie sie nagrzeje. I trzecie najwazniejsze pytanie jak sie ma nalozony wosk do mycia parowego? dziekuje za wszelka pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się