Skocz do zawartości

Volkswagen Golf MK2 - włoskie marzenie


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

Cześć Glinki i Pędzle ;-)

Przybywam do Was z kolejną, mega relacją. 
Tak, wiem. Obiecałem przestać ale troszkę na mnie wymuszacie relacjonowanie trudnych projektów.

Dziś będzie nieco inaczej.
Oglądanie umili Wam muzyka, która łączy mnie i właściciela auta.
Obaj jesteśmy fanami Depeche Mode.
Posłuchajcie kultowego albumu.
Violator powstał w roku 1990. Już wtedy rozkwitała moja miłość do zespołu. 


Poczujcie klimat mojej dziupli.
 



Rok wcześniej fabrykę opuścił Golf - marzenie Macieja. Mojego kolegi od blisko 40 lat.

Założenie było proste. Znaleźć zdrowego, w miarę sprawnego Golfa MK2.
"Po setkach obejrzanych ogłoszeń byłem już wyczulony na wersję Madison, Manhattan albo Boston - CL raczej nie wchodził w grę.
Znajomy pojechał pod Berlin, zweryfikował i na tej podstawie podjąłem decyzję - trochę "w ciemno" ale warto było - stan blacharki perfekcyjny a to było moim wyznacznikiem zakupu - cala historia"

Tak pisze właściciel.
Takim sposobem spełniło się jego wielkie marzenie.
Volkswagen Golf MK2 - kupiony w DE ale kraj pochodzenia to Włochy.

W tym momencie mogę przejść do stanu auta.
Technicznie Maciej ogarnął go niemal do perfekcji.
Blacha? Perfekcja i co najważniejsze 100% nominał.
Resztą miałem się zająć.

Detailing wnętrza oraz ratunek dla lakieru. to było wyzwanie, lakier był spalony przez włoskie słońce. 
Ludzie, którzy widzieli auto, kwalifikowali je do lakiernika, tylko ja podjąłem się je ratować 😎.

Zobaczcie w jakiej kondycji Golf przyjechał do mnie. 



DSC08698.jpg.44793f2c3ba2940a03dabbaca4177a2b.jpg

DSC08699.jpg.6807e09b9b940b241ad8753a51fe56e8.jpg

DSC08700.jpg.5b30de7b8aea761ca38952d05f62f52c.jpg

DSC08701.jpg.c71dd8b1784430d0165a3563f2f15a2e.jpg

DSC08702.jpg.489af690c42ee9c46993f074c9d5ece4.jpg

DSC08703.jpg.6e46cc00c4aa1cefe48490a4982423a8.jpg

DSC08704.jpg.ec6f9446402d0aeffc891c7a1293c168.jpg

DSC08705.jpg.d56e7fcaac6cfcc57df2f2abb557335e.jpg

DSC08706.jpg.8fdd1117234581029b22a8cecdbeed39.jpg

DSC08707.jpg.39e51f14613a5df63e8cb691412e8b39.jpg

DSC08708.jpg.beb1c39e29d424092b9c62b533889bc5.jpg

DSC08709.jpg.b42d14d6e84cba4b340ebb067834ae52.jpg

DSC08710.jpg.82e7b8334bb1e6b973ecf71a96fbc304.jpg

DSC08711.jpg.bb49dfcf9ddc414c49c78b2910d91859.jpg

DSC08712.jpg.30d64917647ca6b1f4179c62d3d22364.jpg

DSC08713.jpg.5e2556274ab2d0b432a98e9963dbfbb1.jpg

DSC08714.jpg.6221968b035d8d1ba6f55ede961110dc.jpg

DSC08715.jpg.1a29bb1fe03be88f67f691732ece48a0.jpg

DSC08716.jpg.072c4b610bf63bdc7540a3d71e3cf9a7.jpg

DSC08717.jpg.3bbbe68cbe00e94412950e4cd43bd146.jpg

DSC08718.jpg.7bfc53774a0ee3834b0e13210c361b71.jpg

DSC08719.jpg.06641cd84c7da65915b683f400123673.jpg

DSC08720.jpg.8cd73caf57507137465c4a5c3cc0474b.jpg

DSC08721.jpg.ffe2c2953fceba30b2d0804f933849d7.jpg

DSC08722.jpg.66970ccdc87c95586cb332621de00fd9.jpg

DSC08723.jpg.055344911252632d12068a04ff04a551.jpg

DSC08724.jpg.6891b8dff8b661b480ff2be13088f087.jpg

DSC08725.jpg.4d4559e6023d7087b7ba35c5a43e79ad.jpg

DSC08726.jpg.e51c0370d64b4160514c5aaa104b272e.jpg

DSC08727.jpg.35d52ca6e40e6f33fefad0bf019f0f88.jpg

DSC08728.jpg.64ec279e3ef373bc6ce67d9fb23226d0.jpg

DSC08729.jpg.a9b31203356cfb4e354cbc58cf21d6ed.jpg

DSC08730.jpg.3829bbda778bfa7177367473c2083f77.jpg

DSC08731.jpg.55fdddb27176d74a8a1ef8127d5fcc6f.jpg

DSC08732.jpg.4151f5212f5e39caeada43543b1092b6.jpg

DSC08733.jpg.217ec744c237b320d1244c31f0ccf289.jpg

DSC08734.jpg.ec1ed2ad321a3550acdbc8f5406d45f2.jpg

DSC08735.jpg.bf79b76387347480e192ab758c67ffa7.jpg

DSC08736.jpg.bef2d63b6ee9e9e1915dd61ede794a36.jpg

DSC08737.jpg.91db1125d6d2c33f1aa9923c160ed36a.jpg

DSC08738.jpg.f502ed5bbf239d0050daa70512b92c78.jpg

DSC08739.jpg.fb3f7547c879f7791b9d55f87a57c2db.jpg

DSC08740.jpg.99dba4e093763730d898b976aa13b6ed.jpg

DSC08741.jpg.7c8906cd22fba8c7458a524780ba9e5e.jpg

DSC08742.jpg.88ed5a45dd9d625d4ca5caa235342612.jpg

DSC08743.jpg.04683d0eb010ca069005123225d8de32.jpg

DSC08744.jpg.593e7f675456fe509b5e48dd557d498f.jpg

DSC08745.jpg.9a97327af2c04c53367939291b75617c.jpg

DSC08746.jpg.9a1343e1b6e193980c160377eb88e029.jpg

DSC08747.jpg.c3e3182ef264e0f9aa50603c9d076b14.jpg

DSC08748.jpg.8ce4da68f7669da0ff87c737d70867bf.jpg

DSC08749.jpg.58ad63da3cfcf38bba1f554fcabb9f4a.jpg

DSC08750.jpg.7cd7699fcc30c7ee2c7f15a67b67fbb9.jpg

DSC08751.jpg.c551d8cab0fe23ec1c6961cff70886d7.jpg

DSC08752.jpg.1eef5274b3868e46a6cfc12441033227.jpg

DSC08753.jpg.931722f82f6613c445671960ffd8449d.jpg

DSC08754.jpg.4e5a9054f3df1ce11d3dca18f73d1efb.jpg

DSC08755.jpg.7a09ae5e7b4a31ad00546ddba663de61.jpg

DSC08756.jpg.705d036f75cabb4072ae294243462ba2.jpg

DSC08757.jpg.0243b945052dc24de9bfbd4fadc9b16c.jpg

DSC08758.jpg.20b9063fa9263e6e6cc3c1560089f275.jpg

DSC08759.jpg.771e2fc41cfe81c490f90a9d4d3c6f8c.jpg

DSC08760.jpg.c28e99519fc3618692edd2b836666f5a.jpg

 

 

 

Ok, pora zacząć projekt.
 

Volkswagen Golf MK2 - włoskie marzenie. START!


Zaczynamy od silnika. 
Widzieliście jego stan. M A S A K R A.
Postanowiłem zadziałać produktem, który ma ogromną zaletę nad konkurencją. Można go zaaplikować i pozwolić mu działać nawet kilka dni. Tak też zrobiłem.
 

DSC08761.jpg.d2d81623ef2f028cb16e2381404a8a8d.jpg

DSC08762.jpg.667bcb08741a340bd13283b184f31b23.jpg

DSC08763.jpg.7e3ddb4de33cd8068a7a1437c511bfac.jpg

DSC08764.jpg.4221f11b302381d8f51603611109185a.jpg

DSC08765.jpg.67a9fa9f30396b97d77766480c55eb29.jpg

DSC08766.jpg.d4bf02e5909d572d16a3f4cfc9f651d3.jpg

 

Przy okazji, spryskałem też ościeża drzwi oraz zawiasy.

 

DSC08768.jpg.90ae906104ee426ed7a406e9b289c678.jpg

DSC08769.jpg.6e2975448e34fe905387514ba587b5f4.jpg

DSC08770.jpg.a13f127efe7d6b0a548b71c1684f3b44.jpg

DSC08771.jpg.c5cb88335b938e7ce5adbaf944be92ea.jpg

DSC08772.jpg.70087ffa1d1278964a0758b50ba20038.jpg

DSC08773.jpg.a189ab38a4a51b0c15eeedb5d4b411bf.jpg

DSC08774.jpg.986ddbd63272efd7bcb096fa98d41406.jpg

DSC08775.jpg.cfe49cf906b22df71672cb757d6e08a1.jpg

 

Nie pamiętam ile czasu T&G trawił brud. 
Po spłukaniu wszystkich elementów, użyłem Green'a z @ADBL
Bardzo mocne stężenie pozwoliło rozprawić się z pozostałym brudem.

 

DSC08776.jpg.43938587cad4c0c0f39b87082d94f8c3.jpg

DSC08777.jpg.e5d280797cbe3991e4598ab4dc3f390c.jpg

 

Nie zamęczam Was zdjęciami z pędzelkowania. Uważam, że są ciekawsze rzeczy do pokazywania ;-)

Po umyciu, silnik spryskałem MotorPlast'em i zamknąłem maskę.

 

DSC08778.jpg.ff2b4e2a1c8338556796b1a5fd89bd12.jpg

DSC08779.jpg.53f7459c9eade5c5fcb180caf5e1a0a6.jpg

DSC08780.jpg.20a7ff4389ff2e9a819330da4431e041.jpg

DSC08781.jpg.8f04bd262479b4208754ed0823954920.jpg

 

Kolejny etap to zawieszenie oraz koła.

 

DSC08782.jpg.5eb77a46a4dcaaad268e5db8b7fc4ad0.jpg

DSC08783.jpg.59aae917f6d0059aa8f75f9c57dfd65c.jpg

DSC08784.jpg.b794e4b74abb37797d1d6f7f4145a832.jpg

DSC08785.jpg.fe14d68ceb33df14f11a1d1f310e2d0c.jpg

DSC08786.jpg.8984a4e7cced91a93e2d4daf8fc57ff4.jpg

DSC08788.jpg.02e928b48a0914481d16201136829f60.jpg

DSC08789.jpg.0df3bd10ca6d0068495b76363adc355c.jpg

 

Przy okazji rozprawiłem się z ogromnymi pokładami smoły.

 

DSC08790.jpg.ff4ec1e73506357c4d63bdce57128d66.jpg

DSC08791.jpg.535e603375341865cc6028c05a2f4ddf.jpg

DSC08792.jpg.896c71e549d8be2f1b9e05abf16682f3.jpg

DSC08793.jpg.54cba75e0aa6e84ae8b514a248c24b80.jpg

 

W tym przypadku użyłem Prockbort.

Wnęki czyściłem podobnie jak silnik. Najpierw T&G a następnie Green.

 

DSC08794.jpg.930647d7d1d4a0eecf052460468edb55.jpg

DSC08795.jpg.d7cf0498842fa3b1ff16a8451abe2f43.jpg

DSC08796.jpg.8f42994aa73b79d271054b2edc1d5a6a.jpg

DSC08797.jpg.ae525d9a838893ceaeb658724020c513.jpg

DSC08798.jpg.0c867d6ece4b0126812d352bd88b1c43.jpg

 

Jak podoba się Wam komora silnika?

 

DSC08799.jpg.b3dfbf67a4cbfd975ba503d63c20072c.jpg

DSC08800.jpg.f1bd3859ca098516c1c554e71b64799f.jpg

DSC08801.jpg.006c95956dbc7f155f7f7480bec701d4.jpg

 

Auto z Włoch. Koronapanika więc trzeba ozonować wnętrze ;-)

 

DSC08802.jpg.edffb64afa5280586c05001a8d461881.jpg

DSC08803.jpg.484af60674a1f2c6a1c5611d9f481fba.jpg

 

Auto zdekontaminowane, silnik czysty, wnęki jak nowe.
Mam nadzieję, że nie macie mi za złe braku opisu powyższych czynności. Są relacje, w których znajdziecie wszystkie info.

Pora na największe wyzwanie czyli lakier.
Pomiary potwierdziły moją teorię. Auto w oryginale.
Zrobiłem inspekcję a protokół wysłałem właścicielowi.

 

DSC08804.jpg.719002b473b905a4d961bcb06ebf6f04.jpg

DSC08805.jpg.99cf0a51f08121aa21324e9cfedb1a64.jpg

DSC08806.jpg.4950425c4cd2485cda1edbdedeb5b6b5.jpg

 

Nie pytajcie gdzie można kupić ten miernik.  Póki co jest to wersja Ltd i nie jest oferowana. Miernik jest ten sam co wersja "cywilna".
Polecam ;-)

 

Korekta lakieru.

Podjąłem się ratować. Od razu uszykowałem mój ulubiony zestaw. Maszyna rotacyjna, pasta H8.02 oraz futro. W tym przypadku był to Sonax.
Zobaczcie też w jakim stanie był lakier.

 

DSC08807.jpg.f626d33450620540a07c8d182838a3d1.jpg

DSC08808.jpg.9417c0618271220fde7f6890988554b8.jpg

DSC08809.jpg.ae29ad1ad4171fbfe5d38fe9b79658b7.jpg

DSC08810.jpg.bcaefdb6cecb1080d4b0476c5ef25599.jpg

DSC08811.jpg.cbd99a9b9dd8875bd478c1ff5ad74338.jpg

DSC08812.jpg.2bf41be823b02e62747228af8854178e.jpg

DSC08813.jpg.646eff566e3c6d61385bf2a6af306a6d.jpg

DSC08814.jpg.cc11a83400a306a96cedff0fae8eb5ac.jpg

DSC08815.jpg.647c039ff1257b300ac12d4eb799aff6.jpg

 

Kto z Was podjąłby się tej pracy? Kto ratowałby lakier?
Zobaczcie jak fajnie wyszło....

 

DSC08817.jpg.aaa8e1b104945e47f858ff50bf0e2fc8.jpg

DSC08818.jpg.b41ba458ff20e4f2e29b01b64011908d.jpg

DSC08819.jpg.c61fe0bf319662cd772dcf7938802af9.jpg

DSC08820.jpg.aef65e4b22a2f676fe2acd76bbd9de17.jpg

DSC08821.jpg.55231c4bcb13d440f50c4edda8b48f11.jpg

DSC08822.jpg.d56ae71423166b9e191ac6f9aaa65ff3.jpg

 

W tzw międzyczasie, otrzymałem paczkę od ekipy z @MotoGo.

Przesyłka zawierała system polerski Zvizzer. 
Z produktami miałem do czynienia podczas pobytu w Norwegii. Już wtedy zrobiły na mnie wielkie wrażenie.
Z wielką radością przyjąłem info o polskiej dystrybucji.
 

DSC08823.jpg.3fbc81671113335652d4d88834c3c050.jpg

DSC08824.jpg.bc23af6df9d832288cd375a919950688.jpg

DSC08825.jpg.e62cc831e99714a28d3f163ce343735c.jpg

DSC08826.jpg.0414c8d8f671315b4280f92e7b914e16.jpg

DSC08827.jpg.7c28b14001f843fc9dd1ccaee42f9a4b.jpg

 

Czy tylko nazwa jest podobna do tej znanej z pasty Koch Chemie? 
Wg mnie, te dwie pasty mają wiele wspólnego.
 

DSC08828.jpg.3a9bd61bb76e4d958ace6146f7d2c4f0.jpg

 

DSC08829.jpg.890f3fd4f45f96918683cabbe2eafe43.jpg

DSC08830.jpg.c6e16e258dde794c417df239c8671558.jpg

DSC08831.jpg.f298bff459ce7af8496b0385e68591de.jpg

DSC08832.jpg.d6f23b54522c576a8e41446597f286ab.jpg

 

Pora na kolejny, świetny produkt. 
Pad, w którym zastosowano purpurową pianę. 
Świetne właściwości tnące, dobre wykończenie.
Tego pada nie szukajcie w sklepie. Był on wykonany wg moich wytycznych ;-) i miałem go na testy.

 

DSC08833.jpg.dedf4db8497fbb72794d4dc1d29e333b.jpg

DSC08834.jpg.a68a4e8dbd18c2de3b2bea48d027241c.jpg

DSC08835.jpg.ad8e1b19cb96211d175d540f8acb3d7a.jpg

DSC08837.jpg.fcc6f8368651d3e89786b206e06944a6.jpg

DSC08838.jpg.fcd4c10ed75ebebc56dee5d18e3c742d.jpg

 

Podjąłem też decyzję na wyciągnięcie wgnieceń. Oczywiście nie robiłem tego osobiście. Z pomocą przyjechał prawdziwy fachowiec.

 

DSC08839.jpg.afc1744bba2e76380d1228cd202e5da8.jpg

DSC08840.jpg.a7c72d34ed3ca6ab9b2a6b5cd7ba0ecf.jpg

DSC08841.jpg.038266e6ee38fb6bca2054f0e2abaa92.jpg

DSC08842.jpg.e0e038384de60190c6a7836751d10d30.jpg

DSC08843.jpg.1e71cfe97a7d1af3d8e01a058c48e2f0.jpg

DSC08844.jpg.80d73f98599b3c8aa4588b4919714307.jpg

DSC08845.jpg.3d29ceb72610c2629ebeb48ca6eaed2a.jpg

DSC08846.jpg.89192b8a9b074c9a34d37a6f653bdcac.jpg

DSC08847.jpg.2bb293820d2d58824f25b00352e79e29.jpg

DSC08848.jpg.4754e3dd2ba88775dc99198c1fb5a106.jpg

DSC08849.jpg.6facff95f5da4bc98e9fb229357ada73.jpg

 

Ja przeszedłem do pracy z lakierem.
Efekt coraz bardziej mnie zaskakiwał. Wiedziałem, że jestem zdolny ale nie wiedziałem,że aż tak 😇

 

DSC08851.jpg.506bead888422261b75fda75a249879b.jpg

DSC08852.jpg.6372c023c7e92ea419dcb94e38d5c739.jpg

DSC08853.jpg.4f9e12ae6ef52e32aee667797dc82c2e.jpg

DSC08855.jpg.01bc54e3cefb773f4785301fb569bc42.jpg

DSC08856.jpg.c7bde9c13a573a060c313268ded2c978.jpg

DSC08857.jpg.ecfefea98dd7f702ae94026073541371.jpg

DSC08858.jpg.2092018f1273184cecadcc92db5a289d.jpg

 

Tak, to fabryczny lakier ;-)

 

DSC08859.jpg.e515031beb2fee8edf71724aae312105.jpg

DSC08860.jpg.236b07a302f332f8d9c9d64a58f0e5a2.jpg

DSC08861.jpg.4ed79a0fe97adc98d193c7cf7d9c7f7b.jpg

DSC08862.jpg.95a39fe3ac1ec6eb7589db9df7c89de4.jpg

DSC08863.jpg.4848385557cfe06ba342d0fdb32491e8.jpg

DSC08864.jpg.b122b7dbbcc8d9f16050448c71ffaafe.jpg

DSC08865.jpg.35e45fdfc563c023df4dcc729b432051.jpg

DSC08866.jpg.e6f927d5d1233f559ff00276131d2bac.jpg

DSC08867.jpg.e8a0fc4f56b4d75638d8c1a1669a6e3e.jpg

DSC08868.jpg.327903f60e75a9bd23ad30cbc0336b62.jpg

DSC08870.jpg.f631065c84e68f599a8b57ee46cbe1ae.jpg

DSC08871.jpg.221b0d021cecaef628b7aa0c6e5bc0c9.jpg

DSC08872.jpg.1a8b70b0a2c030ec74b55eb85b6a166f.jpg

DSC08873.jpg.0e8971f82768dfda0435689426cff270.jpg

DSC08874.jpg.90e720fe118721b4d96567bd291d5705.jpg

DSC08875.jpg.97e00fac09fef9511003f09d9183ed20.jpg

DSC08876.jpg.16ac4ed15f3cf75c9d3e16477aef1259.jpg

DSC08877.jpg.a2e93c96efcfa9cf3127b7c0caa331d6.jpg

DSC08878.jpg.5c8172a3ae75ea3c6eaede3679057cb3.jpg

DSC08879.jpg.032b0f8075a606475b7d97e9e8710428.jpg

DSC08880.jpg.c4750322c83f602caf511df2a0acfcd6.jpg

DSC08881.jpg.97866fe4940a073fa97f5af94e37ea4a.jpg

DSC08882.jpg.b9eeef6084dcc4382b5c6a9c2bf430b2.jpg

DSC08883.jpg.4f9bc2a73529eab770b2b473d9332375.jpg

DSC08884.jpg.8a9f13abe10c085962751d4c11093a9e.jpg

DSC08885.jpg.b7ab8e68b5d973dbb20d6a9ef3c5d316.jpg

DSC08886.jpg.563793deae51bac8568daf85277d7ab6.jpg

 

aby uzyskać taki efekt, ciąłem lakier 3-4 krotnie. Walka na pograniczu klaru i bazy. Dla swojego bezpieczeństwa psychicznego, nie mierzyłem lakieru podczas pracy.
Stres by mnie ograniczał, hahahahah.....

Gdy wyciąłem dach oraz maskę przeszedłem na boki auta.
Tutaj miałem jedną zagwozdkę. Naklejki.
Były 3 opcje. 
Oklejać, nie oklejać, zedrzeć i kupić nowe. 
Postanowiłem oklejać.

 

DSC08887.jpg.edefc03b60213e4d8196733d8c1343ac.jpg

DSC08888.jpg.ca63639a120177699b39592cc54d959f.jpg

DSC08889.jpg.b740bd3ae76cc44cb3978bc36b4ffbcd.jpg

DSC08890.jpg.b700a2362f23232e7edc9a8e5aa3a26f.jpg

DSC08891.jpg.93ebf7e7889ff492851fd5cdda55e8bc.jpg

DSC08892.jpg.0273f7c49fc6e84761c8460d537a180d.jpg

DSC08893.jpg.96e61b33329dbf551d0483e08cc63e6c.jpg

 

Nie dawały mi jednak spokoju te naklejki. Pomyślałem sobie. Przecież w Pandzie polerowałem, w samolotach polerowałem. Dlaczego nie spróbować również tu.

 

DSC08894.jpg.6b9235ea079e84609dda95aace053a17.jpg

 

DSC08895.jpg.1fa7aaa28e60e24d467f6feb022cb854.jpg

 

Efekt genialny. Poleruję również naklejki. Okazało się,że również one odżyły podobnie jak lakier.

 

Kolejnym etapem było wyczyszczenie drzwi od wewnątrz, zakonserwowanie ich oraz wygłuszenie.
Te prace w większości wykonał Maciej.
Wnętrza zabezpieczyliśmy woskami Innotec.
 

DSC08896.jpg.849dcd5c80cd645cfd8179052e714922.jpg

DSC08897.jpg.f4aa005d7d820697095b2f9874fa28e4.jpg

DSC08898.jpg.62106818436140f9091f83561b4ab002.jpg

DSC08899.jpg.8ad26310619834a19eccff8fa7d1f919.jpg

DSC08900.jpg.8243c3074eef6ed2599787e15772cfa1.jpg

 

Maciek kleił a ja wracam do lakieru.
 

DSC08901.jpg.3dd413ba7eb723a6cd1a6ec7effacacb.jpg

DSC08902.jpg.45419e9b2b5a59a99e7b8bf94fb3e471.jpg

DSC08903.jpg.80508fe7fa36ec94534a978d4c4967ee.jpg

DSC08904.jpg.f54994e54cf218e8a17c8a892c4e6599.jpg

DSC08905.jpg.5f9970e477b22cddab3243fc078379fd.jpg

DSC08906.jpg.91492d4ef657eaf9192ac86fe718ba6f.jpg

DSC08907.jpg.05739a5dfbe1f5e99cc0d26ac95692a6.jpg

DSC08908.jpg.db7631fc81fe998d71f75ed605af8737.jpg

DSC08910.jpg.80780d7d3cc522f066797f23115232c3.jpg

 

Demontaż klamek to 2 śruby i 3 min roboty.

 

DSC08911.jpg.901b779624f52ec33ba55943a7ab5683.jpg

DSC08912.jpg.50ed40ae3082b93e44d2222a74977349.jpg

DSC08914.jpg.6f25d58bad6e4811e308b815c6c23cd7.jpg

DSC08915.jpg.62cb16771ce02c982ab775a49a004742.jpg

 

Piana purpurowa w kolejnej odsłonie. Tym razem tradycyjny pad dla rotacji.

 

DSC08916.jpg.f4fb507d3596910d460657d233ad355b.jpg

 

DSC08917.jpg.4b4224fe2afed1b187fc0ebd84eeb2e6.jpg

DSC08918.jpg.702b63a74095e338f8acbbc2cc5b6475.jpg

DSC08920.jpg.e0d0b9052b7e196b2de6ead12f938d5a.jpg

DSC08921.jpg.e1310096461c7d153a86927652db1099.jpg

DSC08922.jpg.ef0a1884c51ff3abda03efa4c4d63a7c.jpg

DSC08923.jpg.05fadfa1470b825688f44b097a92cceb.jpg

DSC08924.jpg.6f53cce6afb4cdf6659d8cf0bc34256d.jpg

DSC08925.jpg.87ab04321c4ee7d5d94004db82f7bafc.jpg

DSC08926.jpg.0638031324f1c0e2cfb661bd28355618.jpg

DSC08927.jpg.8500a5ceae1463a4d2bbfd391ecc6621.jpg

DSC08928.jpg.4fc949e7be8a4d711c73016a1958df97.jpg

DSC08930.jpg.5684cdcad482d20ad108e5ac6610cf17.jpg

DSC08931.jpg.40024ea918c9df178b5254b389a512d8.jpg

DSC08932.jpg.05e753fd57cd0d599ab6d5893ce7cb31.jpg

DSC08933.jpg.5d53f3d52a5080f7e66b399d305d1e17.jpg

DSC08934.jpg.92b6af261c6afbbe5855b9525375041f.jpg

 

Takimi maszynami pracowałem.
Dwie rotacje, dwie planetarne i mały wariat czyli Flex PXE. (na zdjęciu brakuje XCE)

Porównanie maszyn planetarnych w moim wykonaniu znajdziecie w dedykowanym temacie na forum.

 

DSC08935.jpg.b77997043bfcd41ac45593d8dc809d48.jpg

DSC08936.jpg.4f26ec1c92d86ed548796b5430287154.jpg

DSC08937.jpg.b114577b6daa7f6d6a747ba5d428f3b6.jpg

DSC08938.jpg.581ddaa199b68736580af42b51fe9aaf.jpg

DSC08939.jpg.cb7dcc38a995e935b95c0581ac2ac8e3.jpg

DSC08941.jpg.bcc39631f1120673a9fcd7bb48501937.jpg

DSC08942.jpg.e25bb0c5f8924f76abb915411b514f0b.jpg

DSC08944.jpg.f0d7d5670e1bcae19088133a58907322.jpg

DSC08945.jpg.18cfded1dfd7d09c94982c41f28d1b1d.jpg

DSC08946.jpg.9b9eec81b06a340731dfbd6a5b871800.jpg

DSC08947.jpg.b300d5477852f2a393c3e103614d103b.jpg

DSC08948.jpg.4f5c73d2f5e3acce9bca83cde792dec6.jpg

DSC08949.jpg.214108f91cae6c891c8f9fdffd0d35e0.jpg

DSC08951.jpg.63c8d1b2e6d6d0a8f0b16c6098570166.jpg

DSC08952.jpg.c1cc5226b51005ccdccc0fcbd6fa4e65.jpg

DSC08953.jpg.fc5b5dfbcf4c9888c9bb8523f2a6585e.jpg

DSC08954.jpg.d67e4790560e19b143e5a86175007ff1.jpg

DSC08955.jpg.39a4829122233a51ad0cfae140dadce6.jpg

DSC08957.jpg.dd630ab532d6c9eec15f32372aab4d2d.jpg

DSC08959.jpg.fe3c2f97441dca7ff102e74c96c411bc.jpg

DSC08961.jpg.13fc75bf1115bab6f5aa0e034fa15611.jpg

DSC08962.jpg.40630cd31453247d6c1f406a509ca7c5.jpg

DSC08963.jpg.7c03b7b11b33183ea55c5e9be889f33f.jpg

DSC08964.jpg.6978e5741d5c38a08863426fb169cdba.jpg

DSC08965.jpg.0f8ba1c46c8acba0685b84c44d70f563.jpg

DSC08966.jpg.89ad121d937fb2690cbba4a5d56966a6.jpg

DSC08967.jpg.ab4ed589be85af9043d24d464a115fc9.jpg

DSC08968.jpg.778c71bc628761d9a4b17292e4283aa0.jpg

DSC08969.jpg.b846e061f3acbcb59fc360ba45235209.jpg

 

Zagalopowałem się ze zdjęciami a nie napisałem jakimi kombinacjami pracowałem na bokach auta.

1. Rotacja+futro lub purpurowy pad, pasta ZviZZer PC5000 Blue Pre Cut. Bardzo mocna pasta tnąca.
2. XCE lub Evoxa + Sonax 04/06 + średni pad polerski
3. XCE/Evoxa + Sonax PerfectFinish
4. XCE/Evoxa + Essence CarPro. Tak wiem. Troszkę dubluję finish. W tym przypadku to bardziej testy niż błąd.

Tylne lampy zrobiłem tak samo.

 

DSC08971.jpg.0480a075e2840a876eec8f73312ef2b2.jpg

DSC08972.jpg.ffe32b0ecb2506de5c7bdfe787bcd861.jpg

DSC08973.jpg.5fadb60c4d67085758223d376e8c7631.jpg

DSC08975.jpg.39a1f1ee34f40452dbef8002561aede0.jpg

DSC08976.jpg.5e5ca188fe2d514a4aab042f898e54ff.jpg

DSC08977.jpg.5e251b0f24d36f23d630940e96a3a6a9.jpg

DSC08978.jpg.4bc6c7e37cf5c207abce43a054110406.jpg

DSC08979.jpg.e0de57dca34106918f53066d1cf392f3.jpg

DSC08980.jpg.8069d3d76f26c9865e8e98d8414bca1d.jpg

DSC08981.jpg.4c1d6511533256801840b140ba13a574.jpg

DSC08982.jpg.a90b0455e1f766781f91dcf29db4d6bf.jpg

DSC08984.jpg.648900714fecf0e6d83a4b193173d86b.jpg

DSC08985.jpg.d215b4f0507b900e972b5c3756af641f.jpg

DSC08986.jpg.34781717c495cb7804d4af1bc66d94c5.jpg

DSC08987.jpg.202cade98eaf99d55d1d11dbf95edfc7.jpg

 

Pamiętajcie o oklejaniu. One nie zawsze musi być piękne jak na relacjach fb. Ma być skuteczne.

Naklejki oklejam w etapie cięcia. Polish robię już bez taśmy zabezpieczającej.

 

DSC08988.jpg.9ed32d7bf77a7a0d0dab0c8a164999e1.jpg

DSC08989.jpg.ef46c28b21df4bd725a38258a03f22fa.jpg

DSC08990.jpg.3f8dc975d7cb657cc6524a1557e847dd.jpg

DSC08991.jpg.84610af2296d3dccf3a284b08c603998.jpg

DSC08992.jpg.d8c909b8e777cc3b6dad0cf110fffd53.jpg

DSC08993.jpg.e94a837737a94bfcb791dfc3153eeb13.jpg

DSC08994.jpg.c9dda01f8efbb7d0e9a7c0d17e848e77.jpg

DSC08995.jpg.ba44c321ce7ad7c827e066938dfa4981.jpg

DSC08996.jpg.fb1980d3af7b47f91e381f2f2d150db4.jpg

DSC08997.jpg.75ad78a0c8e3501c9b43b61ce9e3d33a.jpg

DSC08998.jpg.c5a9b74ec66f00b577fc890a1799db59.jpg

DSC08999.jpg.d0241eda5ed3b64b76f35fc688d8007c.jpg

DSC09000.jpg.d7d4bf7c93f9ba858d5827b196ff1c4a.jpg

DSC09001.jpg.bd89aec5bc2c88580fc9ed46d2f987e3.jpg

DSC09002.jpg.788e804604f2d010a48bf2127806a5ae.jpg

DSC09003.jpg.016bd7740aaf688df0f25c342da530ee.jpg

DSC09004.jpg.281b598daf38adb1fc5d73f7870a0964.jpg

DSC09005.jpg.7ce503d4dcf900e16008e4b91addd732.jpg

DSC09006.jpg.cee0a80cf3905460cd3f4a5f74727408.jpg

DSC09007.jpg.271f1c5e2870546d131c29a071887527.jpg

DSC09008.jpg.2ed7549b504c437e16b78c4a2115c4e8.jpg

DSC09010.jpg.5331c5fcabbf0e6217a3a493236cddbd.jpg

DSC09011.jpg.e36b168385c252af898fd251de9eda2c.jpg

DSC09012.jpg.93b1ccc86949291d970b7db0e065c3fa.jpg

DSC09013.jpg.78ad619b4e953589c97474ad292fb06d.jpg

DSC09014.jpg.837b8f4fb18c0bf38370a9bb6c23d5c5.jpg

DSC09015.jpg.fed1a4db36f15b66d7d7c455f567f492.jpg

DSC09017.jpg.5d513167a4f9690a7f5f9d70ca7b7672.jpg

DSC09020.jpg.569f1bc6cc517d9021ea9bfa47fd9813.jpg

DSC09021.jpg.85e7e767f32577ad6e6899cc849b9f5c.jpg

DSC09022.jpg.9ef0e61ad2f2c243d3a0952bcb40bcaa.jpg

DSC09023.jpg.82a2491695705d40aac26f42bff8800e.jpg

DSC09024.jpg.202dd62dba88d721c92ab43284eba06b.jpg

DSC09025.jpg.787c65b2eb3574e578e6a13675aeb087.jpg

DSC09026.jpg.0a642d656a384ded31ea6c7d7f9efb31.jpg

DSC09027.jpg.31fc3e44ff9eb06e4dab01e2c3a23f19.jpg

DSC09028.jpg.8fa10605b083dcecae0d8d5c9bcf5a3d.jpg

DSC09029.jpg.8e648b85a1988f994dc5edf9ec99037d.jpg

DSC09030.jpg.de9cd9dd865727de9afa5ea4646c7c9c.jpg

DSC09031.jpg.00d419c3d74afca89ef79709482cc2ce.jpg

DSC09032.jpg.897ef6fa3d4e642e0244022bd38c1d8c.jpg

DSC09033.jpg.dfdc9699a4eaaa1105930974c64da4f3.jpg

DSC09034.jpg.9a4375824320180da2c41478c8df0366.jpg

DSC09035.jpg.19f1df205e63f61d3d2e6c2821adbd0e.jpg

DSC09036.jpg.2d350f3ce41d2ec887432e078ed7115d.jpg

DSC09037.jpg.c25faf70262ed2c78deb2db4fd315d95.jpg

DSC09038.jpg.fc9d996b8e24d61b0cc06c2332ef9287.jpg

DSC09039.jpg.f560ea915d21114f8c4f8348f8480e9e.jpg

DSC09040.jpg.2b51fd2369645377350804eb61852c20.jpg

DSC09041.jpg.a8cf7d001f341d260b0de87a6da4ef12.jpg

DSC09042.jpg.5c39fa99aae0b5a48b2a55086b5f4f3b.jpg

DSC09043.jpg.1eba827ce6d7a8c1bda2ee509b56bc36.jpg

DSC09044.jpg.4833ad969bcfbc6344ff4984e8b741fb.jpg

DSC09045.jpg.e2b2e124ef690300cca4709431e9e19d.jpg

DSC09046.jpg.e076d348a012ef4c0a9a1e6658e100c9.jpg

DSC09047.jpg.c1ab384f39b487754bb59a2263eed816.jpg

DSC09048.jpg.181e9fb25cdd0add7bc126fd14b4e4f4.jpg

DSC09049.jpg.a3d3dd637c91cba7476ec7bc9ded40a5.jpg

DSC09050.jpg.6977b87d8972e48eeb33b84bf4580de8.jpg

DSC09051.jpg.99acf7c8eb28fa748265a552a6b7ed74.jpg

DSC09052.jpg.dfc11aa979d79cf365446124e4a1128f.jpg

 

DSC09054.jpg.8086000421dd3ac336c57c841d443097.jpg

 

Tak jak wspomniałem, lakier postanowiłem wykończyć Essence.Po pierwsze daje on niesamowitą szklistość. Po drugie SiO2 zamknie wypalony lakier.
Pady użyte to czerwony NAT.

 

DSC09055.jpg.0739ff388695b835689dee6bf1ce1e16.jpg

DSC09057.jpg.642f707976acc35afcfbb22c6e7a7121.jpg

DSC09058.jpg.5ce11fc18999f9e448a4a57640c316c8.jpg

 

a Maciej walczy z boczkami ;-)

 

DSC09059.jpg.5199608047a450d4546c81e40c75b22a.jpg

DSC09060.jpg.1e9d5f9df5800a4a64609421084efe38.jpg

DSC09061.jpg.1eb4a7827e87ef12ad7f085222a13543.jpg

DSC09062.jpg.4bda1203d4a21fa7cc6ad77400739586.jpg

 

Po skończeniu lakieru, przeszedłem do wnętrza. Tu też nie było kompromisów. wszystko zdemontowane, co uszkodzone, kupione nowe. Tapicer robił nową podsufitkę.
Masa pracy.

 

DSC09064.jpg.8485fc07470a201cca8fbea640574c2f.jpg

DSC09066.jpg.a83fa598b966095b6a36c13bbee6931a.jpg

DSC09067.jpg.66d67c1969a8421b8902783bc2884426.jpg

DSC09068.jpg.54ef498797d081d821326fe6a0305721.jpg

DSC09069.jpg.bac70723b124210c8ba1e518be342032.jpg

DSC09070.jpg.524a2aaf5407c53f8310eb68163a3cd1.jpg

DSC09071.jpg.42e730ab31561baa52a18fb81f0a51e2.jpg

DSC09072.jpg.f52b752930e18be6bb956a5c8306cea4.jpg

DSC09073.jpg.d1f6009d92430fdb4d95037abd633496.jpg

DSC09074.jpg.ade5a6577d8c8ee6d8a4889868380c9b.jpg

DSC09075.jpg.e74ba9ff64c02eb5af2bc8d561511458.jpg

DSC09076.jpg.a2643af5ccf1673b288df1a993a8640a.jpg

DSC09077.jpg.7648ba27d06f6555f28739d0a5f93d87.jpg

DSC09078.jpg.c2e0884b04978f0d14d8e0461ff4507d.jpg

DSC09079.jpg.a4157e94261566586e212dcf260d9cea.jpg

DSC09080.jpg.1fe55b9992d4d16d717363f0688e982d.jpg

DSC09081.jpg.0032302705c85c06a9cd438cf7375f9c.jpg

DSC09082.jpg.f6dfe547bee4fb507164eddc4cd8b115.jpg

DSC09083.jpg.0e7ca299e44a247c821fb2cd492d8238.jpg

DSC09084.jpg.468e3313919e5a0c5ef56478f46a1724.jpg

DSC09085.jpg.76970f5fc0ebce540115415aff636f36.jpg

DSC09086.jpg.59aa24708fdd81bcf1ba0aae9e940254.jpg

DSC09087.jpg.54943735c3db7d8dfe8745bd01fa8d58.jpg

DSC09088.jpg.9235f73cc69609dc7d629520338abe42.jpg

 

Najpierw, wszystko musiałem porządnie odkurzyć na sucho.

 

DSC09089.jpg.c39972836a0293f6766e1624322ab202.jpg

DSC09090.jpg.9226a16b2e18e448150f2d6bd7d184a5.jpg

DSC09091.jpg.19f87433ca6dacceb429e01479bb8fcc.jpg

 

Następnie pranie ekstrakcyjne.
Ja używam produkty dwóch firm.
Maxifi oraz Tersus.

 

DSC09092.jpg.f10204d38e45c10c8816cfee05c31fb3.jpg

DSC09093.jpg.6fe06a55b3c47265027886aef8d70d09.jpg

DSC09094.jpg.5c38a83460bc4d9518acf68f44104204.jpg

DSC09095.jpg.46f7ba2b33a0ae06fb61c32d9215107b.jpg

DSC09096.jpg.ac02bd13caf60b75c4e2080a637e4797.jpg

DSC09097.jpg.44f3fc6da3c595541f0f6e4ef450e961.jpg

DSC09098.jpg.3d5047950e704d040025458e8719169a.jpg

DSC09099.jpg.0189a6d158deba44952ac50c349f94a5.jpg

DSC09100.jpg.a7fe1c6f12727a90cecf5ab061423ea2.jpg

DSC09101.jpg.44179c6d608b975d510aa0a1b71ec905.jpg

DSC09102.jpg.386876416c16b29fe0cf4c70adffff6e.jpg

DSC09103.jpg.020fba73d2ed3ab2f9ba36a06a3790de.jpg

DSC09104.jpg.181a4eb3319415131bf5d6165fa72422.jpg

DSC09105.jpg.a535d9b0b226d267d76f8320ae8321f2.jpg

DSC09106.jpg.d0465009b950fb30ad3e05be6e6c0069.jpg

DSC09107.jpg.d47c7d844b23ecece31d950595b8cd26.jpg

DSC09109.jpg.f329d8a70ecc43cecb4f0eb268643dd4.jpg

 

Ooooooo, są i pędzelki. APC'owanie ;-)

 

DSC09110.jpg.8160f4cf318996d577d8cf2354f96b70.jpg

DSC09111.jpg.efe6d1b5da7573a3ab125239c80c7c30.jpg

DSC09112.jpg.ebc2d93447ddd28a26ba0d91e2da4911.jpg

 

Zadbałem również o takie detale.

 

DSC09113.jpg.400fa3473e6b19f4e30220545474ee59.jpg

DSC09114.jpg.2ad31eb375ed8399b4350221ab501c34.jpg

DSC09115.jpg.44603b092235349e3ab31cdadbd32394.jpg

DSC09116.jpg.b1cfff5aa70d7d9e2d594324c38a177d.jpg

DSC09117.jpg.93f46944869b69f99ecddcde7b40a582.jpg

DSC09118.jpg.c771af7aa5981480b0b999d2e4781496.jpg

DSC09119.jpg.696502292f6eaa1bdc3e93f330ac4ee1.jpg

DSC09120.jpg.45f1ce71a07ad84cea7981f24980ccc8.jpg

DSC09121.jpg.5dde88046184cbae3820bd1d217eb598.jpg

DSC09122.jpg.262efa1a5a80b6cba6d1ae2df95af0ac.jpg

 

Efekt nowej, matowej opony? To lubię....

 

DSC09123.jpg.9e5b2ab1b445d73fc9cec102134259bd.jpg

DSC09124.jpg.647e2d763fa78698b1448d29c039bc2d.jpg

DSC09125.jpg.d2227c79926e6a42cdd4642d1bea04fd.jpg

DSC09126.jpg.10337e4576d42e75e0f5097e835831fd.jpg

DSC09127.jpg.245f9c23a8cc364c43f463c00b814b9a.jpg

DSC09128.jpg.972b08c276db6b0b0d23436c48a44a61.jpg

DSC09129.jpg.730d11975f966360752d0031f59db681.jpg

DSC09130.jpg.3cd7f05c66db897cc774bf8a0302336d.jpg

DSC09131.jpg.93d608b32ac5a0c3706912549c0b3781.jpg

DSC09132.jpg.295a1a3335e2325c8c47ba0ab813d611.jpg

DSC09133.jpg.4e0add6718f7018bd0cc78c104981a0e.jpg

DSC09134.jpg.043c6859d5c96eb2401f052d1d97bda4.jpg

DSC09135.jpg.aa9290504799da78db64281816019153.jpg

 

Czy cleaner do opon może służyć tylko do opon?
Nie! Czyszczę nim prawie każdą gumę.

 

DSC09136.jpg.214eb31ca35525a3248f4971791e81a9.jpg

DSC09138.jpg.8620804128c6d4d4eff2f90689f05118.jpg

DSC09139.jpg.5e90ee35a98884579cbf0869c549e7d0.jpg

DSC09140.jpg.138acac654222d1a1c9aa0590ba55c2c.jpg

DSC09141.jpg.9124d675144ac133a292d733b8c9e960.jpg

DSC09142.jpg.cf2b5200cabedfbd04597f45bc099ef1.jpg

DSC09143.jpg.f5f35a1e595571a70e8f7cb029f6bf40.jpg

DSC09144.jpg.2893586844403a20e6915d49d2a65ef9.jpg

DSC09145.jpg.bea93a3ca87cc1b584e51e74571ce26d.jpg

DSC09146.jpg.833cb3d072afe175fd968c7be0086830.jpg

DSC09147.jpg.1c1966cf7c8054ede7b434ef5b152314.jpg

DSC09149.jpg.14ce93a690c63e6cbe98f43c9b865e6c.jpg

DSC09150.jpg.d393a5beb6870a197b739e98e52872f5.jpg

DSC09151.jpg.3002cca4910e348fa4d41ccad6407e34.jpg

DSC09152.jpg.372f10ce19418613830082ee087061e5.jpg

DSC09153.jpg.ad874689ac402ab9a057d396efd96ded.jpg

DSC09154.jpg.492c1651a8fab8773147e84d82eed293.jpg

DSC09155.jpg.c7e081f1d4c269336279bce10ded1d55.jpg

DSC09156.jpg.aa64595e0466ca8006439e762d8623ad.jpg

DSC09157.jpg.f2a1806fa0468277842f9e72a402cda7.jpg

DSC09158.jpg.a746af376aa639bff311686a11389875.jpg

DSC09159.jpg.68c1dcee9d2c0e4401a43faa6282d3a5.jpg

DSC09160.jpg.b09aa8e1c68049e03c4df9adb493444e.jpg

 

Każdy projekt ma swoje smaczki. Tym były niewątpliwie te zdjęcia.

 

DSC09161.jpg.71d0a1cf11115ccb33c8c802c0ad5db5.jpg

DSC09162.jpg.20b692fc7603adbadc5c54448e678786.jpg

 

....ale pora wracać do roboty.

 

DSC09163.jpg.e78e349512b81d2495781c447a00ccd2.jpg

DSC09164.jpg.f923b12ec9c1b1386455d64e5dbd03c0.jpg

DSC09165.jpg.67d963d100c26830d057dff79a4cdf37.jpg

DSC09166.jpg.7382177a40788a6dcbcbfbcd39dfb5c3.jpg

DSC09167.jpg.3e3562ff96472d96e6f7f9886fd51ba4.jpg

DSC09168.jpg.d4e8e328f3bde71941c1659beaca971e.jpg

DSC09169.jpg.e5e4a1fd9159a30f66b3be7c49d23700.jpg

DSC09170.jpg.0b991218d26416f13e74702cebf9a4cf.jpg

DSC09171.jpg.811e9d648a6717af9741d99c6d0bdfd7.jpg

DSC09172.jpg.5392d56ea24aa49def661a0297062eab.jpg

DSC09173.jpg.f9722d2949b810fcec80885796dade6f.jpg

DSC09174.jpg.f11a000ad343b740eadce8e6f6e1f30b.jpg

DSC09175.jpg.eb1f8c0a4f45dad2e9e2e70f15f4ce5c.jpg

DSC09176.jpg.a726c9e901c9a2790e1312f877968d90.jpg

DSC09177.jpg.6bb1c44cf8a242d38e6f94c2fc9befe6.jpg

DSC09178.jpg.bed8739c8e6319180fca2ba15c4dcded.jpg

DSC09182.jpg.77a8444bd1294b5b2acec5e83cd4300b.jpg

DSC09183.jpg.28273cac73d970b50a34dc8bb368bd22.jpg

DSC09184.jpg.41d99d9b33fd4b7435f45f19676450f1.jpg

DSC09188.jpg.597066ae5abcc5c8f2431debcadf8749.jpg

DSC09190.jpg.fd035433b8419c0b4703232558d5775d.jpg

DSC09192.jpg.bacfc4e0f41d3fff8ee3cf092f5f626a.jpg

DSC09193.jpg.be1b2e6417f952f132dfcce0c700e703.jpg

DSC09194.jpg.fda2b5e4a96d88f26b1e68b6bc93e4a3.jpg

DSC09195.jpg.5ce7e74e3bd9b2d4b758fa294573ae70.jpg

DSC09196.jpg.29aca694a0d36e67367386847298b96e.jpg

DSC09198.jpg.54855d1c6b614454f5adcb824b99a2a0.jpg

DSC09199.jpg.24a8fa0ffdb76efa5ec67ea03f19e686.jpg

DSC09200.jpg.15f00beb27ba6ead9b9814741daa877c.jpg

DSC09202.jpg.45ad596deaa6da8a2abfea9dd00eaa73.jpg

DSC09203.jpg.8a76dbfe8f30843cb11d02a4deceac14.jpg

DSC09204.jpg.d426c2b9068a5cfc8a91f607655ca9f7.jpg

DSC09206.jpg.0fab94f775ca4558aca63e2f40366889.jpg

DSC09207.jpg.a4252750ba530b776e359dc37a007cb1.jpg

DSC09208.jpg.43cb00d83de45e6a2561e968ce44127d.jpg

 

Mając tak rozebrane wnętrze, zrobiłem porządek z instalacją audio.

 

DSC09209.jpg.59038ce6aca3cef71e69de0acadf9bf0.jpg

DSC09210.jpg.0c1b2227a619f5d410349ff854f58fec.jpg

DSC09211.jpg.491dd2dadbd94533abf55af7f5fe434e.jpg

DSC09212.jpg.0848080dacf66ce81d8be003ad7b7b8e.jpg

DSC09213.jpg.e6b73b4f513c7ae5e0802a2e5a8b9bb2.jpg

DSC09214.jpg.2218deae87795e4627f0107a685c55c4.jpg

 

Powoli składamy klocki. Prawda, że pięknie to wygląda?

 

DSC09215.jpg.f8aed538a0f9a90d909d98731cd970f2.jpg

 

DSC09216.jpg.ef6bca14b8d9a798da4515d3786394d6.jpg

DSC09218.jpg.2adeb17c695272b59e3a5d84188630e6.jpg

DSC09220.jpg.29772e9623cbd39d0e580209def601e9.jpg

DSC09221.jpg.65ec4d4797e7bb0af91cb00d494a12e6.jpg

DSC09223.jpg.f890a65eee28557528c19b05a0c08210.jpg

DSC09224.jpg.d77fb4e550329a302910afa6fa16ae1e.jpg

DSC09226.jpg.1171e703af9029a3be738e43b420abd2.jpg

DSC09227.jpg.48ece1ff357e035bf66f8bb663863414.jpg

 

Zderzaki, listwy i wszystkie wypłowiałe tworzywa. Właściciel martwił się, że trzeba będzie kupować nowe. 
Byłem pewiem,że będzie dobrze.
Umiejętne operowanie opalarką daje świetne rezultaty.

 

DSC09228.jpg.4b25ecb6105d55138e991e241b658648.jpg

DSC09229.jpg.b005da71243cb7345d0d3544984e8d6c.jpg

DSC09230.jpg.bc2b62ba832dd53bb4271717deff7d95.jpg

DSC09231.jpg.1a4821be3abbc291c256e122a4a50872.jpg

DSC09232.jpg.561a0e23998907d15886d6739d2b96c2.jpg

DSC09233.jpg.fb37ea5a8d0de3b37457c4c9d7a62253.jpg

DSC09234.jpg.f0001136e001fd273f50c7b533cf8fb3.jpg

DSC09235.jpg.5bf3a17766137c13127a15e4d8731709.jpg

DSC09236.jpg.81cd29b986583731b661e402f86dc44b.jpg

 

Udało mi się zrobić taką metamorfozę, że często zaglądałem pod maskę. Efekt cieszy....

 

DSC09238.jpg.9adf59b3a3802ee4a5fbaef1a71e539b.jpg

 

Wszystkie elementy wnętrza zdemontowane a spinki, śrubki i inne detale, pięknie posegregowane i opisane. Co potrzebne, kupione nowe. Nie ma lipy jak mówi pewien celebryta.

 

DSC09239.jpg.7c44b1c21ee931ae2b0c33e61cbe4d69.jpg

DSC09240.jpg.324cccb72865e86ddb4436b937e32987.jpg

DSC09241.jpg.32327865419cff5d58eafc6a841b1d9a.jpg

DSC09242.jpg.76d22ba49b8bc224599621c11d832934.jpg

DSC09243.jpg.274b2eb450bada9558b0b6664aee78fa.jpg

DSC09244.jpg.ebc035aadc5aac9672d428838f514e36.jpg

DSC09246.jpg.47e0179b2f29648aae5f3081276cc832.jpg

DSC09247.jpg.0fd51df9752f8983b0a461d6f4f40481.jpg

DSC09248.jpg.069d07350ed7285c738f82f3dd613588.jpg

 

Listwy, które opaliłem, wysmarowałem też produktem polimerowym do odnawiania wypłowiałych tworzyw. Solution Finish jest świetny.

 

DSC09249.jpg.12c082ba15c2f632260c6fa8bac3caf4.jpg

DSC09250.jpg.945dade955eb4d60ec51922cf227c4aa.jpg

DSC09251.jpg.45e6c313bc8e569ba0824783e0325323.jpg

DSC09252.jpg.443504b68dde37ecd9a487d2279ea787.jpg

DSC09253.jpg.fa617cbaf5b66cf0df84a562505f6b0e.jpg

DSC09254.jpg.bba90cb6fc93f459bf2ed711458ed57c.jpg

DSC09255.jpg.31b948e5aef7c5cf287abe04619ae86a.jpg

DSC09256.jpg.b01e45b4a3dc67d5b2614f5a3da411de.jpg

DSC09257.jpg.10aa3ab2c890a0cb900acde47db49719.jpg

DSC09258.jpg.1c5f3bf72b0f29e0c47c6e9d7ce5ffb5.jpg

DSC09259.jpg.e1ad4d1fecd442fdca9eb2ea177fc615.jpg

DSC09260.jpg.094c28075124d4cad530e64dceb5adf3.jpg

DSC09261.jpg.a5080f78d8767a98d5beed4b1d7ae367.jpg

DSC09262.jpg.e5b8d606cbbe425bbb52335e508174c8.jpg

DSC09263.jpg.332128801126103bb8808bd2152d366f.jpg

DSC09264.jpg.399e58d8996fd6a36b0390352a7e97be.jpg

DSC09265.jpg.24cfcf28cd851eefc91bf317802e6831.jpg

DSC09266.jpg.4b64f9cec2f25b70c2847fe4dc5892e3.jpg

DSC09268.jpg.2a61767daf3beda4e6cda1d1216ceba5.jpg

 

W międzyczasie, tapicer przywiózł nam podsufitkę. Zrobiona od podstaw, z nowej formy i wybranym przez nas materiale zbliżonym do oryginału.

 

DSC09269.jpg.ccbb20b66d5f1b6ca4c7e99545a52c25.jpg

DSC09270.jpg.c382d95ca34528b00c9ce5d03a249be9.jpg

DSC09271.jpg.bcf4a12bd6c6023f92cedfbfd95c2bf2.jpg

DSC09272.jpg.21c4d4b6ff9941c9aeab5cb786ab36f9.jpg

DSC09275.jpg.9163ce1ec5290a4d11d6d4f7fb4ee411.jpg

 

Montaż nie był łatwy. Podsufitka nie pasowała idealnie.

 

DSC09277.jpg.96ffdaff79aa73008604da85d0ce6afb.jpg

DSC09278.jpg.68e91528718c9e6cd1a37b1e5759c7cd.jpg

DSC09279.jpg.dcad4e2457e2bd0f1f4bd494fa38e347.jpg

DSC09280.jpg.7d712b0b8bcdf644ecbf6c0b2ca23d9e.jpg

DSC09281.jpg.a11031f984314f808de52ca752e8cfd9.jpg

DSC09282.jpg.a955ca37174181994d22f0d0ff05ef51.jpg

DSC09283.jpg.bf95a9188ec17c6f1de23d4de804b6db.jpg

DSC09284.jpg.b0e9a0db55581b97c6baaef9c0eaea2a.jpg

DSC09285.jpg.5538c1250e1887a9b3530f02a9991969.jpg

 

Nowe wnętrze było boskie!!!

 

DSC09286.jpg.d0cd52de1607916ec42af769f419d53c.jpg

 

DSC09287.jpg.634b90944dce7fa10b57a18f11c3b4b8.jpg

DSC09288.jpg.e70c202f480f16753e9f0f19fdf83883.jpg

 

Gdy uporałem się z tapicerką, zająłem się malowaniem wszystkich odprysków i braków w lakierze.
Lakier zaprawkowy dorobiliśmy w mieszalni. Ja najbardziej lubie to robić pędzelkiem retuszerskim.

 

DSC09289.jpg.3c87a377f11edb55f8bdb95f008b5a21.jpg

DSC09290.jpg.7b492356d2dcd9713be482b268d51aaa.jpg

DSC09291.jpg.bd13e75f50ef57c60257b1e1c9bb7803.jpg

DSC09292.jpg.cebc2956c3578e6ec7742817f77f3219.jpg

DSC09293.jpg.a9f20b26bfa266c9c27670247ee39caf.jpg

DSC09294.jpg.b8b483b5b2decc522fbae0cc37a32942.jpg

DSC09295.jpg.3822fbbf94a2b27a4cb640a6e3970885.jpg

DSC09296.jpg.9059d5c7fe26f1a587ff9a19ea0869bc.jpg

DSC09297.jpg.4f01a8d219e66301455fe8bf0c4dccda.jpg

DSC09298.jpg.7672ba3c518a00e019b146f45735d95c.jpg

DSC09299.jpg.ce6e1b499990b0d3d2060d3141536a95.jpg

DSC09300.jpg.38a1896653cc58aed1c30d930b5eb6f8.jpg

DSC09301.jpg.ab82eeb7bf4d2093bb864f1d44e79919.jpg

DSC09302.jpg.7e6c7c86134c9d22103b602b45e8c054.jpg

 

Kolejnym etapem było zabezpieczenie gum i plastików zewnętrznych. Użyłem Solution Finish oraz Koch Chemie Plaststat.
Proces nieco upierdliwy. zawsze lakier jest uwalony.

 

DSC09303.jpg.29352c2bc89b3c155b067b553e9c2e54.jpg

DSC09304.jpg.29c1bd299fe6052c28dab64b255bf6d6.jpg

DSC09305.jpg.83daf6dc2fbb9f3cc6a2df07636e3a24.jpg

DSC09307.jpg.024c872aa3fee00ee6db2dceec943cdf.jpg

DSC09308.jpg.7f70529878d1f635acb8966e267d00e9.jpg

DSC09309.jpg.90fba864bb69996aad3a16fae4ae6139.jpg

 

Efekt końcowy wszystko wynagradza.

 

DSC09310.jpg.0a552d76495988efec457f043a083937.jpg

DSC09311.jpg.a9f752ecb04cdd758f3331b9ac18b959.jpg

DSC09312.jpg.203145e74b8de26332f9098caed018f8.jpg

DSC09313.jpg.d18974447a200fc568d27dc4cfd8ad4a.jpg

DSC09314.jpg.6a769df841f8f2a6e0220fcdb261baae.jpg

DSC09315.jpg.e609f908765bdb1df2decf6250019be2.jpg

DSC09316.jpg.65aaaf00535b81811e183d63f885a198.jpg

DSC09317.jpg.a2d442ec92453a1687b5b089c7c09c34.jpg

DSC09318.jpg.ecf73b190f96d2e2952ba53172707268.jpg

DSC09319.jpg.7dbedaf4894dc81b7c98126596673abf.jpg

DSC09320.jpg.b0f7b1f44108f4e74220a2f815dd323a.jpg

DSC09321.jpg.37217cdb0c54313e14c9a07f0893125f.jpg

DSC09322.jpg.9a77f8ee7d6a486536871af2f4006a8e.jpg

DSC09323.jpg.34f037d873624bb8d5c620b44c670294.jpg

DSC09324.jpg.cd3fe13c0de2d7571ec9f0a91813e458.jpg

DSC09325.jpg.d717ad3de88e3b870c96ee82defd4375.jpg

DSC09326.jpg.2e3f058b3e1c60617dc9a7153c31f06e.jpg

DSC09327.jpg.f11f8e99a1111152c9088c517a13de9e.jpg

DSC09329.jpg.0a9ce2eea72da1099ed7c4bfa99f4ff2.jpg

DSC09330.jpg.41f85148fc94de05c0563bbab3068da9.jpg

DSC09331.jpg.4ab6c65a9a1d2cbb0373396924e4e985.jpg

DSC09332.jpg.1e5537ecb6672d4d87d86f25bddb053e.jpg

DSC09334.jpg.a0097cbc94455d2ec2ea1afd61ad343b.jpg

DSC09335.jpg.84c47bf5b263554dd80d95c8a1768594.jpg

DSC09336.jpg.7b99be346db1b50170ab08be3f92e480.jpg

DSC09337.jpg.22f65da50f237364b59aff5ddde49eed.jpg

DSC09338.jpg.61b320feacf5d183b5ad73522f75e937.jpg

DSC09339.jpg.1b8f077b96cbc3d85479af46b2d16f77.jpg

DSC09340.jpg.65ab01e7036ef1ac9d4be909c791429e.jpg

DSC09341.jpg.9a699f3e8798c027eb77136e1d6ab378.jpg

DSC09342.jpg.c1112b2f4f7e5c951bb62d4c35f8548a.jpg

DSC09343.jpg.34d4a11f5c949e8c317a38068f3dde34.jpg

DSC09344.jpg.39fcc5eecb36c60ff11d1efbb6ff97e8.jpg

DSC09345.jpg.6282f2b1fd813f57598aee8f527c64a6.jpg

DSC09346.jpg.cae812c22f383a7afde623271657eb85.jpg

DSC09347.jpg.2cec8a234820da669e2d006385fdfe50.jpg

DSC09348.jpg.89748073c90528676417690fa7dc765a.jpg

DSC09349.jpg.ac0e0a198977baca6d36ff482a2f3afd.jpg

DSC09350.jpg.ac58939cdeaeea309ee80e093ae9c07a.jpg

DSC09351.jpg.f3074826731c2f50db81ffb88bb52365.jpg

 

Na opony Binder.

 

DSC09352.jpg.12a5b5c7b2d724610b8c255f37f71afe.jpg

 

Uszczelki Pss.

 

DSC09353.jpg.6e4ecef438f8391bd3446929f0038764.jpg

DSC09354.jpg.9a02475ce8295e32a848eaa7a18c713f.jpg

DSC09355.jpg.2588e608d12b708137a312f32a076d44.jpg

DSC09356.jpg.b65e6752261376bf08e0994f320dc958.jpg

DSC09357.jpg.ccd0db009ab10e1243e506f2178ca958.jpg

 

 

Szyby myję jak zawsze tą samą techniką. Płyn to nowość od BePro. Fibra z Herrenfahrt nie ma sobie równych.

 

DSC09358.jpg.40b2ecf17d4ac8f096fc72c724bc582a.jpg

DSC09359.jpg.94a5bd0313e3e3e96d67b1a1ff5b4024.jpg

DSC09360.jpg.49bfd5fffb238dc6315a5328c317fdf6.jpg

 

Tworzywa youngtimerów fajnie wyglądają po TopStar z Koch Chemie. Produkt nadaję im fajny, satynowy wygląd.

 

DSC09361.jpg.8274fd9ad856ca1dc62cd7c9091eff22.jpg

DSC09362.jpg.8cf77e5575d836c5ac7858062c53b16b.jpg

DSC09363.jpg.7d212a2308d17a8e84b292b1171f221e.jpg

DSC09364.jpg.14877d946dcb24728a1ceccbfaba2e5e.jpg

DSC09365.jpg.930183458e0578fb4d4172ff9849ef45.jpg

DSC09366.jpg.8b7821c6d65df0bfd96f938e49192e97.jpg

DSC09367.jpg.b8c0e53146de9433865b7826da09ea49.jpg

DSC09368.jpg.56e11c118ee4c1b277d1a8032f765f41.jpg

DSC09369.jpg.64502d203902be6f01736d07c80255dc.jpg

 

Pora wrócić do lakieru.

Postanowiłem zabezpieczyć go naturalnie. Niby Ess to primer pod powłoki ale wg mnie również pod woski. To połączenie daje niesamowite wrażenia wizualne. Trwałość wosków pozostaje niezmienna.

 

DSC09370.jpg.5299c92b0420a22ceb6311284c68c94a.jpg

 

Mój wybór padła na wosk firmy Swissvax. Shield tym razem.


DSC09371.jpg.fc92575df160b2596142bed936af26d2.jpg

DSC09374.jpg.cd3b3fd0ddab009bb90657a0b5c4b6b5.jpg

DSC09375.jpg.1c063770437b6b727a96a22673255c06.jpg

DSC09376.jpg.bb2a6befa74bba5def4129217e867e29.jpg

DSC09377.jpg.28abbab423971f79bbca12b97df8ace8.jpg

 

Po aplikacji wosku, pora na montaż kolejnych elementów układanki.

 

DSC09378.jpg.9bf6439209f00c9ba2ffc0019b315047.jpg

 

Nowe spinki. Jak ja to kocham.

 

DSC09379.jpg.d15b5b2f7d694e19e45761bca5004ca1.jpg

DSC09380.jpg.4fa508eb73dcdb2ce6a233f8125b2887.jpg

DSC09381.jpg.6daa2ba335bcb293ba19342ffcbd7018.jpg

DSC09382.jpg.000092b9c50f63139f7d7edf651bbff5.jpg

DSC09383.jpg.a6a4a5ed64981e1223391a2f2ad3aaf1.jpg

DSC09384.jpg.1161f89e37c6c439d690ddaff3ae60a4.jpg

DSC09385.jpg.c711c54d546633983a31aa49c46f75e1.jpg

DSC09386.jpg.7822408cdfedbc4f2eb7288f7f4d5d42.jpg

DSC09387.jpg.bf429dbb8e9e6d7cc49a596ea4613554.jpg

DSC09388.jpg.910b450e1766fbaf4db93fba3c5b676d.jpg

DSC09389.jpg.c5534d1bfb9415e6f7a75e6e1b37064f.jpg

DSC09390.jpg.5d7e9011a92f9b692dc2784dd3290ebf.jpg

 

Pora na finał.

Efekt końcowy mnie zawstydził. Nie spodziewałem się aż takiego WOW.
Zobaczcie sami jak to wyszło.

 

DSC09391.jpg.e7661fabba361ecf0bb64ddd3589942a.jpg

DSC09392.jpg.73668b780b475e0c73be1c3b31cc7782.jpg

DSC09393.jpg.8938e7ab456bcf472698cf69ebe416f7.jpg

DSC09394.jpg.94faa6d492a1cde71a84d827fb6fbf9a.jpg

DSC09395.jpg.356ffde36c49ccfa2f810577531c4b11.jpg

DSC09396.jpg.0db76acdd2ecb12b3d148405b99e41b0.jpg

DSC09397.jpg.d79a32dd7faba659d25630f0b0caea5c.jpg

DSC09398.jpg.723e38b1f3d9c5024dd4126349ca5909.jpg

DSC09399.jpg.8abf8a06e68cfa2f172b3e6af842b7f0.jpg

DSC09401.jpg.cff07eadb0525aec8d550570a6ffdc95.jpg

DSC09402.jpg.7f1a5ead3bad28305a8c83ac0112aa5b.jpg

DSC09403.jpg.2f3784ad17e062ca24aba72181c9b28f.jpg

DSC09404.jpg.9a70f86497b69c0d599f8bbf3175db6f.jpg

DSC09405.jpg.76db94eff09a16ed96ecc679c1433ebe.jpg

DSC09406.jpg.2525cb98ad07bd564a33884ca76052b2.jpg

DSC09407.jpg.832ff4626f0e0c98e0f63aa2120e2fd3.jpg

DSC09408.jpg.ad60a0edda10a5f867b702e7a2735d53.jpg

DSC09409.jpg.8fd2b860dbd92f1f40d2487fdcbf456b.jpg

DSC09410.jpg.7c3b3e1e49ce84ab35b8678657d099ce.jpg

DSC09411.jpg.e2e8ee559cb8deb5af9f9bb789e1b20a.jpg

DSC09412.jpg.ee33d1766c8552fe130483dde92c36d1.jpg

DSC09413.jpg.bc6c401b36587c0871bc2679752ea57a.jpg

DSC09414.jpg.74a80ec7c424643e5bccc9d75b1c7c35.jpg

DSC09415.jpg.acccbf54307fcd6fbe58a524695a8f2b.jpg

DSC09416.jpg.965c719ae48e12ed8e5f797455be2a46.jpg

DSC09417.jpg.23dc131688dbfa3883e0af4b5afaa1cd.jpg

DSC09418.jpg.545973644eab91494634eeebdcecb7fc.jpg

DSC09419.jpg.48d7f4c7e12ebf210609b9bddda6e7ef.jpg

DSC09421.jpg.2d5c62325c205c229f9effa22e98b4d7.jpg

DSC09422.jpg.09e99d065f0c404f6463fcba24eb2b5d.jpg

DSC09423.jpg.2e5c0f2396c1c9c72555eb994f9b9173.jpg

DSC09424.jpg.c1687e7139e8f8e212d2b98fd4205299.jpg

DSC09425.jpg.8757567a060074375b026f6521c15d27.jpg

DSC09426.jpg.f415813e2c3a7fae8fce7970a52b4070.jpg

DSC09427.jpg.c0fb4d72478f8d925ca241f8269a66e9.jpg

DSC09428.jpg.8264f1e9e22c00350d1fd2ef1f1075f6.jpg

DSC09429.jpg.27d73b2e617f8123d6ebc783680036f1.jpg

DSC09430.jpg.01236c828bc2af760cac242bca07f20b.jpg

DSC09431.jpg.6c2014e43c5335821c446d0a5a4f3378.jpg

DSC09432.jpg.5705a95d96ead4cb34654a64db52f883.jpg

DSC09436.jpg.e2af1e649311adec9485a4e6c16bddde.jpg

DSC09437.jpg.b83674056c9ee0a79d3e6cab73971593.jpg

DSC09439.jpg.812a049816f42b82b8481cbc4f4c1978.jpg

DSC09440.jpg.79806ae98939d7fb5316ed9b73e416cb.jpg

DSC09441.jpg.c924100df560de0156596261fcb0030d.jpg

DSC09442.jpg.4c394b26dd39ac2bc3e4ab3df2f4d269.jpg

DSC09443.jpg.19f8bdc60d0a925a4908956d213062a4.jpg

 

 

Najpiękniejszą są jednak chwile odbioru auta. Zwłaszcza takie gdy właściciel jest pasjonatem a auto spełnieniem jego marzeń.
Tak było również w tym wypadku. Maciek oszalał z wrażenia.
Ja jestem dumny z projektu. Uratowałem auto, które mimo wstępnych diagnoz, pozostało w oryginale.
Jestem pewien, że to jeden z ładniejszych Golfów w Pl.

Auto nie jest dailycar'em ale nie stoi też pod kocem. Jest użytkowane w weekendy bądź słoneczne popołudnia.
Daje radość właścicielowi każdego dnia. 
Co jakiś czas dostaję zdjęcia z rodzinnych wycieczek.

golf.jpg.00d96a4d41251be6f02a71f65be35284.jpg

 

Golf będzie pielęgnowany zgodnie ze sztuką. Maciej uczy się tego z moją pomocą. Skompletowaliśmy już pierwszy zestaw detailera.


Dziękuję Wam bardzo za uwagę.
Tym razem nie ma wielu barwnych opisów. Jeśli macie jakieś pytania. Piszcie. Chętnie na nie odpowiem.

Pozdrawiam i życzę zdrowia.

 

DSC09400.jpg

DSC09137.jpg

DSC09065.jpg

DSC09053.jpg

  • Lubię to 9
  • Dziękuję 2
  • Super 25
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Gdzieś ta relacja zaginęła w czeluściach forum (chciałem obejrzeć ponownie relację z Pandy i wpadłem na Golfa). Zazdroszczę możliwości robienia tak daleko idącej pielęgnacji i jej dokumentowania. Osiągnięty efekt musi dawać radochę. :song: :good:

  • Dziękuję 1
Opublikowano

@AreK uuuuu łłłłaaaa efekt super jak i praca! Oczy się świecą oglądając taką robotę.💪💪👊

To już nie tylko detailing a sztuka!

Pozwolę sobie pierwszy zadać pytania: 

1. Piana purpura to Enzo? 🧐

2. Już kiedy Cię pytałem o essence. Widzę, że go wymywałeś eraserem. Rozumiem, że po czasie dłuższym niż 12h? 

Pozdro! 🙂

 

  • Dziękuję 1
  • Administrator
Opublikowano
2 godziny temu, damiano2007 napisał:

1. Piana purpura to Enzo? 🧐

W Enzo użyta jest ta sama piana ale to nie są pady tej firmy.

2 godziny temu, damiano2007 napisał:

2. Już kiedy Cię pytałem o essence. Widzę, że go wymywałeś eraserem. Rozumiem, że po czasie dłuższym niż 12h? 

Tak, wymywałem ale nie potrzeba. Od aplikacji Ess do aplikacji wosku minęło sporo czasu. To wymycie miało na celu raczej ogólne oczyszczenia lakieru.

  • Okay 1
  • Administrator
Opublikowano
11 minut temu, Bare Shine napisał:

Czemu dopiero teraz zauważyłem, ze wpadla relacja...

piekna robota jak zawsze! 

 

Pisałem ją blisko miesiąc, stąd myląca data wrzucenia relacji.

Opublikowano

Mi również uciekła ta relacja i dopiero dzisiaj się z nią zapoznałem. Chylę czoła... Podziwiam zawsze u Ciebie (poza niewątpliwym profesjonalizmem) tą dbałość o każdy, najmniejszy szczegół - nawet ten niewidoczny, ukryty... Wiem, że to esencja detailingu, ale ja bardzo często nie mam cierpliwości i ochoty, aby dopieszczać te elementy, które nie są widoczne nawet przy w miarę szczegółowym oglądaniu efektów pracy nad samochodem... Dlatego jeszcze raz: chapeau bas...

Mam trzy pytania:

1. Ile czasu (bo nie dopatrzyłem się tej informacji) zajęła Ci praca nad tym autem (od pierwszego pryśnięcia chemią, po ostatnie dotarcie lakieru MF) ? Obstawiam, że ok. 70-80 godzin (chociaż nie wiem, ile godzin dziennie poświęcałeś na tą pracę, a wiem, że im dłużej bez przerwy - przynajmniej ja tak mam - siedzę nad autem, tym pracuję wolniej i niedokładniej...

2. Jakie masz spostrzeżenia, odnośnie płynu do szyb BEpro ? Używałem już kilka razy tego płynu i muszę powiedzieć (moje zdanie), że to płyn nie wybitny, ale bardzo dobry.

3. Ten purpurowy pad piankowy, o któym napisałeś, że był wykonany zgodnie z Twoimi zaleceniami - to wersja przedprodukcyjna (trafi kiedyś do sprzedaży), czy produkt jednostkowy ? A jeśli to wersja przedprodukcyjna - czy to część nowej linii padów, czy tylko na razie jest ten pad tnący ?

  • Dziękuję 1
  • Administrator
Opublikowano
4 minuty temu, Eidos71 napisał:

1. Ile czasu (bo nie dopatrzyłem się tej informacji) zajęła Ci praca nad tym autem (od pierwszego pryśnięcia chemią, po ostatnie dotarcie lakieru MF) ? Obstawiam, że ok. 70-80 godzin (chociaż nie wiem, ile godzin dziennie poświęcałeś na tą pracę, a wiem, że im dłużej bez przerwy - przynajmniej ja tak mam - siedzę nad autem, tym pracuję wolniej i niedokładniej...

Dokładnie 86 godzin

 

4 minuty temu, Eidos71 napisał:

2. Jakie masz spostrzeżenia, odnośnie płynu do szyb BEpro ? Używałem już kilka razy tego płynu i muszę powiedzieć (moje zdanie), że to płyn nie wybitny, ale bardzo dobry.

Bardzo dobry płyn.

 

5 minut temu, Eidos71 napisał:

3. Ten purpurowy pad piankowy, o któym napisałeś, że był wykonany zgodnie z Twoimi zaleceniami - to wersja przedprodukcyjna (trafi kiedyś do sprzedaży), czy produkt jednostkowy ? A jeśli to wersja przedprodukcyjna - czy to część nowej linii padów, czy tylko na razie jest ten pad tnący ?

Niestety produkty, które  zatwierdziłem bądź były wykonane wg moich uwag zostały wstrzymane. 
Wirus skutecznie zablokował projekt. Niestety tylko ja i ktoś tam jeszcze może się cieszyć z używania fajnego systemu polerskiego. Myślę, że wrócimy do projektu.

  • Okay 1
Opublikowano

@AreK powiem krótko. Kolejna super robota wykonana naprawdę przez człowieka z wielką pasją. Jak to mówią kto nie ryzykuje szampana nie pije, a Ty udowadniasz już kolejny raz, że zawsze można najpierw spróbować coś zrobić z lakierem oryginalnym niż od razu mówić że się nie da. Mam nadzieję że jak minie głupawka "korony" nie raz przyjdzie się spotkać na jakiejś imprezie detailingowej. Pozdrawiam i życzę zdrówka. 💪💪💪👏👏👏

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Mega szacun i dzięki za propozycję odpowiedniego tła muzycznego. Mamy kolejną wspaniałą relację i niezłego pretendenta przy kolejnym konkursie. fajnie też widzieć jak ludzie spełniają swoje motoryzacyjne marzenia. Każdy ma troszkę inne a jednak łączy nas pasja i nie myślałem że będę się jarał starym golfem o jaram się starym golfem jak pochodnia.

Ta piana na purpurowym padzie wygląda jak 4cr one step.

Arek powiedz mi jeszcze jakie mieliście podejście. Czy udałoby się ten lakier doprowadzić do ładnego stanu wizualnego bez takiego hardkorowego cięcia? Czy na stole było tylko cięcie Max lub lakierowanie od nowa? Przy takich starych samochodach zakładam że jest to dosyć odpowiedzialna decyzja jak dużo ciąć ze starego oryginalnego lakieru a jak dużo zostawić dla potomności.

Pozdrowionka

  • Dziękuję 1
  • Administrator
Opublikowano

Decyzja była prosta. Grubo albo wcale. 
Na golfie jest pełna korekta. Cięcie powtarzałem kilka razy żeby uzyskać taki efekt. 
Dla mnie to wręcz nieprawdopodobne jak udało uratować się ten lakier. 
Projekt jest również dla mnie ogromną lekcją. 
To kolejny dowód na to, że uczymy się całe życie a lakiery to wiedza bez końca. 

  • Lubię to 2
Opublikowano

@AreK po raz kolejny jesteś mega inspiracją dla mnie i myślę, że nie tylko. Oglądając Twoje relacje i wszystkie szczegóły procesu detailingu to człowiek się robi malutki i jego wiedza na ten temat. Ja jestem pełen podziwu dla efektu końcowego😍🤩. Włożona praca i dążenie do tego aby samochód został w oryginale jest mistrzostwem. Dbałość o szczegóły i ich realizacja to jest moim zdaniem znak rozpoznawalny @AreK .

Ja w dokumentowaniu pracy na etapie korekty zawsze zapominam ze względu na skupienie przy pracy🙄.

Miałem pytanie o płyn do szyb ale już odpowiedź się pojawiła😉

Życzę zdrówka i powrotu do realizacji projektów - szacunek.

P.S miłe zakończenie weekendu😄😄

  • Dziękuję 1
Opublikowano

O relacji nawet się nie wypowiadam bo tutaj ciężko coś napisać z samego wrażenia. 
Ale pomysł z tym podkładem muzycznym to mistrzostwo. Czułem się czytając tą relacje jakbym pracował tam razem z tobą, krok po kroku, w twoim studiu jak w takiej bajce. Magicznie to wyszło 😍

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Kurcze jak na robotę dla zabawy, to nieźle wyszło 😄 

Zdolna bestia ✌️

Pytań nie mam, znowu wygrałeś 👏

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Jesteś moim detailingowym wzorem do naśladowania, do Twoich relacji wracam bardzo często, bo one są wyznacznikiem jakości na tym forum 🙂 Do tego dochodzą piękne, klasyczne auta, które po prostu kocham, brawo :good:

  • Dziękuję 1
  • Moderator
Opublikowano

Kawał dobrej roboty 😎 w sumie u Ciebie w relacjach to nigdy nie ma lipy a robota zawsze wykonana na 100% 😎

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Relacja 😲
Przebijać swój własny poziom to naprawdę trzeba umieć :-)
Najbardziej oprócz stricte roboty urzeka mnie arsenał sprzetu  a wśród niego mnóstwo nie tyle maszyn nowych, co mało jeszcze popularnych.
Jak XCE wypadło względem twojej ulubionej VRG 🤔?

Opublikowano

Z wielką przyjemnością obejrzałem pracę nad tym starym golfikiem. Trochę z sentymentem bo to mój pierwszy samochód 🙂 Ciężko już trafić nawet golfa w takim stanie mimo, że były ich miliony. Szkoda tylko, że to żadna z fajnych wersji, ale jeśli właściciel zadowolony to najważniejsze. Jak zwyke podłapałem parę tricków i produktów które zastosuję u siebie. @AreK mógłbyś się odnieść jeszcze co do vasco? Sporo osób ostatnio narzeka na ten produkt na forum choć ja uważam go za bardzo dobry. Ciekaw jestem Twojej opinii.

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Chłopaki już wszystko opisali więc nie będę się powtarzał ;) Relacje tego typu miejscami już zacierają granicę detailingu i renowacji samochodów :D 

Ja mam pytanie o opalarkę i zderzaki. Opisałbyś kilkoma słowami jak to zrobić, żeby nic nie zepsuć?

  • Dziękuję 1
  • Administrator
Opublikowano

@Fredi88 vacso to bardzo fajny produkt. Nie ma konkurencji. Gdy mam uwalone zawiasy to go aplikuje i zostawiam nawet na dwa dni. Następnie karcher i praktycznie bezdotykowo wszystko czyste. Analogicznie robię z komorą silnika. Jedyne co mnie wkurza to padające szybko atomizery.

@lukeu przeczytaj jak Wikipedia opisuje Detailing. To Wy młodzi kończynie często na nowym aucie zabezpieczając je powłoką. Im droższe i szybsze auto tym większy wow i fejm.
Dla mnie to rzemiosło i tak też siebie określam. Detailing to tez sztuka. Tak jak określa się sztuką np odnawianie starych mebli.

 
 

Opalarka.

Rozgrzewasz ją i ogrzewasz tworzywo powolnymi ruchami raz przy razie. Musisz uważać bo zbyt długie odpalenie w jednym miejscu, spowoduje rozlanie struktury i wybłyszczenia . Proste ale trzeba być bardzo uważnym. Trzeba tez mieć świadomość, ze nie każdy plastik można uratować w ten sposób.

  • Lubię to 1
  • Super 2
  • Okay 2
Opublikowano

Co tu dużo gadać,po prostu pięknie 👍 oglądam czytam i z podziwu wyjść nie mogę. Uwielbiam takie projekty 😃

  • Dziękuję 1
Opublikowano

 

 

 

To Wy młodzi kończynie często na nowym aucie zabezpieczając je powłoką. Im droższe i szybsze auto tym większy wow i fejm.

Dla mnie to rzemiosło i tak też siebie określam. Detailing to tez sztuka. Tak jak określa się sztuką np odnawianie starych mebli

Te słowa muszę sobie wydrukować na banerze i powiesić w dziupli a u mnie stoi Golf MK1 który potrzebuje serca...i takiego podejścia.

Pozdrawiam i czekam na więcej...

 

 

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

  • Dziękuję 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.