Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 minutę temu, Lukaso napisał:

Te delikatne ryski ciężko ocenić czy od środka czy zewnątrz a pewnie są od środka. @xadamxprzed wymyciem past też je widać? 

Kurcze nie zwróciłem na to uwagi ale wydaje mi się, że nie widać.

Opublikowano

Jeśli lampy były robione w środku to jest duże prawdopodobieństwo, że zostały takie syfki od środka. Być może były spryskane jakimś detergentem i przetarte papierem - papier lubi zostawić takie "sianko" bo od wewnątrz plastik jest dość delikatny. Nawet jeśli od wewnątrz jest czymś powleczony to jest to o wiele bardziej delikatna warstwa niż ta zewnętrzna i łatwo to porysować. 

Od zewnątrz poświeć klosz jakimś LEDem i pod dużym kątem popatrz - powinieneś wypatrzyć, że na zewnętrznej stronie powierzchnia jest idealnie gładka. Z tego co opisałeś to raczej dobre pady i pasty i kombinacje i tu raczej nie powinno być problemu.

No chyba, że tafiłeś na jakieś badziewne papiery ale jeśli wcześniej robiłeś taką kombinacją i lampy wychodziły ok to ja obstawiam, że te rysy są po prostu od wewnątrz.

Pzdr.

  • Moderator
Opublikowano

Również obstawiam ze przy regeneracji przetarli klosz od srodka jakas szmata z kurzu i tak zostawili mialem kiedys taki przypadek ze po regeneracji odblysnikow bylo podobnie 

Opublikowano

Bo na dobrą sprawę wystarczy przepłukać to wodą destylowaną z IPA i wysuszyć. Chyba, ze faktycznie są jakieś plamy mocne to wtedy delikatnie jakimś płatkiem kosmetycznym bez dużego nacisku + detergent i wtedy płukanie woda z IPA.

 Pzdr.

Opublikowano

Cześć,

czy w Krakowie znalazłaby się osoba, która podejmie się przepolerowania reflektorów i ich zabezpieczenia (powłoka/folia) ? 

Oddałem Mini w lutym na polerkę ale potem nie dopilnowałem zabezpieczenia i już po 6 miesiącach widać lekkie "zażółcenie.

Chętnie komuś z forum auto podstawię zamiast szukać niepewnego zakładu 😉

Opublikowano
W dniu 11.08.2020 o 22:57, xadamx napisał:

Indasa, klingspor, deerfos. 

Rollerem 4 bieg, czasem wyższy. Papiery na przekładce gąbkowej. 

Jakiej średnicy krążki, 75mm?

Opublikowano

Panowie jakie macie przemyślenia miedzy zabezpieczenia lamp pff'em a lakierowaniem? Oczywiscie przy lakierowaniu klar 2 skladnikowy. Które bedzie bardziej trwałe i dawało lepszy efekt (czytaj nie bedzie jakis "artefaktów")? U mnie na jednej lampie warstwa zabezpieczajaca jest wyzarta do 0, a na 2 sie zluszczyla w niektorych miejscach i nie wyglada to za fajnie. Wiem ze pff'a ludzie daja na całe samochody i daja rade, no ale lampa to lampa - inna powierzchnia i zastosowanie

Opublikowano
W dniu 25.08.2020 o 09:18, BiałyGTi napisał:

Również obstawiam ze przy regeneracji przetarli klosz od srodka jakas szmata z kurzu i tak zostawili mialem kiedys taki przypadek ze po regeneracji odblysnikow bylo podobnie 

Okazuje się, że są od środka zarysowane. Jutro jadę je zawieźć do gościa niech rozkleja.

Dzisiaj przeleciałem papierem 1500,2000,3000 i po tym również były widoczne.

Opublikowano

@Streat @Streat jak dla mnie jako przenosna dmuchawka może być, z uszczelek jak się pasta pyli wydmucha. Wiadomo niema co porównywać do stacjonarnego kompresora. Kurcze... Musiałbyś sprawdzić jak to działa. 

Tym razem w firmowym VW T5

IMG_20200904_123527.jpg

IMG_20200904_123534.jpg

IMG_20200904_123540.jpg

IMG_20200904_123554.jpg

IMG_20200904_123818.jpg

IMG_20200904_123828.jpg

IMG_20200904_134653.jpg

IMG_20200904_134704.jpg

  • Lubię to 2
Opublikowano

Gruzy! Luuuuuubię odgruzowywać gruzy. 😁 
E46 po kupnie - aktualny właściciel prosił o pomoc. Prosił również aby nie ruszać kierunkowskazów bo były lekko polakierowane.

Generalnie ktoś poprzednio te lampy pomalował ale lakier albo był jakiś kiepski albo za grubo nawalony. 
Na koniec wleciał Megs Headlight Protectant. Lampy trochę przykurzone od wewnątrz ale i tak efekt bardzo zadowalający.

nCquP08.jpg?1

NPvsUMy.jpg?1

kJegZBc.jpg?1

oUUuE92.jpg?1

31EvEpN.jpg

geCXbH6.jpg?1

Qsl6NfH.jpg?1

arZJIR3.jpg?1

Pzdr.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Cześć,

Nie będę zakładał kolejnego tematu z polerowaniem lamp dlatego zapytam tu. Słuchajcie, idzie jesień, czas zadbać o światła w samochodzie. Auto to Ford mondeo mk4 z 2013r. Samochód nie ma jakoś mocno zniszczonych lamp bo jest garażowany zarówno w pracy jak i w domu. Natomiast jakieś tam minimalne odbarwienia są. Wieczorem mogę podrzucić zdjęcia. Nie chciałbym ich traktować od razu z grubej rury papierem bo jak mówię, patrząc na inne fordy to u mnie tragedii nie ma. W weekend wymieniam soczewki i żarniki w xenonach więc lampy będę miał wyjęte. I teraz pytanie, czy jest jakiś naprawdę godny polecenia środek który po prosty wydobędzie blask z tych lamp? Trochę już poczytałem, pooglądałem różnych testów na YT i widzę że czterech liter to one nie urywają ale też ludzie podchodzili nimi do lamp kompletnie zmatowiałych i żółtych. No moje takie nie są na szczęście. Dlatego może polecicie coś godnego uwagi co warto kupić. Mam też na reflektorach takie punktowe plamki, podejrzewam że do od robaków. Może też dało by radę je jakoś usunąć bez traktowania lamp papierem :). 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.