powalla Opublikowano 19 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2018 Tadek wrzucal info o tym wosku wiec troche sie wysil i poszukaj .
wanraf89 Opublikowano 19 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 19 Lipca 2018 Jest test na tego wosku w zestawieniu z bilt hamberem fusso itp ale dosc szybko temat o carchemie sie urwal... wiec dlatego pytam
KHOT Opublikowano 20 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2018 W dniu 14.07.2018 o 17:07, zibi-M napisał: Używał ktoś Angelwax Desirable lub AW enigma i może coś więcej o nich powiedzieć ? Oba wydają się ciekawą propozycja bo można je dostać w małych puszkach. W dniu 17.07.2018 o 20:27, menior napisał: Desirable znam ledwo ale znam dobrze Body ktorego trwalosc deklarowana taka sama jak Desirable i spokojnie na nim jezdzilem 4 miesiace ale trwalosc zalezy od wielu czynnikow Desirable używam od października 2015 (i jeszcze mam słoiczka na minimum dwa lata smarowania ), wcześniej miałem Dark Angel i Body przed nim. Moim zdaniem to jest jeden z topowych wosków dostępnych w Polsce. Bardzo mocno przyciemnia lakier i daje głęboki, lustrzany wet-look. Jest trochę kapryśny w nakładaniu, nie lubi zostawiania na długo niespolerowanego i bardzo nie lubi nakładania na gorący lakier, potrafi się też pięknie wypocić na następny dzień i zostawić hologramy, które znikają po myciu szamponem. Jeżeli chodzi o trwałość, to na aucie, które parkuje na powietrzu i robi ~15kkm rocznie w codziennym dupowożeniu w każdą pogodę w każdych warunkach, to 3-4 miesiące u mnie trzyma bez problemu, max 6 miesięcy trzymał. Zwykle smaruję 2-3 razy w sezonie i to wystarcza. Body to zupełnie inny wosk o zupełnie innym charakterze. Desirable jest bezkompromisowcem w kwestii wyglądu, kosztem pracowitego nakładania. Body jest banalny w użyciu i trwały i wygląda na 70% Desirable. Body zresztą też u mnie jest obowiązkowym uzupełnieniem kolekcji, również świetny wosk. Jeżeli chodzi o wygląd Desirable na aucie po korekcie, to filmik najlepiej pokaże to, co zdjęcia mogą przekłamać: (oglądać w 1080p@60fps) 2 1 1
Piter80 Opublikowano 21 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 21 Lipca 2018 Ja zawsze polecam wosk,który zrobił na mnie największe wrażenie czyli AW Guardian.Położony na Prima Amigo po 4 miechach nadal wyglądał i kropelkował super.Myślałem,że już zszedł,ale po myciu na 2 wiadra dalej była petarda.
czakisek Opublikowano 23 Lipca 2018 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2018 Angel Wax Body Dlugo sie zastanawialem i szukalem informacji na temat wosku ale mario z @CAR CRAZY szybko mnie przekonal A tu po miesiacu 2 1 1
SebastianURL Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Mam pewien problem, posiadam niebieskiego Seata Toledo II, kolor LS5N, dotąd używałem ADBL QW i niestety wyraźnie widać przyciemnienie lakieru po tym wosku, chciałbym położyć tym razem coś o podobnej lub lepszej trwałości niemniej jednak coś co nie przyciemni tak tego lakieru a jeszcze bardziej wyciągnie głębie, coś polecicie? a może po prostu trzeba by było zastosować jakąś politurę pod ten wosk?
ghost Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2018 17 minut temu, SebastianURL napisał: Mam pewien problem, posiadam niebieskiego Seata Toledo II, kolor LS5N, dotąd używałem ADBL QW i niestety wyraźnie widać przyciemnienie lakieru po tym wosku, chciałbym położyć tym razem coś o podobnej lub lepszej trwałości niemniej jednak coś co nie przyciemni tak tego lakieru a jeszcze bardziej wyciągnie głębie, coś polecicie? a może po prostu trzeba by było zastosować jakąś politurę pod ten wosk? a myślałeś żeby quick wax zastąpić tradycyjnym woskiem?
SebastianURL Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2018 7 minut temu, ghost napisał: a myślałeś żeby quick wax zastąpić tradycyjnym woskiem? Jak najbardziej, pytanie tylko co warto by w tym przypadku zastosować? Lakier ogólnie ma głębie i nie jest mocno zniszczony, leży na samochodzie dopiero (albo aż) 4 lata (cały był powtórnie malowany) Niemnem jednak chciałbym z niego wycisnąć MAX głębi
menior Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2018 1 godzinę temu, SebastianURL napisał: Jak najbardziej, pytanie tylko co warto by w tym przypadku zastosować? Lakier ogólnie ma głębie i nie jest mocno zniszczony, leży na samochodzie dopiero (albo aż) 4 lata (cały był powtórnie malowany) Niemnem jednak chciałbym z niego wycisnąć MAX głębi No to jakis cleaner typu Prima amigo i na to wosk naturalny 1
ghost Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2018 3 godziny temu, SebastianURL napisał: coś co nie przyciemni tak tego lakieru a jeszcze bardziej wyciągnie głębie, 1 godzinę temu, menior napisał: No to jakis cleaner typu Prima amigo i na to wosk naturalny W dużej mierze skup się na przygotowaniu lakieru. Może być Prima, zamiast Primy możesz poszukać Valet Pro Purple Passion. Już dzięki takiemu przygotowaniu sporo zyskasz. Dużo więcej niż mycie i qw. A na to wcale nie musi być naturalny wosk, sealnty też pięknie wyciągają głębie ciemnych kolorów i połysk 1
menior Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2018 @ghost moze kwestia gustu ale jak dla mnie tylko naturale mi daja efekt(ogolnie mowiac bo pewnie sa wyjatki) glebi koloru o ktorym pisze kolega,syntetyki to polysk i efekt lustra co najwyzej,no i nie moge znalezc potwierdzenia czy syntetyki leza na PA bo on sam daje wiele do wygladu
SebastianURL Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Czyli krotko mówiąc najlepszej spróbować coś naturalnego (jakiś konkretny produkt w tym przypadku się wyróżnia? Soft?) jak i jakiś selant i zobaczyć co mi bardziej podpasuje. Co do przygotowania lakieru to wygląda on u mnie dosyć standardowo tzn: Piana aktyna, później na dwa wiadra (Snowball i APC), usuwanie smoły itp (Vampire liquid, Tar and glue remover) noi glinka, cleaner (Poorboy's world pofessional polish) i dopiero szedł na to QW stąd przy wosku myślę zrobić podobnie
paperson Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2018 @SebastianURL usuwanie smoły i cząstek metalicznych wrzuciłbym przed mycie zasadnicze na dwa wiadra. Masz wtedy pewność, że w glinkę nie wejdą jakieś pozostałości z w/w etapu. Reszta ok 1
ghost Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2018 4 godziny temu, menior napisał: @ghost moze kwestia gustu ale jak dla mnie tylko naturale mi daja efekt(ogolnie mowiac bo pewnie sa wyjatki) glebi koloru o ktorym pisze kolega,syntetyki to polysk i efekt lustra co najwyzej,no i nie moge znalezc potwierdzenia czy syntetyki leza na PA bo on sam daje wiele do wygladu Wolfgang DGPS 3.0 podsyca ciemne kolory, daje ładną głębię i połysk. Powiedziałbym, że znajdziesz wiele naturali dająych gorszy look Syntetyki potrafią siedzieć na PA i innych cleanerach, to już bardziej kwestia rozpatrzenia połączeń 2 konkretnych produktów bez generalizowania. A nawet jeżeli czas by się teoretycznie skrócił o połowę to i tak często jest dłużej niż natural nałożony na glaze. Amigo i Purple Passion są dość uniwersalne. 1
menior Opublikowano 6 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 6 Sierpnia 2018 No nie wiem,mi bouncers vanilla ice na PA 4 miesiac siedzi az zdziwiony jestem bo jego trwalosc w granicach do 4 miesiecy,takiego klasyka fusso czy colli na zime bym na to nie chyba nie dal,wiele opini tu spotkalem ze splywa szybko z PA,produktow Wolfganga nie znam niestety 1
mysh_daniels Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Mam juz paro letnie Collinite 476s i 915. Kiedys uchodzily za wytrzymale i dlugo lezace na lakierze. Jak sie maja do soft99 fusso coat, ktory aktualnie ma opinie wosku, ktory dlugo siedzi. Jest sens zmieniac te woski na fusso? Coli to twarde woski, ciezko sie je dociera. Jak jest z fusso? Latem uzywam swissvax, ale on trzyma do 1.5 miesiaca. A mysle juz o czyms co polozyc jesienia zeby potrzymalo jak najdluzej
yacek _b Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2018 21 minut temu, mysh_daniels napisał: jest sens zmieniac te woski na fusso Nie ma najmniejszego , wizualnie będzie bardzo podobnie ze wskazaniem na 915 . Chyba ze chcesz spróbować water block softa , dla kropli czy zrzutu wody , ale wizualnie to wątpię by było lepiej , zresztą wszystko zależy od przygotowania lakieru.
mysh_daniels Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2018 A jak z trwaloscia? Sv lezy do 2 miesiecy, coli 3-4 (czasem jak mniej jezdze max 5 miesiecy) a jak z fusso? Chcialbym cos co polezy cala zime. Nie mam warunkow na polozenie ceramiki wiec zostaje jakis wosk
yacek _b Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2018 7 minut temu, mysh_daniels napisał: A jak z trwaloscia? wszystko zależy jak przygotujesz lakier pod wosk , im bardziej oczyszczony ( jałowy ) , tym szansa że wosk dłużej poleży , do tego jeszcze dochodzą warunki nakładania wosku ( wilgotność i temperatura ) , ale to już dla mnie czarna magia , nie będę latał z higrometrem i czekał na odpowiednia wilgotność . Ja osobiście nie wierze , że w polskich warunkach wosk przetrwa w okresie jesienno-zimowym 6 miesięcy , nie przy tonach soli na naszych drogach .
ghost Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2018 7 godzin temu, mysh_daniels napisał: Jest sens zmieniac te woski na fusso @mysh_daniels powyżej masz sporo lektury na temat. Tak jak napisał kolega @yacek _b wiele nie zyskasz. Tym bardziej w stosunku do Colli. Choć fusso obecnie to chyba najwytrzymalszy "wosk". Ewentualny dodatkowy zysk moze być na mocno zniszczonym lakierze, fusso dark na początku po położeniu działa troche jak glaze i maskuje rysy. Piona za furkę, mam sentyment do 740i. M62 świetnie się kiedyś jeździło
mysh_daniels Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2018 Musze zaktualizowac profil.... 4 lata temu 740i zostalo zastapione przez golfa 7R Dziekuje za pomoc
Gardor Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Panowie zapominacie o najważniejszej sprawie czyli ilość kilometrów jaki pokonuje samochód. Przykładowo jeśli przez zimę bardzo dużo jeździsz to wątpie że jakikolwiek wosk wytrzyma nawet fusso. A jeśli kilometrów nie pokonuje się za dużo to podejrzewam że Colli wytrzyma lajtowo Kwestia czy samochód jest garażowany itp Ogólnie to trzeba dobierać zabezpieczenie lakieru w zależności od tego w jaki sposób eksploatowany jest samochód.@mysh_daniels Najlepiej było by jak byś miał możliwość umycia samochodu w zimie i psiknąć jakimś np. bsd żeby wytrzymało na pewno do wiosny Jak masz od kogoś możliwość pożyczenia fusso na jedna aplikacje to smaruj. Ale czy jest potrzeba kupna całego słoiczka jak masz Colli a przez lato używasz SV, to nie jestem do końca pewny. Wybór należy do Ciebie Pozdrawiam i powodzenia 1
mysh_daniels Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Aktualnie SV jest na wykończeniu, jak sie skonczy to raczej przerzuce się na cos innego, jego cena jest trochę za duża, choć starcza na długo. Lepsza robotę niż sam wosk robi cleaner SV ktory daje gleboki polysk. Aktualnie używam Shielda. SV bajecznie się nakłada i dociera. Coli ciężko, bardzo sie trzeba postarać i nie jest to dla mnie wygodny wosk. Nie lubie na nim pracować. W następnym sezonie zamiast Shielda przejde chyba na Zymol Carbon. Zarówno cleaner pod coli ktory uzywam - Dodo juice lime prime, jak i coli 915 i 476s nie są dla mnie łatwe do pracy. SV to sama przyjemnosc, ale $ też inne. Może moje woski nie leżą tak długo bo samochód myje na myjce bezdotykowej, na której jest pianownica. Działa świetnie jak na bezdotyk, super robote robi niebieska piana, którą pluje. Tyle że pewnie ta piana nie ma pH 7 i wosk szybko mi spływa. Może musiałbym się na jakiś syntetyk przerzucić na lato - będzie sie łatwiej aplikować i może wet look lepszy.
yacek _b Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2018 17 minut temu, mysh_daniels napisał: coli 915 i 476s nie są dla mnie łatwe do pracy miałem oba woski , zostawiłem sobie tylko 915 bo lakier po nim podobał mi się najbardziej , nie pamiętam już jak było z 476 , ale z 915 nie mam najmniejszych problemów , może za dużo trochę nakładasz ? z SV mam tylko Onyx-a , tu trzeba uczciwie powiedzieć , że polerowanie to bajka .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się