analyzator Opublikowano 14 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia Wydaje mi się że te samplery bionano to już są gotowe do użycia a nie koncentrat. Te które dostałem z SCS nigdy mi nie smużyły i używam as is.
Iggo007 Opublikowano 14 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia Co możecie polecić do zabezpieczenia tapicerki materiałowej/alcantary ? Myslałem nad
Lukasz-odkrywca Opublikowano 14 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia Hej, poszukiwany środek do usuwania lakieru z felg aluminiowych. Co polecacie?
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 15 Kwietnia Partner forum Zgłoś Opublikowano 15 Kwietnia @flatron007 tego nie , to nie jest koncentrat
arczar Opublikowano Środa o 21:14 Zgłoś Opublikowano Środa o 21:14 W dniu 14.04.2025 o 22:04, Lukasz-odkrywca napisał(a): Hej, poszukiwany środek do usuwania lakieru z felg aluminiowych. Co polecacie? Najbliższa firma od renowacji felg i piaskowanie. Jak chcesz się bawić sam (bezsens) to żel scalpex od noxala. Ściąga wszystko bezinwazyjnie. Testowane na ramach rowerowych. 1
Michał98 Opublikowano Piątek o 15:31 Zgłoś Opublikowano Piątek o 15:31 Jaki cleaner do opon waszym zdaniem najlepszy?
Kuba1 Opublikowano Piątek o 16:37 Zgłoś Opublikowano Piątek o 16:37 Mam takie wypukłe wgniotki na Transicie( poprzedni właściciel załatwił to za długimi wkrętami od środka ) Ktoś z was "cofał" coś podobnego? Boję się że przy uderzeniu punktakiem pójdzie więcej blachy do środka
booohal Opublikowano Sobota o 04:11 Zgłoś Opublikowano Sobota o 04:11 Ja bym jedynie dotknął to lakierem zaprawkowym.
imola33 Opublikowano Niedziela o 12:28 Zgłoś Opublikowano Niedziela o 12:28 Wziąłem się za lampy, na razie ręcznie, ale po świętach chyba pojadę po krążki na szlifierkę, bo zajechać się idzie. Dobrze rozumiem, że do czajniczka mam trzeć całą lampę, aż dotrę się jak na zdjęciu? Zacząłem od p400. Drugą lampę mam w lepszym stanie, przelecieć ją na mokro p1000 + p2000 i na to polerka + powłoka?
karacz Opublikowano wczoraj o 07:59 Zgłoś Opublikowano wczoraj o 07:59 Jak moja fibra waflowa do szyb ma dużo kłaczków, które zostają na szybach to jest jakiś sposób na pozbycie się ich?
Adrian89 Opublikowano wczoraj o 08:40 Zgłoś Opublikowano wczoraj o 08:40 Jak moja fibra waflowa do szyb ma dużo kłaczków, które zostają na szybach to jest jakiś sposób na pozbycie się ich?Lepsza fibra waflowe są tak zaplecione, że właśnie powinny gubić ich najmniej Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
///MPower Opublikowano wczoraj o 09:05 Zgłoś Opublikowano wczoraj o 09:05 Może miał ktoś podobny przypadek, chodzi o plastiki w Hyundaiu tzn. o tą górną część. Ona jest wykonana z takiego miękkiego plastiku jakby gumy, deska rozdzielcza również tak jest wykończona. I teraz tak, ten plastik bardzo zaczął się kleić w dotyku. Na początek zaatakowałem interior clenerami i efektu żadnego do tego stopnia, że próbowałem nawet apc w koncentracie m.in. SG Red Devil i Kochem GS i również nie poradziło. Może po prostu z wiekiem taki się robi ten plastik i już (auto ma 13 lat, garażowane). Najgorsze w tym wszystkim jest po prostu przecieranie z samego kurzu, bo po prostu fibra staje dęba i dodatkowo wszystko się do tego przykleja. Spróbuję jeszcze zaaplikować na to dressing, może coś pomoże.
xadamx Opublikowano wczoraj o 13:02 Zgłoś Opublikowano wczoraj o 13:02 W dniu 20.04.2025 o 14:28, imola33 napisał(a): Drugą lampę mam w lepszym stanie, przelecieć ją na mokro p1000 + p2000 i na to polerka + powłoka? Z tego co widzę nie ma potrzeby używać papierów. Ona jest klarowna i nie widać aby gdzie zabezpieczenie z niej schodziło. Dobrze wypoleruj. A co do tej pierwszej lampy to musisz tę firankę również usunąc bo tam czajniczek ci nie zda egzaminu. Zresztą nawet gdybyś chciał położyć powloke to też będzie to widoczne.
Alfa47 Opublikowano 21 godzin temu Zgłoś Opublikowano 21 godzin temu Pany, krótkie pytanko, dawno robiłem korektę i nie wiem co wybrać na czarny lakier VAG'a. Mocno zajechany, ale miernik pokazuje miejscami 70,80,90 mikronów. Gdzie nie gdzie głębsze rysy. Jakich padów i past użyć, myślę o 3 etapach
karacz Opublikowano 21 godzin temu Zgłoś Opublikowano 21 godzin temu 8 godzin temu, Adrian89 napisał(a): Lepsza fibra waflowe są tak zaplecione, że właśnie powinny gubić ich najmniej Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk To nie są kłaczki z tej mikrofibry, tylko z innych, które się przyczepiły
Adrian89 Opublikowano 21 godzin temu Zgłoś Opublikowano 21 godzin temu To nie są kłaczki z tej mikrofibry, tylko z innych, które się przyczepiły A no to trzeba doprecyzować suszenie w suszarce bębnowej albo tornador albo ogólna wymiana mf na lepsze Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
karacz Opublikowano 21 godzin temu Zgłoś Opublikowano 21 godzin temu 7 minut temu, Adrian89 napisał(a): A no to trzeba doprecyzować suszenie w suszarce bębnowej albo tornador albo ogólna wymiana mf na lepsze Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Okej suszarka bębnowa da się zrobić Ja nie wieszałbym psów na mf, którą mam po prostu wpadła do pralki z innymi więc to wina piorącego
Adrian89 Opublikowano 21 godzin temu Zgłoś Opublikowano 21 godzin temu Okej suszarka bębnowa da się zrobić Ja nie wieszałbym psów na mf, którą mam po prostu wpadła do pralki z innymi więc to wina piorącego Tylko program do syntetyków/suszenie w niskiej temp albo samym powietrzem w zależności co pozwala ustawić suszarka od paru lat jak mam suszarkę, nigdy wcześniej nie miałem tak cudownie miękkich i odkłaczonych fibr Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk 1
Avernus Opublikowano 20 godzin temu Zgłoś Opublikowano 20 godzin temu Cześć. Panowie co polecacie na taki kolor lakieru jeśli chodzi o jakieś zabezpieczenie lakieru, wosk? Pracuję w autoryzowanym serwisie samochodowym, gdzie mam dostęp do myjni, ale jest ona średnio wyposażona bo nie robią tam żadnego detailingu. Aktywna piana + szampon i jakaś chemia na felgi, ewentualnie mają jakieś quickdetailery. I szukam czegoś co mógłbym sam położyć jak już bym umył i powycierał do sucha na swoje autko. Chodzi mi o ten blask, efekt kropelkowania wody i też żeby brud tak nie przywierał. Domyślam się, że na efekt "wow" trzeba by było zrobić polerkę, ale nie umiem polerować, więc co byście mogli mi poradzić bo miejsce mam kwestia w co się wyposażyć dla zajebistego efektu.
pikoko14 Opublikowano 20 godzin temu Zgłoś Opublikowano 20 godzin temu Czy ktoś to testował na aucie?Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
MMCzysci Opublikowano 17 godzin temu Zgłoś Opublikowano 17 godzin temu @Avernus, najpierw dekontaminacja i cleaner - może być ręcznie. Potem wosk to już kwestia Twojego budżetu i upodobań. Fajny jest na przykład Funky Witch Paradise Gloss.Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
Tomaszmasz Opublikowano 4 godziny temu Zgłoś Opublikowano 4 godziny temu Cześć, pewno jak duża część początkujących zaczynałem od maszyny DA o skoku 9mm, ale przestaje wystarczać zwłaszcza, że szykuje mi się do zrobienia kilka aut w najbliższym czasie. Pytanie brzmi jaką maszynę brać? O skoku 21mm czy 15mm? Głownie szykują mi się jednoetapowe korekty więc chcę usprawnić czy też przyśpieszyć tego typu pracę i uzyskiwać dobre wycięcie z dobrym wykończeniem i rozważam pracę na padach większych niż 125mm. Jakbyście również polecili jakąś fajną budżetową maszynę od razu byłoby super. Są zauważalne różnice pomiędzy tymi skokami na maszynach? Czy tak jak gdzieś słyszałem maszyna 21mm będzie lepsza do cięcia a będzie miała gorsze wykończenie?
Moderator psemo Opublikowano 4 godziny temu Moderator Zgłoś Opublikowano 4 godziny temu @Tomaszmasz Odpowiedzi na wszystkie pytania znajdziesz w odpowiednich wątkach 1
xadamx Opublikowano 4 godziny temu Zgłoś Opublikowano 4 godziny temu 26 minut temu, Tomaszmasz napisał(a): Pytanie brzmi jaką maszynę brać? O skoku 21mm czy 15mm? 21 26 minut temu, Tomaszmasz napisał(a): Czy tak jak gdzieś słyszałem maszyna 21mm będzie lepsza do cięcia a będzie miała gorsze wykończenie? Wszystko zależy od zastosowanej kombinacji pasta-pad, umiejętności operatora. W razie czego DA9mm jest super rozwiązanie do wykończenia lakieru. 1
GR_BKP Opublikowano 2 godziny temu Zgłoś Opublikowano 2 godziny temu Pytanie o kranik tap cap ADBL. Opisywany jest jako fi50 - czy pasuje na obecne butelki 5l (gdzie gwint ma 48mm)? Pytam, bo może była jakaś zmiana opakowań i nie będzie pasował (jak mi się przytrafiło z kranikami din51 i butlami Cleantle). Ten kranik jest bez odpowietrzania? A może są jakieś inne, lepsze (najchętniej) na te butelki z gwintem 48mm?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się