xadamx Opublikowano 7 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia Godzinę temu, Domel napisał(a): Który? Cleantle Tire&Wheel? Czy starszy Tire and Rubber? O kurcze. Źle spojrzałem. Na dodatek pomieszałem to co mam Mam tire&rubber cleanera od Fresso. Jeśłi miałbym polecić dobrego zawodnika to albo RRC Tire&rubber cleaner (tylko nie ten z serii bad boys, a zwykły z różową etykietą) albo ADBLowski produkt. Dla mnie oba są na tym samym, wysokim poziomie jeśli chodzi o doczyszczanie opon. Fresso przy obu tych produktach to nawet nie ma się co przystawiać. W dniu 6.04.2025 o 09:39, smerf91 napisał(a): Panowie szybkie pytanie: kończy mi się Excede T&RC. Nie ukrywam, że zmieniłbym na coś innego ( nie to, że nie działa ale chyba wszyscy tu tak mamy ) I teraz pytanie na co? Chodzi za mną albo Cleantle albo Kiurlab ... A może coś innego? ADBL - patrz wyżej. 1 godzinę temu, analyzator napisał(a): @xadamx no to próba pierwsza - wycieraczki przeleciane glaco. Jak nie pomoże adbl na szybke tylko w tej sytuacji po co mi glaco jak i tak adbl będzie na wierzchu jak pomoże na krótko to ściągam. Dlatego ja odszedłem od powłok i NW typu Glaco. 1
imola33 Opublikowano 7 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia Co do odtłuszczania w dolnej półce cenowej? Pojawiło się coś nowego, czy nadal Klinet Pro od K2? Uprzedzając pytania: jakoś przyjemniej mi się pracuje K2 od zwykłej IPY, jakby miał dodane coś powodującego poślizg - albo tylko placebo Eraser ewidentnie ma różne dodatki, ale jest za drogi. Drugie pytanie: jaka piana neutralna na dzień dzisiejszy? Mój faworyt to Sonax, Kiurlab też przyjemny, ale chętnie sprawdziłbym coś innego.
Gardor Opublikowano 7 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 20 godzin temu, analyzator napisał(a): Koledzy przy mniejszym deszczu skaczą i wycieraczki. Auto nowe wycieraczki nowe ultra glaco położone 3000 km temu. Masz za dobre wycieraczki dlatego tak jest Ja osobiście nie używam NW, wytarte i słabe wycieraczki nie będą skakać bo nie są w stanie zebrać całej wody w jednym kierunku i potem wracać na „sucho”
Adrian89 Opublikowano 7 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia Koledzy przy mniejszym deszczu skaczą i wycieraczki. Auto nowe wycieraczki nowe ultra glaco położone 3000 km temu. Coś tam wspominaliście żeby niewidzialną wycieraczką natrzeć same pióra wycieraczek? Dobrze kojarzę?Dziwna sprawa, u mnie położone było na nowe auto, przez 20k(!) się broniło i nic nie skakało kładłem osobiście, więc nie ma mowy o profesjonalnej aplikacji na pióra nic nie było smarowaneWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Mumins Opublikowano 7 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia @imola33 ja się przekonałem do Final Prep od Cleantle, ale trzeba go dotrzeć. 1
Rafal9304 Opublikowano 8 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia Mi też pasuje Final Prep, w dobrej cenie wziąłem 5l. Ja nim odtłuszczam, odczekam chwilę i drugą stroną mikrofibry docieram 1
pablo15005 Opublikowano 8 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia @Rafal9304 dokładnie, może chwilę poleżeć, trzeba tylko uważać na tylnych lampach żeby nie przysechł bo wtedy ponowne polerowanie jak zostaną kropelki. Ale cena/jakosc 1
xadamx Opublikowano 8 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 10 godzin temu, Mumins napisał(a): @imola33 ja się przekonałem do Final Prep od Cleantle, ale trzeba go dotrzeć. A mi Final Prep ostatnio na jednym z aut zrobił bałagan. Tak jakby był za mocny. Z pomocą przyszedł Ultracoat Finest Wipe, który na co dzień "przegrywa" u mnie z Cleantlowym Prepem. 1
t.sienkiewicz91 Opublikowano 8 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia @imola33 nie wiem jak cenowo wychodzi w stosunku do K2 ale od siebie mogę polecić preparat do odtłuszczania od Tonyin'a z SCS. Przerobiłem ze 2 litry i kupiłem piątkę. Płyn ten umożliwia fajną długą pracę (jak dasz więcej to bardzo długo odparowuje), dość przyjemny zapach a przy zakupie opakowania 5litrowego wychodzi bodajże 25 zł za literek. 1
sparco0 Opublikowano 8 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia @imola33 zobacz sobie SG finał scan, bardzo dobry produkt i cenowo bardzo na ++. 1
imola33 Opublikowano 8 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wziąłem K2 bo potrzebowałem szybko złożyć zamówienie, ale następnym razem zastanowię się nad Tonyinem albo Cleantle w 5 litrach
mysh_daniels Opublikowano 8 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia Co polecicie do czyszczenia bialej skory nappa w BMW? Czy jasna podsufitke moge czyscic wilgnotna fibrą i wodą z APC ( mam APC od adbl). Apc zmienia kolor wody na zielony, ale chyba nie zafarbuje jasnej podsufitki?
czester Opublikowano 8 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 55 minutes ago, mysh_daniels said: Co polecicie do czyszczenia bialej skory nappa w BMW? Czy jasna podsufitke moge czyscic wilgnotna fibrą i wodą z APC ( mam APC od adbl). Apc zmienia kolor wody na zielony, ale chyba nie zafarbuje jasnej podsufitki? Ja bym podszedł do podsufitki jakimś środkiem do bonnetowania. 1
MMCzysci Opublikowano 8 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia Do zdjęcia klej po ciężarkach z dwóch felg - "świeży", bo kilkuletni, tak jak i same felgi, ciężarki były zdjęte jesienią. Chciałem już go rwać krążkiem, ale widzę po komentarzach na allegro, że to chyba generalnie agresywne narzędzie i łatwo zdjąć sobie razem z klejem lakier z felgi. Może lepiej byłoby zrobić test na jakichś szczurach kiedy indziej, a teraz zaatakować to Chu-Solem?Czy rzeczywiście trzeba się tak pilnować używając krążka?Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
Putkowski07 Opublikowano 8 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia W dniu 6.04.2025 o 21:12, analyzator napisał(a): Koledzy przy mniejszym deszczu skaczą i wycieraczki. Auto nowe wycieraczki nowe ultra glaco położone 3000 km temu. Coś tam wspominaliście żeby niewidzialną wycieraczką natrzeć same pióra wycieraczek? Dobrze kojarzę? To też zależy od szyby. Ja się przekonałem że na Mietkach to nic dobrze nie leży
AndrewZS Opublikowano 8 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia @MMCzysci ludziska atakują krążkiem nawet pozostałości po emblematach, więc aż tak strasznie nie będzie, Ściągałem krążkiem pozostałości po ciężarkach i trochę rys narobiłem, ale nie była to masakra. Chu Sol będzie na pewno bezpieczniejszy, ale trochę nad tym posiedzisz. Bez kilku podejść się nie obędzie, Nowik ostatnio robił testy ADBL GRR - mocny zawodnik, przynajmniej na jego testach @mysh_danielsZ zasady nie używam APC do wnętrza. Jest mnóstwo dedykowanych środków do określonych prac, które są o wiele bezpieczniejsze i wygodniejsze w użyciu niż APC. Do podsufitki Bonnet od ADBL, Fabriclean od Cleantle, a nawet Czysta Tapicerka od Tenzi sobie świetnie poradzą 1
xadamx Opublikowano 9 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 11 godzin temu, MMCzysci napisał(a): Czy rzeczywiście trzeba się tak pilnować używając krążka? Tak. 10 godzin temu, AndrewZS napisał(a): Chu Sol będzie na pewno bezpieczniejszy, ale trochę nad tym posiedzisz. Bez kilku podejść się nie obędzie Jeśli klej jest zwietrzały, twardy w dotyku, to max. 2 podejścia albo najlepiej pozostawić Chu-sol na długi czas. Niech popracuje. Ja tam nie wyobrażam sobie pracy bez niego.
MMCzysci Opublikowano 9 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia Kupiłem to i to, podejdę chu-solem, pewnie sobie poradzi. Krążek zostawię na później na jakieś swoje felgi w stanie "nie szkoda".Wysłane z mojego SM-G781B przy użyciu Tapatalka
imola33 Opublikowano 9 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia Czy zdarzyło się komuś "drzeć" fabryczne zabezpieczenie plastikowych lamp przednich? Mam w 206 lampy, w których w 1/4 zeszła ta warstwa chroniąca przed żółknięciem, i kawałek lampy jest ładny, a kawałek trzeba co pół roku polerować i nakładać powłokę + brzydko to wygląda. Chciałem oddać na zrobienie czajniczkiem, ale powiedzieli, że za dużo roboty z usuwaniem resztek warstwy ochronnej. Akurat mam cały przód rozebrany, więc wziąłbym się za to. Faktycznie jest tyle zachodu z tym? Czy standardowa procedura szlifowania lamp?
xadamx Opublikowano 9 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 13 minut temu, imola33 napisał(a): Czy zdarzyło się komuś "drzeć" fabryczne zabezpieczenie plastikowych lamp przednich? Mam w 206 lampy, w których w 1/4 zeszła ta warstwa chroniąca przed żółknięciem, i kawałek lampy jest ładny, a kawałek trzeba co pół roku polerować i nakładać powłokę + brzydko to wygląda. Chciałem oddać na zrobienie czajniczkiem, ale powiedzieli, że za dużo roboty z usuwaniem resztek warstwy ochronnej. Akurat mam cały przód rozebrany, więc wziąłbym się za to. Faktycznie jest tyle zachodu z tym? Czy standardowa procedura szlifowania lamp? Standardowa procedura. 1
imola33 Opublikowano 9 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia @xadamx dziękuję, no to biorę się do roboty
Rafal9304 Opublikowano 9 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia Im bardziej zajechane lampy tym szybciej idzie robota papierami. We francuzach akurat w miarę ładnie zdziera się fabryczną warstwę zaczynając od papieru 400 na mokro ale już np. tym samym papierem ostatnio ciężko mi było zdjąć w Mercedesie i Oplu. 1
zeea Opublikowano 9 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia Robiłem lampy z 206 i nie widziałem żadnego problemu większego przeważnie startuje od 400. Problemem dziś za to były lampy, które ktoś wcześniej już męczył i narobił takich rys, że dosłownie nie chciało mi się po nim poprawiać.... 1
Kuba1 Opublikowano 9 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia Rotacją na mokro jedziecie, czy w jaki sposób? Raz robiłem takie lampy ręcznie, to szybkim bym tego nie nazwał, ale da się
imola33 Opublikowano 9 Kwietnia Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia @Kuba1 widziałem, że ludzie na dualkach krążkami 75 lecą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się