Skocz do zawartości

Co mi dziś poprawiło humor 3


Rekomendowane odpowiedzi

@dareme89 fajnie zmontowany filmik, dobre najazdy kamery, auta piękne! Sam pluję sobie w brodę, bo przejeżdżałem niedawno w pobliżu Mediolanu i nie starczyło czasu na to muzeum. Może następnym razem :) Kolejne miasto z muzeum z tych "must have" do odwiedzenie przez Ciebie, to Augsburg ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, KHOT napisał:

To auto ma jedną zasadniczą wadę... pomnik dziadka z lastriko zamiast konsoli centralnej. :D 

Konsola środkowa w jednoosobowym bolidzie 159? Gdzie ona się znajduje :D Jedyną wada tego auta jest dość mało miejsca za kierownicą  przez co mogłeś jechać na dwa zimne łokcie naraz... wróć... jeden zimny, a drugi gorący bo smyrałeś nim o wydech :lol: A tak poważnie zgadza się większość 159 w przeciwieństwie do Brer miała tak jak 156 i 147 tandetną konsole środkową z plastiku pomalowaną srebrzanką. Całe szczęście w Brerze wszystkie elementy typu konsola, listwy na drzwiach czy wstawka na kierze były amelininowe nie do pomalowania dlatego były szczotkowane i wyglądało to ciut lepiej niż w wersjach z tandetnym plastikiem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najfajniejsze w zachodnich muzeach jest to że można podejść do auta z każdej strony,często są też otwarte więc można bez problemu cyknąć foto wnętrza.  Niestety u nas z tym bywa różnie...

Polecam Stuttgart i muzeum Mercedesa i Porsche.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
28 minut temu, danielek. napisał:

Najfajniejsze w zachodnich muzeach jest to że można podejść do auta z każdej strony,często są też otwarte więc można bez problemu cyknąć foto wnętrza.  Niestety u nas z tym bywa różnie...

Polecam Stuttgart i muzeum Mercedesa i Porsche.

 

Jest to spowodowane naszymi dziwnymi zwyczajami psucia wszystkiego.

Akurat tutaj mam porównanie targów.
U nas jest tak: comment_cuPbl6Nu92XlYPJeVhQTHfApOBbpNkxZ.jpg.e133df87cb8f0652b0d5527abc06dc42.jpg

Natomiast za granicą bardziej pojawiają się pytania niż roszczenia o wszystko. I kobiety mają odruch chwytania torebki i przeżucania jej za siebie jak podchodzą do samochodów :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Nano Ceramic Protect napisał:

Jest to spowodowane naszymi dziwnymi zwyczajami psucia wszystkiego.

Akurat tutaj mam porównanie targów.
U nas jest tak: comment_cuPbl6Nu92XlYPJeVhQTHfApOBbpNkxZ.jpg.e133df87cb8f0652b0d5527abc06dc42.jpg

Natomiast za granicą bardziej pojawiają się pytania niż roszczenia o wszystko. I kobiety mają odruch chwytania torebki i przeżucania jej za siebie jak podchodzą do samochodów :lol:

Niestety masz rację,nie wiem ile pokolenień musi wyginać żeby zmieniła się mentalność. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja lubię takie materiały :D Oddaję się oglądaniu bez reszty. Niektórzy twierdzą, że zmanipulowane, bo Statoil współpracował, ale nie wiem gdzie miałaby być ta manipulacja. Chyba, że jest nią skupienie się na skądinąd najlepszym ON na polskim rynku, jeśli chodzi o właściwości w niskich temperaturach. Polecam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wypełniał ktoś z was wniosek o szkolenie indywidualne, dokładnie chodzi mi o Uzasadnienie celowości/ potrzeby udzielenia tej formy pomocy. Trzeba opisać to jakoś zwięźle w dwóch zdaniach. Jeśli nie ten dział proszę o przeniesienie. 5a0e2b29a420ad9322f51e8ba42ea2d4.jpg

 

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Michał126 napisał:

Jak ja lubię takie materiały :D Oddaję się oglądaniu bez reszty. Niektórzy twierdzą, że zmanipulowane, bo Statoil współpracował, ale nie wiem gdzie miałaby być ta manipulacja. Chyba, że jest nią skupienie się na skądinąd najlepszym ON na polskim rynku, jeśli chodzi o właściwości w niskich temperaturach. Polecam!

 

A mnie rozwalił komentarz:

"Czyli z testu wniknęło, że "zwykłe paliwa", które mają działać do -20 działały w -20 a nie działały w -30, a paliwo Circle K, które ma działać do -32 działało w -30 - no rzeczywiście magia."

:lol: 

Szkoda, ze nie podali nazwy tego drugiego paliwa bo lotos od jakiś 2-3 tygodni reklamuje też swoje paliwo do -32 stopni. 

 

Jak dobrze, że ja mam spokój do -45 stopni :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Humor mi dzisiaj poprawił oficjalny powrót Roberta Kubicy do F1 i dołączenie do Williamsa. Co prawda najpierw był zawód bo nie jako kierowca wyścigowy ale w głębi wiedziałem, ze dolary Sirotkina wygrają. Ale już raz go w roli rezerwowego/rozwojowego widzieliśmy i wszyscy wiemy jak to się wtedy potoczyło! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pływak napisał:

Szkoda, ze nie podali nazwy tego drugiego paliwa bo lotos od jakiś 2-3 tygodni reklamuje też swoje paliwo do -32 stopni.

Próbki były brane w listopadzie, a Lotos ma tego Dynamica do -32 od grudnia. Ogólnie Arktyczny ze Statoila jest robiony na tej samej bazie, tylko różni się dodatkami (ma np. wyższą liczbę cetanową).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@KapselK, ja tak częściowo zrobiłem ;) To znaczy w zasadzie nigdy nie tankowałem na Orlenie (który jeszcze pięć lat temu miał dwie stacje w Tarnowskich Górach, a teraz ma zero), ale za to wyłącznie na BP, a potem rozbiłem się na trzy sieci - BP, Shell i Statoil właśnie. Ktoś może powiedzieć, że posiadanie kart lojalnościowych trzech sieci jest bez sensu i rzeczywiście pod tym względem lepiej skupić się na jednej, ale stwierdziłem, że nie będę zakładnikiem jednej sieci. I tak: Statoila wybieram ze względu na ON zimą, Shella - ze względu na V-Powera do motocykla, a BP - bo jest najbliżej. A będąc dalej poza domem, samochodem i nie zimą, tankuję losowo na stacjach tych trzech sieci. Minus Statoila u mnie taki, że do najbliższego mam 16 km. Dlatego staram się myśleć o tankowaniu diesla zimą będąc poza miejscem zamieszkania, gdzie Statoila mam po drodze. A to, że ten statoilowski ON jest najlepszy na zimę, to wiadomo już od kilku lat - dlatego śmieszą mnie wypowiedzi ludzi doszukujących się manipulacji w tym materiale ;)

Co do Orlenu - wydaje mi się, że parametry ich paliw są dość nierówne (tzn. zmienne i różne na różnych stacjach), ale to @Pływak będzie wiedział lepiej, ponieważ mój kontakt z cieczami z Orlenu ogranicza się do płynów do spryskiwaczy, które mój ojciec przynosi, wzięte na Flotę do służbowego auta. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nierówność parametrów to nie tylko domena jednej sieci. Skoro na Orlenie są nierówne w różnych regionach Polski to myślicie, ze inne marki biorące paliwo z ich rafinerii utrzymają parametry? Ja tankowałem na orlenie verve, a to tylko dlatego, że po wglądzie w papiery wyszło, ze orlenowska verva ON u mnie we wsi nie zawiera biokomponentów oraz ma ponad dwukrotnie lepszy parametr smarności niż zwykła. Teraz leje zwykłą bezołowiową z Lotosa bo z benzyna już czarów odstawiać nie trzeba. @KapselK  podjedź na statoil popatrz sobie w świadectwo jakości ich paliwa, później na Orlen i zajrzyj w ich świadectwo jakości po czym zadecyduj, mnie osobiście ciekawiła by smarnosc tych arktycznych paliw czy w zwiazku z dodatkami nie spadła zbyt mocno. Jak dla mnie test Zachara fajny ale potwierdza oczywista oczywistość i tego się raczej spodziewałem bo arktyczny statoil zawsze wypadał najlepiej. Paliwa, które miały wytrzymać do -20 wytrzymały do -20, a paliwo, które miało wytrzymać do -30 wytrzymało do -30 więc sami sobie odpowiedzcie czy w waszym przypadku konieczne jest lanie paliwa wytrzymującego do -35. Ja u siebie od dawna nie widziałem temperatury nawet w okolicy -20, a 30 na minusie to nie widziałem jak żyje w wlkp ;) Żeby sie po prostu nie okazało, ze będziecie dopłacać do parametru, który w waszych warunkach nie jest tak istotny coś jak z lejącymi do aut z zalecanym 95 okatanów, 98 i wmawiającym sobie jak to auto teraz lepiej nie idzie ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Pływak napisał:

Ale nierówność parametrów to nie tylko domena jednej sieci. Skoro na Orlenie są nierówne w różnych regionach Polski to myślicie, ze inne marki biorące paliwo z ich rafinerii utrzymają parametry? Ja tankowałem na orlenie verve, a to tylko dlatego, że po wglądzie w papiery wyszło, ze orlenowska verva ON u mnie we wsi nie zawiera biokomponentów oraz ma ponad dwukrotnie lepszy parametr smarności niż zwykła. Teraz leje zwykłą bezołowiową z Lotosa bo z benzyna już czarów odstawiać nie trzeba. @KapselK  podjedź na statoil popatrz sobie w świadectwo jakości ich paliwa, później na Orlen i zajrzyj w ich świadectwo jakości po czym zadecyduj, mnie osobiście ciekawiła by smarnosc tych arktycznych paliw czy w zwiazku z dodatkami nie spadła zbyt mocno. Jak dla mnie test Zachara fajny ale potwierdza oczywista oczywistość i tego się raczej spodziewałem bo arktyczny statoil zawsze wypadał najlepiej. Paliwa, które miały wytrzymać do -20 wytrzymały do -20, a paliwo, które miało wytrzymać do -30 wytrzymało do -30 więc sami sobie odpowiedzcie czy w waszym przypadku konieczne jest lanie paliwa wytrzymującego do -35. Ja u siebie od dawna nie widziałem temperatury nawet w okolicy -20, a 30 na minusie to nie widziałem jak żyje w wlkp ;) Żeby sie po prostu nie okazało, ze będziecie dopłacać do parametru, który w waszych warunkach nie jest tak istotny coś jak z lejącymi do aut z zalecanym 95 okatanów, 98 i wmawiającym sobie jak to auto teraz lepiej nie idzie ;)

Smarność arktycznego paliwa nie powinna spaść. W zasadzie to jest tylko jeden powód, dla którego mogłoby tak być: brak FAME. FAME poprawia smarność, ale za to pozostawia brud w układzie. Coś za coś. Ale poprawia ją też dodatek depresatora (który jednak - choć niewiadomej proweniencji - jest w każdym paliwie w zimę). Ogólnie to zaleca się dolewanie bezestrowych depresatorów przez cały rok, właśnie ze względu na poprawę smarności. Odrębna kwestia to to, jakie tam są w rzeczywistości uszlachetniacze (cetane booster, może jakiś dodatek poprawiający samą smarność w typie Archoila AR6200) i tego chciałbym się dowiedzieć, chociaż nie liczę, że łatwo dokopię się do takiej informacji.

Co do temperatury wytrzymywania - ja tę prawidłowość odwróciłem i stwierdziłem, że ta odporność ma swoje źródło i to właśnie świadczy o wysokiej jakości tego paliwa. Faktyczne temperatury otoczenia to dla mnie kwestia wtórna. Choć jak miałyby spaść tak jak rok temu, między Nowym Rokiem a Trzema Królami - to śpię spokojnie.

Jeżeli chodzi o to, czy warto ze względu na pracę silnika, to wyjdzie w Excelu, bo auto jeździ w bardzo powtarzalnych warunkach. Dupohamownia nie stwierdza zmian. :) Fakt, że arktyczny poszedł bez niczego, a zwykły idzie zawsze przynajmniej z Kleen-Flo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka lat temu może kilkanaście zatankowałem benzynke 95 orlen wylot na Kraków w Warszawie auto stało 3 dni mróz około 23 stopnie moze 25 tak przez trzy dni w dzień było z minus 10 odpalam auto i nic akumulator padł po 10 minutach kręcenia drugie auto kable udalo się po 30 minutach zapaliła się rezerwa jade na tego samego orlena stoje pod dystrybutorem a pan mówi ze nie zatankuje bo im paliwo zamarzło już wiedziałem czemu ja miałem problem z uruchomieniem auta na BP nie mieli tego problemu ujowe paliwo maja na tym orlenie jak i nie tylko.na tym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawiła mi humor rozmowa z agentem ubezpieczeniowym
Ostatniego stycznia kończy mi się OC i już obecna firma MTU przysłała mi oczywiście druczek na kolejny rok = 780 zł :/ Dokładnie tyle samo jak za poprzedni rok. Eh...

Znajomy polecił mi agenta z Link 4 u mnie w mieście. Dzwonie, podaje odp informacje (z myślą ze minimalnie coś moze sie jeszcze urwie z tej ceny).
Po godzinie mam telefon zwrotny z wyceną i kosztem OC+ NNW+ Assistance = 470 zł :shock:     :):D  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.