Skocz do zawartości

Nano Ceramic Protect

Dystrybutor
  • Zawartość

    140
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Dobra

O Nano Ceramic Protect

Informacje

Ostatnie wizyty

658 wyświetleń profilu
  1. Pozwolę sobie dopowiedzieć kilka konkretów Jeżeli flaszka jest nieotwierana to nie ma terminu ważności. Jeżeli natomiast butelka została otwarta, to wszystko zależy od dostępu powietrza i tego co do niej wpadło. Nie ma tutaj zależności
  2. Nikt nie mówił, że powłoki się nie rysują Nawet szkło hartowane się rysuje Glinką też się da zajechać powłokę, ale nie ją usunąć. Po prostu się ją rysuje. Nie ma opcji, aby glinka usunęła powłokę.
  3. Miałem na myśli aplikację w studiu detailingowym Nic nie jest tak przyjemne jak wygłaskanie swojego samochodu
  4. Teraz czas na głos producenta! Wszystko co pisaliście wcześniej jest prawdą, pozwolę sobie to uporządkować. Twardość: Pierwszym krokiem pozwalającym na wejście w świat powłok ceramicznych jest rozróżnienie dwóch skali twardości. Powłoki ceramiczne operują w skali OŁÓWKOWEJ, a nie MOHSA. Gdyby powłoki operowały w mineralnej skali twardości, to 9H pozwalałoby zarysować się jedynie diamentem. Jeżeli ktoś mówi, że ma 9H w skali mineralnej to można śmiało ciąć nożem po lakierze, bo już 5H w mineralnej skali twardości nie rysuje się od noża Odporność na zarysowania: Znając już skalę twardości możemy przejść do tematu zarysowań powstających na powłoce. Powłoki ceramiczne rysują się! Nie stanowią one niezniszczalnej bariery pozwalającej wozić dziewczyny na masce bez żadnych konsekwencji dla lakieru Powłoki ceramiczne podnoszą jednak twardość lakierów (obecnie samochody wyjeżdżające z fabryki mają lakier twardy na około 3-4H, a powłoka podnosi to do twardości 9H). Takie zabieg pozwala na wyłapywanie mniejszej ilości zarysowań, niż lakier niezabezpieczony. Przy 4-6 warstwach można śmiało mówić o odporności na "szkody biedronkowe" czyli przetarcia guzikami, zamkami itp. Dodatkowo jeżeli podgrzejemy powłokę ceramiczną przy pomocy opalarki, to w pewnym stopniu zniweluje ona rysy, a na pewno wygładzi krawędzie, maskując zarysowania. Wygrzewanie powłoki: Generalnie wygrzewanie znacznie przyśpiesza proces krystalizacji i fajnie wygląda na zdjęciach. Nie jest ono jednak wymagane. W naszym studiu detailingowym nie wygrzewamy powłoki, tyko pozwalamy jej samoistnie się skrystalizować. Wiążę się to oczywiście z tym, że klient musi zostawić samochód na dwa, czasami trzy dni. Korekta lakieru przed powłoką: Generalnie powłokę można położyć na zniszczony lakier, tylko rodzi się pytanie: po co? Samą ideą powłok jest zabezpieczenie wcześniej wykonanej korekty, tak, aby klient cieszył się nią jak najdłużej. To tak samo jak malowanie płotu przed domem nawet bez umycia go. Sąsiedzi będą zazdrościli, przez dwa miesiące... Różnica w wyglądzie: Nasza powłoka lekko przyciemnia lakier, tworząc tzw. "wet look". Jeżeli postawimy obok siebie dwa identyczne samochody, to będzie od razu widać, który ma powłokę. Widać to nawet w salonie, gdzie stoją dwa samochody z 0 przebiegiem i jeden jest zabezpieczony powłoką. Mycie samochodu: Generalnie zasadą jest, że jak nie dotkniemy samochodu to go nie umyjemy. Samo mycie na bezdotyku jest jak najbardziej ułatwione, ale nie rozwiązuje problemu. Różnica jest jednak taka, że brud na powłoce wystarczy dotknąć i nie wymaga on szorowania. To samo dotyczy się owadów, które schodzą od ciśnienia, syfów drogowych czy soli, która zejdzie na bezdotyku. Ja osobiście w zimowych warunkach biorę na bezdotyk rękawicę, oblatuję na mokro progi, czyli to co jest mega brudne, wrzucam rękawicę do siatki i jadę do domu Powłoka vs wosk: Nie ma co oszukiwać, ale powłoka nie jest tanią "zabawą". Warto zaaplikować powłokę, gdy mamy nowy samochód, bądź warty przynajmniej 100tys. Sama powłoka na pewno pomoże przy dalszej odsprzedaży. Posiadam dużego fiata i nakładam na niego woski, bo po prostu to lubię. Jeżdżę nim też kilkanaście razy w roku i woski jak najbardziej się sprawują. Do daily mam natomiast powłokę i nie mogę narzekać. Lubię mieć czysty samochód, a powłoka w tym mocno pomaga i nie wymaga dużo czasu. Odnowienie powłoki: Nasza powłoka ma w sumie dwa produkty. Twarde 9H i miękki Soft, który jest top coat'em. Raz do roku wymagane jest odświeżenie powłoki Soft, aby efekt hydrofobowy był zadowalający. Oczywiście jeżeli dbamy o powłokę "po bożemu" to soft będzie się trzymał długie lata. Przeciętny Jan Kowalski woli jednak opryskać pianą samochód i tak na prawdę po 50 takich myciach nasz Sofcik zanika. Wszelkie reloady co 3 miesiące są naciąganiem klientów. Nie po to płaci się 3500 zł za powłokę, aby potem co 3 miesiące pakować 500zł za reload. Już taniej wyszłoby zawołać chłopaka z pobliskiej myjni, kupić słoiczek Zymola i co 3 miesiące dawać mu 300zł za ogarnięcie samochodu Usunięcie z lakieru: Aby usunąć powłokę z lakieru trzeba się trochę nagimnastykować. Abo zrobimy to futrem polerskim i pastami typu "heavy cut", albo matowieniem przy pomocy papieru 2000-4000 gradacji. Jak będziemy lakierowali samochód czy element, to lakiernik i tak musi zmatowić element, więc powłokę na 100% ściągnie. Tutaj mam anegdotę: Niemcy, czerwiec 2018. Pewna firma zabrała się za lakierowanie samochodu klienta, który miał powłokę. Klient odbiera samochód, wszystko pięknie. Po pewnym czasie jedzie na bezdotyk, a tutaj farba odchodzi płatami od ciśnienia myjki. Co się okazało? Słynący z jakości niemiec postanowił pomalować samochód bezpośrednio na klar, bez matowienia powierzchni. Pomalował on powłokę, która nie przyjęła farby Jeżeli macie jakieś pytania, chętnie odpowiem
  5. Nie jest to samochód, ale Amerykanie nie byliby sobą, gdyby nie zabezpieczyli broni!
  6. Nie potrafię dokładnie określić dlaczego, ale bardzo podobają mi się te samochody. Ten egzemplarz można napotkać w Inowrocławiu
  7. @Hubee Jeżeli chodzi o aplikację powłoki na lakier, to tak na prawdę jej to obojętne. Różnice w strukturze lakieru powodują tylko zwiększenie bądź zmniejszenie zużycia produktu. Lakier jest problemowy przy polerowaniu, ale to już kwestia umiejętności. Oczywiście pomijając wszelkie inne aspekty typu wyczyszczenie z pasty, odtłuszczenie, zaaplikowanie odpowiedniej ilości itp. Co do umieralności produktów, ostatnio zauważyłem, że niektórzy posługują się argumentem: "Bo się krystalizuje to jest twarda". Obalę tą teorię zdjęciem poniżej. Widać tam uszkodzoną niewidzialną wycieraczkę, która też się skrystalizowała. Podejrzewam, że na lakierze wytrzymałaby maksymalnie 6 miesięcy, pomijając "łatwość" jej aplikacji.
  8. Potrzeba około 40 minut odstępu. Wystarczy robić samochód dookoła, między softem a 9H też powinno być około 40 minut odstępu z czego soft'a można kłaść na całe auto od razu.
  9. Już powoli czuję wiosnę Alfa Romeo 2000, 1967 rocznik Zwrócicie uwagę co czai się w drugim planie.
  10. Kwestią jest to, przez ile rąk wszystko przechodzi. Dodatkowo dystrybutorzy w PL rzadko kiedy korzystają z efektu skali tzn. im więcej tym taniej. Nasze produkty są tanie w Emiratach (jak na ich rynek), bo tam idzie kilka palet, więc rozmawiamy o innych cenach. Jeżeli ktoś zamawia 5 opakowań, które mieszczą się w mały kartonik, to nie ma tutaj pola do negocjacji. Tańsze, przyjemniejsze i szybsze jest przygotowanie jednego zamówienia na palecie, niż 20 mniejszych zamówień, gdzie każde ma indywidualną specyfikację. No chyba, że to zamówienia z KA, takie pakuję osobiście z przyjemnością i zawsze napcham jakiś gratisów Co do podwyższania cen przed black friday itp.: Biznes, jak wiadomo, że ludzie przyjdą, to czemu mam mieć tanio? Jak ma się małą marżę, to nikt nie da wielkich rabatów. Ot cała filozofia.
  11. Na pewno przyśpieszy to proces, ale i tak furę trzeba zostawić na noc. Bić się o 3 godziny z promiennikiem za kilka tysięcy wydaje mi się mało sensowne
  12. Tak jak poprzednik napisał, wygrzewać powłokę można, ale najlepiej aby "po Bożemu" odstała 12h.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

Obsługa graficzna

Magda Stępień

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.