Skocz do zawartości

Firmy zainteresowane reklamą na forum Kosmetyka Aut zapraszamy do zapoznania się z tematem w poniższym linku.

Partnerzy forum - zasady współpracy.

Nano Ceramic Protect

Dystrybutor
  • Zawartość

    64
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutral

O Nano Ceramic Protect

Informacje

  1. Bardzo się cieszymy Jeżeli ktoś jest bardzo wymagający, korektę lakieru można robić praktycznie co roku. Naszym zaleceniem jest zrobienie "lekkiej polerki" co dwa lata i oczywiście odświeżanie softa co roku Czekamy na zdjęcia!
  2. Kuwejt Z uwagi na niesprzyjające warunki, wpierw kładą bezbarwne folie ochronne, na które nakładają naszą ceramikę
  3. Jeżeli ktoś bardzo kochałby swojego matiza Chociaż zamiast powłoki lepiej kupić sobie drugiego matiza w tej cenie i mieć więcej do kochania
  4. We Włoszech dostaliśmy zlecenie na zabezpieczenie samochodu formuły 2
  5. Wskocz do działu "Z Zewnątrz" --> "Zabezpieczenie lakieru" --> "Powłoki..." Rozwinąłem tam trochę temat powłok w ostatnich komentarzach
  6. Powłoki można warstwować w nieskończoność Zapraszam do działu Nano Ceramic Protect -pytania do NCP - nie chcę robić prywatnego wątku z ogólnego tematu
  7. Zdjęcie zza oceanu Chłopaki narzekają, że mają trochę roboty
  8. Wszystko zależy od stanu lakieru Podstawą jest uświadomienie klienta czym jest powłoka, dlatego też oddając samochód, klient częstowany jest kawą i godzinną rozmową. Wtedy też podawane są warunki gwarancyjne, proces dbania o powłokę itp. Często jednak klienci zapominają o niektórych "przykazaniach detailera" i myją lakier tą samą szmatą co felgi, jeżdżą na szczotki itp. Wtedy też powstają zarysowania trochę głębsze niż od codziennego użytkowania i "Szybkie odświeżenie" może nie starczyć. Jeżeli ktoś zdecydował się na usługę za 3-4tys zł to uważam, że odnowienie powłoki nawet po 3 latach nie zrujnuje budżetu firmy, zważywszy, że jest to banalnie proste porównując do samochodu bez powłoki. Mówię tutaj o Polsce, gdzie zakładamy 1-2 warstwy, za granicą nie ma tego problemu ale tam również są trochę inne pieniądze. Oczywiście każda marka powłok ma inną politykę, nauczeni doświadczeniem wiemy, że nie ma trwalszej więzi niż ta między mężczyzną a jego samochodem (czasami żona jest na pierwszym miejscu ). Dlatego też zadowoleni klienci często wracają z samochodem żony/kolegi/teścia itp.
  9. Wypadałoby odświeżyć powłokę po 5 latach, będzie na tyle zniszczona, że nie zapewni już tak dobrej prezentacji i grubości jak na początku (modelowo będzie po 4x one-step, jeden co roku). Zapraszam na nasz instagram: https://www.instagram.com/nanoceramicprotect/ Na InstaStory widać dzisiejszy przegląd gwarancyjny na czarnym BMW z jednoetapową korektą Aktualnie wchodzimy w piąty rok, kiedy pierwsze eksperymentalne powłoki leżą na samochodach właścicieli i nic się z nimi nie dzieje, a jak wiemy, zawsze jest czas na samochody klientów a nigdy na swój 5 lat gwarancji jest też spowodowane tym, że jeżeli klient nie zdecyduje się na odświeżenie powłoki, nie może mieć roszczeń dotyczących powłoki po powiedzmy 6,7,8 latach. Zawsze trzeba być ubezpieczonym
  10. Jeżeli chodzi o powłokę 9H to w dużym uproszczeniu należy ją traktować jak kolejną warstwę lakieru bezbarwnego, tylko o wyższej twardości. Da się ją zarysować codziennym użytkowaniem np. poprzez myjnie szczotkowe. Oczywiście będą to zarysowania znacznie mniejsze niż na samym lakierze ale jednak mogą powstać. Samej powłoki jednak nie ściągniemy i będzie ona na samochodzie permanentnie, oczywiście jeżeli weźmiemy maszynę polerską, twarde pady to powłokę ściągniemy. Daje to również możliwość polerowania samochodu w nieskończoność, bo jak ściągniemy kilka mikronów z powłoki, to możemy ją na nowo odnowić. Jak rozpoznać czy powłoka jest na lakierze? Po pierwsze to widać Jeżeli chodzi o naszą ceramikę to na pewno czuć w dotyku czy jest tam SOFT, mamy również co roku wgląd na samochód klienta(opis niżej). Co do sprawdzenia obecności powłoki w przypadku, gdy nie mamy pisemnej gwarancji. Przede wszystkim trzeba porządnie wyczyścić samochód i sprawdzić zrzut wody. Wprawne oko zauważy również różnicę w zarysowaniach. Podsumowując, jeżeli nie będziemy dotykali samochodu polerką/papierem ściernym/piaskowali/drapali szczotką drucianą itp. to powłoki 9H nie ściągniemy. W Polsce zakłada się maksymalnie 2 warstwy a 3 są już rzadkością, dlatego też trwałość na zarysowania np. od kluczy jest niższa niż w przypadku Niemiec, gdzie standardem są 4 warstwy. Takim hardcorowym środowiskiem są ciepłe kraje Arabskie, gdzie partnerzy nakładają powłoki pistoletem, tam jednak burza piaskowa przypomina piaskowanie elementów na piaskarce, więc wymagana jest większa grubość. Inaczej sprawa wygląda z górną powłoką SOFT, jest ona zbudowana tak, aby była maksymalnie ślizga, przez co nie krystalizuje się tak jak 9H. Na samochodzie powinna wytrzymać rok, tutaj dużo zależy od użytkowania i używania QD. Jeżeli samochód stałby w garażu przez całą zimę i wyjeżdżał tylko na lato (klasyki np.) to SOFT może leżeć nawet kilka lat. Decydującym czynnikiem w przypadku softa jest klient, dlatego też nie udzielamy na niego gwarancji. Decydując się na powłokę NCP 9H klient musi przyjechać raz do roku na serwis, który potwierdzony jest wpisem w paszporcie gwarancyjnym. Wtedy ma odnawianą powłokę SOFT, pełne czyszczenie, glinkowanie itp. Czasami robimy również one-step i uzupełniamy braki w powłoce.
  11. Pierwszym krokiem będzie rozróżnienie powłok zabezpieczających. Jeżeli decydujesz się na powłoki pokroju krzemowych czy "ceramicznych", to one po prostu się wymywają i ścierają bo nie są odpowiednio twarde aby wytrzymać chemię itp. Oczywiście jeżeli na jakąkolwiek powłokę dmuchamy i chuchamy to będzie ona siedziała na lakierze znacznie dłużej niż przewiduje producent, jak dbasz tak masz. Pozwolę posłużyć się przykładem powłoki NCP, nie mogę wypowiadać się za innych producentów. W przypadku naszej powłoki 9H, wygląda to tak, że co roku musisz uzupełniać Top Coat czyli SOFT, ze względu na jego zanikanie. Jest to spowodowane tym, że SOFT nie ma twardości 9H, a jego zadanie to maksymalne podbicie hydrofobowości a nie maksymalna ochrona przed zarysowaniami. Co do 9H, wygląda to tak, że po 5 latach gwarancji, klient powinien przyjechać na ponowną korektę, tym razem powłoki i nałożenie kolejnej warstwy. Samo "serwisowanie" QD to nic innego, jak podbicie żywotności powłoki górnej, w naszym przypadku SOFT, która jest inaczej zbudowana niż 9H. Taki "dopalacz" najlepiej stosować po każdym myciu Warto przeczytać warunki gwarancyjne każdej powłoki, bo można się nieco zdziwić. Jeżeli chodzi o rynek Polski, to wśród osób nie znających dokładnie tematu panuje mit niezniszczalności powłoki, czasami czujemy, że klient wymaga od nas nałożenia pancerza przeciwczołgowego a nie powłoki
  12. Cześć! Dla użytkowników kosmetykaaut.pl przygotowaliśmy promocję -25% na Quick Detailer w sklepie internetowym Wystarczy wpisać się do grupy rabatowej!
  13. Pojazdy z pod znaku Porsche bardzo polubiły naszą powłokę Tutaj akurat Porsche carrera 4s zrobione w Milano Garage w Milanówku Wykonane usługi: Lakier - Nano Ceramic Protect 9H (3 lata gwarancji) Felgi - Nano Ceramic Protect Soft Szyby - Nano Ceramic Protect Glass Dach - Nano Ceramic Protect Fabric
  14. Świeży temat od Souczek Detailing z Kielc, Porsche 911 Turbo S z 580-cio konnym silnikiem Założony pełen pakiet usług: • powłoka ochronna lakieru • powłoka ochronna felg • powłoka ochronna szyb • powłoka ochronna zewnętrznych elementów plastikowych • powłoka ochronna skór
  15. Wprowadziliśmy do oferty ręczniki z mikrofibry Rozmiar: 60x90 cm Gramatura: 550g/m2 Cena detaliczna: 39 zł Delikatny i bezpieczny, dwustronny ręcznik z mikrofibry o wyjątkowej budowie! Stworzony z mikrowłókien kilkadziesiąt razy cieńszych od ludzkiego włosa pozwala na efektywne ścieranie użytych wcześniej preparatów. Stosowana na sucho przyciąga kurz jak magnes. Idealny do osuszania pojazdu oraz do stosowania z produktem Nano Ceramic Protect Quick Detailer do bezwodnego mycia.
×