Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie 3?


Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj odprawiłem rytuał wywolywania opadów.

Auto przed

IMG_20211204_172655.jpg.c9be9778badbdb3fca156246769cd390.jpg

IMG_20211204_172707.jpg.8316b999ff780a14abaf00359359b529.jpg

BH Auto foam pięknie domyla

IMG_20211204_175500.jpg.f9ac10d9cd0edd41eddd15c8207e1943.jpg

W garażu mycie Wolfgangiem i smarowanie Bio Nano Pro v2

IMG_20211204_183359.jpg.4f842704bf5432315e5f22eda282fe7c.jpg

IMG_20211204_183417.jpg.6c57712a4846f07eb7794fb09d647aed.jpg

Rytuał się udał, rano taki widok za oknem😐

IMG_20211205_121518.jpg.8c92a2ae1af35a9c51efca782e56594b.jpg

Jutro auto znowu będzie brudne, byle do wiosny😉

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coż, z zewnątrz już był hardcore...
20211211_173745.jpg.d219f5949ebd14f6fb9c871ba4b569e8.jpg
Już do mnie wołał - dosłownie!
20211211_173949.jpg.a5106b3cecc373e1e9f1fa8c9fd1630e.jpg 
20211211_180245.jpg.1343e8e8cb8708ee490e6dec49257101.jpg
20211211_180256.jpg.625a4e77830292ff12e2a6536e1481fb.jpg20211211_180447.jpg.1807f632fa3209a2d6632c019aab65c5.jpg20211211_180443.jpg.9cb7fb9f8b48da7cf0569b836785f2ac.jpg
Dobrze mieć grit guardy
20211211_184920.jpg.ca914a56bc260d11b8e86b6ee998cc90.jpg20211211_184859.jpg.56413333ae2bfe560e507aac6ae6c1e3.jpg
Krople mocno przymulone, jednak generalnie zrzuca OK.
20211211_193201.jpg.98263b4b4f77ff0d23aa0ae72312c1fe.jpg20211211_192818.jpg.e71ee3233386020d35b344778ba1cb84.jpg20211211_192802.jpg.a49a8b4844944445eed82101ff841695.jpg20211211_192757.jpg.f1c711ad7fc02ab3d5fb2371f97872d8.jpg
No i poniosło mnie... znowu...
20211211_201243.jpg.75d4936fe6135e7088eca4955b7ed77e.jpg
I o, gotowe.
20211211_203823.jpg.61a2e8903efea7bb3356ed8d339d8b66.jpg
20211211_204107.jpg.3bfd7d717ce241fcdb1ea3b5370068c0.jpg
20211211_204046.jpg.98be6b8ac3cc39fef537baa69b38e69c.jpg20211211_204151.jpg.3f6b5fdd28c05f122fa3162153207c28.jpg
Nie ma to jak niedzielne serwisowanko. Całkiem przyjemny dostęp do filtrów, ino raz śrubokręt mi wylądował na osłonie pod silnikiem
TAK, TU BĘDZIE POSPRZĄTANE! W mocno ograniczonym zakresie, ale coś tam planuję.
20211212_113034.jpg.236aaf09fabdd46efb18b6fa8ab3a75a.jpg
20211212_114534.jpg.562e953ecc0346a4167f507ba0ad4982.jpg
20211212_123402.jpg.ad127c9c30376e92fb43ebeeffd50cfd.jpg
20211212_122929.jpg.010e58b9e8a29912aa2f3ad105d9b56b.jpg
20211212_123248.jpg.55979ea0177e7dbe2132a2700401be57.jpg20211212_122944.jpg.10a1b61ba1679130bb9d203f2973c493.jpg
20211212_123500.jpg.54be05b30da0930ecb9e0890aa22978a.jpg
Natural Magic Tyre ma jedną super zaletę - odparowuje/schnie w mig. Nie ma żadnego problemu z zabezpieczeniem opon w ujemnej temperaturze. Warto dodać, że nieźle zabezpiecza - spodziewałem się masakry, a domywanie po miesiącu było całkiem OK.
P.S. Dzisiaj rano był strach, jak elektryczne otwieranie prawych drzwi przestało działać po tym, jak przymarzły Na szczęście przypomniało mi się, że drzwi potrafią się po nieudanej próbie otwarcia "zawiesić" na jakiś czas, a potem znowu jest OK - i tak też było.





1150f0ec8254f3061891bda93b409028.jpg

  • Lubię to 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem zaciski do Saaba pod tarcze 314mm i 292mm. Korzystając z uprzejmości kierownika wyszkiełkowałem je w pracy oraz zabezpieczyłem tym co miałem pod ręką czyli jakimś podkładem na bazie żywic epoksydowych. 12h na wyschnięcie i jutro malowanie na srebrny metalik a potem regeneracja tłoczki, gumki, prowadnice itd.

HZjVPhX.jpg

wgoCQwc.jpg

br2crb4.jpg

 

 

  • Lubię to 12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Crasher Kawał zacisku, moje się chowają 😄 Przy okazji zacisków to powiem wam, że od 3 lat prowadzę eksperyment na moim e36 wszystkie 4 poszły do szkiełkowania. Przednie pomalowane proszkowo tył zaś z pistoletu na uprzednio położony epoksyd. Przód juz gnije tył nadal jak nowy 😛 Kompresora nie mam temu maluje swoje z pędzelka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, #kris napisał:

@Crasher ile tłoków i jaki kolor wejdzie...takie mody to rozumiem 👍😄

 

4 godziny temu, Grzechu23 napisał:

To od Scani, czy innej ciężarówki? 😄

Auto bedzie stawiać w miejscu no i wizualnie będzie kocur
 

Zaciski pochodzą od sq7, podchodzą pod tarcze 400 mm. Będę sklejał fajny setup który pozwoli fajnie pobawić się bez obaw na torze.

Dla mnie jest to uzasadnione ekonomicznie, seryjny zacisk z s5 8t to jedno tłok typu pięść o tarczy 345 mm i tak mam wszystko do wymiany a jak mam wydawać 4 czy 5 tys na dobry zestaw a i tak być zły to wolę po mału robić swap bo niestety Policyjna wypłata nie pozwala wyrzucić od razu 7 tys zł na zestaw front.

3 godziny temu, KUBA46 napisał:

@Crasher u mnie był chyba ten sam Mikołaj.

W końcu będe mógł szybko i bezpiecznie wyhamować z tych przepisowych 50km/h.

 

 

D@KUBA46a

Daj znać gdzie robiłeś na pw

2 godziny temu, DaV napisał:

@Crasher Kawał zacisku, moje się chowają 😄 Przy okazji zacisków to powiem wam, że od 3 lat prowadzę eksperyment na moim e36 wszystkie 4 poszły do szkiełkowania. Przednie pomalowane proszkowo tył zaś z pistoletu na uprzednio położony epoksyd. Przód juz gnije tył nadal jak nowy 😛 Kompresora nie mam temu maluje swoje z pędzelka.

Ciekawe ja właśnie się waham gdzie regenerowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilość tłoczków do bardziej modulacja przy dużej tarczy nie moc. Tak na prawdę siła hamowania to tarcza i jej średnica, ilość tłoczków pozwala dociskać klocek równomiernie i dozować siłę tak żeby nie szarpać. Obok jeszcze jest pojemność cieplna zestawu :)

Mimo to polecam każdemu inwestować najpierw w hamulce potem w moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, kepa416 napisał:

Ilość tłoczków do bardziej modulacja przy dużej tarczy nie moc. Tak na prawdę siła hamowania to tarcza i jej średnica, ilość tłoczków pozwala dociskać klocek równomiernie i dozować siłę tak żeby nie szarpać. Obok jeszcze jest pojemność cieplna zestawu 🙂

Mimo to polecam każdemu inwestować najpierw w hamulce potem w moc.

Takim tokiem idę.. Popularny mod w moim 3.0 tfsi jest stage 2 na 420 km.

Jednakże uważam, że najpierw warto porządnie uzbroić się w hamulce a potem modyfikować moc.

A tak na marginesie auto dzięki 333 km i czasie poniżej 5s do setki i tak zjada większość aut na drodze 😁😇

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaV były 3.2 V6 oraz 3.0 cdti i pewnie w opc. 500zl to taka normalna cena, chciałem do siebie ale u mnie poprzedni właścicielem wymienił tarcze z przodu więc szkoda mi było. Monobloki przod są mega w porównaniu do serii. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, audicoupe napisał:

Monobloki przod są mega w porównaniu do serii. 

Zwłaszcza, że na wiosnę rozpoczynam gromadzenie gratów pod 250 koni 😄

FMIC

Downpipe 2.5 cala

Katalizator o zwiększonym przepływie

Wtryski (o ile te nie wyrobią)

Hybryda turbo

 

Dobra jak na malowanie farbką i pędzelkiem ujdzie 😄

diK4Mia.jpg

a2XlQAa.jpg

gB9tYtH.jpg

  • Lubię to 1
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, DaV napisał:

Zwłaszcza, że na wiosnę rozpoczynam gromadzenie gratów pod 250 koni 😄

FMIC

Downpipe 2.5 cala

Katalizator o zwiększonym przepływie

Wtryski (o ile te nie wyrobią)

Hybryda turbo

 

Dobra jak na malowanie farbką i pędzelkiem ujdzie 😄

Zazdroszczę Hebli, ja u siebie maks co mogę założyć w eFce to 288mm z przodu i 264mm z tyłu chyba, że zmieniłbym rozstaw z 4x100, na 5x110 wtedy przód 288, a tył 286 ze Schaba 900II lub 9-3I.

A co do gratów na 250 kucy to widzę, że typowa choroba Saabowiczów Cię dopadła 😛  Sam jakbym w końcu kupił Saaba, to długo serią bym się nie najeździł 😄 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że już 10k  wskoczyło to wpadła płukanka, olej, komplet filtrów, przegląd u gazownika, a tam wyczyszczony reduktor, trzpień, wymienione oringi i filtry.

Po 2 latach zmienione oximo na kolejne oximo. Następnie wpadło OEM Europa wkład lusterka, bo mój przestał grzać i na koniec tuning odblasków  🤭

IMG_20211214_111058189_HDR.jpg

IMG_20211120_125720553.jpg

IMG_20211120_123120228_HDR.jpg

IMG_20211120_132128715.jpg

IMG_20211120_132811257.jpg

IMG_20211120_141439667_HDR.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto zrobiło ponad 5 tyś km w ciężkich warunkach. Oprysk mix CT + Koch GS, potem piana aktywna z myjki, dwa wiadra mix szamponów FX żółty, Bubble Maker i dla poślizgu SG Sleek do wiadra, a Sonax Energy Foam delikatnie z pianownicy na auto. Opony FX Protect, felgi i lakier ArtDeshine Graphene Detailer. Pięknie wyciąga ziarno, bardzo delikatne szkiełko. Jednak na srebrnym UC + CC WG robi mega szkło i chyba trzeba do tego wrócić.

 

 

5tyskm.jpg

ARTDESHINE GRAPHENE DETAILER.jpg

FX Protect.jpg

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umyłem bo trochę brudno było . 
Woski grafenowe turtle wax i tonyin maja się bdb🤩

838E3B71-251B-4B96-8920-1E3DFC16F6E7.jpeg.0ce78efb1d005b466959d06d683fe31c.jpeg

762FACEB-57E8-45CB-8851-6E6D7EB7D148.jpeg.961144d92659cafba7db1727bd89741f.jpeg

BE0EA50A-B453-4D64-9C79-8469EE211761.jpeg.1f74af42d2109f184919bca25c546b0f.jpeg

AD235280-E838-4024-B859-8C145D8D5377.jpeg.97421498bfb77c4b9d06d949c98d2c05.jpeg

92551730-A9FE-4CC2-B5D9-F35E2774D8EF.jpeg.2c5174783d4a9ea522c1a527a631a769.jpeg

no i przebieg taki fajny okrągły 🙂

DF8BBA4B-D409-4B63-8749-396BA32A405C.jpeg.5cbd1be2e434e2559eca4bb9dfa9b451.jpeg

filmik z hydro 

https://streamable.com/p34gub

Według mnie ciut lepiej kropelkowe TurtleWax. Tonyin zrzut lepszy.

Od aplikacji minęło 600km

Dla przypomnienia, co gdzie siedzi.

4321CF4B-E057-4B45-8ED7-D1FCAB88CEA5.jpeg.49c5de9a09ce9c7e7616a1c2e09b67fb.jpeg

  • Lubię to 9
  • Super 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.