zwirek03 Opublikowano 5 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 30 minut temu, tazman napisał: @damiano2007 świetny kolor To prawda 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peciu Opublikowano 5 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Wczoraj odprawiłem rytuał wywolywania opadów. Auto przed BH Auto foam pięknie domyla W garażu mycie Wolfgangiem i smarowanie Bio Nano Pro v2 Rytuał się udał, rano taki widok za oknem Jutro auto znowu będzie brudne, byle do wiosny 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
analyzator Opublikowano 5 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 @peciu standard Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzynio_spafreak Opublikowano 7 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 Położone nowe mazidla pogoda sprzyja do testów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMCzysci Opublikowano 12 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 No coż, z zewnątrz już był hardcore... Już do mnie wołał - dosłownie! Dobrze mieć grit guardy Krople mocno przymulone, jednak generalnie zrzuca OK. No i poniosło mnie... znowu... I o, gotowe. Nie ma to jak niedzielne serwisowanko. Całkiem przyjemny dostęp do filtrów, ino raz śrubokręt mi wylądował na osłonie pod silnikiem TAK, TU BĘDZIE POSPRZĄTANE! W mocno ograniczonym zakresie, ale coś tam planuję. Natural Magic Tyre ma jedną super zaletę - odparowuje/schnie w mig. Nie ma żadnego problemu z zabezpieczeniem opon w ujemnej temperaturze. Warto dodać, że nieźle zabezpiecza - spodziewałem się masakry, a domywanie po miesiącu było całkiem OK.P.S. Dzisiaj rano był strach, jak elektryczne otwieranie prawych drzwi przestało działać po tym, jak przymarzły Na szczęście przypomniało mi się, że drzwi potrafią się po nieudanej próbie otwarcia "zawiesić" na jakiś czas, a potem znowu jest OK - i tak też było. 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 12 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2021 Kupiłem zaciski do Saaba pod tarcze 314mm i 292mm. Korzystając z uprzejmości kierownika wyszkiełkowałem je w pracy oraz zabezpieczyłem tym co miałem pod ręką czyli jakimś podkładem na bazie żywic epoksydowych. 12h na wyschnięcie i jutro malowanie na srebrny metalik a potem regeneracja tłoczki, gumki, prowadnice itd. 12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 13 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 Sam sobie zrobiłem gwiazdkę... 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#kris Opublikowano 13 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 @Crasher ile tłoków i jaki kolor wejdzie...takie mody to rozumiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu23 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 To od Scani, czy innej ciężarówki? Auto bedzie stawiać w miejscu no i wizualnie będzie kocur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBA46 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 @Crasher u mnie był chyba ten sam Mikołaj. W końcu będe mógł szybko i bezpiecznie wyhamować z tych przepisowych 50km/h. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 13 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 @Crasher Kawał zacisku, moje się chowają Przy okazji zacisków to powiem wam, że od 3 lat prowadzę eksperyment na moim e36 wszystkie 4 poszły do szkiełkowania. Przednie pomalowane proszkowo tył zaś z pistoletu na uprzednio położony epoksyd. Przód juz gnije tył nadal jak nowy Kompresora nie mam temu maluje swoje z pędzelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 13 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 4 godziny temu, #kris napisał: @Crasher ile tłoków i jaki kolor wejdzie...takie mody to rozumiem 4 godziny temu, Grzechu23 napisał: To od Scani, czy innej ciężarówki? Auto bedzie stawiać w miejscu no i wizualnie będzie kocur Zaciski pochodzą od sq7, podchodzą pod tarcze 400 mm. Będę sklejał fajny setup który pozwoli fajnie pobawić się bez obaw na torze. Dla mnie jest to uzasadnione ekonomicznie, seryjny zacisk z s5 8t to jedno tłok typu pięść o tarczy 345 mm i tak mam wszystko do wymiany a jak mam wydawać 4 czy 5 tys na dobry zestaw a i tak być zły to wolę po mału robić swap bo niestety Policyjna wypłata nie pozwala wyrzucić od razu 7 tys zł na zestaw front. 3 godziny temu, KUBA46 napisał: @Crasher u mnie był chyba ten sam Mikołaj. W końcu będe mógł szybko i bezpiecznie wyhamować z tych przepisowych 50km/h. D@KUBA46a Daj znać gdzie robiłeś na pw 2 godziny temu, DaV napisał: @Crasher Kawał zacisku, moje się chowają Przy okazji zacisków to powiem wam, że od 3 lat prowadzę eksperyment na moim e36 wszystkie 4 poszły do szkiełkowania. Przednie pomalowane proszkowo tył zaś z pistoletu na uprzednio położony epoksyd. Przód juz gnije tył nadal jak nowy Kompresora nie mam temu maluje swoje z pędzelka. Ciekawe ja właśnie się waham gdzie regenerowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepa416 Opublikowano 13 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 Ilość tłoczków do bardziej modulacja przy dużej tarczy nie moc. Tak na prawdę siła hamowania to tarcza i jej średnica, ilość tłoczków pozwala dociskać klocek równomiernie i dozować siłę tak żeby nie szarpać. Obok jeszcze jest pojemność cieplna zestawu :)Mimo to polecam każdemu inwestować najpierw w hamulce potem w moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 14 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 10 godzin temu, kepa416 napisał: Ilość tłoczków do bardziej modulacja przy dużej tarczy nie moc. Tak na prawdę siła hamowania to tarcza i jej średnica, ilość tłoczków pozwala dociskać klocek równomiernie i dozować siłę tak żeby nie szarpać. Obok jeszcze jest pojemność cieplna zestawu Mimo to polecam każdemu inwestować najpierw w hamulce potem w moc. Takim tokiem idę.. Popularny mod w moim 3.0 tfsi jest stage 2 na 420 km. Jednakże uważam, że najpierw warto porządnie uzbroić się w hamulce a potem modyfikować moc. A tak na marginesie auto dzięki 333 km i czasie poniżej 5s do setki i tak zjada większość aut na drodze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 14 Grudnia 2021 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 wymyłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoupe Opublikowano 14 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 @DaV te przednie monobloki są boskie, ile cię kosztowały? To typowy SWAP w Oplu Vectra c /signum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 14 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 @audicoupe One własnie pochodzą z Vectry C 3.2 v6. Co do ceny to zależy jak szukasz, ogłoszenia z tytułem AERO to janusze wołają 1000zł za dwa przednie zaciski. Ja te cztery kupiłem za 500zł z rozbitka. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoupe Opublikowano 14 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 @DaV były 3.2 V6 oraz 3.0 cdti i pewnie w opc. 500zl to taka normalna cena, chciałem do siebie ale u mnie poprzedni właścicielem wymienił tarcze z przodu więc szkoda mi było. Monobloki przod są mega w porównaniu do serii. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 14 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 16 minut temu, audicoupe napisał: Monobloki przod są mega w porównaniu do serii. Zwłaszcza, że na wiosnę rozpoczynam gromadzenie gratów pod 250 koni FMIC Downpipe 2.5 cala Katalizator o zwiększonym przepływie Wtryski (o ile te nie wyrobią) Hybryda turbo Dobra jak na malowanie farbką i pędzelkiem ujdzie 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał82 Opublikowano 14 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 @DaV u kogo planujesz robić hybrydę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marros Opublikowano 14 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2021 2 godziny temu, DaV napisał: Zwłaszcza, że na wiosnę rozpoczynam gromadzenie gratów pod 250 koni FMIC Downpipe 2.5 cala Katalizator o zwiększonym przepływie Wtryski (o ile te nie wyrobią) Hybryda turbo Dobra jak na malowanie farbką i pędzelkiem ujdzie Zazdroszczę Hebli, ja u siebie maks co mogę założyć w eFce to 288mm z przodu i 264mm z tyłu chyba, że zmieniłbym rozstaw z 4x100, na 5x110 wtedy przód 288, a tył 286 ze Schaba 900II lub 9-3I. A co do gratów na 250 kucy to widzę, że typowa choroba Saabowiczów Cię dopadła Sam jakbym w końcu kupił Saaba, to długo serią bym się nie najeździł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał82 Opublikowano 15 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2021 Letnie koła wróciły na zimę do garażu. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sparco0 Opublikowano 17 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2021 Jako że już 10k wskoczyło to wpadła płukanka, olej, komplet filtrów, przegląd u gazownika, a tam wyczyszczony reduktor, trzpień, wymienione oringi i filtry. Po 2 latach zmienione oximo na kolejne oximo. Następnie wpadło OEM Europa wkład lusterka, bo mój przestał grzać i na koniec tuning odblasków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcelus Opublikowano 18 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2021 Auto zrobiło ponad 5 tyś km w ciężkich warunkach. Oprysk mix CT + Koch GS, potem piana aktywna z myjki, dwa wiadra mix szamponów FX żółty, Bubble Maker i dla poślizgu SG Sleek do wiadra, a Sonax Energy Foam delikatnie z pianownicy na auto. Opony FX Protect, felgi i lakier ArtDeshine Graphene Detailer. Pięknie wyciąga ziarno, bardzo delikatne szkiełko. Jednak na srebrnym UC + CC WG robi mega szkło i chyba trzeba do tego wrócić. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D@ViD Opublikowano 18 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2021 Umyłem bo trochę brudno było . Woski grafenowe turtle wax i tonyin maja się bdb no i przebieg taki fajny okrągły filmik z hydro https://streamable.com/p34gub Według mnie ciut lepiej kropelkowe TurtleWax. Tonyin zrzut lepszy. Od aplikacji minęło 600km Dla przypomnienia, co gdzie siedzi. 9 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się