damiancd Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 9 minut temu, ostry2407 napisał: Ooooo jak najdalej od Tsi Czemu? Jakieś argumenty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Wstałem dzisiaj o 7 z zamiarem umycia auta zanim pojawi się słońce, ale niestety była burza a chwilę później ulewa... Przeczekałem i zacząłem myć tak po 10, niebo było zachmurzone ale słońce się troche przebijało czego nie lubię i normalnie jak jest słońce to nie myję, ale tym razem nie było wyjścia. Mniejsza o to, auto i tak musiałem umyć dzisiaj bo jutro w nocy wyjeżdżam znowu w Tatry. Do rzeczy - piana YETI, dwa wiadra z ADBL SHAMPOO, osuszanie waflem od Gyeona (dużo lepiej moim zdaniem się osusza niż zwykłym fluffiakiem) oraz na lakier poszedł RELOAD, bo nie zrobiłem tego po aplikacji powłoki. Felgi oraz opony wymyte chemią od EXCEDE a na opony poszedł TIRE Dressing od ADBL. Szyby przemyte tylko PERFECT GLASS CLEANER od SG bo siedzi na nich od tygodnia powłoka CarPro FlyBy30. Bardzo zadowolony jestem z powłoki CarPro, po samej pianie już ładnie zrzucała wodę w miejscach gdzie wcześniej była tafla. Mycie jest jeszcze bardziej przyjemne, zobaczymy jak z trwałością będzie. W środku wytrzepane tylko dywaniki, bo było sprzątane niedawno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 20 minut temu, ostry2407 napisał: Ooooo jak najdalej od Tsi Znasz z autopsji czy kolega miał i mówił ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostry2407 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 niestety z autopsji. Miałem 2 vw i superb i obydwa się sypały. Dodam tylko że były nowe z salonu. Nigdy więcej co ma w sobie VW i TSI. Oczywiście nic nie mam przeciwko tym co mają takie samochody (żebyście czasem nie odebrali tego jako ataku) Może to kwestia tego że te silniki dopiero zaczęły raczkować bo parę wiosen temu to było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiancd Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 16 minut temu, ostry2407 napisał: Może to kwestia tego że te silniki dopiero zaczęły raczkować bo parę wiosen temu to było. Od 2012 baardzo dużo zmieniło się w tych silnikach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostry2407 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 12 minut temu, damiancd napisał: Od 2012 baardzo dużo zmieniło się w tych silnikach Nie przeczę lecz uraz został (więcej auta stały w serwisie niż jeździły) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 30 minut temu, damiancd napisał: Od 2012 baardzo dużo zmieniło się w tych silnikach Szukając auta zrobiłem mały research odnośnie 2,0 i niestety zmieniło się jedno wielkie G mimo poprawek nadal te silniki mają kiepska żywotność. Nawet na tym forum Evo pisał, że mu się silnik w nowym leonie rozleciał po kilku tysiącach ;] Nówkę z gwarancja może i bym brał ale na nówkę mnie nie stać na używkę bez gwarancji tym bardziej Godzinę temu, Pajko napisał: Znasz z autopsji czy kolega miał i mówił ? A co w tym złego, ze kolega mówił? Czy koniecznie muszę wtopić gruba kasę abym mógł się wypowiedzieć o kiepskiej jakości produktu? Auto to nie wosk czy qd za kilka dyszek wiec ktoś rozsądny najpierw szuka informacji po forach i znajomych zanim wyda kilkadziesiąt tysięcy złotówek... Przyznam mi mówił kolega (nie jeden) i przy okazji wizyty na warsztacie opinie opierał na namacalnych dowodach bo na podnośniku stało A3 w ciagu kilku ostatnich miesięcy zrobił kilka sztuk TSI z rożnych roczników: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Jak dokulam do 200 tys km tsi to się z was pośmieję... jak nie to wy ze mnie. 17 tys już za mną 1.2 htp 3cylindrowe też takie złe a teść 250 tyś km machnął i auto dalej cyka jak nowe. Prawie niesłyszalne na postoju. Serwisowane wg zaleceń producenta... żadnych magicznych dodatków czy olejów. Za to tak niezawodna nowa mazda 6 w dieslu mojego wuja 30 tys nalotu i 2 razy w serwisie na lawecie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol19pl Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Może nie dzisiaj, ale dopiero dziś znalazłem czas:Citroen C2 2003, pełne czyszczenie środka (APC od good stuff I sg Apple dressing) i prymitywne pranie siedzeń na APC, płukane wodą i odciągane wd3. Na zewnątrz lakier potraktowany pianą i szamponem od GS, zabezpieczony bsd. Felgi na zmianę adbl vampire liquid I krwawa felga z Biedronki, a opony wyczyszczone adbl oraz zabezpieczone Black mambą.Ogólnie samochód świeżo kupiony przez kuzynkę więc spodziewałem się szczurka, ale ktoś go nawet dobrze podczyścił.Sent from my PLK-L01 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Evo Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Cytuj Ooooo jak najdalej od Tsi Ja złego słowa nie dam powiedzieć o TSI. Do przebiegu 6000 km auto mi nie wzięło ani grama oleju, a lekko nie miał. Później miał miejsce tzw. duży przegląd olejowy za 38 tyś. PLN, gdzie wraz z olejem chłopaki wymienili słupek silnika. Po wymianie zrobiłem 1200 km i dalej oleju nie bierze. Ogólnie polecam 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Leże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 łoooo jezzuuuuu ubaw do łez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gardor Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 14 godzin temu, Evo napisał: Ja złego słowa nie dam powiedzieć o TSI. Do przebiegu 6000 km auto mi nie wzięło ani grama oleju, a lekko nie miał. Później miał miejsce tzw. duży przegląd olejowy za 38 tyś. PLN, gdzie wraz z olejem chłopaki wymienili słupek silnika. Po wymianie zrobiłem 1200 km i dalej oleju nie bierze. Ogólnie polecam Podsumował Co do silników TSI to kolega(ostatnio mu robiłem z leonem) ma leona z 2014r lub 2015r z silnikiem 1.4 150hp ACT no i pali mu ładnie olej. No ale on jeździ dynamicznie Co jak co ale fajnie się jeździ samochodem z tym silnikiem, mi się podoba. Ten miły dodatek znalazłem w boczku z tyłu jak ogarniałem mu samochód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Moja skoda odebrana w połowie maja do dzis zrobiła prawie 7000 km , nawet kropli oleju nie wzięła . Tyle że przez 1500 km docierana , teraz przy przebiegu 7500 km planuje wymianę oleju . Wg mnie podstawa przy dbaniu o obecne silniki ( nei tylko TSI ) to wymiana oleju z głową , czyli nie to co zaleca ASO - u mnie 2 lata lub 30 000 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Ocena silnika pod kątem trwałości/awaryjności po 3 miesiącach i 7K km to tak jak by ocenić trwałość wosku po dwóch dniach od nałożenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajko Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 To tak jak w przypadku wyżej po 6000 km padł silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Godzinę temu, Pajko napisał: Moja skoda odebrana w połowie maja do dzis zrobiła prawie 7000 km , nawet kropli oleju nie wzięła . Tyle że przez 1500 km docierana , teraz przy przebiegu 7500 km planuje wymianę oleju . Wg mnie podstawa przy dbaniu o obecne silniki ( nei tylko TSI ) to wymiana oleju z głową , czyli nie to co zaleca ASO - u mnie 2 lata lub 30 000 . Każdy będzie narzekał ale kupno obojętnie jakiego auta teraz to loteria. Każde ma wady. Ponad rok przeglądałem oferty na rynku przed zakupem auta i zamówiłem takie które spełniało najwięcej moich oczekiwań. Do 15k też mi nic nie ubyło. 1 wymiana za mną... zobaczymy co będzie na 30 tyś. Chciałbym tylko dodać że tsi to nic przy silnikach tce/digt z aut z waginą na masce i nissanów. Wiem o czym piszę bo początkowo nastawiałem się na nowego QQ ale tam 1.5 dci i 1.2 digt to też porażka. Mazda 3 brak wygłuszenia. Kia ceed ma juz 20 lat Więc padło na tsi... Niestety to nie te lata gdzie liczyła się trwałośc. Talisman kolejne piękne auto ale chyba ksywkę odziedziczy po poprzednikach bo chrzani się w tych autach wszystko. Fajnie się siedzi przed komputerem i wytyka wady. Tylko niech ktoś napisze jakie auto wybrać do 50, 100, 150 tyś zł (nowe) żeby się w nic nie wtopić... Nie istnieje takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Z 2.0 turbo na pewno lepiej wybrać ecoboosta od Forda i pancerne F4RT od Renaulta, które bije TSI na głowę... o mniejszych turbopierdziawkach się nie wypowiem bo nie mój target. Po to jest forum aby siedzieć przed komputerem i wytykać wady i zalety rożnych produktów bo chyba taki jest sens tworzenia for internetowych... Naprawde powaznie rozgladałem się z GTI no ale niestety na rozglądaniu poprzestałem... jak mi ludzie pisza, ze w Leonie FR 1.8 normalne jest, ze po 60K km pada turbo i nikt się nie dziwi to zastanawiam się kto jest temu winien. Producent? Czy może użytkownicy, którzy nie widza w tym problemu? 10 minut temu, Pajko napisał: To tak jak w przypadku wyżej po 6000 km padł silnik Jak Ci wosk zjedzie z auta po tygodniu to możesz powiedzieć, że trwałość jest kiepska. Jak Ci na aucie wytrzyma już aż 8 dni to niestety jeszcze nie możesz stwierdzić, ze trwałość jest dobra ot taki niuans oceny produktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ostry2407 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 20 minut temu, Fredi88 napisał: Każdy będzie narzekał ale kupno obojętnie jakiego auta teraz to loteria. Każde ma wady. Ponad rok przeglądałem oferty na rynku przed zakupem auta i zamówiłem takie które spełniało najwięcej moich oczekiwań. Do 15k też mi nic nie ubyło. 1 wymiana za mną... zobaczymy co będzie na 30 tyś. Chciałbym tylko dodać że tsi to nic przy silnikach tce/digt z aut z waginą na masce i nissanów. Wiem o czym piszę bo początkowo nastawiałem się na nowego QQ ale tam 1.5 dci i 1.2 digt to też porażka. Mazda 3 brak wygłuszenia. Kia ceed ma juz 20 lat Więc padło na tsi... Niestety to nie te lata gdzie liczyła się trwałośc. Talisman kolejne piękne auto ale chyba ksywkę odziedziczy po poprzednikach bo chrzani się w tych autach wszystko. Fajnie się siedzi przed komputerem i wytyka wady. Tylko niech ktoś napisze jakie auto wybrać do 50, 100, 150 tyś zł (nowe) żeby się w nic nie wtopić... Nie istnieje takie Nie tylko ty miałeś taki dylemat. Również przez 3 miechy przeglądałem wszystkie możliwe oferty nowych aut i za głowę się łapałem jakie teraz silniki robią. 1.0 ecoboost w fordzie focusie przy tej masie opel insignia 1.4 hyudai tuscon 1.6. Tsi w ogóle nie brałem pod uwagę. Wybór padł na Toyotę rav4 2.5 hybryda 4x4 i dla żony yaris 1.5. obydwa zamówione w lutym i w marcu odebrane. Bez turbin, bez żyłowania silników i mam nadzieje że te w końcu pojeżdżą a mam wspaniałe wspomnienia jeśli chodzi o Toyotę. Choć ostatni ford focus 1.6TDCI 109km robiony w v-techu w Łowiczu(137km/342nm) nakulał 202tyś.i turbo,wtryski oraz silnik chodził jak marzenie.Do tej pory widuje go niedaleko swojej chaty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Najgorsze jest to, że kiepską trwałość ludzie w dzisiejszych czasach przyjmują za standard bo przecież inne auta też tak mają. Za każdym razem jak odradzam ludziom w Alfach siniki JTS to słyszę od właścicieli takich JTSów, że przecież w innych autach też się łańcuchy wyciągają. To, że inni tez nie potrafią zrobić porządnego dwurzędowego łańcucha jak się robiło kiedyś nie znaczy, ze trzeba takie rozwiązania akceptować i przyjmować za standard. Niestety do póki ludzie tak sobie będą to tłumaczyć do póty koncerny nadal będą wciskać słabiznę bo i tak się sprzeda, a jak w dodatku zadowolony będzie tylko pierwszy właściciel bo drugi już będzie pakował worki złota w naprawy to tym lepiej bo więcej ludzi zacznie kupować nówki na gwarancji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lol19pl Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Ogólnie, sporo udzielam się na forum Renault, i nie słyszałem o jakichś gigantycznych wadach oprócz kilku przypadków brania oleju to nie słyszałem o wypadających tłokach czy dolewaniu 1l na 1000km. Ale niestety trzeba to przyznać, że nie są w ogóle oszczędne. U mnie w niewielkimi mieście, trasy typu 1km prosto, skrzyżowanie i tak do celu, teraz robię trasy ok 5km, to ze spalaniem ciężko zejść poniżej 8l. Na trasie spokojnie można dobić 5 z przodu, a spokojne 6,5 daje jazda 120kmh na drodze szybkiego ruchu z 4 pasażerów. Za to mój tata to typowy służbowy oblatywacz (50kkm rocznie) i o ile nigdy nie narzekał na praktyczność aut z grupy VAG, o tyle spędził z nimi tyle w serwisie, żeby propozycję zakupu golfa od razu zanegował.Może żeby nie być gołosłowny, to w passacie b6 z 2.0tdi miał 3 głowice w przeciągu 1,5 roku i 80kkm. Znowu porpawione już TDI z passata B7 i obecnej Octavii sprzed liftu ciągnęły tyle oleju, że średnio co 7-10kkm wizytowały na dolewce.Nie narzekał za to na oplowskie turbo benzynowe 1.6 170km z Insignii. Ma już drugą z ponad 60kkm (pierwsza miała prawie 80kkm) i nic się nie działo, a spalanie w takim bombowcu jest mniejsze niż w mojej Megane. Również bez problemu przebiegi rzędu 200 tys przechodzą TDCi z Forda, może w mondeo (MK4) palił 6, a nie 5,5 jak w passacie, ale nadrabiał to mniejszym spalaniem oleju nienapędowego . Wysłane z mojego Lenovo A3500-FL przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Jako ciekawostkę dodam, ze mający niedawno premierę Hyundai i30 N czyli hot hatch od koreanców w pierwszym nakładzie na rynek niemiecki rozszedł się w dwa dni. Widać nawet Niemcy szukają alternatyw. Jak wejdzie Kia Stinger tez pewnie trochę potasuje w segmencie E i pozostaje liczyć, ze właśnie Ci niszowi i ignorowani do niedawna producenci będą stopniowo zwiększać jakość swoich aut tak aby wielkie koncerny w końcu się obudziły i stwierdziły, ze nie tędy droga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ludwik93 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 byłem dzisiaj na zwiadach i widać koniec amory poszły do skrócenia bo coś Clio nie ma chęci aby położyć się na "cyckach", trzeba jeszcze podciąć tu i tam ale o tym nie będę pisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 7 godzin temu, ostry2407 napisał: jakie teraz silniki robią. 1.0 ecoboost w fordzie focusie przy tej masie opel insignia 1.4 hyudai tuscon 1.6 Dokładnie kolego, tak jak mówisz! W życiu nie kupił bym ecoboosta! 7 godzin temu, ostry2407 napisał: mam wspaniałe wspomnienia jeśli chodzi o Toyotę O ja też. Szczególnie dobrze wspominam Yarisa 2 T-sporta. Dobre auta. Zimny kapselek kolego i szerokości przed weekendem! Bajo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eidos71 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Od nowości (czyli od 2011 r.) mam Octavię z 1,4 TSI i na razie (odpukać) tylko wymieniam oleje, płyny, filtry... No i raz klocki i tarcze - ale to wszystko to wymiany eksploatacyjne. Poza tym nic się nie dzieje. Wymiany oleju co 10-15 tyś. (więc raz na rok) - ostatnio tylko syntetyk Millers'a 5W40, wcześniej LM i Amsoil ("zalecany" przez Skodę i VW Castrol był wylany z silnika po 2000 km). Trzymam się tylko dwóch porad, odnośnie owianego złą sławą rozrządu (łańcuch): nie zostawiać auta na biegu na postoju i nie kręcić zbyt długo i często na obrotach powyżej 4000. Co do Toyoty - teściowie mieli (od 2007 do 2014) dwa Avensisy i jedną Corollę Verso - wszystkie w dieselu, wszystkie nówki z salonu. Były tak "zajebiste", że postanowili już do tej marki nie wracać, a po sprzedaży każdej z nich płakali, ale ze szczęścia - teraz mają dwie "Renówki" i chwalą je pod niebiosa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się