Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie ? 2


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Wymiana tarcz i klocków ATE z przodu i montaż Eibachów z przódu u brata w Mercedesie W201 190E. W piątek montaż nowych klocków, tarczobębnów oraz szczęk z tyłu. No i sprężyny też pójdą do wymiany. A w moim wymieniłem sprężyny gazowe klapy bagażnika, kupiłem z C4 Picasso, bo są mocniejsze od oryginałów (465Nm VS 595Nm).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jeździłem po kałużach. Kupiłem ATE bo lubię mieć części z górnej półki, ale jednak się zawiodłem. Zdania są mocno podzielone o ATE, nawet mechanik mi powiedział, że to nie to co kiedyś. Mógłbym reklamować, ale nie chcę mi się kopać z koniem. Teraz założę chyba Texary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kupujcie tarcze wysoko nawęglane - są bardziej odporne na przegrzanie czy nagłe zmiany temperatury. Dużo firm ma już takie w ofercie.

Pzdr.

Dodanie węgla raczej zwiększa twardość niż możliwość odprowadzenia ciepła..ale sie nie bede kłócił.

Brembo też mi biły..obecnie jedna oś Trw a druga Ate i nic nie bije..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Co do tarcz/klocków do Felicii kupiliśmy komplet ATE i nie jesteśmy zadowoleni. Popiskują w różnych warunkach i i mamy wrażenie, że poprzedni - paroletni zestaw no-name hamował lepiej.

W Fabii i Tolku mamy ten sam zestaw tarcz Brembo Max + klocków Brembo i jesteśmy mega zadowoleni. Super hamuje, nie piszczy i póki co nic się nie pokrzywiło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.