Michał126 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2016 Nie omieszkam spróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gardor Opublikowano 18 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Furka umyta piana: ADBL Yeti szampon: ADBL Shampoo QD: PolishAngel Rapidwaxx Czyszczenie opon: ADBL Tire and Rubber Cleaner Dressing na oponach: PolishAngel Honey Wnętrze: Swissvax quick finish Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajek Opublikowano 18 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Wymiana tarcz i klocków ATE z przodu i montaż Eibachów z przódu u brata w Mercedesie W201 190E. W piątek montaż nowych klocków, tarczobębnów oraz szczęk z tyłu. No i sprężyny też pójdą do wymiany. A w moim wymieniłem sprężyny gazowe klapy bagażnika, kupiłem z C4 Picasso, bo są mocniejsze od oryginałów (465Nm VS 595Nm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-drummer Opublikowano 18 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Wymiana tarcz i klocków ATE z przodu Ciekawe po ilu km tarcze się pokrzywią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajek Opublikowano 18 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Przecież ATE to dobra firma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gesiu_15 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Przecież ATE to dobra firma. U siebie mam ATe na przodzie + klocki i jest git A już sporo przelatałem na nich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 18 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 [ref]maciek-drummer[/ref], obecnie na całym nowym układzie hamulcowym sprawują się ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-drummer Opublikowano 18 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 No ja akurat walczę z hamulcami w moim Golfie. Przejechałem 1.5 tyś na ATE i zaczęła mi bić prawa tarcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-drummer Opublikowano 18 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 Nie jeździłem po kałużach. Kupiłem ATE bo lubię mieć części z górnej półki, ale jednak się zawiodłem. Zdania są mocno podzielone o ATE, nawet mechanik mi powiedział, że to nie to co kiedyś. Mógłbym reklamować, ale nie chcę mi się kopać z koniem. Teraz założę chyba Texary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid_Bojarski Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 To sprawdź wcześniej czy czasem piasta nie ma bicia, bo kurcze nie słyszałem jeszcze żeby ate samo z siebie złapało bicie. Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franz80 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 A u mnie za każdym razem jak kupię Ate to po jakimś czasie zaczynają bić. I to sprawdzone na paru samochodach. Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechch Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 685068 Teraz założę chyba Texary. Textry wytrzymały do pierwszego hamowania z autostradowej do zera przy minus 18 na zewnatrz, z reklamacją nie było problemu. Nowy komplet nie zaliczył takiego "ekstremum" i przejeździł normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manolito77 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 To kupujcie tarcze wysoko nawęglane - są bardziej odporne na przegrzanie czy nagłe zmiany temperatury. Dużo firm ma już takie w ofercie. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foxy82 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 To kupujcie tarcze wysoko nawęglane - są bardziej odporne na przegrzanie czy nagłe zmiany temperatury. Dużo firm ma już takie w ofercie.Pzdr. Dodanie węgla raczej zwiększa twardość niż możliwość odprowadzenia ciepła..ale sie nie bede kłócił. Brembo też mi biły..obecnie jedna oś Trw a druga Ate i nic nie bije.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C0rvette Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Też pokrzywiłem 2 komplety tracz ATE w Audi a4 b5 1.8T 150KM. Obie poszły na reklamacje i sklep oddał kase. Kupiłem TRW i od 30k spokój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempus Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 U mnie też ATE też biły, teraz brembo+ferodo i jest w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weglus Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Też mi biją, ale nie mam tarcz na podmianke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Słyszałem, że i ATE i TRW ma teraz dużo zwrotów. Ale tylko słyszałem. Sam używam Textara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał82 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Przed pracą zajechałem opłukać auto na bezdotyk. Przy okazji sprawdziłem jak działa Krwawa Felga od CarConcept. I po spłukaniu wodą: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byGucio Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Wymiana mat podgrzewaczy w lusterkach Dużo stresu przy rozklejaniu pierwszego lusterka Oryginalna mata z 98 I nowa przyklejona na lusterko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 [ref]byGucio[/ref], niedawno kupowałem oryginał do Opla i kosztował mnie 200 złotych, gdzie zamienniki nie wytrzymywały 2-3 włączeń . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byGucio Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Ja za oryginał na stronach z częściami do BMW bym musiał wydać 350pln za sztukę , a tu za samą mate wyszło 16pln i zobaczę ile wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
///MPower Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Przed pracą zajechałem opłukać auto na bezdotyk. Na przodzie Masz dystanse czy te Stylingi 6 tak ''siadają'' w coupecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał82 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Styling 6 ma et20 i w e46 jest ładnie wysunięty do zewnątrz, nie potrzeba dystansów. P.S. To cabrio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator krd Opublikowano 20 Grudnia 2016 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Co do tarcz/klocków do Felicii kupiliśmy komplet ATE i nie jesteśmy zadowoleni. Popiskują w różnych warunkach i i mamy wrażenie, że poprzedni - paroletni zestaw no-name hamował lepiej. W Fabii i Tolku mamy ten sam zestaw tarcz Brembo Max + klocków Brembo i jesteśmy mega zadowoleni. Super hamuje, nie piszczy i póki co nic się nie pokrzywiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi