Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 5


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

Tery, Cleaner Wax Megsa jest czymś w stylu AIO, a ten Dodo LP to typowy cleaner. Mam oba, ale używałem jak na razie tylko ręcznie Megsa i nie zauważyłem żeby był mocno ścierny, bardziej krył.

Jak na szybka akcję to jest przyjemny w pracy, łatwo się nakłada i poleruje i faktycznie widać, ze czyści lakier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

@chris18404 z marketowymi, "uniwersalnymi" wycieraczkami, jest jeszcze taki problem, że trzeba je sobie najpierw "poskładać" z kilku części - konkretnie chodzi o uchwyt, który się składa z różnych dziwnych przejściówek. Możliwe, że trafiłem na wyjątkową tandetę ale ostatnio, montaż zimą, kosztował mnie rozwalony palec i czyszczenie krwi z tapicerki. Teraz kupię dedykowane. Zwróć uwagę na długość - prawa jest zwykle krótsza!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

który się składa z różnych dziwnych przejściówek.

Nie bardzo rozumie te problemy. Ja zawsze demontuje ten "plastik" który wchodzi w ramię wycieraczki i montuje na nowych wycieraczkach i gotowe. Bo zazwyczaj nie znajduje tego konkretnego do mojego samochodu. A mój który jest na aucie zawsze pasuje :D

Ale wycieraczki to ciężki temat, nie którzy nie potrafią tego zamontować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu na opakowaniu jest napisane do jakiego modelu i na która strone.
Widzę, ze kolega planuje wymianę przedniej szyby. :P

Nie przeceniasz ich mozliwosci.

 

Masz na myśli "nie doceniasz" ich możliwości?

 

Wolę wydać 80 zł na oryginał Valeo, choćby co roku przez 10 lat niż 800 zł po 2 miesiącach marketowego pióra wycieraczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chat, przesadzasz i to sporo...

Zakładając, że masz czystą szybę to jak gumowa wycieraczka porysuje szybę?

Zakładając, że masz brudną szybę w mega syfie to każda wycieraczka porysuje szybę.

 

Od siebie polecam wycieraczki Alca. Wymieniam je dwa razy w roku, chociaż z rok mogłyby wytrzymać. Całość kosztuje mnie 80-90zł. W tym roku jeżdżę na tzw. bananach. Mam je w omedze i w volvo. Jeżdżę na Alcach od kilku ładnych lat, moi znajomi również. Nie widzę sensu kupowania Boscha czy Valeo za 2-3 razy większą kasę bo i tak te markowe po 1-1,5 roku nadają się w kubeł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil_rosen, nie wiem czy to była złośliwość ;) bo moim zdaniem wymienić wycieraczkę chyba każdy potrafi, chodziło jedynie o wykorzystanie dołączonych "przejściówek" w sytuacjach kiedy NIE DA SIĘ wykorzystać fabrycznego mocowania. Jeśli nie miałeś nigdy takiej sytuacji to nic, tylko się cieszyć.

 

Generalnie dobry zwyczaj jest taki, że jeśli wymieniasz przed zimą, bo juz na prawdę musisz, nie warto kupować drogich, lepiej wziąć cokolwiek na przetrzymanie i po zimie kupić takie, które wystarczą do kolejnej i ją też przetrzymają. Potem zmieniasz po każdej zimie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@chris18404 z marketowymi, "uniwersalnymi" wycieraczkami, jest jeszcze taki problem, że trzeba je sobie najpierw "poskładać" z kilku części - konkretnie chodzi o uchwyt, który się składa z różnych dziwnych przejściówek. Możliwe, że trafiłem na wyjątkową tandetę ale ostatnio, montaż zimą, kosztował mnie rozwalony palec i czyszczenie krwi z tapicerki. Teraz kupię dedykowane. Zwróć uwagę na długość - prawa jest zwykle krótsza!

 

Też kiedyś kupiłem wycieraczki w markecie i też przypłaciłem to rozwalonym palcem, także nie jesteś jedyny ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy ktoś używał Tugi w wannie akrylowej? :) nie narobiła biedy? :)

 

wiem, ze trochę przed nami sezon na ogarnianie letnich kółek, ale może ktoś już ma to za sobą :)

 

od razu mówie, że wsadzenie do zmywarki odpada, bo za mała :kox::kox:

 

cheers,

Art

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem obydwa, Marolex jest wygodniejszy bo jest:

a) większy

b) stabilniejszy (sama pompka w epoce jest mocno licha)

 

To jest tak:

jak masz chęć i czas, żeby dostosować sobie marolexa pod siebie, to wg. mnie jest lepszy, jeśli chcesz zadowalającego gotowca, bierz epoce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Witam

 

Znalazłem dziś rdze w moim aucie ;/ Za tylną klapą ...

Chce to oczyścić dobrze i "zakonserwować". Pytanie jak i czym ? Miejsce totalnie nie widoczne także w rachubę wchodzi nawet i pędzel ... jakieś sugestie ? Podklad, farba ?

 

 

th_483098987_2014_10_1616.39.52_122_613lo.jpg th_348310549_2014_10_1616.40.10_122_120lo.jpg th_483111843_2014_10_1616.40.13_122_495lo.jpg

th_483118469_2014_10_1616.40.18_122_120lo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Domelna moje oko jakbys nie zrobił to i tak wyjdzie, bo jak wychodzi na zgrzewie blach to nie do uratowania. Jak to zrobisz, za miesiac bedziesz musiał znowu poprawiac. Ja bym usunął rdze i na zgrzewie bym taka guma co sie daje na zgrzewy elementów karoserii przeleciał palcem i tak jak piszesz podkład itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczyść do gołej blachy, bardzo dokładnie, maszynowo i recznie, później 2 warstwy podkładu reaktywnego, ze 2 warstwy podkładu akrylowego, szlif tego podkładu, chociaż jeśli to nie widoczne miejsce to myślę ze można to pominąć i na koniec lakier, sam tak robiłem jakiś czas temu i ma szczęście nic jeszcze nie wychodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.