woof Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Pies mi dziś skoczył na auto i pazurami porysował błotnik. Do polerki używałem wcześniej FG500 możecie polecić mi coś mocniejszego? może Meguiar's Foam Cut Compound 101 ?? ew 300 od menzerny, mocniejszych nie ma - potem trzeba już dobierać futro. i pewnie czeka Cię matowienie papierkiem 2000 i w górę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cptolgierd Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Pies mi dziś skoczył na auto i pazurami porysował błotnik. Do polerki używałem wcześniej FG500 możecie polecić mi coś mocniejszego? może Meguiar's Foam Cut Compound 101 ?? ew 300 od menzerny, mocniejszych nie ma - potem trzeba już dobierać futro. i pewnie czeka Cię matowienie papierkiem 2000 i w górę A Farecla G3 ? Robi sporo syfu ale jest też mocną pastą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martii Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 @Domel - zeszlifuj co się da, resztę wydrap małym śrubokrętem, lub dłutkiem, wytraw fosolem, przemyj i na to brunox lub podkład reaktywny, później acrylowy i lakier (dostaniesz w sprayu) gumę to kładzie się na miejsca spawów i łączeń ale po uprzednim zabezpieczeniu lakierem, czy epoksydem a nie na rdze, no chyba, że ktoś lubi niespodzianki i dziury po roku czy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tery Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 A może po mechanicznym oczyszczeniu Fertan na to? A później lakier? To takie miejsce gdzie idealnie nie oczyści, więc wydaje mi się, że coś typu Fertan będzie najlepszym rozwiązaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-drummer Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Jak już wcześniej pisałem w sobotę położyłem na auto Colli 476 w odstępie paru godzin dwie warstwy, w niedzielę powtórzyłem jeszcze raz. Teraz zastanawiam się czy jutro nie położyć czwartej warstwy, tak więc chciałem się zapytać: Czy jest w ogóle sens kłaść kolejną warstwę czy pozostać przy trzech? Czy ewentualnie wystarczy umyć auto dokładnie szamponem, czy znów przetrzeć dodatkowo IPA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagmar Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Czy jest w ogóle sens kłaść kolejną warstwę czy pozostać przy trzech? i do ilu tak wartsw chcesz dojść ? Wystarczy... czy znów przetrzeć dodatkowo IPA? położony wosk chcesz przecierać IPĄ ? A w jakim celu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-drummer Opublikowano 17 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 Ok odpuszczam. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 17 Października 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Października 2014 maciek-drummer, nie zadajemy tego samego pytania w kilku działach Dwie warstwy Ci wystarczą, chyba nie chcesz żeby Ci wosk poleżał do następnej zimy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekrk Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 2 krótkie pytania: 1 Na jaki serwer ładujecie zdjęcia np. w relacjach PSB aby można było wrzucić klikanaście-dziesiąt zdjęc od razu? Bo nie uwierze, że po jednym każdy ładuje:) 2 Czy robiąc kombi ( w moim przypadku będzie to passat B5) ściagacie relingi? Bo jeśli nie a w PSB jest różnie, to jest chyba koszmarnie ciężko dach robić, i tylko z jakiegoś stołeczka można dach polerować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manio49 Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 jarekrk, jakbym miał ściągać relingi, to zabawa trwałaby 3 godziny dłużej, nie ma problemu z polerowaniem dachu z relingami, chęci się liczą A fotki możesz wrzucać na photobucket. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 manio49, też się kiedyś zastanawiałem nad tą kwestią, nie ma problemu żeby podejść z padem pod relingi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Zależy od auta.Są takie, ze nie da sie wypolerować pod relingami.Zostaje wtedy demontaż jesli ma byc dobrze zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Treys Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Mam takie pytanko , posiadam Myjke Ciśnieniową MAKITA HW111 dokładnie taką , http://images10.fotosik.pl/3710/2ee9ce45133e55fa.jpg ma ona niby swoją pianownice ale jest o dupe rozbić , że to tak ujme.... chciałbym się dowiedzieć czy istnieje jakaś możliwość dokupienia lanci z Karhera czy jakiegoś Bosha ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkbewe Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 z tymi relingami to ciężka sprrawa, 3a zobaczyć ocenić czy się da wejść pod bez demontażu a jak się nie da to poinformować właściciela o dodatkowej robocie czasie i kosztach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandy Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 A dobieranie się do relingów wiąże się ze ściąganiem podsufitki, czy można dostać się jakoś od zewnątrz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 W wiekszosci przypadkow trzeba opuscic podsufitke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Lee Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 A czy przypadkiem użycie przedłużki nie rozwiąże sprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
faraon3021 Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Bylem ostatnio u goscia ktory robi renowacje starych aut. Pracuje ta pasta i bardzo ja chwali http://www.ksystem.pl/sklep/front/produ ... e-Step-1l- Zna ktos ten produkt ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzygaj Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Czy po cleanerze+IPA przed położeniem wosku trzeba myć auto? Dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atvmmz Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 krzygaj, Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tees Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 jarekrk lepiej daj sobie spokój ze ściąganiem relingów ja próbowałem i po chwili zrezygnowałem jak się urwał zaczep z jednej zaślepki praca pod relingami nie jest zbyt przyjemna i jeśli nie masz dwóch metrów organizuj sobie najlepiej jakąś ławeczkę żeby na nią stanąć i robić dach może pomocny był by też niski talerz mocujący i szeroki pad plus ewentualnie przedłużka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilDG Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Kto mi rozstrzygnie spór?? Po polerce auta samym zielonym korkiem 3m zostają "swirlle" i hologramy, na to wosk collonite i ; a)wosk "wypolorowywuje" hologramy i nie ma po nich śladu b) widać hologramy po wosku wg mnie 100% b ale kolega się upiera...więc ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubz Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Kto mi rozstrzygnie spór?? Po polerce auta samym zielonym korkiem 3m zostają "swirlle" i hologramy, na to wosk collonite i ; a)wosk "wypolorowywuje" hologramy i nie ma po nich śladu b) widać hologramy po wosku wg mnie 100% b ale kolega się upiera...więc ?? C) zależy jaki lakier, jakie hologramy, jaki wosk czy pasta wymyta itp. Colli colliemu nie równy. Wygrałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilDG Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 Kto mi rozstrzygnie spór?? Po polerce auta samym zielonym korkiem 3m zostają "swirlle" i hologramy, na to wosk collonite i ; a)wosk "wypolorowywuje" hologramy i nie ma po nich śladu b) widać hologramy po wosku wg mnie 100% b ale kolega się upiera...więc ?? C) zależy jaki lakier, jakie hologramy i jaki wosk. Colli colliemu nie równy. Wygrałem collonite 476s lakier alfa romeo 159 bordowy-raczej miękki, hologramy i swirlle nieduże ale to już trzeba się przekonać a nie rozkminiać chyba.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vespa Opublikowano 18 Października 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2014 jarekrk lepiej daj sobie spokój ze ściąganiem relingów ja próbowałem i po chwili zrezygnowałem jak się urwał zaczep z jednej zaślepki Bo zazwyczaj mocowania relingów są z założenia jednorazowe. Istnieją jednak metody pozwalające na ich zdjęcie bez niszczenia. Trzeba poczytać jak jest przy danym modelu i jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi