Hep Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 Aby nie tworzyć nowego tematu zapytam tutaj. Czy ma to generalnie jakiś sens. Mianowicie miałem zamiar kupić maszynę polerską dla początkującego np Krauss i jakąś lekko ścierną pastę(nie widzę się póki co w jakimś grubym cięciu) po czym chciałem popróbować na jednym z gorszych moich aut którego w razie niepowodzenia nie było by mi żal i jakbym się tego nauczył to generalnie robić takie rzeczy na własny użytek, no może czasem jakaś fucha. Tylko pytanie czy jest sens kupować maszynę polerską w takim wypadku? I tak przecież co roku nie będę jednego auta polerował. Czy lepiej sobie to wszystko odpuścić, zmniejszyć ryzyko niepowodzenia i lepiej po prostu raz na czas użyć glinki i wosku? Robiłem tak dotychczas i wyniki są zadowalające ale mogły by być lepsze.
powalla Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 681627 Tylko pytanie czy jest sens kupować maszynę polerską w takim wypadku? Oczywiście że ma sens, a jak kupisz maszynkę DA i odpowiednie pasty, to żadnej krzywdy lakierowi nie zrobisz.
Hep Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 Oczywiście że ma sens, a jak kupisz maszynkę DA i odpowiednie pasty, to żadnej krzywdy lakierowi nie zrobisz. No tak ale chyba nie będę jej co roku używał bo zawsze trochę bezbarwnego się ściera pasowałoby nie przegiąć? Czyli jakbym kupił jakąś niezbyt inwazyjną pastę i pad to raczej poradził bym sobie z usunięciem drobnych swirli? Jak patrzę na moje auto obecnie to nie wygląda źle poza takimi właśnie ryskami widocznymi pod światło.
Freddy Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 Tak jak kolega napisał DA dla początkujących jak znalazł nikłe ryzyko uszkodzeń czy bałaganu a poza korekcją powłoki lakierniczej możesz używać do cleanerów, wosków czy czegokolwiek co nadaje się do użycia maszynowego.... Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
powalla Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 681632 Czyli jakbym kupił jakąś niezbyt inwazyjną pastę i pad to raczej poradził bym sobie z usunięciem drobnych swirli? Po takich pytaniach widać że mało jeszcze czytałeś ...widziałeś temat o maszynie polerskiej dla początkującego?
Hep Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 Dzięki za wypowiedzi proszę jeszcze o opinię jak często można taką drobną polerkę (mam na myśli maszynka DA + pad z mikrofibry i pasta lekko ścierna jak opisane w jednym z tutejszych tematów dla początkujących) żeby nie przegiąć i nie uszkodzić - spolerować bezbarwnego? Jak często się to robi w granicach rozsądku?
niron Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 Do czasu az powloka bezbarwnika(smiech)na to pozwala:) bez miernika nikt Ci nir odpowie na to pytanie jak czesto
Prox Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 Wiem że to dziwne pytanie ale czasem po robieniu czegoś nawet długi czas okazuje się że coś się robiło źle. W jaki sposób nakładać apc? Ja używam atomizera ale zwykłego, nie spieniającego. Czy jest lepszy sposób? Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka
Lex Luthor Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 Czy lepszy to nie wiem, ale ja często psikam na pędzel / szczotkę. Wtedy apc lepiej się pieni.
Tommy Lee Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 [ref=#ff3366]Prox[/ref], Na zewnątrz auta spokojnie można używać zwykłego atomizera, do wnętrza polecam zaopatrzyć się w pianowniczkę. cos takiego Lepiej się nią pracuje zwłaszcza przy różnorakich pokrętłach czy przełącznikach, mniejsze jest ryzyko ich przemoczenia. Jeżli nie ma pianowniczki to jak wyżej lepiej aplikować APC na pędzel i dopiero go wypracowywać.
dominooo.o Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 Jakieś pomysły na brudną "kratkę" od głośników?
TfB Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 Apc na pedzlu lekko skropiony i potem odlurzacz, aby usunac nadmiar srodka
niron Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 Apc od adbl. 1:5 oraz 1:10 zmywac woda czy tylko do sucha wycierac? Chodzi o plastiki wewnetrzne jasny kolor
Mati-Gdynia Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 Cześć. Parkuje samochód przy torach kolejowych. Często lakier jest tak "zmasakrowany" , że nawet regularne glinkowanie nie oczyszcza powierzchni do gładkiej . Jaki produkt / jaką czynność wykonać ( oprócz polerowania maszynowego ) , żeby uzyskać gładki lakier ? Dziękuję za odpowiedzi , pozdrawiam Mateusz
pawelpp Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 [ref]niron[/ref], Ścieraj mokrą/wilgotną szmatką a potem drugą do sucha. [ref]Mati-Gdynia[/ref], przy torach to nie będą opiłki metalowe ? Jeśli tak to jakiś deironizer potrzebny.
mrsjackdan Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 Domyślam się że parkujesz przy kolejce skm , u mnie spokojnie daje radę deironizer, .-zalecam spryskać auto dwa razy, sporo tego dziadostwa wchodzi w lakier , i później Glinka i u mnie efektem jest gładki lakier. Cześć. Parkuje samochód przy torach kolejowych. Często lakier jest tak "zmasakrowany" , że nawet regularne glinkowanie nie oczyszcza powierzchni do gładkiej . Jaki produkt / jaką czynność wykonać ( oprócz polerowania maszynowego ) , żeby uzyskać gładki lakier ? Dziękuję za odpowiedzi , pozdrawiam Mateusz
niron Opublikowano 2 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2016 [ref]niron[/ref], Ścieraj mokrą/wilgotną szmatką a potem drugą do sucha.[ref]Mati-Gdynia[/ref], przy torach to nie będą opiłki metalowe ? Jeśli tak to jakiś deironizer potrzebny. Hm zanim otrzymalem odpowiedz przelecialem troche bez scierania. Chyba nie zje plastiku ? Nie widac aby cos sie dzialo
pawelpp Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2016 [ref]niron[/ref], też nic się nie stanie. Ale "mokrą szmatką" lepiej zbierzesz pozostałości brudu i APC. Ja przynajmniej wole taką opcję. Do wnętrza polecana tu na forum była też woda deminarelizowana do APC żeby jakiegoś osadu nie zostało w razie co. Bo kranówka jak wiadomo różna jest.
niron Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2016 Wszystko rozrabiam z demineralizowana apc, ExceDe Encapsulator itp.
serath Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2016 Pytanie: Leather Prep (z od kliniki skóry) używany przed malowaniem - ile kierownica ma "odstać" po dokładnym przetarciu tym produktem przed malowaniem?
jasiek Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2016 co to jest za określenie wet look?
sata Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2016 Rupes bigfoot. Mam pytanie o rupesa 15.Mówią że 1 rózni sie od mark 2 również obrotami.Ze 1 ma między 1500-4000 a mark 2 2500-5300. A ja mam rupesa 2000-5000 obr. i o co chodzi?
MarkPol Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2016 [ref]jasiek[/ref], Mokry wygląd.
wilczasty Opublikowano 3 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2016 Tanie wiadro do którego mieści się grid guard Megsa? Castorama i leroy niestety odpadają :[
mymon Opublikowano 4 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2016 Jak lepiej prać podsufitkę, apc z opryskiwacza bezpośrednio na podsufitkę czy apc na mikrofibre i tak czyścić ?
Rekomendowane odpowiedzi