Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 5


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Dla mnie samo 0,8kg juz jest warte 200 zl;D chyba ze masz lapy atlety;D

 

No niestety nie. Wiesz początek przygody troche ciągnie po kieszeni jak sie nie ma nic :) Więc trzeba równoważyć koszty i wybierasz mądrze. Jak trwałość sama ergonomia pracy tymi maszynami ? No nie urkywam że lare bardziej mi sie podoba ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o wyglad ale polerke mozesz robic 20-50h nawet z przerwami ale zwykle siadasz w weekend:-) 0.8 kg trzymnych przed soba na docisku daje w kosc tak jak talerz 75mm na polerce ze skokiem 15mm z wywazeniem pod 125;P a nie chcesz kupic jednak da z 15-21 mm skokiem? Czy po prostu chcesz sie naucYc polerki rotacja do perfekcji i potem da? Kwestia zarobkowo czy hobbistycznie i ile samochodow na rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale "nie kupuj k2", to co- Lare? czy tez nie kupuj Lare. Aktualnie na nic droższego sobie nie moge pozwolić. I juz naprawde nie wiem co kupić :) Na pw Kolega z forum też mi pisze że lare bee kup krauss P7 a jak nie p7 to k2 bo szkoda kasy na lare i bądz tu człowieku mądry ;p

 

PS: Mało bywałem na forum ale akurat to że mbieniek jest mistrzem nad mistrzami i zna sie na rzeczy wiem :) Tylko no wlasnie- co robić, jak żyć panie prezydencie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem początkującym na tym forum .Po przeczytaniu obszernych wiadomość o korekcie lakieru zakupiłem w lipcu K2 trochę padów i potrzebnej chemii zrobiłem jako amator 5 samochodów 70-80 % korekty ,myślę że jak zaczniesz na gorszym jakościowo sprzęcie i jeszcze ci to będzie dobrze wychodziło to po pewnym czasie zmieniając na coś lepszego będzie sie o wiele łatwiej pracowało. Ale od czegoś trzeba zacząć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cleaner Soft99 przy aplikacji dodanym do zestawu aplikatorem narobił mi hologramów. Skapnąłem się jak zacząłem robić drugą stronę auta przy lepszym świetle. Porównywałem na odcięciu i definitywnie przed aplikacją ich nie było. Miał ktoś taki problem? Nie używałem siły, nie dociskałem aplikatora.

 

Może mi ktoś coś podpowiedzieć? Ja już nie wiem. Wykańczający pad z wykańczającą pastą robi mi hologramy, cleaner tak samo. Pacjent to Saab 93 2003r Czarny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rotacja? i jakie obroty? Jaki system polerski? I na całym aucie czy jakieś konkretne elementy?

 

Maszyna polerska rotacyjna Masner z padami Duraflex i pastami Luster. Domyślam się, że te pady i pasty nie są z najwyższej półki, ale patrząc po testach na YT dawały radę. Maszyną testowałem na masce. Najpierw zestaw wykańczający potem spróbowałem białego pada ze średnią pastą, ipa, zestaw wykańczający i dalej hologramy trochę mniejsze niż po samym finiszu ale nadal obecne. Prędkości zalecane przez producenta past 600 do rozprowadzenia i 1500 do pracy.

 

Co do cleanera to pracowałem z dołączonym do opakowania aplikatorem. Nie dociskałem, nie robiłem kółek tylko pracowałem lewo prawo góra dół. Hologramy na każdym elemencie na który kładłem cleaner.

 

 

Oczywiście przed pracą auto zostało umyte i została wykonana dekontaminacja i deironizacja następnie wyglinkowałem auto. Po samej glince nie zauważyłem hologramów. Na elementach na których nie kładłem cleanera również ich nie ma. Aktualnie na całym aucie leży wosk Soft99 i nic dalej nie działałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

680842 argumenty jakieś ? Nie że nie wieże ale chciał bym abys opisał swoje doświadczenia

 

Z moich doświadczeń to poprostu jest ciężka szlifierka kątowa, nie mogę powiedzieć, bo poza ciągle łamiącym się kablem to silnik chodził. Przekładnia rzęziła ale trybiła ;) To urządzenie jest cholernie ciężkie, co odczułbyś zwłaszcza na dołach drzwi, na środku dachu i na masce pod szybą.

Przełącznik nie jest wielostopniowy więc od razu wskakuje na tempo wskazane na kółku regulacji, problem w tym że nawet pierwszy bieg wydaje sie dośc agresywny. Wolny start nie występuje, da się z tym żyć ale to cholernie drażniące.

Stabilizacja obrotów też nie występuje, co oznacza, że jak mocniej przyciśniesz to albo zdławisz maszynę a jak na wyższym biegu na twardej gąbce może być tak że "flow" maszyny po lakierze jest zygzak a nie gładki jak roztopiona czekolada. Z tym też można żyć.

Acha no i nie podsuwaj giemby zbyt blisko talerza np robiąc blisko krawędzi bo wiatrak daje huraganowy wiatr prosto w gały. :D

 

Sam zdecyduj ile samochodów byś dał radę tak zrobić zanim cisnął byś ją w kąt i leżałoby 200pln gdzieś w kącie.

Ja każdą maszynę jaką kupiłem rozpatrywałem właśnie pod kątem używalności. Jak narazie to DA też mi dała prztyczka bo używałem przez dwa lata tylko raz ;) Ale dlatego nie Rupes tylko podróba.

 

I na koniec chciałbym Ci zwrócić uwagę na perspektywę. Chcesz urządzenie za 1/5 ceny dajmy na to fleksa. Nie że jest to wyznacznik ale naprawdę przyjemnie się nim kroi. Musisz się pogodzić z pewnymi może niedogodnościami jak ograniczona żywotność czy ergonomia.

 

O lare nie wiem nic, nie próbowałem. Widzę na stronie wagę 2.8kg, to K2 waży aż 3.5 kg?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

680842 argumenty jakieś ? Nie że nie wieże ale chciał bym abys opisał swoje doświadczenia

 

Z moich doświadczeń to poprostu jest ciężka szlifierka kątowa, nie mogę powiedzieć, bo poza ciągle łamiącym się kablem to silnik chodził. Przekładnia rzęziła ale trybiła ;) To urządzenie jest cholernie ciężkie, co odczułbyś zwłaszcza na dołach drzwi, na środku dachu i na masce pod szybą.

Przełącznik nie jest wielostopniowy więc od razu wskakuje na tempo wskazane na kółku regulacji, problem w tym że nawet pierwszy bieg wydaje sie dośc agresywny. Wolny start nie występuje, da się z tym żyć ale to cholernie drażniące.

Stabilizacja obrotów też nie występuje, co oznacza, że jak mocniej przyciśniesz to albo zdławisz maszynę a jak na wyższym biegu na twardej gąbce może być tak że "flow" maszyny po lakierze jest zygzak a nie gładki jak roztopiona czekolada. Z tym też można żyć.

Acha no i nie podsuwaj giemby zbyt blisko talerza np robiąc blisko krawędzi bo wiatrak daje huraganowy wiatr prosto w gały. :D

 

Sam zdecyduj ile samochodów byś dał radę tak zrobić zanim cisnął byś ją w kąt i leżałoby 200pln gdzieś w kącie.

Ja każdą maszynę jaką kupiłem rozpatrywałem właśnie pod kątem używalności. Jak narazie to DA też mi dała prztyczka bo używałem przez dwa lata tylko raz ;) Ale dlatego nie Rupes tylko podróba.

 

I na koniec chciałbym Ci zwrócić uwagę na perspektywę. Chcesz urządzenie za 1/5 ceny dajmy na to fleksa. Nie że jest to wyznacznik ale naprawdę przyjemnie się nim kroi. Musisz się pogodzić z pewnymi może niedogodnościami jak ograniczona żywotność czy ergonomia.

 

O lare nie wiem nic, nie próbowałem. Widzę na stronie wagę 2.8kg, to K2 waży aż 3.5 kg?

Dzieki! Wiadomo ze sprzet za 1/5ceny nie bedzie sie rownal z polka najlepszych elektronarzedzi no ale od czegos trzeba zaczac :)z czasem zaplecze sprzetowe sie pewnie bedzie rozrastac. Zobaczymy, Lare bedzie za pare dni,pewnie bede zadowolony. Do tej pory bawilem sie makita ciezka i duza jak pustak z min obrotami 1000rpm :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

Miał ktoś do czynienia z lakierem Jeep'a Grand Cherokee WK2 tj. po 2010r ?

Grubość oryginalnej powłoki lakierniczej ? tak +/- czy raczej grubsza czy cieńsza jak np. w japończykach (nie ruszana nigdy)

Twardość lakieru ?

Pacjent mocno okaleczony przez myjnie automatyczne, nie widziałem jeszcze na żywo ale mam chociaż film

Celem będzie ok 90% korekcji, JEŚLI będzie trzeba to jest i futro w zanadrzu.

- film przedstawia dokładnie ten egzemplarz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

681284 Jeep'a Grand Cherokee WK2 tj. po 2010r ?

Grubość oryginalnej powłoki lakierniczej ? tak +/-

Ja kiedyś chciałem nabyć grand cherokie tylko wk i tam były około 120 mikronów w nowszym myślę że będzie odrobinkę mniej 110-100 mikronów Ale wiesz dużo zależy od egzemplarza czy nasi już tam :ad: czy jeszcze nie jak nie zmierzasz to nie będziesz wiedzał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.