DBS Opublikowano 23 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 A jaka to farba?A tak na marginesie, to czego nie zrobisz nadal ta Corsa będzie wyglądać jak stara Corsa. Wiem co mówię, bo sprzedałem kilka miesięcy temu Corsę b z 94 roku. Nawet Zymol nie podniósł jej wartości. Co do farby jeszcze nie mam konkretnie wybranej, zapewne coś dedykowane do plasików. Co do samej Corsy, nie jest to szykowanie do sprzedaży . Jej to auto odpowiada, a jest dość zaniedbane wizualnie dlatego postaram się to zmienić . Dużo bardziej będzie Cieszyła oko po zaprawkach, chociaż jakiś One step i woskiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek94 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Szybkie pytanie Audi 80, biały akryl po polerce - chce nakładać wosk Colli 476. Wystraszy umyć i osuszyć auto i można aplikować? Czy trzeba jakiegoś cleanera użyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-drummer Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 623412 Wystraszy umyć i osuszyć auto i można aplikować? Jeszcze trzeba poczytać Forum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek94 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 maciek-drummer, mógłbyś napisać co i jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serath Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 maciek-drummer, mógłbyś napisać co i jak? Prewash > płukanie > osuszenie > deiron + coś na smołę > płukanie > umycie > płukanie > glinka > umycie > płukanie > osuszenie > cleaner > wosk Szczegóły są np. tu: viewtopic.php?t=2601 Pod Colli 476 - wpierw cleaner, później IPA (wyjałowienie powierzchni) i wtedy wosk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpyrek Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Crockett84, miałem kiedyś problem z parowaniem tylnych lamp w sejku. Pomogło mi wywiercenie małym wiertelkiem od dołu lampy jednego, dwóch otworów. Od tamtej pory nie miałem ani pary ani wody w lampie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 co dać na jasnozłoty VAGowski metalik - Cherry glaze czy SRP albo Tripple ? czy może co innego ? ma mieć właściwości czyszczące i maskujące i dajce fajny look, fajnie by było jakby nie zlazł po pierwszym myciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek94 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 serath, pomimo tego że będzie mechaniczna polerka to muszę to robić? odsmolenie będzie na pewno robione przed polerką... myślałem zawsze, że po polerce lakier jest na tyle oczyszczony, że tylko odtłuścić i można woskować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serath Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 serath, pomimo tego że będzie mechaniczna polerka to muszę to robić?odsmolenie będzie na pewno robione przed polerką... myślałem zawsze, że po polerce lakier jest na tyle oczyszczony, że tylko odtłuścić i można woskować To biorąc pod uwagę, że masz Colli, możesz pominąć cleaner (bo wyląduje na jałowej powierzchni). Natomiast do polerki wszystko 'wcześniejsze' przed cleanerem jak najbardziej do zrobienia (w tym glinkowanie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek94 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 serath, czyli po odebraniu auta z polerki, umyć, wyglinkować, umyć, odtłuścić alkoholem izopropylowym i wtedy można woskować, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barista Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Glinka przed polerką, inaczej wszystkie zabrudzenia twarde wejdą w pad i będą orać Ci lakier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek94 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Barista, aa to wiem wiem z tym, że auto oddaję do polerowania komuś bo sam nie umiem i nie mam sprzętu mnie interesował sam proces woskowania po odebraniu auta z polerki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barista Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 To po polerce nie ma co glinkować, bo tylko szkód możesz narobić :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek94 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 dzięki wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robcok Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Takie pytanko mam bo chce zakupić miernik lakieru. Jak długo wytrzymuje bateria w Blue Technology Miernik lakieru P-10 S-AL ? Wiadomo, że te baterie nie są w cenie paluszków..dlatego chciałbym wiedzieć czy nie ma problemu ze zbyt szybkim zjadaniem energii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzidziak888 Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Maciek94, Wszystko zostało napisane. Wystarczy poszperać trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verul Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Witam, podczas usuwania naklejki z numerem rejestracyjnym deska rozdzielcza dostała niestety trochę rozpuszczalnika i pojawiły się białe plamy. Pewnie rozpusciło farbę na niej. Da się to jakoś czymś pomalować na czarno? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 żeby sie nie odróżniało raczej wątpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Mocno niedetailingowo Ogarnia ktoś temat kredytów? Dostałem symulację ale kompletnie nie jestem w temacie. Może ktoś rzuciłby okiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verul Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 W1Michal - zdaję sobie sprawę, że zrobienie tego tak, by się nie odróżniało może być trudne lub niemożliwe. Jednak powinno to być i tak lepsze, niz to co jest obecnie. Dlatego jeśli nie da się zrobić idealnie, to będę wdzięczny za rady jak zrobić to możliwie najlepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelpp Opublikowano 24 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Czy K2 zmieniło tylko nazwę polerki i bebechy są te same ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krycha32 Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Niedługo chce zrobic korektę lakieru w aucie tylko jest jeden problem nie mam miejsca z dostępna woda oraz karcherem , korekte bede robił w garazu tylko ze garaż jest oddalony 3 km od myjni chce pierw go porządnie umyć wyglinkowac , odsmolic itp. Tylko gdy dojadę do garazu to oczywiście bedzie juz jakis piasek na karoserii i jakieś inne zanieczyszczenia , ma ktoś jakieś pomysły jak oczyścić go przed korekta w garazu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barista Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Jak nie będziesz jechał polną drogą i będzie w miarę sucho na ulicy to dasz radę dojechać w czystości. Przed korektą dla pewności możesz oblecieć auto taką zmiotką elektrostatyczną do kurzu, oczywiście jak masz w miarę delikatną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 2-3 baniaki z ciepla woda , splukac przed wjazdem do garazu i jazda z korekta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barista Opublikowano 25 Lutego 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Nie chciałem być ekstremistą - opryskiwacz ciśnieniowy 5 litrowy zasilany z kompresora z demineralką jest lepszy - unikniemy łoterspotów. Praktykuję to nie przed korektą, ale przed klinerem jak wracam z bezdotyku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi