Skocz do zawartości

Krótkie pytanie - krótka odpowiedź część 5


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Jaka jest optymalna bezpieczna temperatura lakieru przy polerowaniu? Maszyną DA przy polerowaniu da się tak podgrzać lakier by narobić szkód?

 

DA raczej nie powinienes przegrzać lakieru. Cóż ja po rotacji na czuja dotykam po paru przejazdach i mniej wiecej wyczuwam jaki stosować docisk, ilość przejazdów.... co tu wiecej pisać, kwestia wyczucia, doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ścierne cleanery można nakładać gąbkowymi aplikatorami ? kiedyś wyczytałem na zagranicznym forum że one do ściernych sie nie nadają bo średnio usuwają swirle, lepiej stosować z mikrofibry albo bawełny i tak do tej pory robiłem, ale nie wiem czy z dobrym gąbkowym aplikatorem nie byłoby lepiej/wygodniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz np. gąbkowy aplikator od RoyalPads do cleanerów ściernych

A które? Mnie też lepiej gąbkowym się pracuje i na razie używam tricolor bo wygodny.

http://royalpads.eu/produkty/#detailing-accessories i Royal Cleaner Applicator

 

Ja leciałem i tricolorem i gąbkami od DG (nim miałem tri), też dawały radę. Później już zacząłem maszynowo jechać cleaner. A ten w/w mam od ok miesiąca, jeszcze nie byl sprawdzany w boju ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Meguiar’s Ultimate Compound vs MENZERNA One-Step Polish 3in1"czym uzyskać lepszy efekt ?
Maszyną , czy ręcznie?

Ja bym chcial wiedziec recznie. Chyba ze moja "polerka" cmi bez regulacji obrotow i wymiany padow cos zdzialam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszystkich panelach tak samo. Porsche 911 z 1991 roku

 

Gdzieś wyczytałem, że te porszaki mają lakiery typu PPG - w skrócie jednowarstwowe niemetalizowane i dlatego masz taki efekt.

Podczas korekty również będziesz miał zafarbowane gąbki w kolor nadwozia. Na plus jest to, że możesz fajnie zrobić zaprawki na odpryskach itp ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za to ja mam ciekawszy problem - Insignia po wieloetapowej korekcie lakieru, czas na przygotowanie auta na powłokę, czyli mycie auta z ludwikiem, porządne opłukanie... Osuszanie ręcznikiem z DODO zaraz po opłukaniu i co? Zonk jak ch** bo nie wiadomo skąd są waterspoty :shock: co teraz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umyje jeszcze raz auto, może to wapń a nie kamień wiec po myciu powinno zejść

 

Dodane po 2 godzinach 52 minutach 1 sekundzie:

Potwierdziło się, umyłem przeleciałem mokrym ręcznikiem dodo, włączyłem nagrzewnice gazową 27-60kW, po 5 min miałem 15st, mikro waterspoty zeszły przy dosuszeniu daimosem od Wwl :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Używacie czegoś do zabezpieczania felg (miejsce styku z piastą) i piast przed korozją? Rdzę usunę ADBL Vampire Liquid i szczotką.

 

Do samego zabezpieczenia znalazłem Valvoline Tectyl Amber, ale widzę że w PL niedostępny. Więc może Brunox albo APP R-Stop? Chociaż wolałbym coś w sprayu dla większej wygody.

 

edit: Brunox jest czarny więc odpada. Najlepiej jakby to był środek bezbarwny bezpieczny dla stali i aluminium.

 

edit2: Znalazłem preparat Wurtha: https://eshop.wurth.pl/Katalog-gowny/Oc ... pl/PL/PLN/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.