• Ogłoszenia

    • AreK

      Poszukiwany grafik   20.06.2017

      Potrzebujemy osobę która wykona nowe grafiki rang (admin, mod, partner, użytkownik....) na forum. Chcemy żeby były nowoczesne i czytelne. Jeśli ktoś z Was chciałby pomóc to proszę o kontakt na PW. @AreK

Pogodny

Użytkownik
  • Zawartość

    341
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutral

O Pogodny

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Auto
    Mondeo MK3 2004
  • Lokalizacja
    Będzin
  • Województwo
    Śląskie
  1. Zakupiłem mimośrodową WORX WU650, do tego dystanse pod 125mm i śmigam na krążkach.
  2. Utwardzałeś powłokę lampami? Przemyj szamponem ADBL Shampoo Pro, może masz zatkaną tą powłokę na dachu...
  3. A dasz radę uchwycić te ślady na zdjęciu?
  4. Zacznij od 800, jak nie będzie ścierać klosza zejdź do 600/400 czy nawet 320. Trzeba próbować i znaleźć odpowiednią kombinację.
  5. Pytanie czy mikropęknięcia są w warstwie zewnętrznej, które są spowodowane przegraniem np. podczas ich polerowania - da się je zniwelować wet sandingiem, a jak są od wewnątrz to znaczy że klosz przegrzewa się od środka poprzez np. chińskie żarówki/żarniki itp.
  6. A w jaki sposób pracowałeś? Bo średnio to wyszło, klosze audi są mega twarde i trudne w obróbce, ale jak poświęcisz im czasu, możesz uzyskać świetne efekty.
  7. 1600zł? Nie zgubiłeś jednego zera? Ewentualnie przedstaw nam separator który chcesz zakupić.
  8. Mycie tylko szamponem ADBL Shampoo Pro. Lepszego szamponu nie miałem a kilka przetestowałem.
  9. A doświadczenia w tej branży nie da się kupić, nawet jak się naoglądasz filmików na YT, relacji na forum itp. Praca, praca, praca
  10. Dorzucę jeszcze jeden projekt. Renowacja dość zmęczonych kloszy reflektorów Passata B5FL. Etapy prac polegały na demontażu zderzaka przedniego i reflektorów, oczyszczeniu kloszy poprzez usunięcie smolistych kropek, owadów itp. Tutaj idealnie spisał się Tar&Glue Remover od Nielsena i później clay pad od Flexipads. Następnie klosze przemyłem dokładnie zmywaczem sylikonowym. Po takim przygotowaniu można przystąpić do bezpiecznych prac Wet Sandingowych - szlifowanie za pomocą pomarańczowych krążków ściernych Sunmight na maszynie mimośrodowej z użyciem czarnej podkładki dystansowej - podkładki opisane na poprzedniej stronie. Klosze reflektorów przed: Po wet sandingu na krążkach Sunmight od gradacji 320, 400, 600, 800 po pady Mirka Abralon 1000, 2000, korektę maszynową na pastach Koch Chemie H8.02 i Antihologram na padach Cutting Scholla i finish od Profipolish, zabezpieczenie kloszy powłoką UV Headlight Protectant firmy Meguiars uzyskałem taki efekt.
  11. W życiu! Przecież zrobiłem jeden klosz to 3 dychy na flaszke
  12. W moim przypadku kiedy zdemontuje reflektory rozmiar 150mm wcale nie jest duży Dodane po 9 godzinach 52 minutach 12 sekundach: Renowacja klosza dość nietypowego, reflektor z wersji amerykańskiej Audi A4 B6. Wiele głębokich defektów oraz u szczerbiony narożnik klosza. Czy da się coś z tym zrobić? Defekt, po którym kolega stwierdził, że reflektor nadaje się do wymiany... Sztuka detailingu ma to do siebie, że zawsze się dba o każdy, najmniejszy szczegół. Rzeczy niemożliwe robi się od ręki, a na cuda trzeba chwilkę poczekać Po wielu podejściach z wet sangingiem, maszynową korektą, ciągle dążąc do doskonałości zabezpieczając klosz HP Megsa uzyskałem taki oto efekt... Podsumowując, mój założony cel został w pełni zrealizowany.
  13. Jak ktoś ma czas i $$ to polecam kanapkę UNC-v1 i UNC-r. Petarda look
  14. Pracuję przekładkami z otworami, bo to przez otwory przy pracy na sucho ucieka pył aby nie zapychać ścierniwa na krążkach. PRZEKŁADKA DYSTANSOWA URBAN 150mm/10mm Konstrukcja przekładki dystansowej poprzez zastosowanie systemu otworów „16+1" zapewnia odpowiednią współpracę dysku z najczęściej używanymi urządzeniami. Selekcja otworów następuje przez dobór papieru. Występują w czterech kolorach i typach: CZARNA - twarda, mocno szlifująca z mikrogumą, idealna do wstępnej, zgrubnej obróbki oraz wyrównywania powierzchni. Grubość 5 mm. Mniejsza grubość piany zapewnia większą sztywność dysku podczas pracy, co efektywnie wpływa na jego trwałość. Przekładki dystansowe grube (elastyczne) oprócz prac wstępnych mogą służyć do wykańczania delikatnych łuków i profili. Przekładki dystansowe koloru niebieskiego, czerwonego, żółtego i czarnego wykonane są z najlepszych komponentów, a użyta w nich piana dobierana była pod kątem bardzo wysokiej trwałości i odporności na działanie pyłu, opiłków, wody oraz wysokich temperatur. Czarne miękkie przekładki delikatniej szlifujące, przeznaczone są do końcowej obróbki oraz wykańczania elementów. Grubość 10 mm.