ShadowWarrior Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Squeaky clean a coś tańszego? ew. powiedzcie mi bo na szybko potrzebuje teraz to zrobić - czy mogę przejechać menzerną 4000 później ipa i na to fusso i będzie ok czy lepiej poczekać aż przyjdzie cleaner i nim robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cannonn Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Na przyszłość kup np DG #601, a jak ci zależy na czasie to możesz zrobić tak jak proponujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C0rvette Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 qob, Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qub@ Opublikowano 7 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Jaka jest optymalna bezpieczna temperatura lakieru przy polerowaniu? Maszyną DA przy polerowaniu da się tak podgrzać lakier by narobić szkód? DA raczej nie powinienes przegrzać lakieru. Cóż ja po rotacji na czuja dotykam po paru przejazdach i mniej wiecej wyczuwam jaki stosować docisk, ilość przejazdów.... co tu wiecej pisać, kwestia wyczucia, doświadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 czy ścierne cleanery można nakładać gąbkowymi aplikatorami ? kiedyś wyczytałem na zagranicznym forum że one do ściernych sie nie nadają bo średnio usuwają swirle, lepiej stosować z mikrofibry albo bawełny i tak do tej pory robiłem, ale nie wiem czy z dobrym gąbkowym aplikatorem nie byłoby lepiej/wygodniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serath Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Masz np. gąbkowy aplikator od RoyalPads do cleanerów ściernych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 tak właśnie go oglądam, zakupie i sprawdze, bo nie za bardzo mi sie pracowało z tymi aplikatorami z fibry, w dodatku po jednym razie do wywalenia bo sie deformowały itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Masz np. gąbkowy aplikator od RoyalPads do cleanerów ściernych A które? Mnie też lepiej gąbkowym się pracuje i na razie używam tricolor bo wygodny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serath Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Masz np. gąbkowy aplikator od RoyalPads do cleanerów ściernych A które? Mnie też lepiej gąbkowym się pracuje i na razie używam tricolor bo wygodny. http://royalpads.eu/produkty/#detailing-accessories i Royal Cleaner Applicator Ja leciałem i tricolorem i gąbkami od DG (nim miałem tri), też dawały radę. Później już zacząłem maszynowo jechać cleaner. A ten w/w mam od ok miesiąca, jeszcze nie byl sprawdzany w boju ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 jeśli chodzi o tricolora to warto dopłacać do CG ? bo jest też tańszy monster shine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serath Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 jeśli chodzi o tricolora to warto dopłacać do CG ? bo jest też tańszy monster shine Zobacz też cenę Flexi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpyrek Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Meguiar’s Ultimate Compound vs MENZERNA One-Step Polish 3in1"czym uzyskać lepszy efekt ? Maszyną , czy ręcznie? Ja bym chcial wiedziec recznie. Chyba ze moja "polerka" cmi bez regulacji obrotow i wymiany padow cos zdzialam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychuslu89 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Maszyną , czy ręcznie? Maszyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
detailercar Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Mam mały problem, podczas glinkowania auta przed korektą zauważyłem że na glince zostaje kolor auta. Lakier ma od 120 do 170 mikronów. Teraz sie zastanawiam jak podejsć do korekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pogodny Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 A co to za samochód? Może to akrylowy lakier... Ewentualnie może ściągnąłeś glinką jakąś zaprawkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serath Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Albo jakaś cudowną kreskę "wypełniającą". Na innym panelu tak ssmo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
detailercar Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Na wszystkich panelach tak samo. Porsche 911 z 1991 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pogodny Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Na wszystkich panelach tak samo. Porsche 911 z 1991 roku Gdzieś wyczytałem, że te porszaki mają lakiery typu PPG - w skrócie jednowarstwowe niemetalizowane i dlatego masz taki efekt. Podczas korekty również będziesz miał zafarbowane gąbki w kolor nadwozia. Na plus jest to, że możesz fajnie zrobić zaprawki na odpryskach itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
detailercar Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Czyli mogę śmiało działać bez żadnego strachu:)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pogodny Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Za to ja mam ciekawszy problem - Insignia po wieloetapowej korekcie lakieru, czas na przygotowanie auta na powłokę, czyli mycie auta z ludwikiem, porządne opłukanie... Osuszanie ręcznikiem z DODO zaraz po opłukaniu i co? Zonk jak ch** bo nie wiadomo skąd są waterspoty co teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
detailercar Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Próbowałeś je usunąć np. Geyon water spot, panel wipe, IPA, albo cleaner i potem wymyć go IPA.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W1Michal Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 ja kiedyś za diabła nie mogłem zczyścić waterspotów ale zeszły od glinki, jak ich nie ruszy to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pogodny Opublikowano 8 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Umyje jeszcze raz auto, może to wapń a nie kamień wiec po myciu powinno zejść Dodane po 2 godzinach 52 minutach 1 sekundzie: Potwierdziło się, umyłem przeleciałem mokrym ręcznikiem dodo, włączyłem nagrzewnice gazową 27-60kW, po 5 min miałem 15st, mikro waterspoty zeszły przy dosuszeniu daimosem od Wwl :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz87 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 włączyłem nagrzewnice gazową 27-60kW, po 5 min miałem 15st Czyli jednak nagrzewnica ? Zadowolony Waś Pan ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiggly Opublikowano 9 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Hej. Używacie czegoś do zabezpieczania felg (miejsce styku z piastą) i piast przed korozją? Rdzę usunę ADBL Vampire Liquid i szczotką. Do samego zabezpieczenia znalazłem Valvoline Tectyl Amber, ale widzę że w PL niedostępny. Więc może Brunox albo APP R-Stop? Chociaż wolałbym coś w sprayu dla większej wygody. edit: Brunox jest czarny więc odpada. Najlepiej jakby to był środek bezbarwny bezpieczny dla stali i aluminium. edit2: Znalazłem preparat Wurtha: https://eshop.wurth.pl/Katalog-gowny/Oc ... pl/PL/PLN/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi