rryba Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2015 Jeszcze jedno pytanko , czy UC wypracowywać póki nie zniknał tłuste slady na lakierze ? oczywiscie chodzi o polerowanie reczne . Jesli nałoze go na lakier pracowalem z nim dobre 8 - 10 minut a nadal tłuste slady zostawały , czy pracował dluzej ? zdaje mi sie ze nie wypracowuje go dobrze , na miekkim lakierze hondy , swirle znikaja ale rysy juz nie .
blainemono Opublikowano 18 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2015 Mam pytanko, dzisiaj robiłem autko mojej Połówki, kupione niedawno, poprzedni Właściciel musiał mieć gromadke Dzieci z upierdzielonymi paluchami, bo na tylnych drzwiach pełno "paluchów"... Czy APC daje z nimi rade? (mam go w wysyłce aktualnie, jeszcze nie doszedł...) Czy coś innego na paluszki?
tegies Opublikowano 19 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2015 APC na paluszki da rade. Ja zmywałem paluszki mechanika. Popalcował mi jasne boczki drzwi smarami. Starł na sucho co prawda ale i tak zostało. APC dał radę.
blainemono Opublikowano 19 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2015 tegies, ok, dzięki wielkie za info!
Crockett84 Opublikowano 19 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2015 Moze głupie pytanie ale... Z forum wyczytałem ze japońce mają miękkie lakiery a niemieckie twarde, czyli ze Swiftem kortekta idzie łatwiej, a Astra w kolorze Mahogany Brown będzie wymagała sporo pracy (fakt, że lakier ma dużo bardziej zniszczony bo jako auto firmowe bywała na myjniach automatycznych...) ?? Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Mickul Opublikowano 19 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2015 Mahogany Brown to też miękki lakier, poszukaj relacji użytkowników z tym lakierem. I niekoniecznie będzie szło łatwiej, bo nie będziesz umiał lakieru odpowiednio wyprowadzić (rysy od szmatki, pada i smugi po ipie) i będziesz miał tak zwany sticky paint, czyli pastę przyklejającą się do lakieru. Na japońce niestety trzeba długo szukać sposobu kiedy na niemca wystarczy wziąć futro i tyle.
Aron15 Opublikowano 19 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2015 Hey! Jakoś nie mogę znaleźć opinii nt. Gtechniq C1.5 SILOS SEAL - korzystał ktoś? Zastanawiam się nad tym produktem bo aplikacja wydaje się prosta i mało czasochłonna ale czy wytrzyma te 10-15tys.km lub 3-4 mies. gdy dobrze będzie położony na zimę czy pozostać przy podkładzie od ValetPro Achillis z Hi-Temp (bo taki zestaw już posiadam i zimę ładnie przetrwał ale mało jeździłem). Produkt wart swojej ceny czy szukać czegoś innego - w podobnej cenie ok. 120zł za 250ml (starczy na pewno na niejedno auto wielkości 5er/E klas.)
Crockett84 Opublikowano 19 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2015 Mahogany Brown to też miękki lakier, poszukaj relacji użytkowników z tym lakierem. I niekoniecznie będzie szło łatwiej, bo nie będziesz umiał lakieru odpowiednio wyprowadzić (rysy od szmatki, pada i smugi po ipie) i będziesz miał tak zwany sticky paint, czyli pastę przyklejającą się do lakieru. Na japońce niestety trzeba długo szukać sposobu kiedy na niemca wystarczy wziąć futro i tyle. Dzięki za info, to by tłumaczyło dlaczego Astra po niecałych 4 latach ma lakier jaki ma. Cykne może jakieś fotki. Pytam tak orientacyjnie bo sam zaczynam przygodę z detailngiem i zanim podejmę jakiekolwiek próby polerki na własnych autach to upłynie jeszcze sporo wody w Wiśle. Ojciec ma takie auto robocze - Passat 88 rok, więc to na nim będę się pewnie uczył. Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka
Majster87 Opublikowano 19 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2015 Witam, mam pytanie dotyczące lakieru na seicento seicento jakiś czarny kolor, na wyszukiwarce znalazłem że lakier powinien być twardy, czy aby na pewno? Dzisiaj zrobiłem 3-4 przejazdy na błotniku menzerną 2500 na średniej twardości padzie i ku memu zdziwieniu przepolerowałem do podkładu. Błotnik nie wyglądał na lakierowany. ktoś miał podobną sytuację?
Procent Opublikowano 19 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2015 Mam pytanko.czy tenzi tenzon cleaner zastapi mi ipe?? Bo to mam na miejscu a ioy u mnie nie dostane
Tomeq631 Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2015 Panowie a biały kolor uni na VW Jetta 2012 to twardy lakier? Chciałem koledze odswieżyc auto i przypuszczam że bez futra nie podchodz
Crockett84 Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2015 Czym najlepiej ruszyć tak zapuszczony silnik ? 125 tyś nie widział mycia. SG Red Devil ? http://i296.photobucket.com/albums/mm18 ... 183617.jpg
double-bart Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2015 Crockett84 do mycia silników używam dimera, ale tylko wtedy gdy są zabrudzenia po oleju i pochodnych. Z twojego zdjecia widać, że jest bardziej przykurzony więc SG powinno dać radę
Mickul Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2015 Witam, mam pytanie dotyczące lakieru na seicento seicento jakiś czarny kolor, na wyszukiwarce znalazłem że lakier powinien być twardy, czy aby na pewno? Dzisiaj zrobiłem 3-4 przejazdy na błotniku menzerną 2500 na średniej twardości padzie i ku memu zdziwieniu przepolerowałem do podkładu. Błotnik nie wyglądał na lakierowany. ktoś miał podobną sytuację? Jeżeli przepalenie powstało na rancie to znaczy, że za długo po nim polerowałeś, ale i tak obstawiam lakierowany element. Mi się kiedyś zdarzyło przypalenie na rancie maszyną DA z żółtym rupesem, bo tak cienko był lakier na rancie położony (miernik pokazywał 190)
Majster87 Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2015 Kurcze nie specjalnie na rancie, bo błotniki półokrągłe gdzieś tak 3cm od górnego rantu i na powierzchni pada przecierka powstała na 99% malowany element i za mało utwardzacza dali do akrylu. Pozdrawiam
GreQu Opublikowano 20 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2015 Kurcze nie specjalnie na rancie, bo błotniki półokrągłe gdzieś tak 3cm od górnego rantu i na powierzchni pada przecierka powstała na 99% malowany element i za mało utwardzacza dali do akrylu. Pozdrawiam Za mało lub za dużo utwardzaczu. Albo cienka warstwa albo przypalenie, bo jeśli akryl by nie wysechł to przecież można sprawdzić..
LOKO-s Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2015 Szybkie pytanie: czym usunąć farbę do malowania pasów na jezdni z lakieru - pacjent to czerwony MINI COOPER '12. Koleżanka zadzwoniła że sobie "przejechała" po świeżych pasach dwa tyg. temu Prawa strona do połowy drzwi w białych, rozlanych kropkach! I do tego czarne progi z tworzywa. Ktoś coś?
Arkadio_Gdansk Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2015 Moze tu ktos podpowie czy opryskiwacz 2l epoca da sie przerobić na pianownicę. (Nieudany prezent od dziewczyny) miala byc pianownica a kupiła opryskiwacz Wysłane z mojego P6-U06 przy użyciu Tapatalka
WaxItCar Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2015 Szybkie pytanie: czym usunąć farbę do malowania pasów na jezdni z lakieru - pacjent to czerwony MINI COOPER '12. Koleżanka zadzwoniła że sobie "przejechała" po świeżych pasach dwa tyg. temu Prawa strona do połowy drzwi w białych, rozlanych kropkach! I do tego czarne progi z tworzywa. Ktoś coś? Spróbuj zmywaczem silikonowym, z tym że zrób próbę w mało widocznym miejscu (zwilż delikatną mikrofibrę) jeśli będzie kiepsko to glinka bądź preparat typu Tar Glue jednak tutaj kwestia czy farba mocno się zaprzyjaźniła z lakierem viewtopic.php?f=6&t=6511
GreQu Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2015 Zmywacz silikonowy raczej tutaj nie wiele zdziała, używa się go do odtłuszczania powierzchni przed lakierowaniem, więc nie może on w żaden sposób reagować z powierzchniami, nawet tymi świeżo lakierowanymi, więc jest w 100% bezpieczny. Ja bym spróbował delikatnie rozcieńczalnikiem nitro...
Aron15 Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2015 Hey! Ponowię pytanie. Jakoś nie mogę znaleźć opinii nt. Gtechniq C1.5 SILOS SEAL - korzystał ktoś? Zastanawiam się nad tym produktem bo aplikacja wydaje się prosta i mało czasochłonna ale czy wytrzyma te 10-15tys.km lub 3-4 mies. gdy dobrze będzie położony na zimę czy pozostać przy podkładzie od ValetPro Achillis z Hi-Temp (bo taki zestaw już posiadam i zimę ładnie przetrwał ale mało jeździłem). Produkt wart swojej ceny czy szukać czegoś innego - w podobnej cenie ok. 120zł za 250ml (starczy na pewno na niejedno auto wielkości 5er/E klas.)
jeromebaldino Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2015 Mam pytanko czy dam samodzielnie radę usunąć takie zarysowanie. Nie potrzebuje efektu profesjonalnej lakierni a jedynie żeby "z daleka" wyglądało w miarę ok/nie rzucało się w oczy. Zakupiłem na allegro lakier pomieszany pod kod mojego lakieru. Do dyspozycji mam szlifierkę uniwersalną Festool Rotex 150 z papierami na sucho od 60 do 2000, soft pad, mam też gąbki pomarańczową i czarną , pasty Meguairs 2500 i 4000. Planuje jechać od papieru 180, aż do 400 z soft padem, zedrzeć lakier do plastiku i go wyrównać. Następnie pomalować zakupionym lakierem, szlifując 400 między warstwami (2-3 warstwy max) a następnie pomalować bezbarwnym błyszczącym i wypolerować po kolei 1000-2000-pomarańczowa2500-czarna2500-czarna4000. Pierwszy raz się za coś takiego biorę więc będę wdzięczny za potwierdzenie czy mogę tak robić czy raczej podejść inaczej.
hoffmann Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2015 wnętrze wyczyszczone APC Nielsen 1:10 następnie nałożony dressing PB NL. Efekt jest dobry ale w moim odczuciu zbyt świecący. Szukam teraz QD do wnętrza aby odświeżać pomiędzy 2-3 aplikacjami PB NL w roku. Czy Meguiars Natural Shine Protectant się nada ? I czy to QD w ogóle do wnętrza?
mario704 Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2015 Czekaj nie ogarniam. Ty 3 razy na rok tylko stosujesz NL jak to ma trwałość do 3 tygodni? SG robi dobre QD do wnętrza-jest w dziale testy
hoffmann Opublikowano 21 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2015 Czekaj nie ogarniam. Ty 3 razy na rok tylko stosujesz NL jak to ma trwałość do 3 tygodni?SG robi dobre QD do wnętrza-jest w dziale testy pierwszy raz użyłem PB NL i z założenia zamierzałem robić tak jak napisałeś. wybacz ale co 3 tygodnie mycie plastików + nakładanie PB NL to zbyt częsta przyjemność względem czasu Meguiars Natural Shine Protectant to QD do wnętrza? o SG poczytam
Rekomendowane odpowiedzi