pawelpp Opublikowano 7 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 7 Września 2015 Czy ma ktoś na forum Octavie 2 z dużą nawigacją Nexus ? Proszę o PW
KenyBDG Opublikowano 8 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2015 No to samochód musi obracać się w około własnej osi w czasie jazdy żeby wszędzie były takie kropki od wypiaskowania. Ja mam 17 letni samochód i tylko na przodzie zderzaka, grillu i szczycie maski mam podobne kropki tudzież ubytki w lakierze. Wynika z tego że te "kropki" które są na reszcie auta powstały później już po odbiorze samochodu, poza tym Novus wspominał tylko o przodzie.Wydaje mi sie że wszystko juz jest chyba jasne w tym temacie i nie ma sensu go więcej ciągnąć. Rozumiem. Białe kropki są na całym samochodzie i stały się one widoczne po całym detailingu, prędzej nie były na tyle widoczne, najwidoczniej jest tak jak pisałeś prędzej tzn ze "pasta polerska nie jest do końca wymyta". Pytanie co z tym teraz zrobić ?. Tak jak już pisałem prędzej, z daleka lakier wygląda rewelacyjnie, lśni. Niestety jak podjedziesz bliżej to wygląda to słabo, przy sprzedaży samochodu będę miał na pewno problem.
Borek Opublikowano 8 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2015 Białe kropki po korekcie to jest niełatwy temat i myślę, że nawet studia z dużym doświadczeniem mają z tym problem. Przecieranie IPĄ, zmywaczem czy czymkolwiek niewiele daje bo pasta jest w zagłębieniu. Tutaj jedynym sposobem jest mocna chemia i konkretne potraktowanie wysokim ciśnieniem, kilka razy... Keny, te białe ślady po X myciach powinny zniknąć. Nie ma znaczenia to, że na aucie leży kwarc bo w odpryskach gdzie jest pasta nie miał szansy związać tak, żeby "zamknąć" je na amen. Drobne niedociągnięcia we wnękach to moim zdaniem tylko wina umówienia się na nierealny czas wykonania pracy po 32h pracy to sorry ale ani się nie ma siły ani się nie myśli.
KenyBDG Opublikowano 8 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2015 Dzięki, takiej odpowiedzi oczekiwałem. Drobne niedociągnięcia we wnękach to moim zdaniem tylko wina umówienia się na nierealny czas wykonania pracy po 32h pracy to sorry ale ani się nie ma siły ani się nie myśli. Samochód spokojnie mógł stać dłużej (czwartek), wystarczyło powiedzieć, nie dam rady zrobić do środy wieczora. Jestem laikiem w tej dziedzinie to nie ja powinienem wiedzieć w jakim czasie to da się zrobić lub też nie. Na tym polega robota, ja stawiam samochód do specjalisty umawiam się na kwotę i czas. Jeśli Pan Wojtek stwierdził ze da rade to oczekuję że to zrobi. To tak jak z budową dróg. Wykonawca podpisuje umowę iż skończy robotę załóżmy do końca grudnia. Jeśli tego nie zrobi to z reguły płaci kary i dokańcza robotę . W moim przypadku wyglądało to tak iż napisałem do Novus Auto Deatiling e-mail iż część roboty nie została dokończona. Otrzymałem odpowiedź iż w tym czasie nie dało się wszystkiego zrobić i spadaj Pan na drzewo.
piter007i Opublikowano 8 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2015 Jak Radzicie sobie z elementami o dużej powierzchni jak np maska/dach gdy robicie korektę a blacha jest dość cienka i nie trudno aby się wgniatała? Wysłano z mojego G4S
Eidos71 Opublikowano 8 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2015 piter007i - o jakim konkretnie aucie mówisz ? Nigdy nie miałem problemów, podczas korekty maszynowej, z maską/dachem. Owszem - powierzchnia (głównie dachu) poddaje się pod naciskiem, ale nigdy nie zdarzyło się tak, aby pozostało jakieś odkształcenie. Pracowałem przy Toyocie, Skodach, Fordach, Renault i żadnych tego typu problemów nie miałem.
W1Michal Opublikowano 8 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2015 mam pytanie o Fusso Coat 12 months - jaka jest jego realna trwałość ? jak wypada w starciu z Collinite 476 ? jak z polerowaniem ?
powalla Opublikowano 8 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2015 Jest caly temat o fusso . Czytales viewtopic.php?f=223&t=18098&view=unread#unread
piter007i Opublikowano 8 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2015 Ogólnie VAG, BMW, Ford nie ma problemu, jakiegoś tam imponującego doświadczenia nie mam ale np. fiat (który jedzi w domu, i którego maskę przygotowywałem do testów woskow) podczas pracy powierzchnia maski dość łatwo poddawała się pod naciskiem polerki... Wysłano z mojego G4S
Duke Opublikowano 8 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2015 Pytanie: Jaki pędzel do czyszczenia naturalnej skóry będzie najlepszy. Można prosić o przykłady za polskich sklepów internetowych? Chodzi o taki, którego włosie nie będzie za twarde aby jej nie zniszczyć. Wariat z AMMO NYC pokazywał takiego cudaka -> psiknąć środkiem, poszorować pędzlem, zebrać mikrofibrą.
Michael MSTP Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2015 Najlepsza będzie szczoteczka z Colourlocka
Lex Luthor Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2015 mam pytanie o Fusso Coat 12 months - jaka jest jego realna trwałość ? Hyundai i10, parkowanie pod chmurką i koło stacji SKM, koniec lutego 2015 -lakier po umyciu potraktowany roztworem IPA (bez cleanera) i na to Fusso - pokemon wytrzymał do końca sierpnia, czyli 6 miesięcy. Na początku czerwca położyłem Fusso na swoją 308 (garaż/chmurka), wcześniej lakier potraktowany cleanerem Carchem'u. Póki co wrażenia jak na początku
Duke Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2015 Michael, dziękuję, zamówię dwie. Pytanie: Czy są jakieś dedykowane skóry w płynie do konkretnych kolorów skóry Mercedesa? Mam 300CE z 1989 z opcją 271A LEATHER ANTHRACITE i drobne przetarcia i pęknięcia w lewym boczku fotela kierowcy. Wiem, że są takie sklepy co przesyłają wersję na podstawie wyciętego kawałka skóry spod fotela, ale może obejdzie się bez tego. http://img06.staticclassifieds.com/imag ... rev003.jpg
skleja Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2015 Czy stosując zmywacz silikonowy np. Novol powinienem go rozcieńczać? Sent from my Lumia 710 using Tapatalk
serath Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2015 Czy stosując zmywacz silikonowy np. Novol powinienem go rozcieńczać? Nie
skleja Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2015 Dzięki. Sent from my Lumia 710 using Tapatalk
Marek__82 Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2015 jqb Jeśli spłukujesz samą deminarelizowaną wodą to nie powinno być zacieków ...
detailercar Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2015 Wie ktoś może jaki materiał jest używany na padach żeby trzymały się BP? Gdyż podrzebuje wymienić bo się przetopił, a niewiem pod jaką nazwą go szukać.
Duke Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2015 W oficjalnym sklepie PolishAngel BellaClean 250ML kosztuje 170zł, tutaj jest 50 złotych taniej: http://www.pielegnowacauto.pl/kosmetyka ... 250ml.html I tutaj moja obawa, czy należy w tym wypadku obawiać się jakiejś podróby? A może starego produktu? Bo opakowanie na zdjęciu wygląda na nieaktualne nawet. PolishAngel Charismy nie mogłem znaleźć nigdzie poza oficjalnym sklepem.
sebek1993 Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2015 Na jakim biegu (rotacja) obroty 600-3000 pracować cleanerem Prima Amigo na padzie Lake Country CCS biały jeśli to ma znaczenie?
/miodu/ Opublikowano 9 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2015 Duke, Produkty PA kupuj na oficjalnej stronie. Wszystkie produkty są wysyłane prosto z Niemiec.
prostysimo Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2015 Zaczynam kompletować zestaw amatora detailingu, zastanawiam się "co to, z czego to, jak to usunąć". Ktoś pomoże usunąć te białe coś ?
Dante05 Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2015 Prawdopodobnie plamy po twardej wodzie. Cleaner powinien dać rade.
luki90 Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2015 heja cleaner tylko maszynowo czy mozna tripadem or something like this ?
Dante05 Opublikowano 10 Września 2015 Zgłoś Opublikowano 10 Września 2015 Można jak najbardziej ręcznie gąbkowym, bawełnianym lub z MF.
Rekomendowane odpowiedzi