Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano
No to samochód musi obracać się w około własnej osi w czasie jazdy żeby wszędzie były takie kropki od wypiaskowania. Ja mam 17 letni samochód i tylko na przodzie zderzaka, grillu i szczycie maski mam podobne kropki tudzież ubytki w lakierze. Wynika z tego że te "kropki" które są na reszcie auta powstały później już po odbiorze samochodu, poza tym Novus wspominał tylko o przodzie.

Wydaje mi sie że wszystko juz jest chyba jasne w tym temacie i nie ma sensu go więcej ciągnąć.

Rozumiem. Białe kropki są na całym samochodzie i stały się one widoczne po całym detailingu, prędzej nie były na tyle widoczne, najwidoczniej jest tak jak pisałeś prędzej tzn ze "pasta polerska nie jest do końca wymyta". Pytanie co z tym teraz zrobić ?. Tak jak już pisałem prędzej, z daleka lakier wygląda rewelacyjnie, lśni. Niestety jak podjedziesz bliżej to wygląda to słabo, przy sprzedaży samochodu będę miał na pewno problem.

Opublikowano

Białe kropki po korekcie to jest niełatwy temat i myślę, że nawet studia z dużym doświadczeniem mają z tym problem. Przecieranie IPĄ, zmywaczem czy czymkolwiek niewiele daje bo pasta jest w zagłębieniu. Tutaj jedynym sposobem jest mocna chemia i konkretne potraktowanie wysokim ciśnieniem, kilka razy...

Keny, te białe ślady po X myciach powinny zniknąć. Nie ma znaczenia to, że na aucie leży kwarc bo w odpryskach gdzie jest pasta nie miał szansy związać tak, żeby "zamknąć" je na amen.

Drobne niedociągnięcia we wnękach to moim zdaniem tylko wina umówienia się na nierealny czas wykonania pracy :dontknow: po 32h pracy to sorry ale ani się nie ma siły ani się nie myśli.

Opublikowano

Dzięki, takiej odpowiedzi oczekiwałem.

Drobne niedociągnięcia we wnękach to moim zdaniem tylko wina umówienia się na nierealny czas wykonania pracy :dontknow: po 32h pracy to sorry ale ani się nie ma siły ani się nie myśli.

Samochód spokojnie mógł stać dłużej (czwartek), wystarczyło powiedzieć, nie dam rady zrobić do środy wieczora. Jestem laikiem w tej dziedzinie to nie ja powinienem wiedzieć w jakim czasie to da się zrobić lub też nie. Na tym polega robota, ja stawiam samochód do specjalisty umawiam się na kwotę i czas. Jeśli Pan Wojtek stwierdził ze da rade to oczekuję że to zrobi.

 

To tak jak z budową dróg. Wykonawca podpisuje umowę iż skończy robotę załóżmy do końca grudnia. Jeśli tego nie zrobi to z reguły płaci kary i dokańcza robotę .

W moim przypadku wyglądało to tak iż napisałem do Novus Auto Deatiling e-mail iż część roboty nie została dokończona. Otrzymałem odpowiedź iż w tym czasie nie dało się wszystkiego zrobić i spadaj Pan na drzewo.

Opublikowano

Jak Radzicie sobie z elementami o dużej powierzchni jak np maska/dach gdy robicie korektę a blacha jest dość cienka i nie trudno aby się wgniatała?

 

Wysłano z mojego G4S

Opublikowano

piter007i - o jakim konkretnie aucie mówisz ? Nigdy nie miałem problemów, podczas korekty maszynowej, z maską/dachem. Owszem - powierzchnia (głównie dachu) poddaje się pod naciskiem, ale nigdy nie zdarzyło się tak, aby pozostało jakieś odkształcenie. Pracowałem przy Toyocie, Skodach, Fordach, Renault i żadnych tego typu problemów nie miałem.

Opublikowano

Ogólnie VAG, BMW, Ford nie ma problemu, jakiegoś tam imponującego doświadczenia nie mam

ale np. fiat (który jedzi w domu, i którego maskę przygotowywałem do testów woskow) podczas pracy powierzchnia maski dość łatwo poddawała się pod naciskiem polerki...

 

Wysłano z mojego G4S

Opublikowano

Pytanie: Jaki pędzel do czyszczenia naturalnej skóry będzie najlepszy. Można prosić o przykłady za polskich sklepów internetowych? Chodzi o taki, którego włosie nie będzie za twarde aby jej nie zniszczyć. Wariat z AMMO NYC pokazywał takiego cudaka -> psiknąć środkiem, poszorować pędzlem, zebrać mikrofibrą.

Opublikowano
mam pytanie o Fusso Coat 12 months - jaka jest jego realna trwałość ?

Hyundai i10, parkowanie pod chmurką i koło stacji SKM, koniec lutego 2015 -lakier po umyciu potraktowany roztworem IPA (bez cleanera) i na to Fusso - pokemon wytrzymał do końca sierpnia, czyli 6 miesięcy. Na początku czerwca położyłem Fusso na swoją 308 (garaż/chmurka), wcześniej lakier potraktowany cleanerem Carchem'u. Póki co wrażenia jak na początku :-]

Opublikowano

Michael, dziękuję, zamówię dwie. :)

Pytanie: Czy są jakieś dedykowane skóry w płynie do konkretnych kolorów skóry Mercedesa?

Mam 300CE z 1989 z opcją 271A LEATHER ANTHRACITE i drobne przetarcia i pęknięcia w lewym boczku fotela kierowcy. Wiem, że są takie sklepy co przesyłają wersję na podstawie wyciętego kawałka skóry spod fotela, ale może obejdzie się bez tego.

 

http://img06.staticclassifieds.com/imag ... rev003.jpg

Opublikowano

Czy stosując zmywacz silikonowy np. Novol powinienem go rozcieńczać?

 

Sent from my Lumia 710 using Tapatalk

Opublikowano

W oficjalnym sklepie PolishAngel BellaClean 250ML kosztuje 170zł, tutaj jest 50 złotych taniej: http://www.pielegnowacauto.pl/kosmetyka ... 250ml.html

 

I tutaj moja obawa, czy należy w tym wypadku obawiać się jakiejś podróby? A może starego produktu? Bo opakowanie na zdjęciu wygląda na nieaktualne nawet.

 

PolishAngel Charismy nie mogłem znaleźć nigdzie poza oficjalnym sklepem.

Opublikowano

Na jakim biegu (rotacja) obroty 600-3000 pracować cleanerem Prima Amigo na padzie Lake Country CCS biały jeśli to ma znaczenie? :o

Opublikowano

Zaczynam kompletować zestaw amatora detailingu, zastanawiam się "co to, z czego to, jak to usunąć". Ktoś pomoże usunąć te białe coś :o ?

swqqnm.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.