matex91 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Witam mam takie pytanko mam rupesa 15 wczesniej pracowalem na makicie tam szło wymieniac talerze ze 150 mm na 75 mm . Jak to jest z rupesem np słupki da rade tym zrobic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huberts. Opublikowano 15 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Skok 15mm i talerz 75mm to nie będzie przyjemna praca, zrobisz to ale będzie bił mocno bo maszyna jest wyważona na zestaw fabryczny (150 czy tam 125mm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan Opublikowano 19 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 Porównywałem efekt profesjonalnego czyszczenia lakieru wykonanego w firmowych u lakierników i tego wykonanego we własnym zakresie, i powiem tyle, że bez dobrej polerski i jakościowych kosmetyków trudno jest osiągnąć taki efekt jak w pierwszym przypadku. W Warszawie w Lipski B.S. wykonują dobrą robotę pod tym względem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateeusz_sz Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Panowie, mam do was prośbę o rade. Mianowicie na półrocznym czarnym golfie (metalik) chce położyć po raz kolejny wosk, wiadomo, wczesniej Glinka, cleaner. Tyle ze na niektórych częściach auta widać pod słońce lekkie zarysowania (głównie kobiece paznokcie przy klamkach lub lekkie okrągłe ryski od rękawicy, chociaż nie sadze bo zawsze myje na dwa wiadra, i trzymam sie zasad, ale jak wiadomo czarny to czarny i nawet czasem nie wiadomo od czego pojawiają sie te ryski). Nakładam harlywaxa, dosyć dobrze maskuje drobne ryski, ale ostatnio kupiłem trójkolorowy aplikator plus megsa ultimate compound. Przeleciałem nim lakier wokół klamek i jest Ok. I teraz moje pytanie: warto przelecieć nim całe auto? Maszyny niestety nie posiadam, wiec czasowo to troche zajmie, ale nie wiem czy jest sens to robić przed woskiem? Co myślicie o ręcznej polerce tym preparatem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekGTS Opublikowano 3 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Specjalistą nie jestem, ale ryski są bardzo drobne to wolałbym na początek dobry cleaner niż jechać świeże auto ręcznie UC. Powoli przymierzam się do korekty na czarnej insigni. Ma sporo swirli, ale ogólnie stan przyzwoity. Mam spodziewać się jakiś kłopotów czy lakier Opla jest raczej przyjemny w obróbce? Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gozdziu23 Opublikowano 3 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Na rotacji przyjemny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MirekGTS Opublikowano 3 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2017 Właśnie będę robił rotacja i boję się hologramów, tym bardziej że to czarny kolor i ma iść powłoka. Mam stara menzerna 4000 miękkie pady nat i Royal pads, ale chyba na wszelki wypadek kupię jeszcze Koch antyhologram. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskii Opublikowano 4 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 Panowie mam nastepujący problem. W aucie skończyły sie hamulce i jeżdżone było aż sie skończyła okładzina cierna w klocku i dosyć intensywnie blacha z klocka tarła o tarcze w prawym przednim kole przez co dosłownie cały bok auta i tył jest w rdzawym nalocie do tego stopnia, że blotnik i bok będac suchym po myciu nie jest czarny tylko pomarańczowo rdzawy. IronX średnio to ruszył, mam jeszcze Tenzi Betorast który jest kwasem do cementy i rdzy, co sądzicie o uzyciu go na lakierze? Ewentualnie jakaś inna metoda usunięcia tego rdzawego nalotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomeZ Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Witam mam problem. Mam maszyne krauss 5800s da. Mam zamontowany bp 125 i chce zmienic na 80mm i za chiny tego 125 nie moge odkrecić. Macie jakies porady? Jaki klucz tam wchodzi? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piesu102 Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 [ref=#ff3366]waskii[/ref], może opiłki metalowe wtopiły się w lakier ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 692185 Jaki klucz tam wchodzi? Płaściutka, bodaj 17 albo 14, z zestawu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek1 Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 A tego klucza z zestawu nie masz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomeZ Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Nie widzialem w worku co mnie tez zdziwilo ale jeszcze poszukam dokladnie bo moze wypadł Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek1 Opublikowano 6 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Poszukaj No był taki płaski który się tam mieścił jak nie będziesz musiał dokupić taki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomeZ Opublikowano 7 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2017 Kluczyk sie znalazł . Byl między kartkami instrukcji Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskii Opublikowano 9 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 [ref]piesu102[/ref], nie wydaje mi sie. Pod paznokciem schodzą. Nie są wtopione. Mam po za ironx jeszcze Tenzi Betorast ale nie wiem czy ten tenzi będzie dobry dla lakieru w bmw? Chociaż punktowo nic mu nie zrobił.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serath Opublikowano 9 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 To możesz zlać jeszcze raz-dwa ironem, a później glinka. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killym Opublikowano 13 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Przyszla kolei i na mnie...Audi 80 rok 92. Polerka da 8mm, Koch heavy cut. Czy to normalne że pad ( flexipads) wygląda tak? Wysłane z mojego ZUK Z2131 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boT Opublikowano 13 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 futro ... po ilu panelach/elementach ? trzeba z wyczuciem tej pasty , pare fasolek no i pad/gąbka czy futro trzeba czyscić co jakis czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killym Opublikowano 13 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Po 1 elemencie 40x40 na oko... Za dużo pasty? Skąd mam wiedzieć że trza przeczyscic? Wysłane z mojego ZUK Z2131 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek1 Opublikowano 13 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Troche poczytać i będzie git każdy Ci to napisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boT Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 ja futro przedmuchuje pod kompresorem, pistoletem dmuchawką, na wlaczonej rotacji i jest czysciutki , pada raz szczoteczka raz przedmucha zalezy , pasty tak jak ci pisalem pare ziaren fasolki po bretońsku no i pozniej zostaje nauka , praktyka aż w koncu dojdziesz wprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killym Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Tylko że on był dalej mokry? Możliwe że dałem za dużo pasty? Wysłane z mojego ZUK Z2131 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbieniek Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 Dałeś na pewno za dużo pasty. Nie strzelało smarkami spod talerza? Zwłaszcza na środku pada. Chyba zresztą nie wyciąłeś za dużo tym przejazdem, co? Najpierw wsmaruj nieco pasty na całą powierzchnię, ale z umiarem, pojeździj w jednym miejscu około pół minuty na powolnych obrotach, dodaj dwa ziarenka i zrób jeden peeeełny dłuuuugi porządny przejazd Maszyna na 4/5 ruchy ręką bardzo powolne. Nacisk ile się da nie zatrzymując talerza. Zacznij od płaskiego z dala od krawędzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boT Opublikowano 14 Lutego 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2017 ja futro przedmuchuje pod kompresorem, pistoletem dmuchawką, na wlaczonej rotacji i jest czysciutki , pada raz szczoteczka raz przedmucha zalezy , pasty tak jak ci pisalem pare ziaren fasolki po bretońsku no i pozniej zostaje nauka , praktyka aż w koncu dojdziesz wprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się