Skocz do zawartości

Jestem w trakcie polerki, pytanka


Rekomendowane odpowiedzi

Porównywałem efekt profesjonalnego czyszczenia lakieru wykonanego w firmowych u lakierników i tego wykonanego we własnym zakresie, i powiem tyle, że bez dobrej polerski i jakościowych kosmetyków trudno jest osiągnąć taki efekt jak w pierwszym przypadku.

W Warszawie w Lipski B.S. wykonują dobrą robotę pod tym względem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie, mam do was prośbę o rade. Mianowicie na półrocznym czarnym golfie (metalik) chce położyć po raz kolejny wosk, wiadomo, wczesniej Glinka, cleaner. Tyle ze na niektórych częściach auta widać pod słońce lekkie zarysowania (głównie kobiece paznokcie przy klamkach lub lekkie okrągłe ryski od rękawicy, chociaż nie sadze bo zawsze myje na dwa wiadra, i trzymam sie zasad, ale jak wiadomo czarny to czarny i nawet czasem nie wiadomo od czego pojawiają sie te ryski). Nakładam harlywaxa, dosyć dobrze maskuje drobne ryski, ale ostatnio kupiłem trójkolorowy aplikator plus megsa ultimate compound. Przeleciałem nim lakier wokół klamek i jest Ok. I teraz moje pytanie: warto przelecieć nim całe auto? Maszyny niestety nie posiadam, wiec czasowo to troche zajmie, ale nie wiem czy jest sens to robić przed woskiem? Co myślicie o ręcznej polerce tym preparatem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Specjalistą nie jestem, ale ryski są bardzo drobne to wolałbym na początek dobry cleaner niż jechać świeże auto ręcznie UC.

 

Powoli przymierzam się do korekty na czarnej insigni. Ma sporo swirli, ale ogólnie stan przyzwoity. Mam spodziewać się jakiś kłopotów czy lakier Opla jest raczej przyjemny w obróbce?

 

Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie będę robił rotacja i boję się hologramów, tym bardziej że to czarny kolor i ma iść powłoka. Mam stara menzerna 4000 miękkie pady nat i Royal pads, ale chyba na wszelki wypadek kupię jeszcze Koch antyhologram.

 

Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam nastepujący problem. W aucie skończyły sie hamulce i jeżdżone było aż sie skończyła okładzina cierna w klocku i dosyć intensywnie blacha z klocka tarła o tarcze w prawym przednim kole przez co dosłownie cały bok auta i tył jest w rdzawym nalocie do tego stopnia, że blotnik i bok będac suchym po myciu nie jest czarny tylko pomarańczowo rdzawy. IronX średnio to ruszył, mam jeszcze Tenzi Betorast który jest kwasem do cementy i rdzy, co sądzicie o uzyciu go na lakierze? Ewentualnie jakaś inna metoda usunięcia tego rdzawego nalotu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem. Mam maszyne krauss 5800s da. Mam zamontowany bp 125 i chce zmienic na 80mm i za chiny tego 125 nie moge odkrecić. Macie jakies porady? Jaki klucz tam wchodzi?

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]piesu102[/ref], nie wydaje mi sie. Pod paznokciem schodzą. Nie są wtopione. Mam po za ironx jeszcze Tenzi Betorast ale nie wiem czy ten tenzi będzie dobry dla lakieru w bmw? Chociaż punktowo nic mu nie zrobił..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja futro przedmuchuje pod kompresorem, pistoletem dmuchawką, na wlaczonej rotacji i jest czysciutki , pada raz szczoteczka raz przedmucha zalezy , pasty tak jak ci pisalem pare ziaren fasolki po bretońsku :good: no i pozniej zostaje nauka , praktyka aż w koncu dojdziesz wprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałeś na pewno za dużo pasty. Nie strzelało smarkami spod talerza?

Zwłaszcza na środku pada. Chyba zresztą nie wyciąłeś za dużo tym przejazdem, co? :)

Najpierw wsmaruj nieco pasty na całą powierzchnię, ale z umiarem, pojeździj w jednym miejscu około pół minuty na powolnych obrotach, dodaj dwa ziarenka i zrób jeden peeeełny dłuuuugi porządny przejazd :good:

Maszyna na 4/5 ruchy ręką bardzo powolne. Nacisk ile się da nie zatrzymując talerza.

Zacznij od płaskiego z dala od krawędzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja futro przedmuchuje pod kompresorem, pistoletem dmuchawką, na wlaczonej rotacji i jest czysciutki , pada raz szczoteczka raz przedmucha zalezy , pasty tak jak ci pisalem pare ziaren fasolki po bretońsku :good: no i pozniej zostaje nauka , praktyka aż w koncu dojdziesz wprawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.