makaba Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Niektórzy to lubią sobie utrudniać życie. Malowałem zaciski w różnych autach i różnymi farbami. Sprayem za 10zł, po roku lekko farba wyblakła ale nie odpadała. Następnie pędzlem i śnieżką z puszki. Zaciski przez cały czas użytkowania jak nowe i nic się z farbą nie działo. Nawet podkładu nie stosowałem, tylko dobre oczyszczenie i otłuszczenie. Ostatnio malowałem natryskowo zaciski aluminiowe od BMW 335i. Jarzma są żeliwne. Zaciski zostały wyszkiełkowane i odtłuszczone. Podkład zwykły tlenkowy, farba chlorokauczukowa od Śnieżki. Na to lakier bezbarwny.
Administrator AreK Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Administrator Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 13 godzin temu, Amatordetailingu napisał: Arek a jak matować zaciski niby? Najpierw usuwasz rdzę, naloty z utlenionego alu szczotką drucianą, następnie papierkiem np P240/320. Odtłuszczasz i jazda z farbą. 13 godzin temu, Gold_Car napisał: A zaciski czy bębny czy co malujecie Hammeritem nie "śmierdzą" Ja malowałem zawsze wieczorem a rano były juz suche. Może przez pierwszy dzień coś czułem ale szczerze mówiąc nie pamiętam. 3 godziny temu, makaba napisał: Zaciski zostały wyszkiełkowane i odtłuszczone. Podkład zwykły tlenkowy, farba chlorokauczukowa od Śnieżki. Na to lakier bezbarwny. To już level profi predator
Pawel_t11 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Ja bębny maluję Hammeritem i po wyschnięciu parę godzin i nic nigdy nie śmierdzi. Zaciski to lakier do zacisków z małej puszki Optima. Bębny i zaciski tylko czyszczę i odtluszczam przed malowaniem. 1 1
Mumins Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 4 godziny temu, Pawel_t11 napisał: Ja bębny maluję Hammeritem i po wyschnięciu parę godzin i nic nigdy nie śmierdzi. Zaciski to lakier do zacisków z małej puszki Optima. Bębny i zaciski tylko czyszczę i odtluszczam przed malowaniem. Paweł, malujesz z pędzla i tak ładnie wychodzi?
Moderator Domel Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Moderator Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 58 minut temu, Mumins napisał: Paweł, malujesz z pędzla i tak ładnie wychodzi? Bo Hammerite z pędzla bardzło ładnie wychodzi.
makaba Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 5 godzin temu, AreK napisał: To już level profi predator Z racji wykonywanego zawodu mam dostęp do komory MHG więc grzech nie skorzystać
Pawel_t11 Opublikowano 2 Sierpnia 2019 Zgłoś Opublikowano 2 Sierpnia 2019 @Mumins tak z pędzla, dwie warstwy przy czym pierwsza cieniutko
Moderator Domel Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Używał ktoś z was tych sprayów do zacisków od K2 ? Warto ?
rudi0018 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2020 @Domel nie stosowałem sprayu od K2 na zaciski, ale sam odświeżałem zaciski w swoim accordzie hammerite, efekt zadowalający, warto położyć 2-3 warstwy. Zdecydowałem się na niego przez pozytywne opinie na zaciskach, bo nawet po kilku latach nic się nie dzieje. Co do sprayu to chyba warto tylko polecić foliatec, ale cena tez wysoka.
Moderator Domel Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2020 5 minut temu, rudi0018 napisał: @Domel nie stosowałem sprayu od K2 na zaciski, ale sam odświeżałem zaciski w swoim accordzie hammerite, efekt zadowalający, warto położyć 2-3 warstwy. Zdecydowałem się na niego przez pozytywne opinie na zaciskach, bo nawet po kilku latach nic się nie dzieje. Co do sprayu to chyba warto tylko polecić foliatec, ale cena tez wysoka. Hamerita mam na MK1 od 4 lat gdzieś. Trzyma pięknie oprócz kilku miejsc. Wystarczy domalować: Spoiler Ale do MK3 chciałbym to zrobić trochę bardziej profesjonalnie a nie pędzlem
rudi0018 Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2020 @Domel To jeśli ma być profesjonalnie to tylko pozostaje Ci zdjąć wszystkie zaciski, wypiaskować, pomalować proszkowo i piec nie używałem sprayu tego typu, ale wydaje mi się, że wcale nie będzie bardziej profesjonalnie niż pędzlem i hammerite
Moderator Streat Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2020 @rudi0018 raz ze nie bedzie bardziej profi to jeszcze dodatkowo albo demontaż takiego zacisku albo zakrywanie wszystkiego czego sie nei chce pomalowac, jak sie przyłożysz do malowania pędzlem to mozna to zrobic bardzo dobrze mozesz spróbowac też pedzlami gąbkowymi one zostajawiaja fajne wykonczenie tylko nie wiem jak na tak małym elemencie sie sprawdzą
Leci Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2020 W każdym dotychczasowym aucie malowałem zaciski i elementy tarcz Hammerite’m za pomocą ValetPro Foam Brush i malutkiego pędzelka do wykończenia detali. Taki duet sprawdza się u mnie świetnie, gąbkowe pędzle pozwalają na nałożenie odpowiednio cienkiej, równej warstwy i efekt jest naprawdę „profesjonalny” . Na dniach planuję pomalować zaciski w obecnym aucie, także podzielę się efektami .
Bitek Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2020 @Leci Mam takie pędzelki z ali, przetestuje jak już będę swoje zaciski malował. Dzięki za podsunięcie pomysłu
Gold_Car Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Panowie może ktoś polecić jakąś firmę co wykonuje solidnie regenerację zacisków i jażma, łącznie z malowaniem... Żeby nie robić reklam jeśli nie można to proszę o informację na pw. Ps na necie jest tego masę ale nie wiadomo jak robią nie każda firma zdradza jaką farba maluje jakich środków smarnych używają czy z jakiej firmy uszczelnień ... Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Moderator Domel Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Nikt z waa po oczyszczeniu z rdzy zacisków - papier/dremel/whatever - przed nałożeniem farby nie nakłada jakiś środków antykorozyjnych ?
Tommy Lee Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 1 godzinę temu, Domel napisał: Nikt z waa po oczyszczeniu z rdzy zacisków - papier/dremel/whatever - przed nałożeniem farby nie nakłada jakiś środków antykorozyjnych ? Pytanie czy takie połączenie będzie dobre i da zamierzony efekt, bo przykładowo farba Hammerite nie polubiła się z podkładem epoksydowym Novol i mazała się okrutnie nie pokrywając powierzchni. Myślałem że będzie lepiej, a narobiłem sobie tylko dodatkowej roboty bo musiałem wszystko od nowa oczyszczać. Te wszystkie "farby" są raczej zaprojektowane żeby je kłaść bezpośrednio na oczyszczony element i różnie mogą reagować mając jakiś podkład czy środek antykorozyjny.
Moderator Streat Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 @Domel zacisk hamulcowyw wiekszosci przypadków wykonane są z żeliwa, a żeliwo koroduje wyłącznie powierzchownie wiec jeżeli oczysicisz z nalotu to nie ma opcji zeby Ci przeżarło zacisk, po za tym naprawde sporo czasu potrzeba aby to przeżarło także jak na moje to nie ma sensu kłaść farby antykorozyjnej, oczyścić pomalować zapomnieć 1
Moderator Domel Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 2 godziny temu, Streat napisał: @Domel zacisk hamulcowyw wiekszosci przypadków wykonane są z żeliwa, a żeliwo koroduje wyłącznie powierzchownie wiec jeżeli oczysicisz z nalotu to nie ma opcji zeby Ci przeżarło zacisk, po za tym naprawde sporo czasu potrzeba aby to przeżarło także jak na moje to nie ma sensu kłaść farby antykorozyjnej, oczyścić pomalować zapomnieć Na mk1 mam hammerita - ale widzę po kilku latach, że ma to sens więc na dniach wrzuce do mk3 też - przekonaliście mnie. 1
Administrator AreK Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Administrator Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 6 godzin temu, Domel napisał: Nikt z waa po oczyszczeniu z rdzy zacisków - papier/dremel/whatever - przed nałożeniem farby nie nakłada jakiś środków antykorozyjnych ? Nigdy nie zabezpieczam, zawsze maluję Hammerite'm i zawsze jest petarda. Nie zdarzyło mi się żebym musiał poprawiać po jakimś czasie. 1
Gold_Car Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2020 A poza tym nie wiadomo jak taki środek zachowa się w dużej temp... Też o tym myslałem ale szczerze to kilka razy malowałem samym kortaninem z organiki bębny i zaciski żeby korozja się nie powiększała i naprawdę daje radę. Mocna korozja nie pojawia się jest tylko delikatny nalot po dłuższym czasie...Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
swemi01 Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2020 Widzę że wiele osób maluje Hammerite'm zaciski, czy czyścicie zaciski z nalotu rdzy przed malowaniem czy szkoda zachodu? Myślałem nad czarnym matem, tylko pytanie czy matowa farba nie jest trudniejsza w utrzymaniu czystości? Może ma ktoś fotkę takich zacisków?
D@ViD Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2020 @swemi01 mowisz i masz. Czarny mat ale to jest farba żaroodporna 800stopni w spray. Czyli tzw farba do malowania piecyków. A tak wyglada po roku umyte aby apc.
smerf91 Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2020 3 godziny temu, swemi01 napisał: czy czyścicie zaciski z nalotu rdzy przed malowaniem czy szkoda zachodu? Ja czyściłem. Niby jest napisane że można malować na rdzę ale wolałem wyczyścić
D@ViD Opublikowano 12 Czerwca 2020 Zgłoś Opublikowano 12 Czerwca 2020 @swemi01 dokładne ta ze zdjęcia. Kupilem u lokalnwgo szamana, co ma sklep z farbami Dla przykładu pierwszy lepszy sklep z google : https://winbud24.pl/pl/p/Champion-color-spray-400ml-High-Temperature-czarny/2594
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się