Skocz do zawartości

Seat Toledo II, 2002 by Justyna


Rekomendowane odpowiedzi

Ja się zastanawiam czy za cenę użytych kosmetyków i wymiany połowy wyposażenia autorka nie kupiłaby sobie jakiegoś BMW ;)

 

autorka nie lubi aut marki BMW :P wolę Audi i fakt mogłabym już dawno sobie jakieś kupić, ale nie o to w tym chodzi. Dla mnie ten Tolek jest bezcenny, bo gwarantuję Ci, że nie znajdzie się żaden w tym samym stanie technicznym i wizualnym, na oryginalnych częściach. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza serią 6.

 

Podstaw nawet takie Gran Coupe M, GPower, to Justyna i tak powie sio :mrgreen: Miłość to miłość :roll: Też pytałem "DLACZEGO I PO CO" ale teraz naprawdę rozumiem.

Jeden lubi się napier...lić w sobotę, drugi puścić pare groszy w ruletę, trzeci jedzie pół świata na godzinny koncert jakiegoś artysty z brodą i w babskich ciuchach, brząkającego na jednostrunowej gitarze, kolejny pięć lat lepi makietę Burdż Dubaj z zapałek - a Justyna ma swojego Tolka. Pasja to pasja. Pojęcie wartości też jest bardzo płynne i względne. Dla jednego nowe auto to kilka podpisów, pieczątka i ogień - za trzy lata nowe, a drugi odkłada każdy grosz przez kilka lat, aby mieć wymarzone kółka. Szacunek i czekam nieśmiało na POM na prawym (ewentualnie Krzychu kontrolnie z tyłu, niech już będzie :mrgreen: ) w wygłuszonym wnętrzu i z miłym chłodkiem z climatronika :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądam ten wątek już któryś raz z kolei i za każdym razem kopara w dół :shock: Bardzo mnie ciekawi jedna rzecz. Ile średnio Justyno dostajesz propozycji odkupienia Twojego tolka od nieznajomych osób :| ?

 

Bonthyc, nie dostaje wcale. Ci co sa w temacie wiedza, ze auto nie jest na sprzedaz. :) A pozostali nie wiedza o Tolku :P

 

haha czasem się pytają ;) Właśnie dzisiaj na parkingu pod pracą się mnie pytał jeden Pan :D no i mechanicy często mówią, że biorą go w ciemno jeśli będzie na sprzedaż.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć :)

 

Niektórzy już pewnie widzieli w dziale testy, przygotowanie szyby między innymi pod niewidzialną wycieraczkę, aczkolwiek nie ona tu była priorytetem.

W czasie jazdy nocą lub wieczorem w świetle latarni denerwowały mnie hologramy i ryski po wycieraczkach, które powstały przez przypadek po poruszeniu manetki na suchej lekko zapiaszczonej szybie.

W końcu Krzysiek kupił tlenek ceru i zaoferował polerowanie szyby, więc pomyślałam czemu nie skoro chce próbować... :D

 

Na początku szyba była męczona tlenkiem ceru na filcowym padzie... :evil:

 

vqoy.jpg

 

shjj9.jpg

 

y10l.jpg

 

Nie spodziewaliśmy się, że aż tyle głębokich rys zostanie usuniętych

:good:

 

Następnie po umyciu całego auta i wytarciu do sucha, szyba została potraktowana ręcznie Gtechniqiem G4, aby dokładniej oczyścić fragmenty przy uszczelkach szyby, gdzie nie można było dojechać maszyną.

 

9n45.jpg

 

Oraz odtłuszczona 3 razy benzyną ekstrakcyjną.

 

miin8.jpg

 

Ponieważ po polerowaniu została usunięta G1 nakładana rok temu, trzeba było zabezpieczyć szybę ponownie. Niestety G1 mieliśmy już mało, więc z pomocą przyszedł Paweł z Mx Nowicki, który przekazał próbkę do testu.

 

Zawodnicy:

Strona pasażera - Nanolex Ultra Glass Sealant

Strona kierowcy - Gtechniq G1

 

qah1.jpg

 

Temperatura w garażu ok.

:)

 

hydo.jpg

 

17xk.jpg

 

I aplikujemy płatkami bawełnianymi. Skrzypiało aż miło, więc wiadomo, że szyba odtłuszczona idealnie. :song:

 

7lpa.jpg

 

j4b1.jpg

 

pedlt.jpg

 

3fog.jpg

 

Samochód odstał w garażu ponad 30 godzin, więc obydwie powłoki miały czas na utwardzenie.

 

A po 700km wygląda to tak jak niżej. W sumie według nas różnic brak... na razie

:)

 

 

I w deszczowej trasie:

 

 

Przed 1 maja auto było szykowane na zlot Seata Toledo jak już wspominałam we wcześniejszej relacji, więc trzeba było jeszcze odświeżyć szybkę zegarów, która po 12 latach nie wygląda najlepiej

 

79kk.jpg

 

nmjg4.jpg

 

qfek.jpg

 

W ruch poszła maszyna oraz pasta Kovax na pomarańczowym padzie urbana, a następnie pasta Koch Antihologram na niebieskim padzie 3M i wyszło to mniej więcej tak jak poniżej

:)

 

ocn1v.jpg

 

7rf1.jpg

 

zxea.jpg

 

21kn0.jpg

 

h7gsi.jpg

 

Na koniec zegary zostały nawoskowane Zymol Detail i zamontowane z powrotem w aucie

 

n6kid.jpg

 

W dniach 1-4 maja Tolek był na zlocie i odebrał swoją nagrodę

:-]

 

sqd0.jpg

 

lkph.jpg

 

kw0ik.jpg

 

cp0r.jpg

 

Dziękuję i do następnego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam tylko pytanie - nie było problemów z wymyciem go z uszczelek?

 

wokół samej szyby staraliśmy się jak najmniej chlapać choć i tak tlenek ceru znalazł się wszędzie. My nie mieliśmy problemu z domyciem auta i uszczelek, bo zanim zaczęliśmy prace auto było całe mokre, gdyż ciągle padał deszcz ;) Uszczelki wokół szyby normalnie okleilibyśmy taśmą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.