Skocz do zawartości

Seat Toledo II, 2002 by Justyna


Justyna

Rekomendowane odpowiedzi

Justyna teraz wnętrze to prawdziwa ekstraklasa, bardzo mi sie podoba kolor skórek. Szacunek że wszystko kompleksowo wymienione a nie np. tylko same fotele.

Z zew. też bardzo ładnie, mimo że pogoda nie sprzyjała robieniu zdjęć to widać że hdc+glasur dają radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać, że zaczyna to wyglądać, aczkolwiek jeszcze bardzo dużo pracy przed tobą ;)

Pasowało by całą konsolę wymienić na taką z klimatronikiem. W fotelach są maty grzewcze? Też by pasowało to uruchomić, bo skoro jest, to niech działa ;)

Fotele elektryczne działają? Była już wiązka, czy trzeba ciągnąć?

Aż tyle kosztują elektryczne lusterka? Przecież to tylko wkład z silniczkiem i szkło, no i przewody, bo przycisk już masz. Była opcja, żeby się jeszcze elektrycznie składały lusterka w Toledo/Leonie?

Tak samo brakuję jednak kiery w skórce, a to w sumie nie jest jakiś mega wydatek :)

Jakieś plany na ogarnięcie auta z zewnątrz? Duże koło, gleba?

W sumie czemu nie zakładasz kołpaków na zimę? Przecież pasują ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

KamilRosen, Lubię takie wpisy...

Fotele elektryczne działają? Była już wiązka, czy trzeba ciągnąć?
Przecież to tylko wkład z silniczkiem i szkło, no i przewody

Skoro auto było golas, a Justyna je sukcesywnie doposaża, to chyba logiczne, że wszystkie wiązki trzeba ciągnąć nowe...

 

Jakieś plany na ogarnięcie auta z zewnątrz? Duże koło, gleba?

Jeśli śledzisz wątek, to chyba widać, że Justyna postawiła sobie poprzeczkę, aby utrzymać auto w stanie fabrycznym/salonowym. "Gleba" raczej tu nie idzie w parze...

 

W sumie czemu nie zakładasz kołpaków na zimę? Przecież pasują ?

Ja również nie zakładam kołpaków na zimę. Przyczyniają się one do powstawania ognisk korozji, szczególnie w okresie zimowym.

 

Przy okazji gratki dla Justyny za wkład i chęci do utrzymania auta w takim stanie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KamilRosen napisał/a:

Fotele elektryczne działają? Była już wiązka, czy trzeba ciągnąć?

 

KamilRosen napisał/a:

Przecież to tylko wkład z silniczkiem i szkło, no i przewody

 

Skoro auto było golas, a Justyna je sukcesywnie doposaża, to chyba logiczne, że wszystkie wiązki trzeba ciągnąć nowe...

 

dokładnie tak jak napisał psemo moje auto to totalny golas, którego teraz sobie doposażam. W aucie nie miałam praktycznie żadnej wiązki do elektryki jakichkolwiek udogodnień jak fotele, lusterka climatronik itp, itd, a są one połączone z wiązką główną auta, która np. w ASO kosztuje 11 tys. zł. a na rynku wtórnym bardzo rzadko trafia się wiązka od w pełni wyposażonego Tolka. Także wszelkie wiązki robię sama według schematów a z tym się bardzo długo schodzi....

 

Fotele w tym momencie działają tzn. można je regulować. Jestem w trakcie robienia wiązki od podgrzewania i sterowania pamięcią, więc za jakiś czas to też będzie działało.

 

Pasowało by całą konsolę wymienić na taką z klimatronikiem. W fotelach są maty grzewcze? Też by pasowało to uruchomić, bo skoro jest, to niech działa

 

Aby włożyć climatronik nie muszę zmieniać konosli, a jedynie ramkę resztę można zrobić samemu. To też jest w planach, ale trochę potrwa, bo trzeba kupić panel climatronika, czujniki temperatury, silniczki, nagrzewnice oraz całą wiązkę itd.

 

Aż tyle kosztują elektryczne lusterka? Przecież to tylko wkład z silniczkiem i szkło, no i przewody, bo przycisk już masz. Była opcja, żeby się jeszcze elektrycznie składały lusterka w Toledo/Leonie?

 

no niestety tyle kosztują, bo są to lusterka elektrycznie sterowane, podgrzewane i elektrycznie składane a w dodatku ustawiają się razem z fotelami i prawe lusterko opuszcza się przy wbiciu biegu wstecznego.

 

Tak samo brakuję jednak kiery w skórce, a to w sumie nie jest jakiś mega wydatek

 

Pisałam już wcześniej, że kierownica, gałka zmiany biegów i ręczny też będą z czasem obszywane i mylisz się dla mnie jest to bardzo duży wydatek, bo prawie 400 zł komplet. Nie jest to mało dla osoby, która nie pracuje.

 

Jakieś plany na ogarnięcie auta z zewnątrz? Duże koło, gleba?

 

W planach są koła aluminiowe jakie to jeszcze nie wiem, gleby na pewno nie będzie, bo to auto już w tym momencie wszędzie haczy podwoziem.

 

W sumie czemu nie zakładasz kołpaków na zimę? Przecież pasują ?

 

nie zakładam, bo felgi zimowe mam regenerowane rok temu i nie chcę, aby ponownie korodowały a kołpaki wycierają lakier w miejscu styku co nie jest najlepsze na zimowe warunki. Poza tym są pomalowane w kolor nadwozia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KamilRosen napisał/a:

Fotele elektryczne działają? Była już wiązka, czy trzeba ciągnąć?

 

KamilRosen napisał/a:

Przecież to tylko wkład z silniczkiem i szkło, no i przewody

 

Skoro auto było golas, a Justyna je sukcesywnie doposaża, to chyba logiczne, że wszystkie wiązki trzeba ciągnąć nowe...

 

dokładnie tak jak napisał psemo moje auto to totalny golas, którego teraz sobie doposażam. W aucie nie miałam praktycznie żadnej wiązki do elektryki jakichkolwiek udogodnień jak fotele, lusterka climatronik itp, itd, a są one połączone z wiązką główną auta, która np. w ASO kosztuje 11 tys. zł. a na rynku wtórnym bardzo rzadko trafia się wiązka od w pełni wyposażonego Tolka. Także wszelkie wiązki robię sama według schematów a z tym się bardzo długo schodzi....

 

Fotele w tym momencie działają tzn. można je regulować. Jestem w trakcie robienia wiązki od podgrzewania i sterowania pamięcią, więc za jakiś czas to też będzie działało.

 

http://allegro.pl/skora-skorzana-tapice ... 3758461384

 

Może poszukać takich ogłoszeń i podzwonić? Będzie łatwiej niż budowanie tego samemu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kamilgt, już pytałam wielu osób. Pisząc, że zawierają kable mają na myśli wiązki w fotelu, których jest sporo, bo fotele zawierają też sterownik i mini komputer. Natomiast mnie chodzi o wiązkę, która wychodzi z auta i jest połączona z wiązką centralną. Nie jest to wiazka oddzielna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż tyle kosztują elektryczne lusterka? Przecież to tylko wkład z silniczkiem i szkło, no i przewody, bo przycisk już masz. Była opcja, żeby się jeszcze elektrycznie składały lusterka w Toledo/Leonie?

 

no niestety tyle kosztują, bo są to lusterka elektrycznie sterowane, podgrzewane i elektrycznie składane a w dodatku ustawiają się razem z fotelami i prawe lusterko opuszcza się przy wbiciu biegu wstecznego.

 

Tak samo brakuję jednak kiery w skórce, a to w sumie nie jest jakiś mega wydatek

 

Pisałam już wcześniej, że kierownica, gałka zmiany biegów i ręczny też będą z czasem obszywane i mylisz się dla mnie jest to bardzo duży wydatek, bo prawie 400 zł komplet. Nie jest to mało dla osoby, która nie pracuje.

 

Bardziej chodziło mi o używaną kierownicę skórzaną, którą za 100-150zł można kupić :) Ale skoro chcesz wszystko ogarnąć to nawet i nie lepiej :)

 

A co do lusterek elektrycznych. To nie wiedziałem, że była opcja, żeby były elektrycznie składane, a już motyw, że lusterko się obniża przy cofaniu to dla mnie abstrakcja :good:

Nawet nie wiem czy w Ibizie też tak nie miałem, nie zwracałem nigdy na to uwagi, ale nie widziałem, żeby przy wbiciu wstecznego lusterko prawe się obniżało.

 

psemo nie rozumie o co ci chodzi. Normalne pytania, nie mające żadnych podtekstów. Ja np w Gran Vitarze, nie mam full opcji, np nie mam tempomatu, a jak wyciągałem poduszkę przy zmianie kiery na skórzaną, to przewody od tempomatu już były pod poduszką. Tylko kupić przycisk, wpiąć, uruchomić i dziękuję. Tak samo nie mam podgrzewanych foteli, ale cała wiązka jest pod wykładziną przednich foteli. Tak jak i nie mam małych głośników, a kable są. Więc może Seat też ma większość wiązek puszczonych. No ale widać, że niestety nie, oszczędności na każdym kroku.

Życzę wytrwałości i powodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mówię o całej wiązce z uszkodzonego samochodu :o

 

no niestety znaleźć taką od wyposażenia jakie mnie interesuje to jak szukanie igły w stogu siana ;)

 

 

A dzisiaj Tolek dostał nowy olej + filtr :)

 

1s6k.jpg

 

a także termostat i rozrząd :)

 

h7fk.jpg

 

p6ml.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A się uczepili tego oleju. :dontknow:

 

Toledo to nie jest samochód ze stadniną koni pod maską. Justyna nie należy też do kierowców, stających na kresce przy każdej krzyżówce. A Mobil 1 to też nie jest jakaś oliwa z oliwek z Biedronki. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jeśli chodzi o olej to mogliście zakupić cos o wiele lepszego niż mobil :-)

 

Jak na razie nie znam lepszego oleju o takich właściwościach czyszczących jak właśnie ten olej mobila o tych parametrach. Widziałam już wiele silników rozebranych jeżdżących na tym oleju i były czyściutkie czego nie mogę powiedzieć o innych. Zresztą poczytaj sobie w necie o tym oleju jak ludzie narzekają na niego, że po zalaniu nim silnika zaczyna im przeciekać uszczelkami lub strasznie im pije ten olej. Nic dziwnego skoro po prostu im wszystko wypłukał. Ja go zalewam od początku do Tolka i nie ubywa mi nawet kropla a uszczelki suche.

 

dementor, któryś z olei Motula :) maja wybor dla kazdego samochodu/silnika

 

Mają, ale nie o tych parametrach co Mobil 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.