Skocz do zawartości

Seat Toledo II, 2002 by Justyna


Justyna

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...

Witam serdecznie

Jak już wspominałam kilka miesięcy temu zawsze chciałam mieć w Tolku jasne beżowe wnętrze i powoli doprowadzać go do coraz bogatszej wersji wyposażenia. Niestety znaleźć części idealnie pasujące w sensie elektrycznym i w dodatku w kolorze beżowym jest bardzo trudne, bo większość tak wyposażonych aut pochodzi z zagranicy. Zebranie większości elementów zajęło mi około 8 – 9 miesięcy, a i tak jeszcze niektórych brakuje...

Przed montażem zakupionych części trzeba było się nimi zająć i doprowadzić je do stanu prawie idealnego, piszę „prawie”, bo większość szrotów itp. nie dba o przechowywanie części i walają się one po podwórku albo są przerzucane z miejsca na miejsce, poza tym są to części 10-letnie... ale przejdźmy do czyszczenia.

Użyte kosmetyki to:

- SNB Mac APC w stężeniu 1:5

- miejscami magiczna gąbeczka

 

6pt4.jpg

 

l8fl.jpg

 

lyuv.jpg

 

y0e3.jpg

 

uklq.jpg

 

bun8.jpg

 

z263.jpg

 

ufng.jpg

 

omzv.jpg

 

uo79.jpg

 

s5uc.jpg

 

Małe 50/50

 

5kgx.jpg

 

efoe.jpg

 

7xma.jpg

 

x8nn.jpg

 

ji8s.jpg

 

7sha.jpg

 

t0u8.jpg

 

dgir.jpg

 

hl9p.jpg

 

tbp0.jpg

 

05f0.jpg

 

bnqi.jpg

 

5kdd.jpg

 

Efekt „po” będzie potem...

Następnie z pomocą Krzyśka (Krd) wzięliśmy się za pranie tylnej półki oraz wykładziny. I tu podziękowania dla Dzinkinsa za pożyczenie odkurzacza piorącego.

Jako prespray posłużył Meguiar’s APC 1:10 i szczoteczka Colourlock, a do prania proszek Karcher RM 760 i K2 Tornado Plus.

 

55ba.jpg

 

p8g9.jpg

 

8vkk.jpg

 

o1y2.jpg

 

jqhp.jpg

 

4xxw.jpg

 

i0h7.jpg

 

ym65.jpg

 

btky.jpg

 

sykw.jpg

 

rxqp.jpg

 

Po oczyszczeniu połowy już widać różnicę...

 

vcvb.jpg

 

6hlv.jpg

 

zmdk.jpg

 

xg6v.jpg

 

o02i.jpg

 

8zkb.jpg

 

I cała półka po wypraniu

 

hf6i.jpg

 

9kc1.jpg

 

qx16.jpg

 

Teraz czas na wykładzinę, która była w nieco gorszym stanie

 

whvp.jpg

 

o5zq.jpg

 

plux.jpg

 

r1rw.jpg

 

qnbg.jpg

 

45sn.jpg

 

egzc.jpg

 

dy15.jpg

 

acov.jpg

 

5xwy.jpg

 

s21a.jpg

 

a8u7.jpg

 

0n13.jpg

 

6j4f.jpg

 

6ljh.jpg

 

asv3.jpg

 

leua.jpg

 

Wymagała też strzyżenia

 

ibwj.jpg

 

1wmw.jpg

 

fm42.jpg

 

p5yj.jpg

 

6onm.jpg

 

W czasie, gdy półka z wykładziną schły ja wzięłam się za rozbieranie Tolka... :D

 

1xy2.jpg

 

1v3m.jpg

 

ujsb.jpg

 

i0xn.jpg

 

k4uw.jpg

 

ot9a.jpg

 

4c0a.jpg

 

oxe9.jpg

 

uuk3.jpg

 

vsm7.jpg

 

shg7.jpg

 

9u9l.jpg

 

qndv.jpg

 

c66g.jpg

 

veht.jpg

 

r9pb.jpg

 

japd.jpg

 

plg3.jpg

 

3dbq.jpg

 

66ls.jpg

 

8ipx.jpg

 

em3t.jpg

 

sakq.jpg

 

szxt.jpg

 

hadi.jpg

 

2oh1.jpg

 

c8xx.jpg

 

knbb.jpg

 

5iyg.jpg

 

wsow.jpg

Kilka przydatnych narzędzi...

 

k2ej.jpg

 

j6ai.jpg

 

bcq5.jpg

A tu kropelki po Duragloss’ie 111 nakładanym rok temu na osłonę kabli wewnątrz, więc

wytrzyma jeszcze bardzo długo

 

vgur.jpg

 

j8z5.jpg

Dobra, rozbieramy dalej

 

zous.jpg

 

pxfb.jpg

 

3ejl.jpg

 

7jm1.jpg

 

h9cj.jpg

 

ucfe.jpg

 

hqgk.jpg

 

dgkr.jpg

 

I myjemy APC Red Devil 1:10

 

j7yb.jpg

 

izio.jpg

 

x6fz.jpg

 

g176.jpg

 

6orx.jpg

 

5cs1.jpg

 

j2wv.jpg

 

k9ux.jpg

 

Gdy ja myłam wnętrze Krzysiek wziął się za lampkę w bagażniku, która też musi być czysta :mrgreen:

 

w7z0.jpg

 

x0nj.jpg

 

62os.jpg

 

w8i5.jpg

 

776y.jpg

 

rhol.jpg

 

Następnie wszystkie elementy lakierowane zostały posmarowane SV Best of Show :-]

 

c0pl.jpg

Śrubki też mają swoje miejsce, aby przypadkiem żadna nie zaginęła

 

xnno.jpg

A elementy plastikowe potraktowane Zymol Vinyl Conditioner

 

0e18.jpg

50/50 (dolna połówka po Zymolu ciemniejsza)

 

1gm7.jpg

 

yj0v.jpg

 

u45c.jpg

 

n1jh.jpg

 

I zamontowana półka z roletką, zabezpieczona 303 Fabric Guard :)

 

0ovg.jpg

 

ew1b.jpg

 

rdi5.jpg

 

6zep.jpg

 

0pez.jpg

 

1l3o.jpg

Czas na odkurzanie... (Dla czepialskich odkurzacz stoi na macie wygłuszającej a nie na lakierze)

 

3iis.jpg

 

tk84.jpg

 

36hi.jpg

 

e8xz.jpg

Wykładzina długo schła w garażu, więc wykorzystałam słonko na dworze

 

89fg.jpg

 

03ya.jpg

 

s5bh.jpg

 

t9t6.jpg

 

nzsm.jpg

 

I długo oczekiwany montaż w Tolku...

 

955g.jpg

 

senb.jpg

 

qyab.jpg

 

9tqi.jpg

 

8wky.jpg

 

ls3o.jpg

 

s6qt.jpg

 

orz7.jpg

 

w5tg.jpg

 

u39m.jpg

 

p9mp.jpg

 

0cd4.jpg

 

okba.jpg

 

m7pv.jpg

 

jsrp.jpg

 

pjgs.jpg

Osłona pod kierownicę również na swoim miejscu

 

dz8k.jpg

 

hff4.jpg

 

s4ht.jpg

 

ydhn.jpg

 

icn8.jpg

Teraz fotele. Niestety jeszcze te co były, bo na nowe jeszcze brakuje kasy...

 

cdd4.jpg

 

kfp5.jpg

 

yfbn.jpg

 

c6ub.jpg

 

W międzyczasie trafiły się boczki z anglika, więc trzeba było się nimi zająć.

 

ui0y.jpg

 

hc3b.jpg

 

viek.jpg

 

qdmz.jpg

 

c836.jpg

 

wkvt.jpg

 

02gz.jpg

 

9bnh.jpg

 

n553.jpg

 

a0la.jpg

 

0x6w.jpg

 

j2np.jpg

 

xo2b.jpg

 

0y8j.jpg

 

u7yq.jpg

 

qlkk.jpg

 

m1ep.jpg

 

9kkl.jpg

 

d9dl.jpg

 

60ta.jpg

 

ek3c.jpg

 

8feh.jpg

 

Do mycia posłużyły SNB Mac APC 1:5, Surfex HD 1:5, Wolf’s Decon Gel i magiczna gąbeczka

 

kdn8.jpg

 

5xc7.jpg

 

11eh.jpg

 

ied7.jpg

 

5ksb.jpg

 

8vuc.jpg

 

rwi2.jpg

 

74rq.jpg

 

8qtl.jpg

 

xdwl.jpg

 

lgzt.jpg

 

b4oc.jpg

 

nvhk.jpg

 

1tgq.jpg

Boczki na montaż musiały jeszcze jednak poczekać, bo w planach było wygłuszenie drzwi i zmiana tylnych szyb z korbek na elektryczne, co wiąże się z przeróbką tylnych blach i wymiany wiązek elektrycznych oraz modułu komfortu...

Ale najpierw zakupione wiązki elektryczne trzeba było odświeżyć

 

by7m.jpg

 

nhrg.jpg

 

ld5a.jpg

 

d4j1.jpg

 

xc7z.jpg

 

fx0e.jpg

 

Cała owijka została zdjęta, kabelki przemyte i owinięte na nowo taśmą tak jak fabryka :)

 

ky4d.jpg

 

2dle.jpg

 

vfpf.jpg

 

8a8x.jpg

 

xb9x.jpg

 

f4s1.jpg

 

9y4o.jpg

 

bruy.jpg

 

3lc9.jpg

 

Dobra, demontujemy blachy w celu wymycia wnętrza drzwi

 

ph7x.jpg

 

x01z.jpg

 

aq79.jpg

 

g08w.jpg

 

1o98.jpg

 

qu50.jpg

 

casp.jpg

 

nr7w.jpg

 

80jt.jpg

 

alks.jpg

 

Do mycia posłużyły:

- SNB Sanesolv Extra

- mieszanka SG Red Devil APC i Tenzi Trucka

 

2vwq.jpg

 

7u15.jpg

 

thv8.jpg

 

no9h.jpg

 

77v5.jpg

 

d2bl.jpg

 

h4b8.jpg

 

8n92.jpg

 

aj9a.jpg

 

tlaw.jpg

 

t26c.jpg

 

qo4m.jpg

 

e1u8.jpg

 

7194.jpg

 

llnk.jpg

 

eer1.jpg

 

scfq.jpg

 

m6rt.jpg

 

1uyl.jpg

 

j8x8.jpg

 

8dgt.jpg

 

ng6f.jpg

 

rh2j.jpg

 

mhqp.jpg

 

qk4t.jpg

 

uihb.jpg

 

62o4.jpg

 

zxzi.jpg

 

icx3.jpg

Po kilkunastu cyklach mycia w końcu drzwi czyste

 

i39d.jpg

 

pqll.jpg

 

uaun.jpg

 

iihd.jpg

 

k6nd.jpg

 

W międzyczasie trzeba było jechać na działkę, więc blachy chwilowo trafiły z powrotem na drzwi, aby móc je zamknąć i reszta prac odbywała się w ciszy i spokoju...

 

No to wracamy do blach, które również wymagały porządnego mycia, w dodatku tylne wspomnianej przeróbki na elektryczne

 

f2fa.jpg

 

6f5h.jpg

 

g7k7.jpg

 

wjp8.jpg

 

559v.jpg

 

u9fd.jpg

 

ljr6.jpg

 

wt5m.jpg

 

qynx.jpg

 

emzh.jpg

 

rxdq.jpg

 

nuuo.jpg

 

cm54.jpg

 

jp59.jpg

 

mopn.jpg

 

yq4o.jpg

 

I po umyciu

 

jzhv.jpg

 

dmvj.jpg

 

pxsl.jpg

 

lxba.jpg

 

fmxn.jpg

 

e3m0.jpg

 

kfjw.jpg

 

p0n8.jpg

Podnośnik szyby rozebrany i umyty przed ponownym montażem...

 

omqh.jpg

 

iltq.jpg

 

znzc.jpg

 

egbg.jpg

 

xrbh.jpg

 

ll3k.jpg

Następnie blacha przednia

 

rw9j.jpg

 

gmuf.jpg

 

3fnn.jpg

 

rpov.jpg

 

nrm7.jpg

 

x87z.jpg

 

d82o.jpg

 

qokh.jpg

 

c23a.jpg

 

dbww.jpg

 

wrm2.jpg

 

qmf8.jpg

Po rozebraniu blachy od strony pasażera okazało się, że pęknięte jest jedno z mocowań szyby, które trzeba było wymienić. :/

 

olxa.jpg

 

tjgn.jpg

 

i32a.jpg

 

f1sc.jpg

 

4atf.jpg

 

tfro.jpg

 

tnob.jpg

 

y53o.jpg

 

05e5.jpg

A skoro już było zdemontowane to trzeba je było umyć tak jak kilka innych elementów...

 

4m7w.jpg

 

v1e6.jpg

 

wgsd.jpg

 

fczi.jpg

 

gocg.jpg

W Warszawie udało się umyć tylko drzwi kierowcy, więc teraz pora na kolejne, nieco bardziej brudne

 

76vv.jpg

 

na37.jpg

 

4hjo.jpg

 

ki2b.jpg

 

i77h.jpg

 

qm41.jpg

 

0id6.jpg

 

qaom.jpg

 

eil0.jpg

 

vr47.jpg

 

zvtz.jpg

 

ki23.jpg

 

hbo7.jpg

 

glcb.jpg

 

ml58.jpg

 

8l5x.jpg

W końcu wszystkie drzwi czyste i można wziąć się za wycinanie szablonu pod maty wygłuszające...

 

mdvu.jpg

 

wh7f.jpg

I można zacząć wyklejanie matami STP Silver

 

v3r8.jpg

 

dgb5.jpg

 

s73m.jpg

 

v56u.jpg

 

wwyc.jpg

 

bi88.jpg

 

v5d7.jpg

 

svkv.jpg

 

u3ia.jpg

 

60hv.jpg

 

9wa8.jpg

 

34aa.jpg

 

syuu.jpg

 

4azu.jpg

 

Do wyklejania blach od strony drzwi posłużyła mata GMS-05 i resztka STP

 

d559.jpg

 

d4ht.jpg

 

exns.jpg

 

5sn0.jpg

 

tdoj.jpg

 

m4nr.jpg

 

lc5c.jpg

 

dtqd.jpg

 

iukd.jpg

 

q39h.jpg

 

7fm6.jpg

 

um14.jpg

 

rxaq.jpg

 

g2ba.jpg

 

6uue.jpg

 

j6us.jpg

 

f0rk.jpg

 

d3gz.jpg

 

ssg7.jpg

 

pnb7.jpg

 

f8p5.jpg

Natomiast do wklejenia blach od strony tapicerki drzwi mata GMS-01A (Przykręcone zostały także oryginalne głośniki w tylnych blachach, wymienione pęknięte mocowanie przedniej szyby, wiązki elektryczne a wszystkie linki, kółka itp. podnośników szyb przesmarowane)

 

fz79.jpg

 

8gmx.jpg

 

kcl5.jpg

 

uydq.jpg

 

lp4g.jpg

 

2ly3.jpg

 

cxqj.jpg

 

iikb.jpg

 

9bol.jpg

 

eoxx.jpg

 

54bl.jpg

 

iyne.jpg

 

y740.jpg

 

xkyc.jpg

 

7jrb.jpg

 

3zbk.jpg

 

cm71.jpg

 

aqoo.jpg

 

tw5q.jpg

 

beqz.jpg

 

h9js.jpg

 

fbxa.jpg

 

5b29.jpg

 

ppdm.jpg

 

miuh.jpg

 

7uj1.jpg

 

o2mo.jpg

 

qyfl.jpg

 

z2kk.jpg

 

Wyjęte wcześniej szyby przednie zostały umyte i zabezpieczone Autobrite Repel

 

fx18.jpg

 

y4u4.jpg

 

7jrc.jpg

 

0hry.jpg

 

mq4e.jpg

 

jjml.jpg

 

l3h7.jpg

 

gt5b.jpg

Umyte wcześniej elementy plastikowe i harmonijki również zostały zabezpieczone

 

hox2.jpg

 

s5oe.jpg

 

i0cq.jpg

 

sxrl.jpg

 

8ww8.jpg

 

8mye.jpg

 

vk4e.jpg

 

hvsx.jpg

Następnie wnęki drzwi zostały pokryte przeźroczystym środkiem do profili zamkniętych, poza matami oczywiście

 

ror8.jpg

 

g88p.jpg

 

5fnp.jpg

 

aq01.jpg

 

yp89.jpg

 

iux6.jpg

 

18xs.jpg

 

Profile schną, więc na tylne szyby również trafia NW.

 

qbso.jpg

 

vmll.jpg

 

l8hh.jpg

Czas na uszczelnienie blach za pomocą uszczelki do blendy tylnej... (plus jest taki, że jak złapie to nie przecieka i trudno ją zdemontować, ale da się bez żadnych uszkodzeń w razie potrzeby)

 

cj34.jpg

 

l3bg.jpg

 

9jx0.jpg

 

8des.jpg

 

I blacha już na aucie :)

 

5vmu.jpg

 

fr2c.jpg

 

Oraz boczek

 

5xfr.jpg

 

k2xi.jpg

 

No i reszta blach...

 

kwde.jpg

 

2i5j.jpg

 

8yyt.jpg

 

x5ox.jpg

 

t3x9.jpg

 

2h9v.jpg

 

wqcc.jpg

 

8t8t.jpg

 

Ok, wszystko zamontowane. Brakuje jeszcze odpowiedniego modułu komfortu, aby to wszystko działało, więc bierzemy się za wymianę i długi dzień przeróbki kabelków według schematów przede mną...

Było tak:

 

74oq.jpg

 

Jest tak:

 

ve.jpg

 

6mdj.jpg

 

No i wszystko działa, więc powrót do Warszawy i czas na mycie wnętrza... Tu nie ma dużo fotek a efekt finalny potem

 

cwqi.jpg

 

fb53.jpg

 

408q.jpg

 

ycpx.jpg

 

w3q1.jpg

 

pa3m.jpg

 

Jak wszyscy wiecie auto miało rok temu wykonaną przeze mnie pełną korektę i zostało zabezpieczone CQuartz’em, co było jednak bardzo dobrym wyborem, ale o tym potem.... Na poniższych zdjęciach widać już trochę zrysowany lakier, przez jeden incydent zimą, a mianowicie prezent dziadka dla mnie, czyli odśnieżenie mojego auta szczotką... Poza tym widoczne zmatowienie i zacieki po Prickborcie z Magifoam, które powstały jakoś w czerwcu podczas mycia auta w słońcu. Nie chciały zejść polishem i potrzebny był cutting.

 

qkfi.jpg

 

jll5.jpg

 

sr0o.jpg

 

jvvd.jpg

 

tzx4.jpg

 

uxh5.jpg

 

Zacieki i swirle usuwane były za pomocą maszyny Lare, zielonego pada 3M i pasty Urbana

 

6azt.jpg

 

821d.jpg

 

tnj7.jpg

 

bnya.jpg

 

x8a6.jpg

 

Tu widoczne rysy po otarciu drzwi rowerem, które na szczęście zeszły z pomocą koreczka i papierków 2500 i 3000.

 

m0gw.jpg

 

0y6c.jpg

 

yuq4.jpg

 

5i7g.jpg

 

dqux.jpg

 

6r88.jpg

 

m2xw.jpg

 

ljsd.jpg

 

z3x9.jpg

 

6o6a.jpg

 

8yvk.jpg

 

ez65.jpg

 

rbgk.jpg

 

ubz1.jpg

 

v0kr.jpg

 

ylr0.jpg

Po darciu całego auta, przelaniu litrów IPA i benzyny ekstrakcyjnej oraz APC czas na mycie. Piana to mix Magifoam Rose 100 ml, Surfex’a HD 100 ml i 30 ml Tenzi Trucka

 

a5dj.jpg

 

ee67.jpg

 

tc33.jpg

 

88tu.jpg

I tu wracamy do CQuartz’a, który po tych wszystkich zabiegach dalej żyje

 

a7sb.jpg

 

69p7.jpg

Jako finish posłużył SV CF Pro Regular na żółtym 3M. Na masce Krzysiek postanowił sobie potestować woski, natomiast na całe auto poszedł Duragloss Track Claw

 

1gah.jpg

 

7vgn.jpg

 

53l9.jpg

 

2d5n.jpg

 

Przy okazji pod tablice z przodu poszła wlepka...

 

9d1g.jpg

 

aw93.jpg

 

rsao.jpg

 

I efekty końcowe :)

 

b9zv.jpg

 

gnc6.jpg

 

7b67.jpg

 

ws8o.jpg

 

y2wq.jpg

 

fjoq.jpg

 

zh7h.jpg

 

n7pt.jpg

 

eyvv.jpg

 

7htq.jpg

 

d13l.jpg

 

vwim.jpg

 

0ts1.jpg

 

3a9p.jpg

 

0v22.jpg

 

khrl.jpg

 

Następnie wymienione zostały żarówki mijania

 

qnve.jpg

 

dbdf.jpg

 

ewkj.jpg

 

I pozycyjne na ledy

 

xqrj.jpg

 

qr5z.jpg

 

A także oświetlenie bagażnika, również ledowe

 

2cn4.jpg

 

s01k.jpg

 

1qhh.jpg

 

hqqv.jpg

 

ykx7.jpg

I to by było tyle z prac na chwilę obecną. Póki co prania i strzyżenia wymaga jeszcze alcantara na boczkach i zmienione zostały dywaniki. Planów jest jeszcze dużo, ale muszą poczekać...

Foty gotowego auta : :)

 

r909.jpg

 

0r6w.jpg

 

kipy.jpg

 

xrx9.jpg

 

9n3p.jpg

 

8zu3.jpg

 

1g2w.jpg

 

n39f.jpg

 

pnat.jpg

 

cj3x.jpg

 

592r.jpg

 

r2yf.jpg

 

vip7.jpg

 

m2wq.jpg

 

q9bb.jpg

 

7qa6.jpg

 

4dnl.jpg

 

f4jk.jpg

 

Moja ulubiona fota :-]

 

ep4r.jpg

 

5apj.jpg

 

48ep.jpg

 

gew3.jpg

 

ptcn.jpg

 

xmmp.jpg

 

hjlh.jpg

 

sij2.jpg

 

69j5.jpg

 

b9xu.jpg

 

nzym.jpg

 

w51z.jpg

 

5es8.jpg

 

ez9y.jpg

 

khb7.jpg

 

jdm3.jpg

 

x9yw.jpg

 

9z0u.jpg

 

xc9b.jpg

 

pc9q.jpg

 

f207.jpg

 

ozxv.jpg

 

j6a1.jpg

 

vehe.jpg

 

4pwt.jpg

 

71vj.jpg

 

j50i.jpg

 

7m37.jpg

 

8tzq.jpg

 

Gratuluję wszystkim, którzy dotarli do końca relacji i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbieram szczękę i jeszcze trochę mi to zajmie, kolejny raz rozbiłaś (ście) system. Rewelacyjna robota ;)

 

Wyślij foty do głównej siedziby seata, może Ci podrzucą nowego leona cupre :D

 

Mam pytanko - żarówki mijania to to co krd wrzucał do fabki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff,ja dotarłem :-) Robota...szok :):good:

Miałem zaproponować ledy SMD do wnętrza i...na końcu jednak są.

A do strzyżenia nie nadałaby się maszynka taka na baterie do strzyżenia sweterków ? (albo raczej z zasilaniem 230V)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świetna robota. Kolejny raz nie wierzę w to co widzę. Swoją drogą od zobaczenia relacji z Twojej pracy na wykop.pl zaczęła się moja przygoda z detailingiem :) Także myślę, że byłaś i jesteś inspiracją dla wielu forumowiczów ;)

 

1) Nie masz zamiaru zacząć zajmować się tym komercyjnie?

2) Ile osób mówiło Ci już, że ustawia się w kolejce jeśli tylko kiedyś postanowisz zmieniać auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i w tym boczku prawym już zostanie taka dziura?

O_o

 

Ja chyba do konca nie rozumiem.

Wyprułaś zadbane i nie zniszczone szare wnętrze by włożyć stare i zapuszczone kawałki beżu z anglika?

 

Widać, że masa pracy, ale kompletnie nie rozumiem po co.

:dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grubo , nie ma co :-] a ja nie mogę się zebrać z wymianą dziurawego fotela od roku :kox:

 

Haha i coś w tym jest bo szewc w dziurawych butach chodzi :D

 

A poza tym grzebanie w samochodzie to taka nowa choroba XXI wieku, bez względu co się robi, grunt to działać, modzić, dopieszczać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponownie niesamowita praca i świetne fotki :good:

I jak tu wrzucić swoja pierwszą relację jak taki poziom występuje w PSB :D

 

Fajnie wnętrze zaczyna wyglądać - jednak ta fabryczna wersja faktycznie smutna. W 100% rozumiem zamianę - po fotelach będzie git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie ma co relacja robi robotę ale ...

- przydało by się założyć dywaniki jasne

- te pokrowce na fotelach trochę psują całokształt. Myślisz o jakiś jasnych fotelach ?

 

Szacunek za pracę i za to że chciało Ci się skleić fotorelację :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te pokrowce na fotelach trochę psują całokształt. Myślisz o jakiś jasnych fotelach ?

 

z tego co słyszałem na warszawskich spotach pod złotymi łukami to mają być elektryczne krzesła :lol: do tego w skórze i alkantarze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.