Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam wrażenie, że największą zaletą uncr jest hydrofobowość, jednak i on ma swoje wady oprócz ceny,

gorsze nakładanie od większości konkurencji, no i mam wrażenie, że gorsza ochrona przed zarysowaniami/swirlami.

  • Lubię to 2
Opublikowano

Jaką jest realna trwałość tego DG ceramiczne coat? Pytam ponieważ latem kładłem go na mb v-klase i z ciekawości chce się dowiedzieć ile wytrzymał u Was bo ten Mercedes to słaby wyznacznik, ani razu nie był ręcznie myty i myślę że od tamtej pory zrobił około 40k km jak nie więcej, a kontaktu z właścicielem nie mam już więc nie wiem jak sprawa wygląda.

Ps. Auto z 2017 r przyjechało do mnie jako 1,5latek mając +90k km

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
7 godzin temu, powalla napisał:

 

Ja polecić mogę  Tac System 70% bo za 160zł masz 30ml preparatu który spokojnie starczy na dwukrotną aplikację i to łącznie z felgami , banalnie się nakłada i dociera , no i jak widać na moich testach świetnie siedzi te prawie 12 miesięcy, a wiem z doświadczenia że potrafi siedzieć dłużej 😜

Jestem po aplikacji testowej na dwóch elementach w aucie.

Czy ta powłoka podczas aplikacji i przy docieraniu jest tempa?

I jak szybko ją trzeba docierać po aplikacji?

Opublikowano

Koledzy czy jest sens kłaść na powłokę (aktualnie mam Fixa) jakiś LSP? Sprzed czasów powłoki zostało mi jeszcze sporo ADBL QW i SSW i nie wiem co z tym zrobić.

Z góry dzięki za informacje

Opublikowano
Koledzy czy jest sens kłaść na powłokę (aktualnie mam Fixa) jakiś LSP? Sprzed czasów powłoki zostało mi jeszcze sporo ADBL QW i SSW i nie wiem co z tym zrobić.
Z góry dzięki za informacje

Jesli powłoka dziala to w jakim celu? Musisz sam podjąć te decyzje czy dla Ciebie jest sens?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano
9 minut temu, Birkhof napisał:


Jesli powłoka dziala to w jakim celu? Musisz sam podjąć te decyzje czy dla Ciebie jest sens?

 

Wydłużyć jej trwałość? - takie LSP zawsze coś tam posiedzi

Opublikowano
Wydłużyć jej trwałość? - takie LSP zawsze coś tam posiedzi

To polecam cos z kwarcem. Chociaż ja pojęcia nie mam na czym bazuje Mr fix


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Opublikowano

@barkry Czytając Twoje posty mam wrażenie że nie potrafisz czytać tylko pisać.Wyobraź sobie że większość odpowiedzi na tak bardzo nurtujące Cię pytatnia już padła na tym forum -wystarczy poszukać

Opublikowano

Witam , macie jakaś radę jak przygotować lampy do należenia Gyeon trim ?
Wystarczy umyć apc, adbl shampoo pro i odtłuścić Gyeon prep ? Dziękuje .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie mam pytanie ,  dotyczy powłoki Gtechniq Crystal serum + exo . Taki zestaw lezy na aucie powiedzmy rok i kosztował 3000tys.zł, oddaje auto do mechanika na wymiane np.oleju , filtrów itp. okazuje sie ze po naprawie zostają na aucie ryski , zderzak , blotnik , ryski który widac pod słonce i które dla wiekszosci ludzi nie sa rysami. Obstawiam ,ze zaden mechanik nie bedzie tak sie piescił z autem ,ze nawet go nie dotknie spodniami , jakims przewodem itp. Głównie chodzi mi o fakt ,ze po czyms takim ide to studia detailingowego z pytaniem czy mozna usunac te ryski powstałe przy wymienie ? Odp. oczywiscie ! jednak zostanie usunieta powloka z danego elementu gdyz musimy robic caly element a nie ryske i na nowo zaaplikowac powlokę. Jesli zaaplikujemy nową powloke na swiezo zrobiony element to beda roznice z pozostalymi czesciami auta . Czyli wniosek jest taki ,ze auto od nowa musi miec robioną korekte + powłoka mimo ,ze poprzednia lezy tylko rok i 3/4 auta wygląda bardzo dobrze. Czy tak to działa, czy rzeczywiscie od razu trzeba wrzucac nową powłoke  ? Wnioski sa takie ,ze chyba lepiej miec zrobiona korekte + fajny wosk i nawet w przypadku zarysowania podjechac do kogos kto przepoleruje ryske , lub dany element , nawoskuje i to wszystko pewnie w duzo mniejszych kosztach niz nowa powłoka. 

Opublikowano

Bede kladl powloke kolejny raz w tym roku.

2 lata temu polozylem unc v1 + v2 i bylem zadowolony.

 

tym razem wstepnie zdecydowalem sie na uncr jednak coraz wiecej czytam i zastanawiam sie nad innymi.

ide w wyglad glownie 😉

 

kisho 7 +8 + x

 

Csl + exo

 

czy wspomniany uncr.

 

pacjent to lz9w audi.

Prosze o rady.

pozdrawiam

Opublikowano

Potrzebuję porady jeśli chodzi o powłokę 🙂

Na poprzednim aucie miałem Ceramic Pro, Q-glym i IGL Coatings. Aż tyle z różnych względów 🙂 Fianlnie po ponad 4 latach auto wyglądało jak nowe - poza kilkoma odpryskami.

Obecnie na A6 chcę dać PPF na front. Reszta ceramika. 

Pytanie: czy warto iść w te wieloletnie czy lepiej nastawić się na 2-3 lata i ponowna aplikacja?
PPF dobrze zabezpieczy przód, więc reszta to tylko by podczas mycia się nie rysował i na bezdotyku w miarę dobrze dało się z własną pianą płukać auto - bo mycie to to nie jest 🙂

 

Przykładowo czy iść w:

- Fireball Butterfly, Q-Glym Prestige

- coś Ultracoat , Max Protect lub inna firma

Jestem z Wrocławia, więc od razu sugestie punktów rozsądnie wyceniających kompleksowo pracę mile widziane 🙂

Opublikowano

Kazda powloka nie ptrzetrwa wiecej jak 2-3 lata. Te 5-10 lat to bełkot marketingowy, chcesz dam Tobie gwarancje na UNC”RA 10 lat, pod warunkiem, ze co 1.5 roku przyjedziesz na re-aplikacje. To samo dzieje sie z powłokami 5 letnimi, stale dodają top coaty i reloady zeby wytrwało to 5 lat, a klient jak najwiecej hajsu zostawil na gwarancji/serwisach powłok 😉 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Czy obecnie jest coś szczególnie polecanego na forum? 🙂
Mogę się nastawić na coś ekonomiczniejszego z założeniem, że właśnie za 2-3 lata ponownie aplikacja.


Rzeczywiście przy tych wieloletnich za konserwacje co rok, kwartał czy cokolwiek producent pisze też całkiem sporo dopłacamy a często jest to właśnie po prostu kolejna warstwa top. Co tak na prawdę mogę robić przy chyba każdej.

Opublikowano

Z własnego doświadczenia polecam UNC-R ( może być w kombinacjach z 1.5 lub v1), Aqua, Tac System Quartz Shine(budżet). Używam trochę więcej, ale te zawsze zostają mi w pamięci jeżeli mówimy o trwałości/hydro/samooczyszczaniu. Mam gdzieś zamontowany CSL + Exo v4 i tak średnio jestem zadowolony biorąc pod uwagę cenę. Wolałbym poszukać Durabead/Duraflex. UNC-R ma niestety wadę nie chroni tak bardzo jak powłoki dwuskładnikowe typu Mohs + topcoat.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Ja jednak klade uncr.

zastanawia mnie tylko ta nowa szkola aplikacji - jak kladlem v1 + v2 to tylko taka byla opcja na warstwowanie unc.

potem wyszedl 1.5 a teraz szakal pisal zeby warstwowac uncr.

mysle ze sprobuje dac tego uncr syto zeby zeszlo jak najwiecej na auto ( avant s6 ) a jesli zostanie duzo to sprobuje warstwowac.

a co mnie zastanawia ? look - warstwowany uncr wyglada inaczej / lepiej ?

czy moze w kombinacji z v1 albo 1.5 by wygladal lepiej ?

Opublikowano

Duzo osob tez sie podnieca, ze butelką unc”ra zrobi „30” samochodow, ale prawda jest taka, ze aplikowany na grubo lepiej się dociera i trzyma, nawet nowicki gdzieś to potwierdzał 😉 

  • Lubię to 2
Opublikowano

Hehe wlasnie nowickiego ogladalem i z tad wiem, zeby dac go "na bogato" 🙂 

uncr juz do mnie jedzie.

ale naszlo mnie na przemyslenia czy nie dokupic cos pod spod.

 

warto by bylo dokupic v1 albo 1.5 ?

wizualnie bedzie lepszy efekt ? Bo na innych aspektach mi nie zalezy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.