PiterG Opublikowano 27 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2018 @paperson moonlight leży i u mnie w domu w ilości 2 butelek niestety kolega nastawił się na "prawdziwa" powłokę. Chce mieć przynajmniej rok czasu z głowy. Wiadomym jest jej serwis ale to inna para kaloszy. Chociaż ja osobiście zamiast zrobić serwis powłoki wolałbym na nowo położyć moonlighta bo czasowo wyjdzie porównywalnie w tym przypadku. Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka 1
paperson Opublikowano 27 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2018 2 godziny temu, SylPio napisał: @paperson moonlight leży i u mnie w domu w ilości 2 butelek Solidny zapas zrobiłeś
PiterG Opublikowano 27 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2018 Najchętniej wrzuciłbym na jego auto taki zestaw ... Poniekąd testowo poniewaz chce sprawdzić moonlight-a z quartz max-em jako top coat, a pacjent super bo gwarantuje jeszcze ciepły garaż, aplikacje w tym roku i obserwacje jak to będzie wyglądało przez całą zimę. Na plastiki i felgi sprawdzony dlux. Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka
Zdroja0 Opublikowano 27 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2018 4 godziny temu, SylPio napisał: @paperson moonlight leży i u mnie w domu w ilości 2 butelek niestety kolega nastawił się na "prawdziwa" powłokę. Chce mieć przynajmniej rok czasu z głowy. Wiadomym jest jej serwis ale to inna para kaloszy. Chociaż ja osobiście zamiast zrobić serwis powłoki wolałbym na nowo położyć moonlighta bo czasowo wyjdzie porównywalnie w tym przypadku. Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Celował bym w cquartz 3.0. łatwy w aplikacji i wytrzyma dużo ponad rok (zakładając wytrzymałość poprzedniej wersji).
ghost Opublikowano 27 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2018 5 godzin temu, SylPio napisał: plastiki i felgi sprawdzony dlux. dlux klasyk. Sprobuj wrzucic na plastiki testowo Moonlighta. Bedziesz mile zaskoczony przyciemnieniem i trwaloscia
tazman Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 Też polecę cquartza. Dokładniej 3.0 uk. Ja wczoraj go wrzuciłem na już swoje drugie auto. Czas operacyjny nałożenia dwóch warstw to 2,5 godziny przy spokojnej pracy. Bardzo łatwa aplikacja. Przy top coat, którym u mnie jest water gold, wygląd jest świetny. Powłoka robi co ma robić, hydro i domywanie na wysokim poziomie.
Moderator Domel Opublikowano 28 Listopada 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 8 godzin temu, ghost napisał: Sprobuj wrzucic na plastiki testowo Moonlighta. Bedziesz mile zaskoczony przyciemnieniem i trwaloscia Potwierdzam. Rewelacja. Po 2 tyg trzyma jak pierwszego dnia.
ghost Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 49 minut temu, Domel napisał: Potwierdzam. Rewelacja. Po 2 tyg trzyma jak pierwszego dnia. Jest duża szansa, że ten stan się utrzyma kilka miesięcy 1
Szympans14 Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 Witam korzystal ktoś może z optimum głos-coat?? Zastanawiam się obecnie nad wprowadzeniem do swojego arsenału produktów tej firmy ale nie wiem czy warto.
kondziukret Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 5 godzin temu, tazman napisał: Też polecę cquartza. Dokładniej 3.0 uk. Ja wczoraj go wrzuciłem na już swoje drugie auto. Czas operacyjny nałożenia dwóch warstw to 2,5 godziny przy spokojnej pracy. Bardzo łatwa aplikacja. Przy top coat, którym u mnie jest water gold, wygląd jest świetny. Powłoka robi co ma robić, hydro i domywanie na wysokim poziomie. Możesz wrzucić zdjecie/film jak woda spływa po drzwiach ? Ja położyłem UK 3.0 i na drzwiach tafluje... niby tak ma być.
tazman Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 Możesz wrzucić zdjecie/film jak woda spływa po drzwiach ? Ja położyłem UK 3.0 i na drzwiach tafluje... niby tak ma być.Ok, jak będę na bezdotyku to zrobię, choć pewnie dopiero za kilka dni bo jedno garażuje po położeniu powłoki a drugie wczoraj umyte.Możesz powiedzieć skąd masz info, że na drzwiach powinno taflować? U mnie to zjawisko nie występuje.
kondziukret Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 Od doświadczonego car detailera To teraz pytanie , wg mnie na drzwiach mi nie siadło ze względu na to ze po minucie docierałem . Za szybko ... temperatura w której nakładanem to 9-10 stopni. Po jakim czasie docierałes ? Tez żeby ponownie nałożyć poniewaz mi Trochę zostało w butelce to mimo czy leży na lakierze czy nie ponownie glinkowac i robić jednoetapowa polerke ? Odtłuścić i znowu kłaść ?
tazman Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 2-3 minuty, po takim czasie mniej więcej docierałem. Choć np. robiłem test na jednym panelu i po minucie powłoka była już właściwie gotowa do dotarcia. Nie wiem co u Ciebie mogło pójść nie tak, może za szybko położyłeś po odtłuszczaniu, dałeś czas na odparowanie?
kondziukret Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 Nie dałem ... odtluscilem i po minucie kładłem . Lakier wydawał się suchy ... wydawał to co teraz ponownie cały lakier do glinkowania i polerowania ? 3 tys km zrobiłem .
ghost Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 3 godziny temu, kondziukret napisał: położyłem UK 3.0 i na drzwiach tafluje... niby tak ma być. 41 minut temu, kondziukret napisał: Od doświadczonego car detailera Brzmi na "janusza" mistrza prowizorki, który zawsze odwalał lipę i myśli, że tak ma być. UK3.0 jest hydrofobowy. Osłabienie to może wystąpić po roku. Jak masz wątpliwości zobacz na youtube filmy z kropelkowania i zjazdu wody. 1
zibi-M Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 19 minut temu, kondziukret napisał: Nie dałem ... odtluscilem i po minucie kładłem . Lakier wydawał się suchy ... wydawał to co teraz ponownie cały lakier do glinkowania i polerowania ? 3 tys km zrobiłem . Nie cały, zrób tylko same drzwi skoro tylko tam Ci nie siadło. Ja bym zrobił pełną procedurę bo 3k km to jednak sporo a glinka i one step to nie masz tak dużo roboty. Warto lakier przygotować jak już wchodzisz w powłokę 1
kondziukret Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 To w takim razie polerując pasta finishowa zdejmę stara powłokę ? Jeśli gdzies momentami jest ?
ghost Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 27 minut temu, kondziukret napisał: To w takim razie polerując pasta finishowa zdejmę stara powłokę ? Jeśli gdzies momentami jest ? Pasta finishowa jest ok, po odtłuszczeniu odczekaj conajmniej 30min. Problem występuje na drzwiach bo tylko na drzwi położyłeś testowo? Czy położone na cały samochód a tylko tam jest problem?
kondziukret Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 Na cały samochód , spływanie wody nie jest tak spektakularne jak na filmikach , na początku myślałem ze to przez pogodę . Teraz będę kładł w ogrzewanym garażu o temp 19 stopni , porządnie odtłuszcze najpierw IPA a później car pro eraser i odczekam nawet godzinę . Przedewszystkim będę docierał po 2-3 minutach a nie po minucie . Pasta finishowa to car pro reflect.Pad rupes ultra fine lecz teraz zamierzam pracować na felxipad żółtym . Teraz jak kładłem w 10 stopniach pod wiata to uważam ze powietrze było wilgotne i odczekałem jedynie minutę po odtłuszczeniu . Na drzwiach jest najgorzej , na innych elementach powiedzmy 50% zrzutu wody niż na filmikach .
Kostek88 Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 23 minuty temu, kondziukret napisał: Na cały samochód , spływanie wody nie jest tak spektakularne jak na filmikach , na początku myślałem ze to przez pogodę . Teraz będę kładł w ogrzewanym garażu o temp 19 stopni , porządnie odtłuszcze najpierw IPA a później car pro eraser i odczekam nawet godzinę . Przedewszystkim będę docierał po 2-3 minutach a nie po minucie . Pasta finishowa to car pro reflect.Pad rupes ultra fine lecz teraz zamierzam pracować na felxipad żółtym . Teraz jak kładłem w 10 stopniach pod wiata to uważam ze powietrze było wilgotne i odczekałem jedynie minutę po odtłuszczeniu . Na drzwiach jest najgorzej , na innych elementach powiedzmy 50% zrzutu wody niż na filmikach . Przy docieraniu wcale nie trzeba zgadywać kiedy. Wystarczy patrzeć, w zależności od powłoki - czy zanikają wizualnie smugi, pojawia się tęcza lub mgiełka i wtedy docierać.
Hubee Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 Nie kazda powloka siada na kazdym lakierze.
ghost Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 27 minut temu, Hubee napisał: Nie kazda powloka siada na kazdym lakierze. Dokładnie, firm produkujących klar oraz produktów jest multum. @kondziukret Jeżeli problem występował głównie na drzwiach to już wiesz, że nie "tak ma być" skoro są różnice. Możliwe, że drzwi były malowane, nawet w nowym salonowym samochodzie, a możliwe, że w pośpiechu przy tym elemencie popełniono błędy aplikacji. Nie ma co się poddawać. Doświadczenie zdobywa się przez próby i błędy. Grunt to z czsem dochodzić do perfekcji. 2
kondziukret Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgadza się , pocieszam się tym ze powłoka za 10 ml kosztuje w granicach 60 zł , teraz zrobię z nowym doświadczeniem i z waszymi radami . Dam znać jak poszło i czy zrzut wody jak na filmikach
Birkhof Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgadza się , pocieszam się tym ze powłoka za 10 ml kosztuje w granicach 60 zł , teraz zrobię z nowym doświadczeniem i z waszymi radami . Dam znać jak poszło i czy zrzut wody jak na filmikach A nie było tak ze zacząłeś aplikacje powłoki na elemencie gdzie skończyłeś odtluszczac i tam był najkrótszy czas na odparowanie preparatu?Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kondziukret Opublikowano 28 Listopada 2018 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2018 Dokładnie tak było...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się