Skocz do zawartości

Jakie opony polecamy?


Rekomendowane odpowiedzi

Te letnie wetproof'y po niecałych 3 latach też mam popękane ale auto ciężkie (A6C7 quattro) i szybkie trasy robi. Natomiast zimowych wrd4 przerobiłem 3 komplety i zawsze byłem zadowolony i nigdy nie pękały :dontknow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

@Vujek to ze się z kimś nie zgadzasz nie oznacza że masz dawać odrazu "negatywy" tej osobie. Jeżeli ktoś nie lubi danej marki i miał z nią nieprzyjemne doświadczenia to logiczne ze bedzie ją odradzał choćby teraz robił super opony za pół ceny. Osobiscie mam pare firm od ktorych juz nic nie kupie bo obsługa klienta/jakość spadła a inna osoba bedzie z danej marki mega zadowolona. Osobiscie mialem nokiany zimówki made in fin i po roku zaczęły sie rozklejać. Wpadka dość duza i dla mnie niedopuszczalne aby firma wypuściła takie opony. Powinni być fair wobec klientów i każdego klienta ktory zakupił opony sciągnac na "akcje serwisową" a nie że klient ma sam patrzeć czy z jego oponą wszystko jest ok. 

  • Lubię to 5
  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałeś je rok to przecież na gwarancji wymieniają jak sam nie zepsułaś. Kolega Continental też reklamowany i dostał nowe. Nie rozumiem problemu. Jak już pisałem każda firma ma wpadki bo jest jeszcze coś takiego jak błąd ludzki. A tak w ogóle to temat rozpoczął się od tego że kolega poszukiwał dobrych całorocznych więc poleciłem 3: moje typy a w tym Nokian SeasonProof bo są świetne a tu posypały nieaktualne oszczerstwa o Nokian które w ogóle nie dotyczyły tematu tylko starych zimówek. Spokojnie panowie, najpierw czytać ze zrozumieniem, a potem dopiero głosić teorie po dokładnym poznaniu tematu. Co do letnich czy zimowych Nokian nigdy nie był w moich the best bo jest wiele modeli lepszych więc ich nie polecałem. To tyle z mojej strony.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Vujek nie wiem w jakiej Ty czasoprzestrzeni żyjesz, ale na pewno nie tej co my tu na forum 🤣 wstawiłem wyżej filmik z letnich świeżych nokianów, a Ty dalej swoje… 😁 

jeszcze raz dla Ciebie wstawię link do filmu:

Na początku gość mówi o problemach z zimowymi nokianami, całorocznymi, a teraz letnimi. No nic tylko pomówienia i to było dawno i nieprawda. 🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieźle. Aż będę obserwował co z moimi całorocznymi bo po 20tys.km jak nowe na razie. Z resztą nie słyszałem aby całorocznych problem dotyczył. A podobno się zarzekali że temat dawno rozwiązany. Aż mi głupio że to powtarzałem. Jedyne co, to przedłużona gwarancja dawana na Nokiana i zgłaszać. Pewnie do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Vujek napisał:

Nieźle. Aż będę obserwował co z moimi całorocznymi bo po 20tys.km jak nowe na razie. Z resztą nie słyszałem aby całorocznych problem dotyczył. A podobno się zarzekali że temat dawno rozwiązany. Aż mi głupio że to powtarzałem. Jedyne co, to przedłużona gwarancja dawana na Nokiana i zgłaszać. Pewnie do wymiany.

Nie chcę Cię martwić, ale całoroczne Nokiany we samochodzie mojej żony wyglądają tragiczne, jutro mogę zrobić fotkę. Niestety nie mam komu zgłosić reklamacji, bo salon, gdzie dostaliśmy opony w gratisie do samochodu już nie istnieje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mają parę lat to pewnie weatherproof. Ja ma na szczęście najnowsze SeasonProof są znacznie lepsze i z nowej linii więc powinny być ok. Myślę że po 20tys.km by mi coś już wyszło a tu idealne mimo że made on rusia. Dlatego je polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to testujemy Nokiana 🙂 pierwsze wrażenie po przesiadce z łysych Michelin Pilot Sport 4 z 2016r, to że przy ruszaniu lepiej klei, delikatnie głośniejsze, i przez wysoki bieżnik troszkę pływają. Ogólnie za wcześnie na opinie ale jest dobrze 🙂

IMG_20221008_120338.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, skrzat06 napisał:

No to testujemy Nokiana 🙂 pierwsze wrażenie po przesiadce z łysych Michelin Pilot Sport 4 z 2016r, to że przy ruszaniu lepiej klei, delikatnie głośniejsze, i przez wysoki bieżnik troszkę pływają. Ogólnie za wcześnie na opinie ale jest dobrze 🙂

IMG_20221008_120338.jpg

Pamiętaj aby trochę więcej pompować jak jest dość ciepło jak teraz. Całoroczne to lubią i wtedy nie pływają oraz mniej zużywają się boczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Vujek napisał:

Pamiętaj aby trochę więcej pompować jak jest dość ciepło jak teraz. Całoroczne to lubią i wtedy nie pływają oraz mniej zużywają się boczki.

Nabiłem niby 2,9 i 2,4bar, choć przód wydaje się "na oko" jakby mało było. Ale psychika mówi że 3bar to dużo 🤣

IMG_20221009_120347.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Zaintrygowany dyskusją o pękających Nokianach, poszedłem do garażu zobaczyć jak wyglądają moje. Opon nie kupowałem ja, były w komplecie z autem. Opony czteroletnie, wyprodukowane u ruskich ale śladów spękań nie widzę. Opony mają cztery lata, także chyba nie każdy Nokian był felerny. Żeby nie było, do Nokianów mam stosunek ambiwalentny. Postaram się przejeździć na nich dwa sezony bo bieżnika mają jeszcze dużo a później pewnie wrócę do Dunlopów albo Continentali.

20221009_154120.jpg.a739e1b62d429dea5abc4f4976d8958d.jpg20221009_154159.jpg.ac1d6a5e5bdcef03342fda9566712d14.jpg20221009_154426.jpg.3d630170b3601460e229d892f77a414e.jpg20221009_154233.jpg.9aafa62f9e67e6a9ba8f649e1e1b0bb1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie. Nie wszystkich Nokianów to dotyczy i jak widać na zdjęciach nie tylko, ale o tym już pisałem że oszczędności firm dają się we znaki. Na szczęście tylko niektóre serie były wadliwe.

21 godzin temu, skrzat06 napisał:

Nabiłem niby 2,9 i 2,4bar, choć przód wydaje się "na oko" jakby mało było. Ale psychika mówi że 3bar to dużo 🤣

IMG_20221009_120347.jpg

Pompujemy zimne opony. Po trasie pokażą więcej niż jest w realu. Jedna dziesiąta bara na zimno załatwia sprawę, a jeśli z tyłu wozisz " powietrze" nie musisz dobijać jedynie przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.10.2022 o 12:06, skrzat06 napisał:

Nabiłem niby 2,9 i 2,4bar, choć przód wydaje się "na oko" jakby mało było. Ale psychika mówi że 3bar to dużo 🤣

W L3 tak to już jest. U mnie na letnich i zimowych też tak wygląda pomimo prawidłowego ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie póki co letnie Nokiany nie pękają, ale pisałem na forum ponad rok temu jak je kupiłem, że 2 były wadliwe. Jedna dała się ogarnąć dobiciem ciśnienia, 2 została wymieniona. Dystrybutor u którego brałem zadzwonił zaraz jak wrzucili na maszynę, że takiego bicia dawno nie widzieli w oponie prosto z fabryki. Więc chyba z tą kontrolą jakości to tam dalej tak niezbyt. Opona produkcji 2020.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.