jaroszy_ok Opublikowano 30 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 No to i ja dodam coś od siebie. Właśnie dzisiaj miałem okazję przetestować Dębice frigo 2, warunki od białej nawierzchni do mokrego czarnego asfaltu i powiem w skrócie rewelacja. Oponki nowe założone na citroena C2, naprawdę trzeba mocno deptać na hamulec żeby ABS pracował, z ruszaniem też jest bardzo dobrze, fakt demon prędkości i mocy to to nie jest ale ode mnie pozytyw dla tych opon. I z tego co wiem frigo 2 również jest produkowana w Niemczech. Dla porównania mam w drugim citroenie C5 teraz Nokian wrd4 (oponki również rewelka) ale wcześniej były nexeny winguard sport i tych bym już nie kupił (kłopoty z wyważeniem i jedna odrazu poszła na reklamacje), właściwości jezdne bardzo przeciętne. W przeszłości miałem styczność z Fulda (szajs produkowany w Polsce), Kumho-ok, no i marka Vrederstain do której na pewno jeszcze wrócę i mogę polecić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 30 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 @jaroszy_ok na oponie masz napisany kraj produkcji więc cyknij foto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroszy_ok Opublikowano 30 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 14 minut temu, Pływak napisał: @jaroszy_ok na oponie masz napisany kraj produkcji więc cyknij foto. Możecie wieżyc lub nie ale pod Frigo 2 jest Made in Germany. Kupowałem na znanym portalu opo...eo i tam było i jest podane że kraj pochodzenia to Niemcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 30 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Wszystko zalezy od rozmiaru większość produkowana jest u nas choć pewnie i trafiają się niektóre rozmiary z DE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator BiałyGTi Opublikowano 1 Grudnia 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 A ja kupilem na ta zime nowe opony Imperial Snowdragon 3 zobaczymy jak to w sniegu sie zachowuje. Bedzie lipa to zmienie na inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przem@S Opublikowano 1 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Testowałem letnie Imperiale i Zetexy . Potwierdziło się to że lepiej wydać więcej i kupić coś lepszego . Głośne , a przy 1.8t na mokrym gubią przyczepność po lekkim dodaniu gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Godzinę temu, BiałyGTi napisał: A ja kupilem na ta zime nowe opony Imperial Snowdragon 3 zobaczymy jak to w sniegu sie zachowuje. Bedzie lipa to zmienie na inne To po co kasę wydawać, jak ma być lipa? Pojeździłem teraz 1600 km na Frigo HP (nie HP2). Na mokrym bardzo w porządku i co mnie zaskoczyło - naprawdę ciche. Ale na śniegu już trochę załamka. Pod każdą, nawet najmniejszą góreczkę kontrola trakcji dawała o sobie znać. Autu przy 40 km/h na trzecim biegu trudno było utrzymać trajektorię. Ale szczerze mówiąc śmiać mi się chce z kształtu lamelek w tych oponach - zamiast zrobić zygzakowate, tak jak zwykle, to zrobili proste. Może po części dlatego. Ale ogólnie opony na lekką zimkę i nie dziwię się, że zastąpili je HP2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slovak Opublikowano 1 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 22 minuty temu, Michał126 napisał: Autu przy 40 km/h na trzecim biegu trudno było utrzymać trajektorię. Miałem 3 sezony Frigo 2 i biły na głowę polecane tutaj Nokiany (w moim przypadku WR A3) na śniegu czy błocie pośniegowym. Teraz ruszając na śniegu cały włącza się kontrola trakcji, a przy hamowaniu ABS. Jedynie na suchym asfalcie spisują się o wiele lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-M Opublikowano 1 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 15 minut temu, Slovak napisał: Miałem 3 sezony Frigo 2 i biły na głowę polecane tutaj Nokiany (w moim przypadku WR A3) na śniegu czy błocie pośniegowym. Teraz ruszając na śniegu cały włącza się kontrola trakcji, a przy hamowaniu ABS. Jedynie na suchym asfalcie spisują się o wiele lepiej. Miałem również frigo 2 w bmw e46 i na śnieg rewelka z podwórka wyjeżdżałem po 20 cm śniegu bez odśnieżania i tylko trakcja kilka razy mrugała i jazda a porównując w toyocie Avensis na bridgestone blizzak musiałem odśnieżyć żeby wyjechać bo nie było szans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator BiałyGTi Opublikowano 1 Grudnia 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 1 godzinę temu, Michał126 napisał: To po co kasę wydawać, jak ma być lipa? A kto bogatemu zabroni nie no wzielem na próbę auto w zime to przewaznie 100% miasto wiec zobacze jak sie spisza bedzie kicha to kupie co innego lepszego za 600 zl za nowe to nie majatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lewus089 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Wczoraj dostałem zamawiane Frigo HP2 w rozmiarze 195/55R15, " Made in Poland" Wysłane z mojego MI 5s Plus przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 1 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Czyli rozmiary do wózków golfowych robią w PL Jak to koło do Fabii to powinny spełnić twoje oczekiwania Ostatnio zaczęła się zimowa aura, śnieg z deszczem, ujemne temperatury i muszę przyznać, że Dunlopy Winters Sporty 5 na RSie naprawde dają radę. Jak narazie zero rozczarowania no ale chyba przy tej półce trudno było by się rozczarować. Styl jazdy niewiele się zmienił po przesiadce z letnich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroszy_ok Opublikowano 1 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Ja mam Frigo 2 produkcja 2017 rozmiar 185/55R15 Made in Germany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayeno Opublikowano 2 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Polecam Dębice Frigo HP2 225/45 R17 Made in Germany Przejechane 1000 km Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, ruszanie na śniegu bajka, mam porównanie do NEXENA WINGUARD Sport-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost Opublikowano 2 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 W dniu 1.12.2017 o 15:38, Pływak napisał: Ostatnio zaczęła się zimowa aura, śnieg z deszczem, ujemne temperatury i muszę przyznać, że Dunlopy Winters Sporty 5 na RSie naprawde dają radę. Jak narazie zero rozczarowania no ale chyba przy tej półce trudno było by się rozczarować. Zgadza się, wintersporty dunlopa polecam z czystym sumieniem, nawet z tylnym napedem pięknie się spisują. Jedne z moich ulubionych razem z Michelin Pilot Alpin. Choć przyznam, że goodyer ug też bardzo fajne. W ostateczności continentale. Vredestein, pirelli, fulda, hankook nie zrobiły na mnie wrażenia. Natomiast Nexen i Firestone gorąco - nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dementor Opublikowano 3 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Sprawdzałem i u mnie. HP2 195/55 i 205/55 produkcja Niemcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 4 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Panowie co byście polecili w rozmiarze 195/55 R16 do około 220zł za opone? Mogą być głośne aby dobrze radziły sobie na śniegu. Trochę dobrego słyszałem o Kormoran Snowpro 2 i narazie jestem na nie nastawiony ale może znacie coś lepszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepiko Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Test całorocznych w autoswiat polegał na sprawdzeniu opon nowych i potem ścierali bieżnik jak się zachowają jako zużyte. Sorry za jakość foto z cebuli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
menior Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 14 godzin temu, DaV napisał: Panowie co byście polecili w rozmiarze 195/55 R16 do około 220zł za opone? Mogą być głośne aby dobrze radziły sobie na śniegu. Trochę dobrego słyszałem o Kormoran Snowpro 2 i narazie jestem na nie nastawiony ale może znacie coś lepszego W tej cenie wziąłbym savy eskimo czy omawiane tu debice,lub trochę droższe barumy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paperson Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 @DaV mam nówki Sava Eskimo S3+ w swojej E36 tyle, że w innym rozmiarze, tj. 195/60R15. Na spokojną jazdę czy kręcenie się wokół komina spokojnie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 5 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Dzięki Dał bym like ale się nie da w tym temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 10 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Czy ktoś z Was użytkuje Hankook Winter i*cept evo 2 ? Bedą dużo gorsze od opon z klasy premium Dunlop, Conti? Pytam bo szukam zimówek i akurat znajomy ma praktycznie nówki po kilku tys km do sprzedania za dobre pieniądze, z tym że nigdy z Hankook nie miałem do czynienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looki12 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 @turzol ja mam drugi sezon w Insigni 4x4 wcześniej miałem Conti TS850P i z różnic jakie zauważyłem Hankook jest bardziej miękki (nie ma problemów z zakrętami) i jest ciszej w porównaniu do Conti kopny śnieg itp. identycznie dodatkowo nie ma problemów z wyważeniem ( opinie wulkanizatorów że "lepiej niż Conti i Nokian wrd4 które mam w innych samochodach) po zimówkach kupiłem i letnie naprawdę warto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol Opublikowano 10 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 Teraz, looki12 napisał: @turzol ja mam drugi sezon w Insigni 4x4 wcześniej miałem Conti TS850P i z różnic jakie zauważyłem Hankook jest bardziej miękki (nie ma problemów z zakrętami) i jest ciszej w porównaniu do Conti kopny śnieg itp. identycznie dodatkowo nie ma problemów z wyważeniem ( opinie wulkanizatorów że "lepiej niż Conti i Nokian wrd4 które mam w innych samochodach) po zimówkach kupiłem i letnie naprawdę warto Dzięki, chyba się jednak na nie skusze. Zmierzyłem też bieżnik w tych oponach i jest 7,50mm na przodzie, 7,20mm tył wiec jeszcze myślę z 2 sezony posłużą. DOT 2015 także w miare świeże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looki12 Opublikowano 10 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2017 u mnie zrobiły 16 tyś km i mam ok 7.2 -7.0 mm moim zdaniem naprawdę bardzo dobre opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się