DZIADZIA Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 6 minut temu, Michał126 napisał: A czemu nie znowu Michelin? jak nie znajdę nic ciekawego na pewno wskoczy Michał, klei zajefajnie i nigdy mnie nie zawiódł... zwyczajnie jestem ciekawy fuldy, na etykiecie jest imponująco- szkoda, że firmy walą je jak im pasuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 @rygryss, jak se możesz pozwolić na Michelina i masz sprawdzonego, to ja bym tak zrobił i tyle. A z tańszych o Rainsportach nie myślałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADZIA Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Teraz, Michał126 napisał: Rainsportach nie myślałeś? mam je na tygrysie, głośne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Bo asymetryczne Coś za coś Ale oplowskie wygłuszenie, które dobrze znam, z pewnością nie dorównuje volvowsko-renaultowskiemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paperson Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 @rygryss które Michałki na lato zakładałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADZIA Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 @paperson , pirmacy 3 2 minuty temu, Michał126 napisał: z pewnością nie dorównuje volvowsko-renaultowskiemu. znajomy ma je na vołovinie i..... nie to jest renobiszi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Ogólnie to z Rainsportami jest ciekawe, bo Rainexperty 3, które mam w dwóch autach, też są asymetryczne i moim zdaniem są zupełnie ciche, a przy tym trakcyjnie dają wszystko to, co kierowca bolidu segmentu B może sobie zamarzyć. Ile zrobiłeś na tych Primacy 3? Wydawały mi się wyjątkowo długowieczne, coś jak Pirelli P7. Mieliśmy raz w jednym, ale poszły razem z nim. W stanie w sumie eleganckim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Rainsporty bardziej przez mieszankę, aniżeli bieżnik są głośne. Trzymają jak szalone biorąc pod uwagę, ze to średnia półka jednak są głośnie i znikają tak szybko jak nasza kasa w ZUSie. Miałem komplet w AR147. Jak ktoś robi 30K rocznie to będzie je co sezon wymieniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADZIA Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 1 minutę temu, Michał126 napisał: Ile zrobiłeś na tych Primacy 3? Wydawały mi się wyjątkowo długowieczne w okolicach 50kkm, minus klejących opon jest szybkie znikanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Teraz, rygryss napisał: w okolicach 50kkm, minus klejących opon jest szybkie znikanie... Ale to właśnie nie są tak dobrze klejące opony. Klejące to są Pilot Sporty. Na P7 (nie Cinturato, tylko tych poprzednich) ojciec zrobił koło 100 tys. Cinturato P7 ma matka i myślę, że jest dobrze ponad 30 na nich, a zużycie raczej mizerne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADZIA Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Teraz, Michał126 napisał: Ale to właśnie nie są tak dobrze klejące opony. a ja jestem z nich bardzo zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 A jak z zużyciem Conti Sport Contact 3 i 5? Przymierzam się do nich na lato, ale jak mam je za dwa sezony wymienić to ich nie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 1 minutę temu, rygryss napisał: a ja jestem z nich bardzo zadowolony. I ja to rozumiem i podobnie stwierdzam, że to kawał fajnej gumy Tylko że nie ma co na siłę robić z nich klejących, bo to są normalne, ale bardzo porządne opony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 3 minuty temu, KapselK napisał: A jak z zużyciem Conti Sport Contact 3 i 5? Przymierzam się do nich na lato, ale jak mam je za dwa sezony wymienić to ich nie chce. Ustalmy jedno opony typowo do aut o "sportowych" osiagach szybko sie zuzywają i wyniki rzedu 30-40K km to nic nadzwyczajnego. Miałem RainSporty, miałem P Zero Nero, mam Pilot Sporty i wszystkie zużywają się dość szybko w porównaniu do ich normalnych odpowiedników. Chcesz trwały kapieć bierz PremiumContact, a nie Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADZIA Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 na pewno są lepsze, przy moim klekocie sprawdzają się idealnie no dobra, ktoś coś o FULDA SPORTCONTROL 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 @Pływak widzę, że jeżeli chodzi o Continentala i run flaty, które muszę mieć zostają mi tylko Sport Contacty. Poszukam innej firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johnson Opublikowano 12 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2017 Zjawisko opisane poniżej uważałem za absurdalne (opona to opona) - dopóki mnie samego nie dotknęło. Michelin Energy Saver - przejechane 5 sezonów - ok. 70kkm - do wymiany Fulda EcoControl - 2 sezony (!!!) - 25kkm - przy wymianie na zimowe wulkanizator zasugerował warunkowy następny sezon letni. Kierowca ten sam, samochód ten sam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekcw Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Jeździ ktoś na oponach wielosezonowych? Głównie interesują mnie opinie marek Michelin i Goodyear. Koleżanka ma Michelin Cross Climate + i jest zadowolona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paperson Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 @czarekcw nie jeżdżę, lecz mocno rozważałem zakup michałków. Poczytałem opinie i obejrzałem kilka filmów z testów. Kupiłem zimówki. Jeśli mieszkasz i jeździsz głównie po mieście to ok. Jeśli wieś i trasy, a szczególnie u nas na Mazurach, to podaruj sobie wielosezonówki i nalewki. Już lepiej kupić używaną i niezjechaną zimówkę dobrej firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szox Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Jak dla mnie opony "wielosezonowe" to jedno wielkie bagno. Taka prawda, że zimą to i w mieście warunki potrafią być tragiczne, a miałem okazje jeździć na takich oponach i nie dają takiego poczucia bezpieczeństwa jak dobre zimówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chat Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Kazde wielosezonowe sa gorsze od najslabszych sezonowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Szacun że osobiście testowałeś każde opony wielosezonowe i każde sezonowe ...no bo chyba nie pisałbyś głupot bez testów lub powielał mity z internetów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekcw Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 6 minut temu, Chat napisał: Kazde wielosezonowe sa gorsze od najslabszych sezonowych. Ok, czyli przeprowadzane testy są o kant tyłka rozbić i chińczyk lub nalewka je przebija. Masakra po prostu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 6 minut temu, Chat napisał: Kazde wielosezonowe sa gorsze od najslabszych sezonowych. WOW, to tak z doświadczenia czy z głowy? Mam dwóch kolegów z pracy, obydwoje mają Crossclimate i sobie chwalą. Mają ok.40km do pracy, trochę polną, reszta asfalt i czy błoto czy śnieg problemów brak. Sam nie raz jechałem z nimi w warunkach zimowych i nie czułem się zagrożony. Na pewno do miasta, a zwłaszcza dookoła komina kupiłbym takie. Zamiast zimowe Kormorana wziąłbym Crossclimate, zamiast letniego Nankang'a wziąłbym Crossclimate. Wielosezonowe, a wielosezonowe to nie to samo, jedne lepsze inne gorsze. Crossclimate - marnego słowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 21 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2017 Porównajcie zimowego/letniego michelina do crossclimate a nie jakiś tani badziew. Też będzie lepszy? Wątpię. Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. Zgodzę się jedynie że jak ktoś jeździ wokół komina to taka opona ma sens. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się