dzinkins Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2014 się czy 135mm czy 150mm ? Ja używam głównie 135mm bo przyjemniej się z nimi pracuje
kubik Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Komfrotowy set do pracy to 3x cutting,2x polish,1xfinish tak na moje. Wczoraj w sumie nawet 4 tnących używałem 150tka ze 125tką tak sobie działa na DA
rustin Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Kwietnia 2014 czyli do da 135 i takie też biorę. Na razie wezmę po jednym z urbana.
erwinnf Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Witam, chciałem zapytać czy ktoś miał styczność z gąbkami frezowanym sprzedawanymi przez sklep VERAD. http://www.verad.pl/frezowane_fi_150_x_ ... fault.html Chodzi mi o skalę twardości tych gąbek. Z tego co do tej pory się zorientowałem (jestem początkującym forumowiczem) z reguły gąbka żółta jest bardziej miękka od pomarańczowej. Tutaj jest inaczej. Myślałem o zakupie gąbki czarnej i odrobinę twardszej tylko niestety nie wiem którą wybrać.. Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
rafloo Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Jaka różnica między seriami Flexipads: zwykłym, HEX a BLADE, chce kupić na początek do past Menzerna i nie wiem czy warto kupować droższe czy wystarczą mi na razie te najtańsze?
porter_sc Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Panowie myślę nad odświeżeniem lakieru, w moim Renault i zastanawiam się jakie pady dobrać do tego przedsięwzięcia. Ze środków mam UC i UP lakier raczej miękki bo to Renault.
Fiszer Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2014 po co dwa identyczne pytania w dwóch różnych tematach
porter_sc Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2014 kto pyta nie błądzi :-)) Przeleciałem trochę tematów i mam już wstępny typ. Najpierw myślałem nad padami z Microfibry cutting i finishing ale naczytałem się że jak złapią jakiś bród i się nie zauważy to można narobić dziadostwa do tego najlepiej je przedmuchiwać kompresorem :-/ niestety takowego nie posiadam. Więc wybór padł na zachwalane LAKE COUNTRY CCS DA WHITE FOAM POLISHING i LAKE COUNTRY CCS DA BLACK FOAM FINESSING na razie wykluczam pad do cięcia bo chciałem tylko odświeżyć lakier bardziej mam obawę że mógłbym coś zbytnio przejechać a nie uśmiecha mi się oddawanie samochodu do lakierowania ;-) z 2 strony podobno maszyną DA ciężko uszkodzić lakier, więc na początek samo polishing z UC i finishing z UP a w przyszłości się zobaczy . Co do samych padów podobno mniej wchłaniają pastę przez co dłużej można nimi pracować nie zapychają się i są bardziej wytrzymałe. Pytanie czy zestaw 14 i 10 po sztuce wystarczy mi na cały samochód czy lepiej 2 komplety ?
atvmmz Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2014 porter_sc, Lepiej kup dwa, trzy polishing. Na pewno się nie zmarnują, jedynie ułatwią pracę. Jeśli nie masz kompresora to warto pomyśleć o szczotce do czyszczenia padów.
/miodu/ Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2014 porter_sc, Nie wiem czy LAKE COUNTRY CCS DA WHITE FOAM POLISHING nie jest zbyt miękką gąbką. Swoją twardością odbiega od typowych padów do polishu np niebieski pad Scholla. Jest minimalnie twardsza od czarnego LC CCS. Moim zdaniem, warto zainwestować w inny pad, albo kupić LC white+ jeszcze jeden polish i finish.
porter_sc Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 No tak tylko że niebieski pad Scholl to już jest cutting ? Nie będzie za mocny ? do takich rysek jak poniżej : ;-)) pardom
kamilgt Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 chyba zbyt mało widoczne ogłoszenie
/miodu/ Opublikowano 25 Kwietnia 2014 Zgłoś Opublikowano 25 Kwietnia 2014 porter_sc, To próbuj taką kombinacją jaką sobie wymyśliłeś, a może osiągniesz zakładany rezultat, jeśli nie to zawsze można sięgnąć po coś mocniejszego
Siwy Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2014 Do maszyny DA do cuttingu lepszym wyborem bedzie mikrofibrowy pad Flexi czy biala gabka flexi To prawda, ze mikrofibrowe pady szybko sie zuzywaja
atvmmz Opublikowano 3 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 3 Maja 2014 Lepszy będzie mikrofibrowy. Podobno Meguiars i Chemical Guys są najtrwalsze ale nie mam pojęcia ile samochodów można nimi zrobić.
polo33 Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2014 Panowie na co zmienić białego flexi z pastą fg400 ? Flexi jest twardy lecz szybko się zapycha i mieknie pod temperaturą ? Jaki jest odpowiednik np. do 3M lub innej firmy ? Czy karbowane gąbki też dobrze tną ? Kolejna pasta ff3000 tutaj mam zółtego flexi i jest ok, potrzebuje jeszcze gąbki i pasty pomiędzy fg400 a ff3000 i doboru gąbki, myślałem nad ip2000 tylko jaka gąbka chciałbym coś jakościowo lepszego od flexi lecz w granicy 35zł za gąbkę, pomoże ktos?
booohal Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2014 Idź w Urbany. Nowiccy Ci wszystko doradzą.
polo33 Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2014 Urbany mówisz... honey, square,snake ? Czy po prostu płaskie które sa bardzo tanie? Potrzebowałbym twardego zastanawiam się nad URBAN HONEYCOMBination pomarańczowa lub PRO SQUARE ? wziąłbym jeszcze 3M wafla niebieskiego do ff3000 ? I jeszcze jakiś do ip2000? Mam te flexi żółte super miekkie nie są może nadają się bardziej do IP2000 a do FF3000 niebieski wafel od 3M będzie lepszym rozwiązaniem? Czy coś źle kombinuje?
booohal Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2014 Honey nie miałem, snake bardzo fajny do one stepów, płaskie też są bardzo dobre. Do polishingu bierz snake'a, a wykończenie to już zależy jaki lakier. Jeżeli nie jakiś ultra miękki to bierz czerwonego Urbana. Bardzo fajnie się nim pracuje. 3M to klasa sama w sobie, od razu widać świetną jakość gąbki. Dla mnie jednak odrobinę zbyt miękkie są (żółty i niebieski) i chyba jednak wolę płaskie niż karbowane. Tak średnio składnie to napisałem ale na lekach jestem
bananv8 Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2014 Urban pro square tnie słabiej od białej flexi - potwierdzam to, sam kupiłem niedawno na testy sobie tą gąbkę (urban).
blaszczu Opublikowano 4 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Maja 2014 Urban pro square tnie słabiej od białej flexi - potwierdzam to, sam kupiłem niedawno na testy sobie tą gąbkę (urban). Zgadzam się
polo33 Opublikowano 5 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2014 A jak się ma zwykły 3M cutting (chyba pomarańczowy) do flexi też się będzie tak zapychać i szybko robił się miekki? Teraz to już dopiero mam mętlik co kupić do fg400 i ip2000 bo na wykończenie pójdzie niebieski wafel 3M
wampir Opublikowano 11 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2014 Panowie co możecie powiedzieć o padach soft buff? Pożyczyłem od kolegi cutting pad i robilem nim na polerce DA przy pomocy UC. Po zrobieniu niecałego auta pad o średnicy 175mm się rozleciał. Jak to jest możliwe? Pracowalem na 4 predkosci i nie przysikalem mocno. Zaznaczylem sobie na wewnętrznej stronie aby widzieć czy pad się obracał równo.
McPaNeK Opublikowano 13 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2014 Podpinam się pod temat, choć potrzebuje pomocy w sprawie BP do padów Powiedzcie mi proszę jaki BP wybrać pod pady Meg's 7" (175mm) oraz pod Flexipads linia Blade 80mm. Cena nie gra roli, chce by były najwyższej jakości. To wszystko pod polerkę rotacyjną FLEX PE 14-2 150. Pozdr
matherr Opublikowano 18 Maja 2014 Zgłoś Opublikowano 18 Maja 2014 koledzy, tak szukam i szukam odpowiedz nt czyszczenia futerka i jedynie znalazłem info, że powinno się przepłukać je w ciepłej wodzie. Wystarczy taki sposób? Bo właśnie do gąbek flexipads dokupiłem futro z tej samej firmy. A tak w ogóle czytając opinie, że futra są bardziej żywotne w pracy od gąbek mam lekkie wątpliwości gdy zobaczyłem to futro na żywo, tak jakby te włosie się pada nie trzyma ale pewnie tak ma być.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się