SZyBA Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 No tak tylko idzie zima a pewnie dużo osób nie ma warunku w grudniu woskowania.
ziper Opublikowano 17 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Listopada 2010 Czy komplet testerów past 3m (3x100ml) wystarczy na korektę (DA) rav4 , czy zamówić podwójnie? Pewnie jest to zależne od stanu lakieru... ale tak mniej wiecej...
micha-ł Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 PP Poorboys'a jest ścierny. Ale naprawdę minimalnie. Większość osób na tym forum tego nie zauważy, ponieważ posiada auta z warstwą lakieru bezbarwnego, ja natomiast mam Oplowski akryl i działając aplikatorem widać lekkie zabarwienie. Choć na lakierze z klarem w sumie też będzie widać, że ten środek jest ścierny. Warunek to ciemny i mocno zmatowiony lakier. Po kilku mocniejszych przejazdach aplikatorem widać, że powierzchnia nabiera koloru (oczywiście rys tym się usunąć nie da). Dokładnie. Przejechałem PP po czerwonym akrylu.
Kita Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 ziper, Z powodzeniem wystarczą, nie ma się co martwić.
micha-ł Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Tery, powinieneś go wypracować a resztki zetrzeć mikrofibrą. Charakterystyczne skrzypienie oznacza że lakier jest już czysty. Jeśli nałożyłeś na samochód tak jak wosk, to niestety wybrałeś nieprawidłową technikę. ziper, tak mniej więcej.... powinno wystarczyć i jeszcze trochę zostać.
Administrator Evo Opublikowano 18 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 skrzypienie oznacza że lakier jest już czysty. To nie jest reguła. Są cleanery tak oleiste że skrzypienia się nei osiągnie, a mimo to lakier będzie czysty.
micha-ł Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 skrzypienie oznacza że lakier jest już czysty. To nie jest reguła. Są cleanery tak oleiste że skrzypienia się nei osiągnie, a mimo to lakier będzie czysty. Aha.... ale PB PP należy do tych skrzypiących
Administrator Evo Opublikowano 18 Listopada 2010 Administrator Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Po Fastcucie lakier też skrzypi, a do czystości mu daleko, więc radze się tym nie sugerować
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 18 Listopada 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 SZyBA Rozumiem, ale moim zdaniem 4 warstwy też nie wydłużą mocno trwałości, tym bardziej że FK nie jest typowym woskiem do warstwowania. micha-ł, Ja przy PP nie czekam do skrzypienia, rozprowadzam podobnie jak wosk tylko trochę dłużej i poleruję mikrofibrą. Na lakierze ciężko określić siłę czyszczenia ale na szybach widać że ten sposób bardzo dobrze działa bo ładnie znikają rożne zacieki przy uszczelkach itp. oraz zacieki na lakierze od płynu po spryskiwaczach
MetalMagnes Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Cleanerem PP PB bardzo ciężko jest uzyskać skrzypienie. Ja teraz zastosuję taką metodę, że naniosę bardzo cieniutką warstwę PP PB na całe auto. Następnie poczekam aż się zmatowi i wytrę całość aplikatorem lub mikrofibrą. Myślę, że sposób dużo łatwiejszy, czy będzie dobry to się okaże! Słyszałem o 2 metodach używania cleanera: 1. Pracujemy cleanerem do skrzypienia. 2. Nakładamy cleaner i czekamy aż się zmatowi. Podobno clenaer działa w ten sposób na lakier, że zanieczyszczenia utleniają się w postaci mgiełki/zmatowienia itp. i wyciera się je mikrofibą. Pewnie metoda jest uzależniona od cleanera jaki stosujemy Albo można stosować obojętnie/wymiennie? Może ktoś ma z tym praktykę/dośwadczenia?
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 18 Listopada 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 MetalMagnes, Najpierw zrób na jednym elemencie bo o ile pamiętam to PP jak wyschnie to nie jest taki lekki do spolerowania ale nie jestem pewny bo dawno z nim pracowałem a któryś z cleaner-ów taką miał cechę
MetalMagnes Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 CAR CRAZY, faktycznie bezpieczniej spróbować na jednym elemencie;-)
conrado Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 pp nawet po zaschnięciu był łatwy do spolerowania, dużo gorzej było z cleanerem car-lack do szyb
mikw Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 czy ktoś już coś wie o PP2, czym się różni od PP ?
kupusso Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Czy to normalne, że CG Wash & Gloss jak postoi powiedzmy kilka godzin to rozwarstwia się tak jakby zważył się?
Tery Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 No to rzeczywiście są 2 metody z tym cleanerem... Ja robiłem tak jak CAR CRAZY bo w sumie od niego dowiedziałem się przy zakupie jak się kładzie Pytanie tylko czy lepiej dłużej popracować aplikatorem i dopiero poczekać aż przyschnie i spolerować mikrofibrą, czy praktycznie całkowicie wypracować aplikatorem i tylko zetrzeć mikrofibrą resztki...
Gość Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 moim zdaniem 4 warstwy też nie wydłużą mocno trwałości, tym bardziej że FK nie jest typowym woskiem do warstwowania. W takim razie nie będę kładł kolejnej warstwy. Dzisiaj zauważyłem niepokojący widok - mianowicie woda jakoś tak przestaje kropelkować. Przyczyną tego może być brudny samochód ? Powiedzcie mi jak to jest z tym klockiem pod papier ścierny ? Normalny, prosty drewniany klocek nada się ?
Gość Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Najlepiej chyba taki korkowy, koszt kilku zł w sklepie z artykułami lakierniczymi.
Wesol Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Pytanie co do szamponów: CHEMICAL GUYS MAXI SUDS II SMARTWAX SMARTCARWASH WOLFGANG AUTO BATHE 100ML - TESTER Który z nich ? co do CG i SW to są takie same ceny i który by sie opłaciło bardziej brać A Wolfgang tester ?
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 18 Listopada 2010 Partner forum Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 kupusso, To normalne z tym szamponem, jak postoi dłużej to w ogóle oddzielą się 2 substancje ale lekkie wstrząśnięcie i wraca do normy.
Kabar Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Przed polerką odkleiłem wszystkie oznaczenia wersji, silnika z nadwozia i teraz chciałbym je ponownie przykleić. Oczywiście tak jak oryginalnie - taśma dwustronna piankowa. Czy mogę przykleić na wosk czy muszę jakoś odtłuścić miejsce klejenia?
DOC Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Kabar, ja odtluszczalem i trzymalo sie bez problemu 2 lata, potem auto poszlo "do ludzi"
Gość Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Oczywiście, że lepiej odtłuścić np. benzyną ekstrakcyjną. Wysiłku to dużo nie kosztuje, a na pewno klej będzie lepiej trzymał.
Kabar Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Mam zmywacz silikonowy, tym pociągnę.
Kita Opublikowano 18 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2010 Pytanie co do szamponów:CHEMICAL GUYS MAXI SUDS II SMARTWAX SMARTCARWASH WOLFGANG AUTO BATHE 100ML - TESTER Który z nich ? co do CG i SW to są takie same ceny i który by sie opłaciło bardziej brać A Wolfgang tester ? Miałem Smartwaxa, aktualnie posiadam Stjarnagloss Korsbar który według pewnych źródeł na DW jest tym samym co Maxi suds II. I prawdę mówiąc jestem dużo bardziej zadowolony z tego drugiego. Lepszy poślizg, domywanie, zapach, woda ładnie spływa no i mam wrażenie że jest wydajniejszy. Co do Wolfgang to się nie wypowiem bo nie miałem okazji korzystać ale to ponoć bardzo dobry szampon. Chodź szczerze mówiąc nie wiem czy potrzeba nam czegoś więcej niż szampon klasy CG MS II. A różnica w pojemności jest 5krotna [ Dodano: 19 Listopad 2010, 16:00 ] Jaki Qd najlepiej sprawdzi się z lusso oro? megsowy UQD, PB S&G czy może CK Quick shine? z góry dzięki za odp.
Rekomendowane odpowiedzi