Barman Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2013 renault clio 50/50 fotki robione telefonem, sorki za jakość właściciel autka mega zadowolony, a już szukał lamp do wymiany, teraz ze już nie będzie szukał na pewno [ Dodano: 21 Styczeń 2013, 18:57 ] Siwyalf co do peugota 206 to problemów nie będzie, tam są plastikowe lampy przednie, tak że efekt będzie dobry. co do saba to ci nie powiem
Tomek WRO Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2013 Barman, czym zabezpieczyłeś lampy, że tak się świecą? Jaką masz pewność, że za kilka miesięcy znów nie zmatowią się?
Barman Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2013 Tomek WRO, to tylko po pastach tak się świecą, robiłem już nie jedne lampy np. w moim passku i od 18mieisecy nic się z nimi nie dzieje. Moim zdaniem lepiej wypolerować zmatowiałe niż kupować kolejne. Aż takiego dużego nakładu na to nie ma.
Tomek WRO Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2013 Nie było tego jeszcze u nas ale ciekawi mnie ten środek użyty na końcu. Jakieś szkło w płynie ?
barteq161 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2013 Ja tam na koniec robie plastX na mf, IPA i czasami powloka kwarcowa i jest luz
embargo Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 CQ tak sobie się nadaje na lampy, To co zaprezentował TomekWRO, kosztuje tyle co średniej wartości lampy używane w dobrym stanie.
Tomek WRO Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 To pozostaje Headlight Protectant od megsa Może ktoś ma porównanie żywotności tego megsa z jakimś sealantem np. FK 1000P??
embargo Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 Mam HP i mam mieszane uczucia, nie jest to typowy wosk czy sealant, nakładany według zasad z etykiety jest trudny do wypracowania, nakładając cienką warstwę i od razu wypolerowany, jest ok ale pozostają ślady po palcach nawet nie tłustych a powierzchnia jest ok dopiero po parunastu minutach. Także o ile PlastiX sprawdza się dobrze o tyle Headlights Protectant nie powalił mnie na kolana.
bizislawek Opublikowano 22 Stycznia 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2013 Ja megsa nakladam wacikiem, cieniutką warstwe i nic z tym nie robie. Pozostawiam do wyschnięcie, zadnych smug nie zaobserwowałem i lampa robi sie jakby badziej przejrzysta.
2car Opublikowano 28 Lutego 2013 Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2013 Pracuję na Headlight Protectant i też nie zauważyłem żadnych problemów. Wg mnie jak za tą cenę to produkt przyzwoity.
embargo Opublikowano 1 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Marca 2013 Ile bym tego nie nałożył (nawet wygrzał) to i tak później lampa jest tłusta (smugi, ślady palców wszystko zostaje).
bizislawek Opublikowano 2 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2013 embargoSpróbuj płatkiem kosmetycznym zaaplikowac cienką warstwe i odstaw lampe na kilka godzin, temp pokojowa. Nic nie poleruj, wycieraj itp. Zobaczymy czy w takiej wersji bedzie lepiej
radial Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2013 Klosze u kolegi zrobiliśmy. tu była zdecydowanie za duża fotka Niestety, trzeba zabezpieczyć to czymś. Jakimś bezbarwnym lakierem bo koledze zaczęło to znowu delikatnie matowieć. Wosk nic nie dał. No chyba że klosze miały już takie mikro ubytki i teraz to powoli wychodzi. Jakiś bezbarwny lakier do plastików jednak pasowało by chyba użyć.
embargo Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2013 Z mojego doświadczenia wynika że lampy żółkną tylko gdy pasta polerska nie została wypracowana. Co do lakierowania taka sobie opcja, chyba że masz sterylne pomieszczenie, poza tym lakier bezbarwny tylko dwuskładnikowy.
bizislawek Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2013 radial a czy ta warstwa ochronna, utleniajaca sie, została usunięta, bo jesli nie to nie ma co sie dziwić, że nadal zółkna
kubik Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2013 lampy żółkną tylko gdy pasta polerska nie została wypracowana. Mam takie same wrażenie. Poza tym nie oszukujmy się,to po czasie wróci.Skoro fabrycznie nowa lampa zżółkła/zmatowiała mając ochronną warstwę,to bez warstwy tym bardziej to wróci. Z tym,że im lepiej przeprowadzimy proces,tym dłużej pożyje
bizislawek Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2013 kubik ale to ta nieszczesna warstwa ochronna zółknie a nie plastik o ile sie nie myle
embargo Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2013 Racja, nie wiem czy nieszczęsna na pozór zapewnia ona dużą ochronę tworzywa klosza.
Gość Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2013 embargo , zgadzam się z Tobą. bo koledze zaczęło to znowu delikatnie matowieć Po jakim czasie zaczęły matowieć ? Jeśli dosyć szybko to najprawdopodobniej jest to wina niedostatecznego wypolerowania szlifu. Wypełniacze wypłynęły i jest mleko. to ta nieszczesna warstwa ochronna zółknie a nie plastik Moim zdaniem łuszczący się lakier bezbarwny przyjmuje taki żółty kolor. Skoro fabrycznie nowa lampa zżółkła/zmatowiała mając ochronną warstwę,to bez warstwy tym bardziej to wróci. Zżółkła bo złuszczył się na niej lakier, po usunięciu go co ma żółknąć ? Sam plastik ? Nie twierdze, że nie ma prawa tak się dziać, ale lampy, które robiłem ponad rok temu nadal wyglądają jak nowe.
kubik Opublikowano 3 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Marca 2013 Żle się wyraziłem,trochę.W przypadku zdarcia warstwy ochronnej,bardziej chodziło mi o samo zmatowienie tworzywa od czynników drogowych itp.itd.
martinezzg Opublikowano 9 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 9 Marca 2013 koledzy a jak najlepiej zabrać się za tylne lampy w MB które nie są gładkie? tzn z rowkami.. czym pracować oprócz papierów? najlepiej fibra by się nadała zeby w rowki ją wkładać.... bo jest mięka ..tak wygląda lampa
Danio Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2013 Albo jakiś powerball. Tylną lampę masz tak zniszczoną że potrzeba papierów?
martinezzg Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2013 nie jest zbyt zniszczona ale jak tak czytam to najlepiej po robocie "papierowej" wychodzi...
Gość Opublikowano 10 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 10 Marca 2013 martinezzg, papierami lampy przednie, żeby usunąć łuszczący się lakier. Tylne samymi pastami wystarczy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się