Salwinek91 Opublikowano 3 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Dobrze by było jak by była mocno ścierna To usunie ładnie ryski po papierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eremsc Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Poleci ktoś jakąś tanią paste? Wszyscy używają FG 500 lub 3M i do tego później innych środków.. Nie chce wydawać dużo pieniędzy, bo samochód i tak zaniedługo pójdzie na sprzedaż. 2 lata temu polerowałem reflektory tempo i dało rade, ale czy jest jakaś alternatywa dla niej? Może Farecla G3? I druga sprawa, znajde gdziekolwiek papiery wodne na przylepiec o średnicy 125? W pobliskich sklepach nie mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embargo Opublikowano 4 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 G3 sprawdza się, i u mnie jest na półce pod tytułem "ultra cut", wiadomo syf dookoła ale nadaje się. Na rzep w Castoramie/Praktikerze są tylko jakieś trudne gradację rzędu 120, więc lepiej ręcznie atakować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwyalf Opublikowano 5 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 G3 jest tania i robi dobrze robote ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masterjam77 Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Dzięki za porady, jednak kupiłem FG500 i dodatkowo papierki 800 i 3000. I po kolei: 800,1000,1500,2000,2500,3000, później FG500 ale na gąbce (jednak nie miałem baranka) i na koniec ręcznie wtarłem Plast-X. Na zewnątrz inna bajka . Teraz jak przeźroczysty klosz to zauważyłem gorszy problem, mianowicie mnóstwo takich ciemnych plamek od wewnątrz i paluch odciśnięty na soczewce (nie wiem po co ktoś tam grzebał). Soczewki oddaje do oczyszczenia ale co zrobić z tym brudem na wewnętrznej części klosza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embargo Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Jak jest lampa takiej generacji że możesz wykręcić silniczek i wszystko elektryczne wewnątrz( + wyciągnięcie odpowietrzników) to możesz wypłukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qub@ Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Jak jest lampa takiej generacji że możesz wykręcić silniczek i wszystko elektryczne wewnątrz( + wyciągnięcie odpowietrzników) to możesz wypłukać. Może być to niebezpieczny zabieg. Miałem jeden przypadek, że po takim płukaniu zaczęła farba schodzić z odbłyśników, a co za tym idzie lampa w nocy praktycznei nie oświetlała drogi. Wszystko zależy od stanu lampy, jeśli wewnątrz pojawiła się wilgoć odpuściłbym takie manewry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masterjam77 Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Dzwoniłem do firmy z Turawy aby podpytać jak można się za to złapać.I soczewka bez problemu wyjdzie przez otwór w lampie. Jako że to normalne szkło to płyn do mycia naczyń, woda i wytrzeć irchą. Niestety wewnętrzna część klosza jest bardzo delikatna i nie zalecają mycia czymkolwiek. Szkoda że do focusa nie można dostać samych kloszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embargo Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 O ile ów soczewka przykręcana jest od strony otworu rewizyjnego Jasne że powłoki metaliczne są różnej jakości, ze swojej strony mogę tylko potwierdzić słowa Huberta (Turaw), szkło soczewki najlepiej umyć glass cleanerem i na koniec IPA (najlepiej 100%), odbłyśnik soczewki na sucho delikatną MF, żadną chemią! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masterjam77 Opublikowano 6 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Na szczęście chyba jest od strony klapki,przynajmniej tak mi dziś powiedzieli Jutro w pracy mam luzy więc demontuję lampy i do przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenickie Opublikowano 18 Maja 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 A ja mam pytanie ogólne: kto z Was, polerujących (nie)swoje lampy, po zakończeniu operacji pociągnął je lakierem bezbarwnym? I jak mu to wyszło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masta Opublikowano 3 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Czytając wątek, zauważyłem że odradzacie polerkę lamp Audi A6 C6 2005?? Próbował ktoś zabawę z przednimi lampami ? Ostatnio u ojca zauważyłem, że zrobiły się matowe i trzeba by było coś z tym zrobić, tylko co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embargo Opublikowano 3 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Jeżeli są pokryte lakierem to atakuj bez obaw - tak pewnie jest, jeżeli jednak są tępe pod palcem - coś jak guma, to daruj sobie lub "drzyj" do żywego tworzywa i poleruj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas93cs Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 W Audi jest warstwa ochrona(dość twarda) na oryginalnych lampach i trzeba ją zetrzeć do plastiku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embargo Opublikowano 4 Czerwca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Dlaczego do plastiku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 17 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Poszedłem dziś odrobinę inną drogą jak zwykle.Jako,że mam w arsenale S0 postanowiłem zacząć przygodę z ww. od lamp. Muszę przyznać,że do lamp niezbyt zagruzowanych nadaje się naprawdę fajnie. Ogólnie szybka i czysta robota,gdybym poświęcił tyle czasu co na papier to podejrzewam,że rezultat byłby mega,a tak 15minut na lampę z wyprowadzeniem s02,pyk pyk i jest jako tako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 30 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Panowie podjechał ostatnio do mnie kolega super bikem i poza elementami metalowymi,lakierowanymi,większość tworzyw jest z gładkiego,błyszczącego,czarnego plastiku nielakierowanego.Intuicja podpowiada mi ,że ogarnie to się jak lampy czy inne plastiki. Dobrze myślę,czy jestem w błędzie? Już wiem,że byłem w błędzie Plastik jest pokryty jakąś dziwną powłoką,która już ręcznie pod SwirlXem się poddaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
embargo Opublikowano 31 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 sądzę że nie są niczym pokryte - są tak jak słupki drzwi tzw piano black Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubik Opublikowano 31 Lipca 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 sądzę że nie są niczym pokryte - są tak jak słupki drzwi tzw piano black Co byś mógł doradzić,bo przyznam,że pierwszy raz się spotkałem z takim czymś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Panowie, nie pierwszy raz poleruję plastiki ale tym razem mam pewien zgryz. Owiewka (szybka) od Yamahy. Zacząłem od papieru 800 na mokro. Następnie 1000, 1200, 1500, 2000, 2500, 3000, Menzerna 400 na białym flexi i PlastX na pomarańczowej gąbce. Efekt? Oksydacja usunięta, szybka odzyskała przejrzystość i wygląda zdrowo ale .. pod światło nadal widać pierdyliard drobnych rysek. Powtórzyłem więc proces dodając na początku papier 600 na mokro oraz Menzernę 400 na futrze przed białym padem. Coś tam było lepiej ale nadal są ryski. Co robię nie tak? Na reflektorach, szybkach zegarów czy owiewkach innych motocykli nigdy nie miałem aż takich problemów. Obawiam się, że gdy zacznę od papieru 500 lub 400 to zaszkodzę plastikowi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasns Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Wydaje mi się ze na forum obecnie omawiany jest podobny problem z dachem w smarcie. Wiec poszukaj a może znajdziesz tam odpowiedz. Z tamtego tematu można wnioskować ze nie są to ryski a mikro pęknięcia w strukturze materiału i w sumie mogło by się to zgadzać z opisem twojego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zdecydowanie to nie mikropęknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soll Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Przecież nie usuniesz z owiewki 100% rysek. Materiał owiewki lub szybki reflektora to nie lakier. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek WRO Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Pan Miyagi, te ryski o których piszesz są na zagięciu owiewki? Spotkałem się, że w chińskich zamiennikach ori lamp do auta po jakimś czasie na "łuku" wyskoczyły takie ryski. Były one w środku plastiku. Sprawdzałem na różnych autach. Wygląda to tak jak łamie się plastikowe przeźroczyste łyżeczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Miyagi Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 Nie, nie. Nic z tych rzeczy. Wiem o czym mówisz ale to nie to. Normalne rysy, dużo małych rysek, może to po papierach, ale szlifowałem dokładnie każdą gradacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się