Skocz do zawartości

Jaki preparat hydrofobowy - NW, niewidzialna wycieraczka


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rozumiem trochę pytania, na przednią szybę kładzie się przeważnie najbardziej wytrzymałą NW, aby trochę tych kilometrów wytrzymała, ale są i osoby, które lubią smarować częściej przednią szybę NW, które krócej się utrzymują, ale za to od niższych prędkości odprowadzają wodę. UG lub G1 po 2 latach na bocznych szybach i tyle bez wycieraczki zachowują się jak w dniu aplikacji, więc wytrzymują naprawdę bardzo długo. Ja jestem z tych dla co na przód kładą UG, a na boki i tył Rain-X, aczkolwiek teraz trochę testuję i mam różne kombinacje na szybach. 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podepnę się do tematu:

Czy mogę użyć cleanera Poorboys Proffesional Polish przygotowując szybę pod Ultra Glaco? Taki akurat mam i nie chciałbym kupować następnego produktu. Dodam, że na etykiecie pisze, że jest też do szyb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
6 godzin temu, Lukaso napisał:

Ma ktoś doświadczenia w aplikacji ultra glaco w niskich temperaturach? Mając koło 5°C będzie to się trzymać w miarę czy szkoda szuwaksu? Męczy mnie dziewczyna żeby jej zaaplikwać nw na szybę ale zimno już i nie wiem czy nie wyleje tego trochę na darmo. 

Temperatura aplikacji ma w przypadku Ultra Glaco mniejsze znaczenie niż warunki, w których będzie wiązał przez kolejne godziny. Przy 5 stopniach, w suchych warunkach, aplikacja jest możliwa (warto podgrzać szybę kierując na nią ciepły nawiew na czas aplikacji), ale kluczowe jest, by kolejne min. 8h po aplikacji auto spędziło w suchych warunkach - kontakt z wilgocią będzie gorszy niż niska temperatura. Garaż, nawet nieogrzewany powinien dać radę 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam mały problem po zastosowaniu Ultra Glaco. Po użyciu spryskiwacza czy podczas mycia szyb powstaje mleko na szybie. Do tego przy pracy wycieraczek powstają smugi. 
Wcześniej przygotowałem szybę: Poorboys Proffesional, IPA, 2xUG. Po godzinie jeszcze raz IPA zgodnie z filmikiem Nowickiego. Samochód nie był używany do następnego dnia. Proces przeprowadzałem w garażu przy temp. ok. 10 st. C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak. Zgodnie z filmikiem tylko zamiast dedykowanego cleanera użyłem Poorboysa, czyli w kolejności:

płyn do mycia szyb, cleaner Poorboys, IPA, UG, IPA.

Swoją drogą myślałem, że właśnie IPA służy jako odtłuszczacz.😱

Sprawa nieaktualna, właśnie od uderzenia kamienia pękła mi szyba, więc będę nanosił na nowo. 😜

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jaki preparat wybrać do oczyszczenia szyby przed nw poza tlenkiem ceru? AG cgp czy może Glass polish pro od Sg? Chcę coś co nie chlapie przy pracy jak tlenek ceru i żeby nie trzeba było myć potem całego samochodu. 

Nie chce tlenku bo akcja ma być taka że jadę do kolegi do ogrzewanego garażu i tak będę działał, nie ma możliwości potem z myjką w garażu działać. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lukaso 

1 minutę temu, rudi0018 napisał:

Prostaff Kiiro-Bin podobno daje radę.

Jak najbardziej daje rade, kilka ruchów ręką i zanika efekt odpychania wody z szyby. fajnie oczyszcza szybę. 
W tym roku tym cleanerem wyczyściłem szybę pod SG DropOff

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh, akurat w mrc i bestseller są promki i tam tego nie ma, dlatego pytałem o inne 😄 bo też celowałem w compound z. Te co dałem średnio? Może być ręcznie może być maszynowo ale żeby było przyjemne w pracy. Kiedyś po kolei ludzie cgp używali tylko nie wiem czy nie zostawia czegoś po sobie... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedź odnośnie tego czy warto warstwować NW, po moich krótkich obserwacjach oczywiście, że warto! 
Przebieg około 2300 km, Soft99 Ultra Glaco położone na przedniej szybie mojego Accorda, strona kierowcy 2 warstwy, podczas jazdy w deszczu widać doskonale, że po stronie kierowcy krople uciekają od niższej prędkości. Przy myciu auta i płukaniu przedniej szyby strona kierowcy zdecydowanie lepiej zrzuca wodę, a po stronie pasażera (1 warstwa) zaczyna się robić już delikatna tafla. Postaram nagrać się dla was film z porównania. 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.