Eidos71 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Czarna strona jest twarda, a żółta miękka. Myślałem, że twardą stroną wypracowuje się UC a miękką wypracowuje się politury i woski. Nie chodzi tylko o "twardość", ale również o strukturę. Twarda jest mniej porowata i bardziej... hmmm... "płaska" i "zamszowa", co nie pomaga w wypracowaniu środków ściernych.
xMarcin95x Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 a jak z pracą UC i słoneczkiem Meg'sa ?
Yanek Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 xMarcin95x, słoneczkiem idzie trochę opornie. Osobiście ręcznie pracowałem z twardym aplikatorem Valet PRO.
Bastek1980 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Czarna strona jest twarda, a żółta miękka. Myślałem, że twardą stroną wypracowuje się UC a miękką wypracowuje się politury i woski. Nie chodzi tylko o "twardość", ale również o strukturę. Twarda jest mniej porowata i bardziej... hmmm... "płaska" i "zamszowa", co nie pomaga w wypracowaniu środków ściernych. Dzięki za instrukcję. Teraz rozumiem Dobrze, że nie pogorszyłem lakieru, zamiast go poprawić Trzeba zabrać się do roboty i trochę pomachać. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Pytanie tylko, czy jeżeli po umyciu i odsmoleniu auta wypastuję go UC i nie przemyję IPA (bo jeszcze tego nie mam), później nałożę cleaner PB, to czy bardzo zmniejszę trwałość wosku? Dysponuję Nattysem Blue. Pod wosk mogę jeszcze dać Black Hole
Eidos71 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Teoretycznie po UC nie trzeba koniecznie kłaść cleanera, ale UC ma trochę wypełniaczy, więc bez IPA nie dokonasz dokładnej inspekcji lakieru. Cleaner (chodzi Ci o PB Pro Polish ?) oczyści trochę lakier z pozostałości po UC, więc będzie ok. Położenie BH pod wosk trochę na pewno osłabi trwałość wosku, ale poprawi efekt optyczny całej pracy. A skoro mamy sezon letni - warto moim zdaniem poświęcić trochę trwałość na rzecz wyglądu - po prostu szybciej będziesz musiał znowu popracować przy swoim autku
Bastek1980 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2014 Dzięki jeszcze raz za instrukcje
wiocha7 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 Witam, Amator prosi o poradę Pacjentem jest honda accord vii kolor czarny - lakier miękki (rysuje się od patrzenia) Do dyspozycji mam polerkę celma PRAs175II (bez regulacji obrotów ale to sobie dorobię), talerz oporowy 125 mm, pasta meguiar's UC, brakuje mi tylko gąbki lub gąbek. I teraz pytanie do fachowców jaki gąbki? Takie będą OK? Monster Shine - Pad polerski średni żołty 135mm Lite Polishing Pad Monster Shine - Pad polerski wykańczający czarny gładki 150mm Finishing Pad
Moderator Eryczek Opublikowano 22 Czerwca 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 mam polerkę celma PRAs175II (bez regulacji obrotów ale to sobie dorobię) możesz rozwinąć temat?
bizislawek Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 Eryczek Do jakiegoś przedłużacza, listwy podpinasz regulator obr np z wiertarki czy zepsutej polerki
wiocha7 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 tata jest elektronikiem jedyne co mogę (na tą chwilę więcej nie wiem) teraz powiedzieć to będą zastosowane takie elementy jak triak, optotriak i jakiś element do regulacji obrotów np. suwak lub kółeczko a wszystko to będzie w jakiejś małej puszce przy przedłużacz. I tym sposobem będę miał przedłużacz z regulacją obrotów do polerki, wiertarki itp.
Eidos71 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 tata jest elektronikiem jedyne co mogę (na tą chwilę więcej nie wiem) teraz powiedzieć to będą zastosowane takie elementy jak triak, optotriak i jakiś element do regulacji obrotów np. suwak lub kółeczko a wszystko to będzie w jakiejś małej puszce przy przedłużacz. I tym sposobem będę miał przedłużacz z regulacją obrotów do polerki, wiertarki itp. Generalnie robota jest prosta. Twój Tata niech pomyśli nad dołożeniem układu scalonego, który zapewni "miękki start" silnika Do wymienionych przez Ciebie elementów na pewno dojdą kondensatory i kilka rezystorów. A element regulujący wielkość mocy dostarczanej do urządzenia (czyli regulujący obroty) to potencjometr obrotowy
Moderator Eryczek Opublikowano 22 Czerwca 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 Moja ciekawość została zaspokojona - dziękuję bardzo
wiocha7 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 to teraz zaspokójcie moją ciekawość na temat gąbek
Moderator Eryczek Opublikowano 22 Czerwca 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 wiocha7, UC to nie jest najlepszy pomysł na one step do Hondowego lakieru. Jeśli chcesz koniecznie trzymać się Megsa to dokup jeszcze Ultimate Polish do finiszu. Co do padow to polecam żółty i niebieski od 3M - sprawdzają się u mnie od lat.
wiocha7 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 myślałem że ręcznie coś zdziałam dlatego kupilem UC z gąbką tri color ale przy przednim błotniku sobie podarowałem, mi głòwnie chodzi o odswierzenie lakieru. Wiem że lepszy byłby zestaw past menzerna z odpowiednimi padami.
Moderator Eryczek Opublikowano 22 Czerwca 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 wiocha7, jeśli to pierwsza przygoda Twojego auta z pastą polerska to działaj śmiało zgodnie z planem - na pewno będziesz zadowolony z efektu. Jak się wciągniesz to pogadamy
wiocha7 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 Pierwsza przygoda. Dzięki za porady
639 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 Eryczek, mowisz ze do hondowkiego lakieru po UC na rotacji da rade Ultimete polish?To jest przeciez cleaner/glaze. Pytam bo bede mial stycznosc z hondowskim lakierem w przyszlym tygodniu i akurat te srodki posiadam.
Moderator Eryczek Opublikowano 22 Czerwca 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 639, UP to wg mnie mało ścierna pasta finiszowa / lekko ścierny cleaner. Radę daje ale na czarnej Hondowskiej perle, po rotacji zostawały mi holsy
wiocha7 Opublikowano 22 Czerwca 2014 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 To moze zamiast UP warto wybrac np SF 4000 lub FF3000 do usuwania holosów?
Moderator Eryczek Opublikowano 22 Czerwca 2014 Moderator Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2014 SF 4000 do Hondy to akurat kiepski pomysł. Polecam SONAX ProfiLine Perfect Finish i kończymy OT bo to nie o tym temat.
KondzioR. Opublikowano 12 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2014 Jak to jest z tym UC. Chce przejechać całe auto UC na średnim padzie.. Po tym koniecznie musze zrobić auto ipą czy wystarczy dokładnie umyć? Później chce na to połozyć wosk finish kare 1000p .
mavq Opublikowano 12 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Lipca 2014 Dobrze by było przetrzeć auto ipą, ale wtedy niektóre rysy które nie były widoczne po aplikacji UC, powrócą, ponieważ UC ma właściwości wypełniające.
dave90 Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2014 Od paru dni mam Audi A6C5 i w czwartek przed wyjazdem usiałem jej odświeżyć na szybko lakier bo mało czasu było, żeby ładnie wszystko spolerować Użyłem pada z MF na maszynce DA, no i oczywiście UC Wiadomo grubsze rysy zostały, ale jestem mega zadowolony z efektu, 1 step na agresywnym padzie bez holsów, a lakier znów zaczął błyszczeć POLECAM
powalla Opublikowano 20 Lipca 2014 Zgłoś Opublikowano 20 Lipca 2014 Ipą umyłeś? Jeśli nie to po kilku myciach uśmiech zniknie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się