Jump to content
IGNORED

Meguiar's Ultimate Compound


Recommended Posts

Siemka mam takie pytanie czy do usuwania rys za pomocą Meguiar's Ultimate Compound potrzeba odpowiedniego aplikatora do ręcznej korekty. Chodzi mi o to czy bedzie lepszy efekt po zastosowani takiego aplikatora LAKE COUNTRY POLISHING HAND PAD - APLIKATOR ŚREDNI - POLISHING albo LAKE COUNTRY CUTTING HAND PAD - APLIKATOR TWARDY - CUTTING próbował ktoś z was czy da to lepszy efekt niz normalny aplikator piankowy Meguiar's :?: warto zainwestować w takie aplikatory i jaki z nich wybrać :o

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Naprawdę przez miesiąc nie przewertowałeś forum i nie poczytałeś? Temat poruszany był chyba z miliard razy i już nie chce się nikomu odpisywać w kółko to samo...

Napisz proszę jaki to Passat - który rocznik? Mówiąc szczerze trochę łatwo Ci poszło  jeśli w 3 godz. zrobiłeś maskę i dach.

Zastanawiam się czy w informacjach profilowych forumowiczów, nie powinniśmy dodać "obwód bicepsa"

Posted Images

Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj :) Planuję użyć tego Meguiars`a u siebie i u ojca. Czy jedno opakowanie starczy na 2 samochody? Jak oceniacie efekty po zastosowaniu tego środka - warto czy szkoda pieniędzy? Ma ktoś może fotki po takim zabiegu?

Link to post
Share on other sites
  • Master
I z jakim efektem?

 

Efekt zależy od wielu czynników. ale jeśli chodzi o pady, to ten sonax jest za delikatny - przynajmniej na lakierze VAG'owskim. Być może na miększych lakierach jest OK, ale tego nie testowałem.

 

Tutaj pisałem: http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?p=72362#72362

Link to post
Share on other sites
Czyli co z polerki nici? :)
Czy jedno opakowanie starczy na 2 samochody?
Spokojnie.

 

Wiesz co polerka przesunie się w czasie - muszę tyle kasy włożyć w Meg, że czasami mi włosy dęba stają. Ale na pewno z polerki mechanicznej nie zrezygnuję :evil:

 

[ Dodano: 29 Styczeń 2011, 00:49 ]

Swoją drogą jak jest z aplikacją tego środka? Ciężko się nim poleruje?

Link to post
Share on other sites
Czy jedno opakowanie starczy na 2 samochody?

Spokojnie wystarczy nawet na kilka(naście) aut. :)

Swoją drogą jak jest z aplikacją tego środka? Ciężko się nim poleruje?

Bardzo fajnie się nim pracuje. Nie wysycha zbyt szybko (jak np. SwirlX) i można go spokojnie, długo wpracowywać. Równie łatwo sę poleruje.

Link to post
Share on other sites
Ma ktoś może fotki po takim zabiegu?

 

Efekty bardzo dobre, moje pierwsze w "karierze" 50/50 :D (używałem żółtego aplikatora Megs'a)

 

Obrazek

To był jakiś miękki lakier bo ja na Audi ręcznie nie dałem rady usunąć tylu rys, a spędziłem dobre 4 godziny nad samą maską, ręka na następny dzień mi odpadała :D.
Link to post
Share on other sites
Ma ktoś może fotki po takim zabiegu?

 

Efekty bardzo dobre, moje pierwsze w "karierze" 50/50 :D (używałem żółtego aplikatora Megs'a)

 

Obrazek

To był jakiś miękki lakier bo ja na Audi ręcznie nie dałem rady usunąć tylu rys, a spędziłem dobre 4 godziny nad samą maską, ręka na następny dzień mi odpadała :D.

Nie strasz mnie, chcę megsem uc wypolerować srebrne a6 c6, jest aż tak ciężko zrobić to ręcznie? :(

Link to post
Share on other sites
Ma ktoś może fotki po takim zabiegu?

 

Efekty bardzo dobre, moje pierwsze w "karierze" 50/50 :D (używałem żółtego aplikatora Megs'a)

 

Obrazek

To był jakiś miękki lakier bo ja na Audi ręcznie nie dałem rady usunąć tylu rys, a spędziłem dobre 4 godziny nad samą maską, ręka na następny dzień mi odpadała :D.

Nie strasz mnie, chcę megsem uc wypolerować srebrne a6 c6, jest aż tak ciężko zrobić to ręcznie? :(

 

Zobrazuje ci jak ciężko :P Polerka rotacja,zielona gąbka 3M,FC+ i 3 przejazdy i dopiero widać efekt,a ręcznie to co najwyzej usuniesz utleniona warstwe i będzie połysk,ale o dobrym wyprowadzeniu musisz zapomnieć niestety :o

Mat

Link to post
Share on other sites
  • Master
Jeśli chodzi o mnie to ja polerowałem 2 miesięczny lakier, który zaraz po pomalowaniu został potraktowany "profesjonalną" polerką :zly:

Dlatego na tym zdjęciu wygląda to OK, bo praktycznie nie było swirli. Lakier został po prostu odświeżony. Ponadto nie wiem na jakim lakierze.

Muti napisał, że na VAG'ach praca ręczna, to praktycznie odświeżenie lakieru.

Nie jest tak do końca, bo wszystko zależy od ilości włożonej pracy i oczywiście stanu lakieru. Swirle też da się zlikwidować, ale ile to kosztuje siły i czasu, to każdy musi spróbować sam. To dobra szkoła, zwłaszcza przed włączeniem do pracy maszyny.

Link to post
Share on other sites
Czyli UC będzie najlepszym wyjściem? Nie będzie zbyt ścierne? Mam jakąś, taką "fobie" jeśli chodzi o polerkę mocno ściernym środkami...

 

Spokojnie UC jeszcze nie jest takie straszne,tym bardziej ręcznie i w dodatku na lakierze BMW.. Ja maszyną UC niewiele zrobiłem na VAGowskim lakierze,a bmw ma ponoc twardszy...

Mat

Link to post
Share on other sites
Mam jakąś, taką "fobie" jeśli chodzi o polerkę mocno ściernym środkami...

 

Ręczna robótka na lakierze BMW to chyba średnia "polerka". Ostatnimi czasy UC pojawia się dość często na forum ;) Do ręcznej roboty to raczej jedyny sensowny i dający jakiś efekt produkt.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.