Skocz do zawartości

Cleantle - Admire - powłoka nowej generacji!


Cleantle

Rekomendowane odpowiedzi

No to tym bardziej wyglądają dziwnie ceny tych oficjalnych sprzedawców. Ktoś, kto sprzedaje przez pośrednika, płaci prowizje Allegro, która wcale nie jest niska, ma nadal taniej i to czasem sporo.... Sorry, ale nie kupuje tego, przecież nie działają charytatywnie

Wysłane z mojego SM-S916B przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

@AndrewZS no właśnie problem jest taki na allegro że dużo sprzedawców nie umie liczyc  🙂 nie widzą ukrytych kosztów i sprzedają na ilość ale na śmiesznej marzy i to naprawde typu 2-3%, wszystko idzie dobrze dopóki nie trafi się np. Reklamacja, dużo zwrotów towarów - wtedy mają dodatkowy koszt który cały zysk niweluje 🙂 przerabialiśmy to wielokrotnie. Mamy też w pamięci parę sklepów które zbankrutowały prowadząc taka politykę sprzedażowa  🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Cleantle napisał(a):

@AndrewZS no właśnie problem jest taki na allegro że dużo sprzedawców nie umie liczyc  🙂 nie widzą ukrytych kosztów i sprzedają na ilość ale na śmiesznej marzy i to naprawde typu 2-3%, wszystko idzie dobrze dopóki nie trafi się np. Reklamacja, dużo zwrotów towarów - wtedy mają dodatkowy koszt który cały zysk niweluje 🙂 przerabialiśmy to wielokrotnie. Mamy też w pamięci parę sklepów które zbankrutowały prowadząc taka politykę sprzedażowa  🙂

no dobrze tylko, że od strony zwykłego konsumenta liczy się gdzie jest taniej a nie ile "firma" ma z tego prowizji wiec tak naprawdę nie interesuje mnie to jaka jest marża tej firmy, a ja i tak kupie gdzie jest taniej bo nikt nie lubi przepłacać 🙂 a druga sprawa ze smartem wysyłka jest za darmo więc to też ma znaczenie 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

@Misza z jednej strony liczy się cena ale liczą się też inne aspekty takie jak: szybkość wysyłki, kwestia ew kontaktu i reklamacji itp.

Sam kiedyś chciałem zaoszczędzić na allegro parę zł kupując u najtańszego sprzedawcy, potem czekałem 2 tyg na przesyłkę  mimo że sprzedawca zaznaczył że wysyła w 48h  😛 oczywiście każdy wybierze jak uważa ale czasem nie warta jest oszczędność tych paru złotych wybierając mniej pewnego sprzedawcę od oficjalnego kanału dystrybucji.

Nas też nie obchodzi ile prowizji zostawi sobie sklep tak defacto . Nie lubimy za to jak taki pseudo sklep kopiuje opisy i zdjęcia które nie są jego własnością intelektualna i nie ma pozwolenia na kopiowanie naszych treści, powinien sam przygotować opis bo w innym wypadku jest to zwykła kradzież. (Co innego jeśli uzyskał zgodę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami sprzedawca nie ma wpływu na opis i to nie on kopiuje opis lecz robi to allegro w katalogu produktu , a czas wysyłki też jest ustalany przez średni czas wysyłek u danego sprzedawcy ... allegro to platforma handlowa i każdy który z nią współpracuje wie z kim tańczy ...jeśli nie wie, to nie jest mi takich firm szkoda , bo informacji w dzisiejszych czasach można łatwo odnaleźć. Jedni odchodzą po przegranych wojnach , inni przychodzą omamieni ilością zamówień ...takie życie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Cleantle napisał(a):

@Misza z jednej strony liczy się cena ale liczą się też inne aspekty takie jak: szybkość wysyłki, kwestia ew kontaktu i reklamacji itp.

Sam kiedyś chciałem zaoszczędzić na allegro parę zł kupując u najtańszego sprzedawcy, potem czekałem 2 tyg na przesyłkę  mimo że sprzedawca zaznaczył że wysyła w 48h  😛 oczywiście każdy wybierze jak uważa ale czasem nie warta jest oszczędność tych paru złotych wybierając mniej pewnego sprzedawcę od oficjalnego kanału dystrybucji.

Nas też nie obchodzi ile prowizji zostawi sobie sklep tak defacto . Nie lubimy za to jak taki pseudo sklep kopiuje opisy i zdjęcia które nie są jego własnością intelektualna i nie ma pozwolenia na kopiowanie naszych treści, powinien sam przygotować opis bo w innym wypadku jest to zwykła kradzież. (Co innego jeśli uzyskał zgodę)

trochę się nie zgodzę bo jeżeli chodzi o szybkość wysyłki i nie wywiązanie się z deklarowanego czasu jaki zaznaczył sprzedający to już jest punk do odstąpienia od zakupów ponadto za wszystko co kupujemy przez internet mamy 14 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny z uwagi na ustawę o prawach konsumenta tak samo nigdy nie miałem problemów ze sprzedawcami z allegro gdzie czasami w "najbardziej znanych sklepach detailingowych" już tak, dodatkowo te promocje "dla forum" -10-20% w tych super sklepach i tak zawsze daje cenę wyższą niż można znaleźć na allegro gdzie należy jeszcze doliczyć wysyłkę do tego.

a jeżeli mówisz o własnościach intelektualnych itp to sami sobie na to pozwoliliście bo nikt tego nie monitoruje a tym bardziej zgłasza gdzie trzeba i jest jak jest bo albo tym się ktoś zajmuje i próbuje coś z tym zrobić albo musicie się przyzwyczaić 🙂

 

a jeszcze kwestia "oficjalnego kanału dystrybucji" proszę mi wytłumacz jak dzielisz tych sprzedawców na pewnych i tych "mniej pewnych" bo przecież jedni i drudzy mają założone działalności gospodarcze i kupują w hurcie od Ciebie więc na czym polega ta "segregacja" sprzedawców, że są Ci lepsi i gorsi ?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

@Misza no właśnie nie wszyscy kupują bezpośrednio u nas. Ci którzy zaopatrują się u nas są oficjalnym dystrybutorem i tu wiemy jak produkt rotuje, czy występują jakieś starsze partie, czasem zdarzy się jakiś błąd produkcyjny to też łatwiej jest taki produkt wycofać i zamienić na pełnowartościowy. Wiemy tez jak produkt jest przechowywany itp. W momencie kiedy dochodzą jeszcze pośrednicy i redystrybucja to zaczynają się schody. Tutaj głównie piszę o powłokach, których wartość w zakupie jest duża i trochę kiepsko jak ktoś trzyma taka powłokę w kiepskich warunkach bo nie ma innych  😉

Co do własności intelektualnej to Twój argument jest trochę kiepski  bo według Twojego rozumowania mogę iść do sklepu i ukraść cokolwiek i dopóki mnie nie złapią za rękę to nie robię nic złego i to wlasciciel tego towaru powinien pilnowac swoich rzeczy?  😉  kradzież to kradzież .

Oczywiście każdy ma prawo kupić towar u pośrednika hurtowego  i sprzedawać go dalej ale powinien to robić zgodnie z prawem. A mówisz że mamy wiedzę czy każdy ma działalność- skąd mamy mieć taką wiedzę?  😉 Powtarzam ze nie wszyscy zaopatruja się bezpośrednio u producenta dlatego rozdzielamy oficjalny kanał dystrybucji od nieoficjalnego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytań. Czy wszystkie nowe admire będą wersjami UV? Jeżeli nie to rozumiem, że jedyną opcją zakupu jest pytanie sprzedających jaką wersję mają?
Jaka jest lepsza latarka do nakładania powłoki UV 365 czy 395?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

@bienek od miesiąca produkujemy już tylko UV wersje  i tylko UV wersją będzie dostępna. Oczywiście niektóre  sklepy (szczególnie te mniejsze) mogą mieć jeszcze jakieś Stocki z lutego czy stycznia.

 

Co do latarki - marker jest widoczny pod nawet najzwyklejsza latarka z UV z aliexpress  za parę złotych  🙂

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Cleantle tak się przyglądam dyskusji i z ciekawości zapytam, co Wasze polecane sklepy robia z powłoką którą się zwraca bo np mogła być w trakcie transportu przemrożona? Sklep wymienia od ręki i trafia do nowego klienta? Przecież nie macie/nie możecie mieć nad tym kontroli. Prawda jest taka, że kupuję się tam gdzie jest taniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bienek od miesiąca produkujemy już tylko UV wersje  i tylko UV wersją będzie dostępna. Oczywiście niektóre  sklepy (szczególnie te mniejsze) mogą mieć jeszcze jakieś Stocki z lutego czy stycznia.
 
Co do latarki - marker jest widoczny pod nawet najzwyklejsza latarka z UV z aliexpress  za parę złotych 
Powiem szczerze, że pomysł z tym markerem to dla mnie kosmos. Nie wiem jak w praktyce, ale samo to, że widać smugi produktu i miejsca gdzie może być "potencjalny problem" po dotarciu to mistrzostwo. Zwłaszcza, że ciężko czasem uzyskać idealne warunki oświetleniowe do nałożenia powłoki. Gratuluję pomysłu.
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

@CarlosBlack jestesmy w stalym kontakcie z naszymi partnerami i wszystkie reklamacje oraz wadliwe towary są wymieniane.

Poza tym domniemywanie że coś zostało przemrożone lub nie to dyskusja o niczym. Jak powłoka trafia do klienta i jest wadliwa  - została otworzona i użyta i klient zgłasza że jest problem (i zdarzały się sporadycznie) to wszystkie zdarzenia były rozpatrywane i załatwiane należycie  🙂 Dostajemy też informacje od takiego klienta gdzie zakupił i jeśli to oficjalny dystrybutor to nawet nie angażujemy go tylko sami sprawę załatwiamy. 

Ps. Co do przemrożenia powłoki - temat praktycznie nie możliwy do osiągnięcia, byś musiał trzymać powłokę w -20 stopniach przez dobre paregodzin  żeby coś się stało. Prędzej za duża temp zaszkodzi lub światło UV ciągle niż niska temp. To nie jest produkt o bazie wodnej.

@bienek staramy się cały czas was zaskakiwać  i dostarczać coraz lepsze produkty a rownoczensie zostawiać konkurencję w tyle  😛

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, że się wtrące ale pomysł z markerem UV w powłoce o ile jest świetny to zdecydowanie nie jest autorski ani nowy Adam’s już przeszło 3 lata temu w jednej z pierwszych grafenowych powłok na rynku, w trakcie boomu na nie zastosował to u siebie 🫣




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Cleantle napisał(a):

Co do własności intelektualnej to Twój argument jest trochę kiepski  bo według Twojego rozumowania mogę iść do sklepu i ukraść cokolwiek i dopóki mnie nie złapią za rękę to nie robię nic złego i to wlasciciel tego towaru powinien pilnowac swoich rzeczy?  😉  kradzież to kradzież .

Tu się nie zrozumieliśmy bo jeżeli wiecie o takim zdarzeniu a nie reagujecie to też dopuszczacie się nieprawidłowości, przykładem może być ta kradzież sklepowa jesteś osobą która widzi, że ktoś coś kradnie ale nie reagujesz .... czyli tak jak powiedziałeś wiecie że firmy używają Waszych zdjęć i opisów ale nie robicie z tym nic bo uważasz że tym powinno się zając np allegro skoro przez ten portal dokonywane są sprzedaże tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

@Misza nikt nie mówi że nic nie robimy. Jednak narzędzia mamy ograniczone a wysyp aukcji allegro od nieznanych nam sklepów rośnie wraz z popularnością marki. To walka z wiatrakami. Aukcje najczęściej wracają plus jest ich cała masa. Jednak tak jak pisałem problemem nie jest brak możliwości łatwego zgloszenia/zamknięcia takiej aukcji a to że w Polsce niestety jest to "normalna" praktyka.

Jasne moglibyśmy zatrudnić na etat osobę która dzień w dzień wertuje aukcje i wyszukuje osoby nieuczciwe ale przeczytaj to zdanie i sam zobacz jak to abstrakcyjnie brzmi 🙂

 

Wróćmy jednak do rozmów o produktach. Ja tylko zwróciłem uwagę na fakt że u oficjalnych dystrybutorów wiemy co się dzieje i mamy pewnośc oryginalności produktu. U nieoficjalnych  też może być wszystko ok ale jak produkt jest przeceniony ponad 30% na allegro (gdzie dodatkowe opłaty od allegro to w tym momencie ponad 20% dla sprzedawcy) to bym się 2 razy zastanowił czy na pewno ten produkt jest ok kupując go 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę a ja jestem trochę w szoku, że tak świetny feature głównie pewnie dla entuzjastów, którzy nie mają super oświetlenia w garażu czy wprawy w obchodzeniu się z powłokami przeszedł praktycznie bez echa i wszedł "po cichu". Takie ułatwienie dla wielu może to być czynnik determinujący wybór co kupić i kłaść.

W każdym razie w nadchodzącym tygodniu ilość zamówień latarek UV z Chin zwiększy się 😄 

  • Lubię to 1
  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Cleantle napisał(a):

Jasne moglibyśmy zatrudnić na etat osobę która dzień w dzień wertuje aukcje i wyszukuje osoby nieuczciwe ale przeczytaj to zdanie i sam zobacz jak to abstrakcyjnie brzmi 🙂

I tak i nie bo wiem ze firmy tak robią 🙂 ale dobra koniec dyskusji i wracamy do produktu, który w najbliższym czasie i tak zamierzam przetestować 🙂  Poza tym kibicuje @Cleantle bo wiem jak duża jest konkurencja. Pozdrawiam 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
20 godzin temu, Cleantle napisał(a):

Jak powłoka trafia do klienta i jest wadliwa  - została otworzona i użyta i klient zgłasza że jest problem (i zdarzały się sporadycznie) to wszystkie zdarzenia były rozpatrywane i załatwiane należycie 

Potwierdzam, obsługa Prima Sort !

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.