Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator
Opublikowano

Witam w mojej relacji, z racji tego ze poprzednia przyjeła sie fajnie to postanowiłem ze jak trafi sie jakiś fajny egzemplarz auta do pokazania to będzie kolejna relacja PSB

 

Tak wiec trafił sie Mercedes E-Klasa W212

Szybkie uzgodnienie z właścicielem zakres prac i zabrałem sie do roboty

Mecenas trafił do mnie w niedziele w godzinach wieczornych wiec nawet nie było zbytnio jak oszacować stanu auta. Kolejnego dnia pobudka, śniadanie na tarasie a z daleka  Mercedes, na pierwszy rzut oka z daleka nie jest źle nawet czysty trochę zakurzony ale nic bardziej mylnego.  Zobaczcie sami

IMG-4083.jpg

IMG-4084.jpg

IMG-4085.jpg

IMG-4086.jpg

IMG-4089.jpg

IMG-4090.jpg

IMG-4091.jpg

IMG-4092.jpg

IMG-4093.jpg

IMG-4094.jpg

IMG-4095.jpg

IMG-4096.jpg

IMG-4097.jpg

IMG-4098.jpg

IMG-4099.jpg

IMG-4101.jpg

IMG-4102.jpg

IMG-4103.jpg

IMG-4104.jpg

IMG-4106.jpg

IMG-4107.jpg

IMG-4108.jpg

IMG-4109.jpg

IMG-4149.jpg

IMG-4150.jpg

IMG-4152.jpg

IMG-4153.jpg

IMG-4110.jpg

IMG-4111.jpg

IMG-4112.jpg

IMG-4113.jpg

IMG-4114.jpg

IMG-4121.jpg

IMG-4122.jpg

IMG-4123.jpg

IMG-4124.jpg

IMG-4167.jpg

IMG-4168.jpg

IMG-4125.jpg

IMG-4126.jpg

IMG-4127.jpg

IMG-4128.jpg

IMG-4129.jpg

IMG-4130.jpg

IMG-4131.jpg

IMG-4132.jpg

IMG-4133.jpg

IMG-4134.jpg

IMG-4135.jpg

IMG-4137.jpg

IMG-4138.jpg

IMG-4140.jpg

IMG-4141.jpg

IMG-4115.jpg

IMG-4116.jpg

IMG-4117.jpg

IMG-4118.jpg

IMG-4119.jpg

IMG-4142.jpg

IMG-4143.jpg

IMG-4144.jpg

IMG-4145.jpg

IMG-4146.jpg

IMG-4147.jpg

Jak widać auto bardzo zniszczone z zewnątrz bardzo dużo mikro rysek i dużo średniaków.

Wnętrze nawet czyste troche piachu i duzo kurzu nie jest zle, jedynie skory brudne.

Zakładamy rękawiczki, zabieramy zabawki i bierzemy sie do pracy. Do czyszczenia skór użyłem @Manufaktura Wosku do tego szczoteczka z Colourlock, mikrofibry oraz wiadro z woda do przepłukania szczoteczki

IMG-4154.jpg

IMG-4155.jpg

IMG-4156.jpg

IMG-4157.jpg

IMG-4158.jpg

IMG-4159.jpg

IMG-4160.jpg

IMG-4161.jpg

IMG-4162.jpg

IMG-4163.jpg

IMG-4164.jpg

IMG-4165.jpg

IMG-4166.jpg

IMG-4169.jpg

IMG-4170.jpg

Skóry dosychają wiec wyciągami niezastąpionego GVE370 czyli dobrego znajomego od Numatica i odkurzamy wnętrze oraz przelecimy srodek CleanTech - Inside Cleaner. Okazało sie ze plastiki sa na prawde czyste mało co zebrało brudu, nie bylo po co wjeżdżać APC

IMG-4443.jpg

IMG-4444.jpg

IMG-4445.jpg

IMG-4446.jpg

IMG-4447.jpg

IMG-4448.jpg

IMG-4449.jpg

IMG-4450.jpg

IMG-4451.jpg

IMG-4452.jpg

Zamykamy drzwi Mecenasa i chowamy sie w cień, na sam początek zająłem sie kołami

Moj zestaw

- Szczoteczka do opon

- Pędzelek

- Szczotka z lidla

- Wiadro

- Shiny Garage EF Wheel Cleaner

- Shiny Garage Pure Black Tire Cleaner

IMG-4171.jpg

IMG-4172.jpg

IMG-4173.jpg

IMG-4174.jpg

IMG-4175.jpg

IMG-4176.jpg

IMG-4177.jpg

IMG-4178.jpg

IMG-4179.jpg

IMG-4180.jpg

IMG-4181.jpg

IMG-4182.jpg

IMG-4183.jpg

IMG-4184.jpg

IMG-4185.jpg


Tu nie ma zbytnio fizolowi każde koło czyścimy tak samo jak poprzednie

Zaczynamy kolejny etap z mojej listy czyli mycie

Na sam początek odkręcamy tablice, niestety z tylu nie można było ściągnąć ramki bo nie dość ze byla przykręcona na śruby których nie dalo sie ruszyć bądź sie obkrecały to była jeszcze przyklejona na klej.

IMG-4151.jpg

Jako ze auto bylo tylko okurzone to wleciał Shiny Garage - Citrus oil

IMG-4186.jpg

IMG-4187.jpg

IMG-4193.jpg

IMG-4192.jpg

Płukamy prewash i aplikujemy T&G

IMG-4194.jpg

IMG-4196.jpg

IMG-4197.jpg

IMG-4198.jpg

W miedzy czasie jak T&G działa ja zabieram sie za wnęki i zawiasy

IMG-4199.jpg

IMG-4203.jpg

IMG-4200.jpg

IMG-4201.jpg

IMG-4202.jpg

IMG-4204.jpg

Znowu płukanie auta i kolejna chemia tym razem deironizacja

IMG-4205.jpg

IMG-4206.jpg

Po tym procesie ruszyłem rękawicą z aliexpres

IMG-4210.jpg

W czasie jak D-Tox działa wyczyściłem wycieraczki

IMG-4453.jpg

IMG-4454.jpg

IMG-4455.jpg

IMG-4456.jpg

Coś tam poleciało ale nie bylo tego dużo.

IMG-4207.jpg

IMG-4208.jpg

IMG-4209.jpg

Znowu płukanie i wjeżdża szampon, tym razem użyłem ADBL Snowball + APC

IMG-4211.jpg

IMG-4212.jpg

IMG-4213.jpg

IMG-4214.jpg

IMG-4215.jpg

IMG-4216.jpg

IMG-4217.jpg

IMG-4218.jpg

Czas ruszyć trochę pędzelkiem

IMG-4219.jpg

IMG-4220.jpg

IMG-4221.jpg

IMG-4222.jpg

IMG-4223.jpg

IMG-4224.jpg

Kolejne płukanie

IMG-4225.jpg

IMG-4227.jpg

IMG-4228.jpg

IMG-4229.jpg

IMG-4230.jpg

IMG-4231.jpg

IMG-4232.jpg

Proces mycia uważam za zakończony

Pewnie wielu z was napisze ze nie było glinki itd ale nie widziałem takiej potrzeby bo smoły nie było prawie wcale sa opiłków tez nie za duzo.

Suszymy auto i wjeżdżamy do garażu na dokładną inspekcje lakieru

IMG-4236.jpg

IMG-4237.jpg

IMG-4238.jpg

IMG-4239.jpg

IMG-4240.jpg

IMG-4241.jpg

IMG-4242.jpg

IMG-4243.jpg

IMG-4244.jpg

IMG-4245.jpg

IMG-4246.jpg

IMG-4247.jpg

IMG-4248.jpg

IMG-4249.jpg

IMG-4250.jpg

IMG-4251.jpg

IMG-4252.jpg

IMG-4253.jpg

IMG-4254.jpg

IMG-4255.jpg

IMG-4256.jpg

IMG-4257.jpg

IMG-4258.jpg

IMG-4259.jpg

IMG-4260.jpg

IMG-4261.jpg

IMG-4262.jpg

IMG-4263.jpg

IMG-4264.jpg

IMG-4265.jpg

IMG-4266.jpg

Zamykamy bramę i idziemy do domu

Nastaje kolejny dzień który zaczynam znowu od śniadania a kolejno przechodząc do oklejenia auta

Oczywiście przeleciałem auto NexDiag ktory wskazywał od 106 do 123

20190607-171845-1024x1820.jpg

IMG-4279.jpg

IMG-4280.jpg

Zacząłem delikatnie żółtą gąbka z Nata i pasta Sonax 04-06, po wypracowaniu i wymyciu pasty nastało moje zdziwienie gdy ujrzałem prawie niewidoczna różnice, wiec sięgam po mocniejsza kombinacje, i na druga próbę wpadł pad od 4cr puprurowy i sonax 05-05, było troszkę lepiej ale bym musiał podchodzić taka kombinacja wiele razy wiec na taki sam pad wpadła H8 i taki zestaw cos tam wycinał ale to nie było to żebym był zadowolony z szybkości pracy.

W głowie miałem jedna kombinacje której byłem pewny rotacja plus futro a potem sobie posprzątam i tak tez sie stało.

IMG-4271.jpg

Wiec słuchawki na uszy rękawiczki na dłonie i jedziemy

IMG-4330.jpg

Trafiłem na ceramiczny lakier wiec bardzo twardy i nawet rotacja i futro sobie radziło tak sobie. Musiałem atakować 2 a nawet 3 razy elementy żeby wyszło tak jak bym chciał, a było co sprzątać po futerku

IMG-4273.jpg

IMG-4274.jpg

IMG-4275.jpg

Tu juz was zostawiam z fotami z roznych etapow prac nad lakierem

Jako drugi etap uzywałem juz XFE i padów od nata i super shine oraz pasty Sonaxa 05-05

IMG-4281.jpg

IMG-4272.jpg

IMG-4267.jpg

IMG-4268.jpg

IMG-4269.jpg

IMG-4270.jpg

IMG-4276.jpg

IMG-4277.jpg

IMG-4278.jpg

IMG-4282.jpg

IMG-4283.jpg

IMG-4284.jpg

IMG-4285.jpg

IMG-4286.jpg

IMG-4287.jpg

IMG-4288.jpg

IMG-4289.jpg

IMG-4291.jpg

IMG-4292.jpg

IMG-4293.jpg

IMG-4294.jpg

IMG-4295.jpg

IMG-4296.jpg

IMG-4297.jpg

IMG-4298.jpg

IMG-4299.jpg

IMG-4301.jpg

IMG-4302.jpg

IMG-4306.jpg

IMG-4307.jpg

IMG-4308.jpg

IMG-4309.jpg

IMG-4310.jpg

IMG-4311.jpg

IMG-4312.jpg

IMG-4313.jpg

IMG-4314.jpg

IMG-4315.jpg

IMG-4316.jpg

IMG-4317.jpg

IMG-4322.jpg

IMG-4323.jpg

IMG-4324.jpg

IMG-4325.jpg

IMG-4326.jpg

IMG-4327.jpg

IMG-4331.jpg

Dawno nie miałem już tak twardego przeciwnika który tak mnie wykończył. Korekta skończona można isc do domu, kolejny dzień zaczynamy od powłoki. Padło na CarPro UK 3.0

Nie zapominajcie o maseczce i rękawiczkach

IMG-4377.jpg

IMG-4335.jpg

IMG-4338.jpg

IMG-4339.jpg

IMG-4340.jpg

IMG-4341.jpg

IMG-4342.jpg

IMG-4343.jpg

IMG-4344.jpg

IMG-4345.jpg

IMG-4346.jpg

IMG-4349.jpg

IMG-4350.jpg

IMG-4352.jpg

IMG-4353.jpg

IMG-4354.jpg

IMG-4356.jpg

IMG-4357.jpg

IMG-4358.jpg

Nawodnienie organizmu i można działać dalej

IMG-4351.jpg

CarPro było kładzione w 2 warstwach a miedzy warstwami zadbałem o dobra widoczność

IMG-4378.jpg

IMG-4368.jpg

IMG-4369.jpg

IMG-4370.jpg

IMG-4371.jpg

IMG-4372.jpg

IMG-4373.jpg

IMG-4374.jpg

IMG-4375.jpg

IMG-4376.jpg

IMG-4379.jpg

IMG-4380.jpg

IMG-4381.jpg

Kończymy tego dnia i zmierzamy do domu.

Kolejny dzien to CarPro Reload zeby zabezpieczyć powłokę na czas utwardzania

IMG-4364.jpg

IMG-4365.jpg

IMG-4366.jpg

IMG-4367.jpg

Wsiadamy do auta i wyjazd na zewnatrz

IMG-4384.jpg

IMG-4385.jpg

IMG-4387.jpg

IMG-4389.jpg

IMG-4390.jpg

IMG-4391.jpg

Niestety pech chciał ze pokropiło jak auto było na zewnątrz ale nie ma sie co martwic mamy zabezpieczona powlokę Reoladem. Zabieramy sie za wnętrze

Na dekory wjechał Interior Finish HD z Boxa

IMG-4457.jpg

IMG-4458.jpg

IMG-4459.jpg

IMG-4460.jpg

IMG-4461.jpg

IMG-4462.jpg

IMG-4463.jpg

IMG-4464.jpg

IMG-4465.jpg

 Skóry zabezpieczamy Colourlock Versiegelung

IMG-4466.jpg

IMG-4467.jpg

IMG-4468.jpg

IMG-4469.jpg

Na plastiki wpadł Mój ulubiony Natural look

IMG-4470.jpg

IMG-4471.jpg

IMG-4472.jpg

IMG-4473.jpg

Wycieraczki tez zostały psiknięte KochChemie Guf

IMG-4474.jpg

IMG-4475.jpg

I na koniec efekt finalny Mecenasa

IMG-4476.jpg

IMG-4477.jpg

IMG-4478.jpg

IMG-4479.jpg

IMG-4480.jpg

IMG-4481.jpg

IMG-4482.jpg

IMG-4483.jpg

IMG-4484.jpg

IMG-4485.jpg

IMG-4486.jpg

IMG-4488.jpg

IMG-4489.jpg

IMG-4490.jpg

IMG-4493.jpg

IMG-4494.jpg

IMG-4496.jpg

IMG-4497.jpg

IMG-4498.jpg

IMG-4499.jpg

IMG-4501.jpg

IMG-4502.jpg

IMG-4503.jpg

IMG-4504.jpg

IMG-4505.jpg

IMG-4392.jpg

IMG-4393.jpg

IMG-4394.jpg

IMG-4395.jpg

IMG-4396.jpg

IMG-4397.jpg

IMG-4398.jpg

IMG-4399.jpg

IMG-4400.jpg

IMG-4401.jpg

IMG-4402.jpg

IMG-4403.jpg

IMG-4404.jpg

IMG-4405.jpg

IMG-4406.jpg

IMG-4407.jpg

IMG-4408.jpg

IMG-4409.jpg

IMG-4410.jpg

IMG-4411.jpg

IMG-4412.jpg

IMG-4413.jpg

IMG-4416.jpg

IMG-4417.jpg

IMG-4418.jpg

IMG-4419.jpg

IMG-4420.jpg

IMG-4491.jpg

IMG-4492.jpg

IMG-4500.jpg

IMG-4506.jpg

IMG-4507.jpg

IMG-4508.jpg

IMG-4509.jpg

Klient odebrał auto z bananem na twarzy. Efekt był bardzo zadowalający.

Auto przeszło duzo zmianę, korekta odżywiła lakier a powłoka fajnie wyciągnęła z niego ziarno i głębie. 

Klient chodził oglądał auto dobre 20 min i nie mógł uwierzyć ze tak moze wyglądać jego auto, wspominał ze nie spodziewał sie takiego efektu.

IMG-4512.jpg

IMG-4513.jpg

Od siebie dodam ze korekta mega mnie zmęczyła dawno nie miałem takiego twardego lakieru w obróbce, ale jestem zadowolony z efektu jaki udało sie uzyskać.

Dziękuje wszystkim którzy dotarli do końca relacji.

Na pytania postaram sie odpowiedzieć i zachęcam do oceniania relacji  🙂

 

Pozdrawiam Paweł

  • Lubię to 17
  • Super 8
  • Okay 2
  • Moderator
Opublikowano

Ależ ten lakier musiał byc twardy 😮 Nieźle musiałeś sie przy nim napracować, praca wykonana perfekcyjnie 😎

  • Lubię to 1
Opublikowano

Świetna robota 👍 👌 

Reload kładłeś również we wnęki? Bo ze zdjęć z tego wynika, a nie wspomniałeś. 

Odpowiedź znam, ale rozumiem lakier był odtłuszczony przed powłoka 😜

  • Haha 2
  • Moderator
Opublikowano
59 minut temu, david2888 napisał:

Reload kładłeś również we wnęki? Bo ze zdjęć z tego wynika, a nie wspomniałeś. 

Tak wnęki również zostały zabezpieczone reoladem 

Godzinę temu, david2888 napisał:

Odpowiedź znam, ale rozumiem lakier był odtłuszczony przed powłoka 😜

A trzeba ?? Nie No wiadomo ze został wymyty przed sama powłoką użyłem ultracoat wipe it 

  • Okay 1
Opublikowano

@BiałyGTi świetna robota! Bardzo trudny zawodnik, ale dałeś mu radę genialnie ;) Byłbyś w stanie opisać tak dla amatora w jakich aspektach rotacja Flexa ma przewagę nad takimi średniakami jak P7? Obstawiam, że we wszystkim, jednak tak ogólnie ;) 

Opublikowano

Świetna relacja. Bardzo przyjemnie się ogląda. Podziwiam nakład pracy. Dodatkowo cholernie mi się podoba ten model. Chodzi mi po głowie. Właściciel zadowolony z użytkowania ?

  • Moderator
Opublikowano
45 minut temu, lukeu napisał:

Byłbyś w stanie opisać tak dla amatora w jakich aspektach rotacja Flexa ma przewagę nad takimi średniakami jak P7?

Co do p7 to nie wiem bo nie pracowałem nia. Ale z tego co słyszałem to sie troche grzeje ale nie jestem w stanie tego potwierdzić. Moze ktos inny ma jakies porównanie i co napisze.

46 minut temu, Hawk napisał:

Właściciel zadowolony z użytkowania ?

Mysle ze tak bo zachwalał auto i wspominał ze wygodne i na razie nie zmienia. Auto w srodku jest duze nawet jak fotel dasz na maxa w tył to z tylu nadal bylo sporo miejsca 

 

21 minut temu, KUBA46 napisał:

Nie wyobrażam sobie jazdy w212 z silnikiem mniejszym niż 3L.

W tym bylo 3.2 
 

Opublikowano

@KUBA46 ja chciałbym E63s AMG ale najpierw musiałbym sie ugadać z totalizatorem 😉 , a tak na poważnie to być moze kontrowersyjnie ale myślę o 1.8 204KM

 

50 minut temu, BiałyGTi napisał:

Mysle ze tak bo zachwalał auto i wspominał ze wygodne i na razie nie zmienia. Auto w srodku jest duze nawet jak fotel dasz na maxa w tył to z tylu nadal bylo sporo miejsca 

@BiałyGTi to dość istotne dla mnie bo jestem dość wysoki i niefajnie byłoby się "gnieść" . Dzięki. 

Opublikowano

Bardzo ładna relacja i samo autko którym chciałbym jeździć jak będę starszy i trochę zmądrzeje 😛 

PS. Nie widzę dresingu do opon? Pominięty ogólnie czy tylko w relacji?

Opublikowano
4 godziny temu, BiałyGTi napisał:

 

W tym bylo 3.2 
 

W w212 nie było 3.2

@Hawk to ja bym na Twoim miejscu zapomniał 😉

Jeździłem takim(koło 2000km)i to jest nieporozumienie. 

Pomijam awaryjność tego silnika, bo z tym jest różnie.

Jeśli chcesz benzyne to polecam 350. Spalanie 1-2l większe od 1.8, ale nieporównywalnie lepiej się podróżuje.

  • Lubię to 1
  • Moderator
Opublikowano
1 godzinę temu, KUBA46 napisał:

W w212 nie było 3.2

No to 3.0 w dieslu jak dobrze pamietam to 265 koni w seri 

  • Moderator
Opublikowano
6 godzin temu, ghost napisał:

Gdzie udało Ci się uzyskać informacje, że lakier jest ceramiczny?

Robiłem kiedyś BMW kolegi co robi w serwisie bmw i mowil ze ma ceramiczny lakier (po vinie sobie sprawdzał). A skąd wiem ze na mietku był ceramiczny, a no stad ze zachowywał sie w obróbce tak samo jak w tym bmw. Robilem juz troche Mercedesow i fakt maja twarde lakiery ale nie tak  twardy i ciezko w obróbce jak mial ten. 

Opublikowano
2 godziny temu, BiałyGTi napisał:

ceramiczny lakier (po vinie sobie sprawdzał)

Kolega pewnie myśli też że ma full opcje.

W VIN nie ma zapisu nt. lakieru ceramicznego.

Jest kolor, jesli jest individual to tez jest takowy zapis - ale to nie oznacza ze jest ceramiczny.

 

A jesli się mylę, to proszę o podanie tegoż VIN.

  • Moderator
Opublikowano

@lukasz_byd rozumiem ze mozesz miec racje ze nie ma tego w vinie a nie jestem teraz w stanie tego udowodnić ze takowa informacja sie znajduje. Postaram sie załatwić vin 

 Jestem pewny ze był to lakier ceramiczny bo troche tych aut juz zrobilem i wiem jak zachowuje sie lakier na audi czy vw gdzie tez jest twardy a jak na Mercedesie z ceramicznym. Tutaj futro z pasta cutingowa robi na nim małe wrażenie. 

Opublikowano
5 godzin temu, BiałyGTi napisał:

A skąd wiem ze na mietku był ceramiczny, a no stad ze zachowywał sie w obróbce tak samo jak w tym bmw

Przyznam, że temat ciekawy. Swego czasu szukałem informacji o lakierach ceramicznych w Mercedesach. Ale jak to internet, jeden wielki śmietnik, gdybania, teoretyzowania i przez ten stos nie udało mi się niestety przebić do żadnych rzetelnych informacji. 

 

 

Mercedes też unika udzielania detali odnośnie wykorzystywanych technologii, czasami tylko podrzucą pare marketingowych haseł, jak opis poniżej dotyczący W212:

IMG-20200513-123040.jpg

Opublikowano

@BiałyGTi świetna robota, lakier odżył i to bardzo😉. Po Twojej relacji widać, że zapas past i padów jest niezbędny żeby postawić czoła takiemu przeciwnikowi👍.

Ile Ci zeszło czasu na tego mecenasa?

  • Lubię to 1
  • Moderator
Opublikowano
3 godziny temu, ghost napisał:

Swego czasu szukałem informacji o lakierach ceramicznych w Mercedesach

Tu mozna do tablicy wywołać tylko jedna osobę ktora znam @AreK moze ty cos wspomnisz na temat tego typu Klaru 

39 minut temu, keza napisał:

Ile Ci zeszło czasu na tego mecenasa?

Ok 35-37 h 

Opublikowano

@BialyGTI super robota👍Widać jak lakier odżył, tak z ciekawości ile mniej więcej pricka zużyłeś ?  

posiadam takiego samego Mietka i u mnie tez lakier jest chyba tak samo twardy, podchodziłem do niego z niebieskim białym pomarańczowym padem i nic tam nie schodziło a ze futra nie miałem to postanowiłem go tylko clenerem przelecieć pod wosk i nie przejmować się za bardzo 😉 

  • Moderator
Opublikowano
40 minut temu, 397 napisał:

ile mniej więcej pricka zużyłeś

Ok 500-550 ml tak mi sie wydaje bo nigdy nie sprawdzam ile czego schodzi 

Opublikowano

  

10 godzin temu, ghost napisał:

 

Kiedyś Mercedes przy lakierach ceramicznych dorzucał literke "C" na koniec nr. lakieru i na naklejce i w vinie.
Więcej niż mb o technologii mówi nissan jak i infiniti nazywa się "sratch shield system" pare razy trafilo mi się takich "okazów" szybciej wymatować papierem 3000 i wskoczyć rotacją niż bawić sie futrami no i przy tak twardym lakierze nie ma obaw o zerwanie zbyt dużo czy usunięcie morki Takie lakiery lubią też polerowanie na zimno, nie idzie to zbyt dobrze gdy klasycznie chcemy rozgrzewać lakier, bo wydaje się że wszystko schodzi, ale jak lakier ostygnie wszystko wraca a doszły hologramy Inna sprawa ze np po 12 latach cały sytem lakieru mógł się zetrzeć i stało się zwykłym nissanowskim padłowatym lakierem, w mb jest to rozwiazane inaczej i caly lakier jest ceramiczny nie tylko jego wierzchnia częśc. Zresztą jak bardzo ten system jest poroniony, pokazuje że tylko dwie marki spróbowały coś takiego wymyśleć, rysuje sie tak samo a tylko trudniej go spolerować 😄

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Piekna relacja i robota 👌

Mam mieszane uczucia co do pominiecia etapu glinki. Niezaleznie od mycia wstepnego i uzytej chemi etap glinki uwazam za podstawe. Dlaczego w Twoim przypadku tez tak uwazam? 

1. Uzyles Pricka na mokry lakier, co widac po zdjeciach. Prickbort jest w miare delikatnym srodkiem do usuwania smoly i czesto gesto nie usuwa wszystkiego. 

2. D-Tox ma bardzo mala zawartosc soli sodowej kwasu merkaptooctowego. To takze bardzo delikatny srodek. Dziala jak kazdy inny deiron, ktory zmienia kolor i ma neutralne pH. Sa produkty duzo wydajniejsze niz D-Tox po ktorych takze trzeba glinkowac.

Nastepnym razem po takiej samej dekontaminacji polecam biala glinke, ktora pokaze ladnie pozostalosci 😉

Inna sprawa to, ze na samochodach sa inne zanieczyszczenia, ktorych mycie wstepne oraz dekontaminacja nie usunie. Dlatego tez uzywamy glinki. Zeby byc pewnym w 100%.

Lakier znam dobrze i potwierdzam, ze fizycznie daje wycisk 😁 Nastepnym razem polecam na futrze przetestowac H9.01. Jezeli jestes przyzwyczajony do H8 to na poczatku mozesz sie nie polubic z H9. Wazne zeby jeszcze bardziej zmniejszyc obroty na rotacji (porownujac do np pracy z H8) i regulowac dociskiem. Za wysokie obroty maszyny to najwiekszy blad uzytkownikow H9.01. 

Ostani komentarz dotyczy srodka Gummifix. Wedlug mnie uzyles duzo za duzo produktu. Gummifix nanosi sie mgielke, rozciera i reszta ma odparowac. Odpowiednio uzyty Gummifix ma delikatnie przyciemnic przykladowo czarne dywaniki. Aplikacja Gummifix na bogato zostawia resztki i slady w zakamarkach i plamy. Co najwazniejsze, dywaniki schna kilka godzin. Normalnie dywaniki sa do uzycia 5min po aplikacji.

Ok 2,5ml Gummifix na sredniej wielkosci dywanik to tak mniej wiecej odpowiednia ilosc produktu do rozprowadzenia. 

Sorki ale musze to napisac. Tak jak u Ciebie dywaniki wygladaja tutaj na zdjeciach to dramat.

Less is more jak to mowia zagramanica. 

Efekt pracy z lakierem bomba 👍

  • Lubię to 3
  • Super 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.