Skocz do zawartości

Motocykl - siedzisko skórzane impregnacja


Domel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator

Poszukuję impregnacji, odżywki/zabezpieczenia do skórzanego siedziska motocykla.

Coś nie śliskiego w wykończeniu, żeby kierowca nie ze ślizgnął się podczas jazdy lub manewrowania 😉

92735220-1088801564829482-17391156921850


92735224-905752223208027-607292083125459


93129943-238496824178521-468178129344738

 

Co używacie u siebie ?

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
14 minut temu, AreK napisał:

Zależy do jakiego siedziska i jaki efekt chcę uzyskać. Elephant to mój nr. 1 ale Avel też nie jest zły ;-) 

Dokładnie to siedzisko ze zdjęcia.

Obgadam z właścicielskim czy woli błysk czy mat.

Jedyny mus to aby nie było śliskie wykończenie - ale też nie wiem czy to jest możliwe - nie mam doświadczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Elephant to na pewno klasyka. Wszystko zależy jakie ma być wykończenie. Elephant daje raczej połysk. Avel - nie mam pojęcia. Nie wiem czy chodzi o balsam z Avel, bo wosku nie znalazłem. Mat na pewno daje reviwax i na pewno się nie ślizga, ale myślę, że na takim siedzisku szybko wszystko się 'nabłyszcza' :-D

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gliptone GT13, macik i nie ma szans na poślizg. Zarzucasz i nic więcej, nie ma konieczności docierania, w sumie tak pięknie się wchłania, że nie ma co zbierać.

Balsam AVEL b.fajny, ale moim zdaniem gt13 zdecydowanie fajniejszy

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakikolwiek dressing do plastików tylko aby nie robiły się na nim białe plamy po kontakcie z wodą. Ja osobiście stosowałem gyeon leather coat, na początku trochę ślisko ale szybko się normuje i jest ochrona na dłuższy okres 🙂 Nie wiem jak w tym motocyklu ale przeważnie producenci dają winyl, mało kiedy można spotkać skórę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach