michalll Opublikowano 19 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2013 wiec co na uszczelnianie? wiec wewnatrz jak nie bedzie gladka to moge ja wyczyscic,spolerowac ? a jak bedzie wlasnie z powloka przeciw parowaniu to tylko mikrofibia przetrzec i plynem tak??
embargo Opublikowano 19 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2013 Napisałem wcześniej że kleje na bazie poliuretanu. Jeżeli nie będzie warstwy możesz robić wszystko tylko ostrożnie bo klosze od środka są bardzo delikatne - fibra słabej jakości od razu pozostawi ślad. Jak będzie powłoka i przetrzesz fibrą z płynem to odciśnie się na niej struktura fibry i pozostaną smugi.
michalll Opublikowano 19 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2013 no a jak bedzie powloka a wewnatrz ta lampa bedzie troszke brudna to co zrobic? woda tylko przemyc?
larm Opublikowano 19 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2013 no a jak bedzie powloka a wewnatrz ta lampa bedzie troszke brudna to co zrobic? woda tylko przemyc? Koniecznie demineralizowaną
embargo Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2013 Możesz umyć apc + pędzel i wypłukać obficie demineralizowaną następnie wydmuchać wodę kompresorem.
silver200 Opublikowano 20 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2013 Panowie, a macie jakiś patent jak wyczyścić soczewki bez rozbierania lampy? Chodzi o bmw e91 i tam niestety lampy sa nierozbieralne. Auto miało małą stłuczkę i niestety obie lampy się roznią i poza polerką chciałbym je wyczyścić od środka.
embargo Opublikowano 21 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2013 E91 xenon - na 90% jak wyciągniesz lampę jesteś w stanie od tyłu odkręcić soczewkę - 4x TORX T20 lub T25, przemyć szkło IPA , odbłyśnik jeżeli będzie osad przetrzeć fibrą - żadną chemią!
silver200 Opublikowano 22 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2013 o to bardzo dobra informacja. na cos powinienem uwazac?
Qandoo Opublikowano 27 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2013 Na jedna śrubę która trzyma lampe i jest stosunkowo głeboko polecam jakiegoś długiego torxa bo takim, krótkim z marketu możesz nie dostać a miejsca niema dużo
silver200 Opublikowano 29 Września 2013 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2013 A wiem, wiem, juz mialem okazje wyjmowac te lampy;)
gienek122 Opublikowano 1 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2013 Witam. Dzisiaj zajalem sie lampami w VW Bora . Opis i kilka fotek przed i po Opis produktow, ktore uzylem: - papier wodny Matador 1000,1500,2000,2500 - Menzerna 500 + cutting pad (pomiedzy kazda zmiana pasty TOP INSPECTION MENZERNA) - Menzerna 2500 + polising pad - Menzerna 4500 + finishing pag - Meguiars headlight protectant - Collinite 476s
Taisho Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2013 to reflektory też można przejechać woskiem na koniec wraz z karoserią ?
Pit_Krk Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2013 to reflektory też można przejechać woskiem na koniec wraz z karoserią ? Jak najbardziej.
KORDI Opublikowano 2 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2013 Kosa jak Ci to wyszło Tez sie przymierzam do cięcia lamp w Pasku b5 tylko zastanawiam sie czym zabezpieczyć po menzernie bo w sumie wybór mały nie jest
gienek122 Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 Kosa jak Ci to wyszło hmm odnosnie zabezpieczenia to tak jak mowisz, jest w czym przebierac ale ja stosuje u siebie bardzo sporadycznie Meguiars headlight protectant fajnie odswieza i niby zabezpiecza przed zolknieciem, UV trelelele... i zawsze przy woskowaniu karoserii przejade rowniez lampy. Narazie jest okej, nie zauwazylem zadnych negatywnych skutkow.
conrado Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 było już? Co o tym myślicie?
sobka01 Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 Ja różnicy pomiędzy przed i po nie widzę... A jeśli namachał się maszynką i efektu nie widać, to po co to robił? I jeszcze te oszukane zdjęcia "before" zrobione po potraktowaniu lampy chyba papierem...
bienek Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 najbardziej mnie ciekawi co nakładał na te reflektory jako zabezpieczenie. Tu akurat efektu nie było ale jakby miał bardzo zniszczone reflektory to po takim zabiegu na pewno wyglądało by to super.
pawelpp Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 Wczoraj w Raport Turbo mówili o myciu na myjniach bezdotykowych. O tym, żeby DOBRZE spłukiwać auto z chemii bo między innymi właśnie od tego zółkną i matowieją szkła reflektorów. Niektórzy zbyt krótko "lecą" na programie spłukiwanie i takie po jakimś czasie są skutki.
KORDI Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 może bezbarwny? Bardziej mi sie wydaje że jakąś powłoke nakładał.. Tylko rozwaliło mnie przetarcie lampy ręką przed nakładaniem tego
embargo Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 Są specjalne lakiery (jak Presta stronę wcześniej) aczkolwiek, znowu dochodzimy do punktu czy przy małych ubytkach jest sens zdzierać do tworzywa (tak jak na filmie) powłokę , a nie lepiej zedrzeć tylko oksydację pozostawiając warstwę oryginalnej powłoki ochronnej.
conrado Opublikowano 4 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2013 embargo, no właśnie, małych. Tutaj jeszcze lepszy filmik tutaj nic nie robili wcześniej, to po co ja się męczyłem 1,5h ze swoimi
kolargol Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 potrzebuję porady polerowałem dzisiaj swoje lampy, najpierw papiery 1200,1500,2000,2500 a potem FG400 na białym flexi na razie. I o ile lampy przejrzały: to nie mogę się pozbyć: wygląda trochę jak przytopiony plastik. Czy da się to jeszcze wyciagnąć czy np. powinienem niżej zejść z gradacją papieru?
kubik Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 Robiłem takie to zaczynałem od 600tki... Ale był dramat po zeszło prawie 3h Moim zdaniem,jeszcze trochę zdejmiesz,ale nie 100% bo to już wżarte było w strukturę,przynajmniej tu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się