maciety1989 Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 moze i zaraz powieszą na mnie Psy niektórzy ale ja dojeżdzałem do 800 niektóre reflektorki;/ Tu mialem reflektorki z mega zatyranym stanie, przemywane rozpuszczalnikiem ( gość myslał ze coś zmyje ) i ograniczony czas. Myśle ze dało rade tu niestety po 1000 zostawały slady. Trzaskalem je 800 1000 1200 1500 2000 2500 3000 i fg 400 pf 2500 ff 4000 Dół pod kierunkiem to juz syf od środka...
Pit_Krk Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 Zrobiłem już setki lamp i wg mnie, w niektórych przypadkach występuje "mikropajęczynka" w strukturze plastiku z którą nic już się nie zdziała.
maciety1989 Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 Zrobiłem już setki lamp i wg mnie, w niektórych przypadkach występuje "mikropajęczynka" w strukturze plastiku z którą nic już się nie zdziała. Myślę ze nie strasz chłopaka Koralgol nie ma aż takiego stadium. Idzie to ogarnąć.
kubik Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 Znając te lampy ma Te które wrzuciłem też miały
maciety1989 Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 Czekamy więc na efekty atatku Koralgola
Pit_Krk Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 Zrobiłem już setki lamp i wg mnie, w niektórych przypadkach występuje "mikropajęczynka" w strukturze plastiku z którą nic już się nie zdziała. Myślę ze nie strasz chłopaka Koralgol nie ma aż takiego stadium. Idzie to ogarnąć. Nikogo nie straszę. Wyrażam po prostu swoją opinię po zrobieniu nie jednego i nie dwóch kpl. lamp. Niemniej z wyżej pokazanych lamp da się dużo więcej wyciągnąć.
maciety1989 Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 Piotr_KrK to było całkowicie w przenosni spokojnie:)
Pit_Krk Opublikowano 12 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2013 Piotr_KrK to było całkowicie w przenosni spokojnie:) Luzik, jestem spokojny. Sobota, wieczor, stan odpowiedni :mgreen: Wszystko
brakujemibieguu Opublikowano 14 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2013 Witam mam zniszczone reflektory, chciałbym je zregenerować. Zastanawiam się nad tym zestawem Jest w nim wszystko czego potrzebuje jedyne czego się obawiam to to że nie będę mógł dokupić krążków ściernych o śr 7.5 cm. Szukałem w google takich małych ale znalazłem tylko jedną ofertę sprzedaży krążków takiej średnicy
Marek.W Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Panowie, znaczna część wątku dotyczy polerowania i regenerowania kloszy lamp, szklanych lamp. Ja noszę się z zamiarem polerowania szyby w motocyklu - plastikowej szyby. Czy polerowanie tej szyby papierami wodnymi (zgodnie z zaleceniami, tj, ogólnie od 100 do 2500) a później pastą polerską i może nawet jakimiś woskiem (Collinite 476)?? będzie miało sens i nie "uszkodze" szyby jeszce bardziej??
bienek Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Chyba Ci chodziło od 1000 do 2500.. jak chcesz zaczynać od 100 to życze powodzenia. Skoro da się na lampie to dlaczego ma się nie dać na plastiku? Zawsze się zaczyna od najmniej inwazyjnej metody i jak to nie daje rezulatu sięga się po bardziej inwazyjna. Na początek można pastą spróbować a jak to nie da rezultatu sięgnać po papierki.
Marek.W Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Nie no jacha!! 100 to ja sobie mogę meble szlifować a nie plastiki Oczywiście chodziło mi o 1000 a nie o 100
embargo Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Zdaje się że owiewki/szyby motocykli są z innego tworzywa niż klosze lamp i co za tym idzie nie mają lakierowej warstwy ochronnej. Jeżeli chodzi o lampy i papier 100 może trochę za ostro ale 240 już nie raz się cięło.
magal Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Marek.W, Ja robiłem szybę w moim maxi skuterze (honda silverwing) po tym jak starą naklejką ktoś próbował usunąć acetonem. Skutek jaki był możesz sobie wyobrazić. Zacząłem od papierów 800, 1000, 1200, 1500, 2000, a skończyłem na 2500. Poźniej Meznerna 400 na niebieskim padzie urbana, menzerna 2500 na żółtym i na koniec koch antihologram na czarnym. Efekt jest taki, że śladu praktycznie nie ma. Mam gdzieś zdjęcia to jak chcesz mogę wrzucić.
tomasns Opublikowano 2 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2014 Marek.W, poszukałem za Ciebie ... http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=583 ostatnie 2-3 strony z tego co pamiętam ktoś tam przerabiał polerowanie szybki w hełmofonie motocyklowym i zeszło na temat szybek od moto poczytaj może coś znajdziesz ciekawego
marasec Opublikowano 12 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 12 Lutego 2014 A ja mam pytanko co do tego zdjęcia. Chodzi mi o klosz widoczny na zdjęciu a bardziej o te kolory tęczy. Czy to normalne po korekcie? czy to od nadmiernej temperatury?
mały_dżon Opublikowano 14 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2014 zdjęcie robione z filtrem UV ?
DS_Tomek Opublikowano 14 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2014 Od temperatury coś takiego się nie pojawi. Raczej uzyskasz efekt jak kilka stron temu na lampach z opla - coś na kształt strukturalnego spękania. Podczas polerowania reflektorów i lamp trzeba być bardzo ostrożnym z pracą twardymi gąbkami, bardzo łatwo jest przekroczyć bezpieczną temperaturę. Odważę się stwierdzić, że bezpieczną graniczną temperaturą jest 55-60 stopni. Lampy podczas normalnej pracy od żarówek mogą nagrzać się znacznie bardziej, ale przy polerowaniu nagrzewamy je punktowo i gwałtownie. Rozszerzalność plastiku powoduje strukturalne spękanie na styku chłodniejszego i gorącego tworzywa. Nie jest to jeszcze przytopienie, ale też wygląda brzydko. W wielu autach taki defekt pojawia się samoczynnie, często w okolicy żarówki od świateł drogowych.
maluch Opublikowano 15 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2014 Z tym filtrem dobry trop, ale raczej nie UV a polarek. Tak na szybko. Do swoich fotek niestety nie mam teraz dostępu.
embargo Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2014 Efekt po filtrze polaryzacyjnym: Ogólnie spękanie w strukturze pojawia się w różnych miejscach, czasem nie ma to związku z cyrkulacją ogrzanego przez źródło światła powietrza, jest to raczej przypadłość słabej jakości tworzywa.
mały_dżon Opublikowano 16 Lutego 2014 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2014 Z tym filtrem dobry trop, ale raczej nie UV a polarek. miałem to na końcu języka
cubstone Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2014 Dzisiaj pierwszy raz polerowałem lampy przy pomocy papierków. Trochę się bałem, ale nie było tak źle . Samochód to VW Passat z 1997r. Pracowałem z papierkami 800, 1000, 1500, 2000, 2500 oraz pastami FG500 + PF2500 + SF4000.
Qub@ Opublikowano 4 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2014 Efekt bardzo fajny, ale chyba te sf4000 na koniec to wg mnie przerost formy nad treścią
sobka01 Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2014 Lampy na Vectrze C wyglądały tak - czyli obraz nędzy i rozpaczy w pełnej okazałości! Robota tylko i wyłącznie ręcznie najpierw papierkami: 800 1000 Mały test jak to teraz świeci w porównaniu do zajechanej prawej lampy? 1200 1500 2000, 2500, 3000 a później na wykończenie PlastX. Lewa zrobiona... vs prawa... i jak, lepiej? Autko zdecydowanie odmłodniało. Wiadomo, nie jest perfekcyjnie. Pod halogenem zdjęć nie pokażę ( ) dopóki nie odpalę maszynki i Menzerna nie pójdzie w ruch. Ale i tak jestem zadowolony z efektu. No i przede wszystkim wreszcie coś widać przed autem!
bienek Opublikowano 5 Marca 2014 Zgłoś Opublikowano 5 Marca 2014 Teraz jeszcze to zabezpiecz choćby megsem headlight protectant żeby plastik nie matowił się i pękał od promieni UV.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się