sinner Opublikowano 29 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2012 Rosemeyer, Przyłóż się do roboty, bez podświadomego szukania zwycięzcy Jaki kolor samochodu? No do to tych woskow jedyny mozliwy - Phantomschwarz Perleffekt czekam z niecierpliwością
Miked Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Po niedzieli bede mial Blue i Red.Zrobie nimi caly samochod 50/50 i zobaczymy jakie sa/beda roznice I jak tam? Co wziąć Blue czy Red? Warto dopłacać do Reda czy nie?
proton789 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Jeżeli jasny lakier to blue bo na jasnym nie widać takiej dużej różnicy, jeżeli ciemny np czarny to tylko Red. Też się zastanawiałem pytałem i dostałem dużo informacji na korzyść reda na czarnym lakierze.
Miked Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Szczerze to będzie moja pierwsza w życiu styczność z woskiem więc nie wiem czy się nie rzucać na coś co różnica jest tylko pewnie minimalna miedzy blue a red. Zresztą ta odpowiedź mnie satysfakcjonuje: Wczoraj dostałęm Nattysa Blue i muszę powiedzieć że z dotychczasowych wosków to pozamiatał. Nałożyłem go co prawda tylko na maskę z przodu ale efekt naprawdę ponad spodziewany. Planuję korekte na dniach (niestety bede musiał sie natysa pozbyć z maski) a po korekcie spróbuję połączyć po dodo lpl blackhola i na to blue Ten zapach Blue od razu przypomina mi się dzieciństwo i gumy kulki :D:D Zobaczymy jeszcze co test pokaże blue vs red
Spidi Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Kurde im więcej czytam na forum o nurtujących mnie mnie zagadnieniach i dylematach... tym głupszy się robię! Może mi podpowiecie - szukam wosku dobrego na lato, raczej z tych nie drogich(najlepiej w kwocie do +/- 120-150zł). Autko to granatowy metalic BMW Mystic Blue. Zależy mi przede wszystkim na dobrym look'u. Trwałość i aplikacja wystarczy jak będą rozsądne ale na tym polu nie potrzebuje fajerwerków... Na tą chwilę mam Coli 476 ale o ile zimą byłem z niego zadowolony o tyle latem(w zeszłym roku) drażniło mnie trochę to jego wręcz "magiczne" przyciąganie kurzu. Myślę nad Coli 915 albo Pete's 53... Co wy na to? A może zupełnie coś innego!?
Fancivi Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Colli 915 mialem na zime na lato bierz Pete albo Reda, na forum masz temat z porownaniem tych woskow a wybierzesz co bedziesz chcial
proton789 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Tak jak Favinci mówi , albo petes albo red
Spidi Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Dziękuje za wskazówki. Test z tego co widzę dopiero się rozpoczął ale Red wydaje się świetną alternatywą dla wosków, które wcześniej brałem pod uwagę. I do tego jest znacznie od nich tańszy... Powiedzcie mi jeszcze jak wygląda kwestia przyciągania(bądź nie przyciagania...) przez Pete's i Red'a kurzu? Jest w tym temacie odczuwalnie lepiej niż przy Coli? pzdr
Swoop Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Spidi, a coście się tego kurzu tak uparli? Sam mam Coli od 1.5 miesiąca na aucie i nie mam z kurzem problemu. Nie wyolbrzymiacie czasami?
kamilgt Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Swoop, masz srebrny samochód
Swoop Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Swoop, masz srebrny samochód ano mam i wiem, ze w tym wypadku to zaleta, ale chyba bez przesady...
Spidi Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Spidi, a coście się tego kurzu tak uparli? Sam mam Coli od 1.5 miesiąca na aucie i nie mam z kurzem problemu. Nie wyolbrzymiacie czasami? Ty masz jasne auto a ja lubię ciemne kolory - wcześniej miałem czarne auto, teraz mam dosyć ciemny granat... U Ciebie więc kurz nie rzuca się tak w oczy(a już napewno z kilku metrów ) a u mnie po przejechaniu kilku kilometrów w mieście albo kilku-kilkunastu godzinach postoju pod chmurką, od razu auto wygląda jak bym właśnie zjechał z polnej drogi. Co jeszcze gorsze ten kurz nie leży luźno na aucie tylko się do niego klei - zwykłe opłukanie wodą demineralizowaną na bezdotyku nie spłukuje go w sposób satysfakcjonujący.
blaszczu Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Ja zdecydowałem się na Petesa - jutro powinien u mnie być Podobno #915 też ma problem z przyciąganiem kurzu
Debet Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2012 915 ma mega problem z kurzem:( i z tego powodu nie smaruje nim już..... wole użyć Pete 53... i jest całkiem inny efekt na minus dla pete trwałość.... coli znowu dużej potrafi leżeć...
sinner Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Nie wiem dokladnie kto wcześniej pisał o tym że Nattys Red jest do ciemnego a Blue do jasnego. Chciałem tylko poprawić że jest dokładnie na odwrót. PB mówi że jeżeli chcemy dać naszemu ciemnemu lakierowi głębi i blasku to Blue!!! Zapewne różnicy w obu nie ma, lub nie ma na tyle dużej, żeby niedoświadczone oko to wychwyciło. Ja ciągle czekam na test RED vs. BLUE wtedy będę pewny swego, że dopłacanie 50% do zapachu to już level PRO detailingu, do którego należy tylko odsetek forum
kamilgt Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2012 blue kosztuje 70zł, a red 85zł, gdzie te 50% różnica nie jest na tyle duża i jeśli zapach reda by mi bardziej odpowiadał to bym się nie zastanawiał
proton789 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Ja ciągle czekam na test RED vs. BLUE wtedy będę pewny swego, że dopłacanie 50% do zapachu to już level PRO detailingu, do którego należy tylko odsetek forum Na jasnym lakierze nikt z ludzkim wzrokiem nie zobaczy różnicy, na ciemnym owszem.
sinner Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2012 blue kosztuje 70zł, a red 85zł, gdzie te 50% różnica nie jest na tyle duża i jeśli zapach reda by mi bardziej odpowiadał to bym się nie zastanawiał Porównywałem zachodni czyli mój rynek w UK. Red 17.5 funtów Blue 11 funtów.
koczownik Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Może ktoś używał SURF CITY GARAGE Barrier Reef ? Na korzyść przemawia 340ml, aplikator i fibra w zestawie. Nada się na ciemno niebieski metalic ?
cptolgierd Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Na blogu detailer.pl niedługo powinien się pojawić projekt gdzie będzie wykorzystywany ten wosk. Witam, Wkrótce na naszym blogu pojawi się relacja z jednego z ostatnich projektów w których umieścimy nasze spostrzeżenia odnośnie tego wosku. Pozdrawiam, Tomek Poza tym, waga to 340 g. To waga samego wosku czy wosku wraz puszką? To drugie, prawda?
Tricado Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 Ogólnie mam problem z LSP na lato. Zakupiłem na początek Coli 476s, jako wosk dla początkujących. Jednak jestem niezadowolony z efektu, bo teraz auto jest trudniej utrzymać w czystości niż przed nałożeniem. Mowa tu o kurzu, którego nie brakuje w takie dni jak teraz. Zakupiłem QD DG #921, mając nadzieję, że zmniejszy efekt przyciągania kurzu. Jednak nic to nie dało. Po za tym brud po trasie w deszczu, który ciężko zmyć na bezdotyku wodą, a piana też nie jest idealnym rozwiązaniem. Interesuje mnie odporność na zabrudzenia, łatwiejsze spłukiwanie i mniejsze przyciąganie kurzu. Nie musi to być dystansowiec. Wiem, że DG Track Claw to wosk stricte na lato, krócej trzyma niż #111/#105, ale jest bardziej śliski. Tylko jak to się ma do brudzenia/kurzu. Co prawda jest kilka tematów o DG, ale brak jakiegoś sensownego porównania w rzeczywistości(jakiś test) pomiędzy tymi trzema specyfikami. A może jakiś inny wosk/sealant/cokolwiek, co mnie zadowoli, czyli maximum 'nieprzyciągania kurzu' i łatwość spłukiwania brudu Tak dla informacji, lakier po korekcie(może będzie kiedyś PSB), niebieska perła Honda CR-V. A tam, pochwalę się przed i po
escimo Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 Tricado, colli 845 mniej przyciąga kurz oraz finish kare 1000p. Jeśli chodzi o podobną półkę cenowa do 476s
yacek _b Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 Tricado masz ciemne auto i będziesz sobie flaki wypruwał a i tak będzie widać brud po jeździe w deszczu czy mokrym asfalcie .
miskieusz Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Czerwca 2012 track claw to nie jest nieśmiertelny 'wosk' na zimę? co do QD, to podobno fk #425 jest antystatyczny więc powinien odpychać. Ja korzystam z megsa #16 i w sumie nie klei aż tak:) ale znowu nie jest to wosk na lato może coś z carnaubą, ale to pewnie trzebaby wpierw trochę wypocić i dotrzeć, później powinno się poprawić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się