Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a co myślicie o takim wosku:

SURF CITY GARAGE Barrier Reef Carnauba Liquid Wax

niestety nigdzie nie znalazłęm żadnej informacji jak on się sprawuje...

 

kup, przetestuj, wrzuć relację ... będziesz pierwszy :good:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Ma ktoś porównanie co do efektów po Natty's-ach i po Temptation na ciemnym lakierze? Podkładem będzie Tripple :-] Zastanawiam się nad Blue i Temptation, czy warto dopłacać do wosku ze stajni AF.

Opublikowano

To skoro mowa o temptation, czy warto dopłacić do soul'a? Chodzi mi głownie o look, mniej o trwałość.

Opublikowano

kedar, mam oba woski. Temptation wydaje mi się trwalszy od Natty'sa. Jeśli chodzi o look, to chyba Natty ma ten 1% przewagi :P

Opublikowano
kedar, mam oba woski. Temptation wydaje mi się trwalszy od Natty'sa. Jeśli chodzi o look, to chyba Natty ma ten 1% przewagi :P

dziękuję za info, czekam na odbiór auta od mechanika i lakiernika i na cenowy wyrok za usługi, to on będzie wyznacznikiem wosku na lato :dontknow:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja szukam wosku / sealantu, który spełniłby takie wymagania:

 

1) powinien łatwo się nakładać i łatwo ścierać

2) dobrze kropelkować i odpychać wodę

3) dawać połysk, ale nie mocny "wet look"

4) nie przyciągać kurzu

5) nie powinien pylić i brudzić plastików

6) można bezpiecznie kłaść go na SRP

7) można używać na niego większość QD (np. Ultimate QD, AF Finale, Aquawax)

8) kosztować w okolicach 100 zł

 

W tej chwili mam Colli 476s i podoba mi się to jaki daje efetk, ale nie spełnia wszystkich podanych warunków :acute:

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

  • Moderator
Opublikowano

Tak prawde mowiac dopiero woreczki spelniaja wszystkie punkty.. no moze poza 8 :)

Kazdy Swissvax, z ktorym obcowalem wlasnie taki byl ;)

Opublikowano

Natty's Red początkowo nie brudzi plastików, ale po dłuższym czasie, gdy zostanie go za dużo, robi się lekko biały ślad.

Opublikowano

Tak na prawdę to brudzenie plastików jest tu chyba najmniej ważnym punktem, bo mam ich na zewnątrz auta mało i w większości są gładkie.

 

Ale dzięki za sugestię, będę zgłębiał temat Natty's Red albo Blue. Jeszcze jakieś inne propozycje?

Opublikowano

A może coś całkiem syntetycznego, baz carnauby? Może Duragloss #111 Clear Coat Polish? Myślicie, że to dobry pomysł kłaść go na SRP jako finalną warstwę?

Opublikowano

Nie , to nie jest dobry pomysł , pod Duraglossa #111 tylko #601 .

 

Jeżeli masz już SRP to może EGP AutoGlym-a ?

Opublikowano
A może coś całkiem syntetycznego, baz carnauby? Może Duragloss #111 Clear Coat Polish? Myślicie, że to dobry pomysł kłaść go na SRP jako finalną warstwę?

Może Ultimate Quick Wax lub Aqua Wax Duragloss to na szybką ochronę efektów SRP lub Einszett Hartglanz ;) Powinny latem m-c wytrzymać.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Porówna mi ktoś w dwóch zdaniach Butter Wet Wax do Reda ? Chodzi mi głównie o kwestię tego zniewalającego mokrego połysku. Według Cb warto kupić masełko, czy od REDa różni je magiczne 2%.

Reda ma i źle nie jest, ale zawsze może być lepiej. :mrgreen:

Opublikowano

Z jednego i drugiego będziesz zadowolony , większa trwałość po stronie Red-a ( miałem i sprzedałem ) zostawiłem masło , przydaje się na szybki pic tak prawie " na odwal " , aplikacja i ścieranie banalna u masła .

 

A tych 2% wątpię byś zauważył i raczej lepiej nie będzie.

Opublikowano

Który z tych wosków (oczywiście na dobrze przygotowanej powierzchni i po korekcie) będzie najdłużej leżał na lakierze: pete's 53,detail,carbon ?

Opublikowano
Z jednego i drugiego będziesz zadowolony , większa trwałość po stronie Red-a ( miałem i sprzedałem ) zostawiłem masło , przydaje się na szybki pic tak prawie " na odwal " , aplikacja i ścieranie banalna u masła .

 

A tych 2% wątpię byś zauważył i raczej lepiej nie będzie.

 

Rozumiem, że wosku już na masło nie kładziesz? A ile trzyma samo masło?

Opublikowano
Który z tych wosków (oczywiście na dobrze przygotowanej powierzchni i po korekcie) będzie najdłużej leżał na lakierze: pete's 53,detail,carbon ?

 

według mnie detail, ale wszystko zależy od warunków i eksploatacji auta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.