Cendra Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Skoro jeden i drugi Ci się podoba, to niech zdecyduje cena/wyposażenie/dodatki, oraz to gdzie masz bliżej serwis i niższe ceny przeglądów. Moim zdaniem za Fordem przemawia podgrzewana przednia szyba. Za to deska jak dla mnie jest zbyt "wchodząca" na kierowcę i pasażera. Poza tym w Focusie siedzi się jakoś tak wysoko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotto0 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Skoro jeden i drugi Ci się podoba, to niech zdecyduje cena/wyposażenie/dodatki, oraz to gdzie masz bliżej serwis i niższe ceny przeglądów.Moim zdaniem za Fordem przemawia podgrzewana przednia szyba. Za to deska jak dla mnie jest zbyt "wchodząca" na kierowcę i pasażera. Poza tym w Focusie siedzi się jakoś tak wysoko... Ja opowiem się ani za jedną marką ani za drugą bo nie miałem za dużej styczności z nimi i nie do końca są w moim guście, jednak dodam że podgrzewana przednia szyba jest świetna w okresie zimowym. Ile to razy dziękuję za nią w Sharanie, jak rano wstaję wsiadam do samochodu, odpalam i poczekam 1-2 min, jak jest potrzeba to zgarnę śnieg z boku / tyłu auta - następnie wycieraczki pyk i szyba przednia czysta. No a większość pod blokiem "szur szur szur od 10 min..". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatthewG Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 odpalam i poczekam 1-2 min Święta prawda. Taka szyba to błogosławieństwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Miałem focusa mk2 2010 i Avensisa 2004 bez zastanowienia Toyota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Miałem focusa mk2 2010 i Avensisa 2004 bez zastanowienia Toyota. porównujesz dwa inne segmenty. bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Nie jest bez sensu, bo te dwie marki to dwa różne światy, oczywiście na korzyść Toyoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeper Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Teraz na parę dni jeżdżę testowo Corollą. Dupy nie urywa... Chyba zostanę przy Fokusie, ale dają sobie jeszcze trochę czasu na spokojne ogarnięcie tematu. BTW, też uważam ,ze grzana szyba w Foce to mistrzostwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Franek Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 korzyść Toyoty Bardzo nie chcę zaczynać tej dyskusji. Ale nigdy toyoty. Powiem więcej, nigdy japońca. Nie wiem, do niemca wsiadam to jest i ordnung, i ładnie wszystko podświetlone, i przemyślane i materiały dobre. A wsiadam do jakiś Japończyków czy innych francuzów to nawalone tych przycisków niewiadomo gdzie. Eeee, ić pan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 korzyść Toyoty Bardzo nie chcę zaczynać tej dyskusji. Ale nigdy toyoty. Powiem więcej, nigdy japońca. Nie wiem, do niemca wsiadam to jest i ordnung, i ładnie wszystko podświetlone, i przemyślane i materiały dobre. A wsiadam do jakiś Japończyków czy innych francuzów to nawalone tych przycisków niewiadomo gdzie. Eeee, ić pan. nic dodać nic ująć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wenega Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 bo jesteście analogowi a japońskie auta dla cyfrowej generacji są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotto0 Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Dodane po 19 sekundach: korzyść Toyoty Bardzo nie chcę zaczynać tej dyskusji. Ale nigdy toyoty. Powiem więcej, nigdy japońca. Nie wiem, do niemca wsiadam to jest i ordnung, i ładnie wszystko podświetlone, i przemyślane i materiały dobre. A wsiadam do jakiś Japończyków czy innych francuzów to nawalone tych przycisków niewiadomo gdzie. Eeee, ić pan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randall Opublikowano 10 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2015 Wsiadam ostatnio do lexusa RX, patrzę a tu wszystkie przyciski z Toyoty RAV4 I ten piękny napis koło przełączników szyb "ALL AUTO" czyli podkreślenie tego niebywałego luksusu nie trzymania przycisku gdy jedzie szyba do góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zmorka Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Nie znacie się i już tylko japończyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Kiedyś czytałem artykuł o tym dlaczego fury japońskie są trochę inne i tam było między innymi o tym, że japończyk nie wyobraża sobie samochodu bez klapki wlewu paliwa na lince (co wielu uznaje za wadę, a ja to bardzo lubię bo nie muszę dotykać brudnej klapki ręką) czy tego ich charakterystycznego zegarka z lat 80' (teraz już trochę od tego odchodzą). Po prostu oni tacy są, i tak widać już duży skok w materiałach we wnętrzu w stosunku do kilku lat wcześniej u mnie zawsze będzie chociaż jedna japońska fura Ja je lubię za prostotę, za to, że mogę je rozkręcić trzema kluczami, za to, że wszystko jest zmontowane logicznie tak jak ma być a jak miałem kilka razy w zyciu nieprzyjemność rozbierać mercedesa, smarta czy VW to co śrubka leciała wiązanka na hitlerowców i szwabów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impex Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Mercedes skomplikowany? VW też? Zdarza mi się troche aut rozbierać i mam całkowicie inne zdanie.Według mnie własnie Niemieckie samochody są logicznie skonstruowane i wszystko jest w odpowiednim miejscu tak żeby się nie namęczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booohal Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Ja wsiadam do japońca i od razu wszystko wiem co i jak. Wnętrza Audi i VW do la mnie masakra. Nie ma tak, że coś jest lepsze. Jest lepsze dla Ciebie/wg. Ciebie ale nie lepsze dla wszystkich. Każdy ma swoje preferencje, zboczenia, światopogląd... Co do rozbierania: rozebrałem za młodu co najmniej kilkadziesiąt samochodów. Choć myślę, że była ponad setka. Nie ma nic gorszego od francuzów w tym temacie Ale każda marka ma coś za uszami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek305 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Wole rozbierać kobiety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeper Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Uwielbiam tego kolesia Z jakiego to filmu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilk30 Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Chyba district 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funkoval Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Serial "the office"? Na pewno nie District 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qob Opublikowano 11 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2015 Xeper, Steve Carell, w serialu "The Office" najlepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelus668 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Jakbym zakupił w Niemczech samochód na sprzedaż, przyjechał nim na lawecie i stało by na podwórku np 2 miesiące by się sprzedawało to mogę tylko zapłacić urząd celny i tłumaczenie dokumentów czy są inne wymagane opłaty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekZKL Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Jeśli spiszesz umowę sam że sobą na tzw niemca to ci nikt nie udowodni że auto stoi pol roku nie zarejestrowane. Bo datę sobie wpiszesz sam jakaś. Niby jest przepis że masz czas 30 czy ileś dni na zarejestrowanie po sprowadzeniu. Nie wiem czy warto się w to bawić nie będąc handlarzem, za dużo zachodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas15071 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Panowie, Szukam dla ojca nowego auta za około 60 000 z silnikiem tolerującym LPG. Zastanawiamy się w zasadzie pomiędzy dwoma autami Astra sedan 1.4t oraz Renault Fluence. Polecacie nie polecacie a może macie jakieś inne propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kskej Opublikowano 4 Stycznia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Co do astry, była w rodzinie Astra J kombi 1,4t zagazowana, przez 3 lata 70kkm bez problemu i poszła na sprzedaż. Z tego co wujek mówił to opinie pozytywne o samochodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się